Jump to content

npetras

Premium Members
  • Posts

    355
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by npetras

  1. npetras

    Διαγωνισμός - Γιατί έτσι μας αρέσει - TheLab.gr

    Θα μπορούσα να παραθέσω 100αδες τετοια " δυσνοητα" πόστ σαν αυτό που παραθέτω παρακάτω και το βάζω σε εισαγωγικά μιας και σαφώς τα post του συγκεκριμένου ατόμου απο μόνα τους αποτελούν πάντα τεχνολογικά αριστουργήματα κατε μέ , απλά θα πρέπει να το χεις στο βαθμό που το χει ο συγκεκριμένος reviewer που με ένα χαρτι , ένα μολύβι και πεντε έξι εξισώσεις σου παρουσιάζει τα πάντα με ένα μοναδικό τρόπο και σε κάνει να νιωθεις σαν να έχεις βγάλει το δημοτικό .. Μπορέι να καταλαβαίνω τα μισά που γράφει αλλα και πάλι γουστάρω να τα διαβάζω απο την αρχή μέχρι το τέλος με αμείωτο ενδιαφέρον .. https://www.thelab.gr/reviews/barebones-nas-media-players-reviews/arctic-z1-3d-monitor-stand-r552/?do=findComment&comment=5596 Αναφέρομαι βέβαια στα στα κορυφαία πόστ και review του φίλου @Seafalco . Το σχεδιάγραμμα τα λέει όλα . https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/thelab.gr/uploads/monthly_2016_10/large.57fcdcd005da1_WIremoddingforVesa_correct.jpg.f06a91f6a70f6662830fc3feb97dbcef.jpg
  2. npetras

    Νικητές Διαγωνισμού 13 Χρόνων

    Συγχαρητηρια στους νικητές . Που θα πάει θα κληρώσει και σε μας ξανα...
  3. npetras

    Διαγωνισμός - 13 Χρόνια TheLab.gr - Εβδομάδα 4η

    Για να θυμόμαστε και λίγο τα παλιά ....
  4. npetras

    Διαγωνισμός - 13 Χρόνια TheLab.gr - Εβδομάδα 2η

    Και γω Arial θα πώ .
  5. npetras

    Πεσμενα FPS με Sapphire 390X Nitro 8GB

    Μηπως ανεβάζει καμια τρελη θερμοκρασία και κάνει throttling ;
  6. npetras

    Νέο VRMark από τη Futuremark

    Εγώ ξέρω οτι απο προχτές που αναβαθμίστηκε δεν λειτουργεί . Οποτε ανοίγει φριζάρει όλο το pc . Κατι γίνεται με το systeminfo . Μπορεί να φταίνε και τα windows 10 .
  7. Το καλύτερο μου μέχρι τώρα με τον i5 και την 970.
  8. Για Asus tablet δεν υπάρχει ( δεν ξέρω αν αλλαξε κάτι τους τελευταίους μήνες) αντιπροσωπεία στην ελλάδα και πρέπει να φύγει έξω . Ου μπλέξεις δηλαδή .... Για το E-Shop όλοι έχουμε ταλαιπωρηθεί και όλοι έχουμε σκάσει αρκετά φράγκα . Τα περισσότερα τα έχω αγοράσει απο αυτούς και μόνο 2 φορές έχει γίνει στραβή .Και τις 2 φορές έβγαλα άκρη απλα είναι λίγο της ταλαιπώριας αυτο το μαγαζί . Εγώ είχα ταλαιπωρηθεί με το κουτί μου της Aerocool που όταν το έβγαλα απο κούτα ήταν σπασμένο και το γύρισα πίσω στο μισάωρο και μετά απο ενάμιση μήνα πηρα πίσω καινούργιο . Και οκ δεν θα έλεγα τίποτα αρκεί να με είχαν ενημερώσει οτι θα πρέπει να το στείλουν πίσω στην Aerocool να το εγκρίνουν ως DOA , αλλα όταν τους ρωτούσα κάπου στις 2 φορές την εβδομάδα μου λέγαν ένα ξερό το κοιτάμε ακομα και είχα εκνευριστεί με την συμπεριφορά τους .
  9. npetras

    Αγορές και paypal

    ΕΓω πάντως έχω αγανακτήσει . Αγορά 5 ευρω μεσω paypal δεν επιτρεπει και το popup ταν το πατάω με πετάει σε μια σελίδα που λέει : "On January 1st, 2016, PayPal Instant Top Up service in Greece will no longer be provided by TrustPay (not on December 18th, 2015, as earlier communicated). Should you decide you do not wish to use PayPal anymore you can close your account immediately without incurring any additional charges by following these steps: Log into your PayPal account at www.paypal.com Click Profile near the top of the page Select My Settings In the “Account Type” section, click “Close account” and follow the instructions" Ποτε θα τελειώσει αυτο το πανυγήρι ηθελα να ήξερα . ΣΙγουρα δεν υπάρχει άλλος τρρόπος μέσω κάποιας απο τις τράπεζες που εδρευουν στην Ελλάδα. Π.χ κάποια προπληρωμένη πιστωτική που να την δέχεται το Paypal κανονικά. Χθες αγόρασε η γυνάικα μου μια Paysafe για να αγοράσει κάτι που ήθελε σε site εξωτερικού αλλα δεν έγινε δεκτή .
  10. npetras

    Star Wars : Battlefront (reboot)

    Γιατί Δεν συνδέετε η πα@@@ια ολη μέρα . Μια μέρα είχα Ρεπό χαμένη θα πάει .... Εντωμεταξύ και στα καλά του αμα δεν πατήσω πρώτα έλεγχο αναβαθμισης και μετα αναπαργωγή παιχνιδιού , αντι να με βαλει στο κανονικό παιχνίδι , με βάζει σε μια πίστα και καλά αναμονής μέχρι ολοκληρωση της αναβάθμισης αλλα εννοείται το downnloading μένει 0% .
  11. npetras

    My New System

    Επιτέλους μετά απο 5 χρόνια το νέο μου σύστημα
  12. npetras

    Αγορές και paypal

    και μετα αυτο Εγω το είχα περάσει αυτό πριν 2 χρόνια όταν είχα κάνει μεταφορά 1500 ευρώ σε μία συναλλαγή απο ενα paypal account σε άλλο και μου ζήτήσανε τα χαρτιά αυτά . Τους τα έστειλα και κάποια στιγμή αν θυμάμαι με πήραν τηλέφωνο στο κινητό για κάποια διευκρίνηση . Τους τα έψαλα και λίγο γιατί μου είχαν δεσμεύσει τα χρήματα για κάποιες ημέρες και απο τότε αν θυμάμαι καλά μου είχαν μεγαλώσει το όριο μεταφορών αν όχι σε απεριόριστο , σε πολυ πιο μεγάλο νούμερο . Ισχυει ακόμα ή οχι και τι έχει συμβεί με τα capital control δεν ξέρω .
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.