-
Posts
2.383 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by nikchris
-
Πολυ δυσκολο το εργο σου, μιας και τωρα εχουν γραφτει απο πανω αλλα δεδομενα. Top 5 Data Recovery Apps For Android | Daily Tool - App Reviews And More....
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Θα σταματησουν το support για την εκδοση 2;
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ποσο παιζει σε τιμη πλεον το raspberry; Θα με ενδιεφερε αν μπορει να παιξει το ρολο του κατεβαστηρι/media player με εξ. δισκο σε οποιαδηποτε tv
-
Τουβλακι. Ειναι μεγαλο σε μεγεθος. (135*65*10,8mm)
-
Eφτιαξα και δευτερο βιντεο απο τον Κινεζο: Πολυ καλη επιλογη το τουβλακι αυτο για 145€.
-
To ιδιο το google Calendar app?
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Oχι, προτιμω την κινεζια που πηρα με 145€. 2750mah μπαταρια και 4.5" οθονη με HD αναλυση. Το core ειναι ακριβο, ουτε HD video δεν τραβαει.
-
Εγω εχω εδω και 2-3 μερες το Jiayu g3s, τελικη τιμη βγηκε 155€ και εκανε 20 μερες να ερθει απο Κινα. Εκανα και ενα video στο youtube: [ame=http://www.youtube.com/watch?v=KwkbmdH-NOU]Jiayu G3S quick review - YouTube[/ame] Ενα συντομο review: - μεγαλο μεγεθος (Στα επιπεδα του 920) - ξερεις οτι κατα 99% δεν θα παρεις update - no custom roms - εγγυηση πρεπει να παει Κινα - μετρια καμερα το βραδυ - σκοτεινη οθονη στον ηλιο + 2750mah μπαταρια. Ειναι αστρωτο και βγαζει 6-7 ωρες οθονη (χωρις data) + αρκετα smooth, δεν κολαει πουθενα. + καλη ποιοτητα κατασκευης και το τζαμι ειναι gorilla glass2 (Κινεζικη αντιγραφη anyway) + ομορφο (silver χρωμα) + 2750mah μπαταρια + γρηγορο κλειδωμα gps + πολυ γρηγορο browsing + 4.2.1 android version. + 2750mah μπαταρια Προτιμησα τη φτηνοτερη λυση του κινεζικου. Για αντιστοιχο τηλεφωνο εδω ηθελα τουλαχιστον 250€ (πχ Xperia S) και παλι δεν θα τα ειχα ολα (πχ 2750mah μπαταρια ) Δεν το εχω μετανιωσει.
-
Κατσαβίδια για PC/laptop. Υπάρχει η απόλυτη λύση ?
nikchris απάντησε στο θέμα του Vasilis 07 topic στην ενότητα Το στέκι του μάστορα
Απαντησες σε ενα post που ξεκινα με το 'πολυ μπλα μπλα' με ..... τομο του Βελοπουλου; Για κατσαβιδια μιλαμε. Chill out. -
Κατσαβίδια για PC/laptop. Υπάρχει η απόλυτη λύση ?
nikchris απάντησε στο θέμα του Vasilis 07 topic στην ενότητα Το στέκι του μάστορα
Πολυ μπλα μπλα επεσε σε αυτο το thread. Για..... βιδουλες υπολογιστων. Ενα οποιοδηποτε σετ κανει, αρκει να μην ειναι τελειως Κινεζικο και σπασει η μυτη με το καλημερα Βιδουλες θα ξεβιδωσετε, με ηρεμια στο σπιτακι, ουτε οικοδομες ουτε τιποτα. Με σωστη χρηση, και το χειροτερο εργαλειο κραταει πολυ και κανει καλη δουλεια. Με λαθος χρηση, και το καλο εργαλειο θα σπασει, απλα εχει μεγαλυτερη αντοχη στην κακουχια. Αυτα επειδη εισα καποια παιδια να προτεινουν κατι πανακριβα σετ που ουτε επαγγελματιες δεν εχουν, λιγο σεβασμος στο χρημα δεν βλαπτει. -
Πολυ καιρο τωρα το Facebook ειναι ο καρκινος των κινητων, ακομα και σε ios εχει αθλια εφαρμογη. Εγω χρησιμοποιω το SLK Notifications (1.15€) για notifications, το Facebook messenger για μηνυματα και το m.facebook.com για ολα τα αλλα.
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ααα δηλαδη χαιρεσαι που δεν μπορει ο κοσμος να στειλει SMS?
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Aν βγαλεις ολες τις προσθετες υπηρεσιες του πληκτρολογιου (πχ learn from SMS/Contacts/Facebook/Twitter ή οτι εχει το swype) δεν το ξυπναει τοσο πολυ. Αλλα ξαναλεω, αν το ξυπναει 1 λεπτο στη μια μερα, δεν τρεχει και τιποτα. Το θεμα ειναι να μην μενει πολυ ωρα το κινητο απο βλακειες.
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Δεν λενε τιποτα οι αφυπνισεις (alarms) Μπορει να σου κανει και 500 και να εχουν διαρκεια 3 λεπτα ολες μαζι, το θεμα ειναι αν κοιμαται κανονικα το τηλεφωνο ή οχι. Δες το με betterbatterystats To SwiftKey ειναι Νο1 σε paid apps, δεν νομιζω να εχει θεμα. Στον αντιποδα, παντα το swiftkey ηταν πολυ πολυ καλυτερο, ακομα και πριν βαλει swipe/flow. Το καλυτερο autocorrection του κοσμου και τρομερη προβλεψη επομενης λεξης. Τωρα που εβαλε και αυτο swipe? Απλα το καλυτερο. Το swype ειναι βαρυτερο και εχει κακη εναλλαγη γλωσσων. Τα εχω αγορασει και τα 2, αλλα εδω και 2-3 χρονια χρησιμοποιω swiftkey
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
To swiftkey προσφορα στα 2€
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Nintendo Wii U, κυκλοφορεί στις 30 Νοεμβρίου στην Ευρώπη
nikchris απάντησε στο θέμα του Typhonios topic στην ενότητα Console & Handheld Gaming
Ε καλα μην αγχωνεσαι να βαλεις ολους τους τιτλους. Κανεις πχ δεν θα αλλαξει γνωμη για το..... Kid icarus -
Oταν λες μεγαλα αρχεια; Μεχρι ποσο μεγεθος επιτρεπει; Συνδεεσαι με wifi ή απο internet?
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Aσχολησου με το AirDroid. Κανει ολα τα παραπανω (εκτος απο streaming νομιζω) και εχει και αλλα 1002 features. Εντελως free, πληρωνεις μονο αν θελεις να χρησιμοποιεις και 3g εκτος απο wifi
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Cosmote Info Βαλε αυτο. 100% σωστη ενημερωση και ομορφα widget. Δεν ειναι επισημο αλλα επικοινωνει με την cosmote μεσω sms.
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
H καθε εταιρια δεν εχει την εφαρμογη της; Η Cosmote απ'οσο ξερω εχει για ολες πλην cosmoκαρτας
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ωραια πολυ, για εμας που τα θελουμε τζαμπα Δεν εχω ασχοληθει τοσο πολυ ωστε να φτασω τοσο μακρυα σε τετοια παιχνιδια, αλλα εμας τους τζαμπατζηδες, μας βολευει παρα πολυ αυτη η λογικη.
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Μα πως ειναι καρκινωμα η in-app purchase policy? Πχ στο RC3, μια χαρα παιζεις και χωρις να δωσεις φραγκο.... Προτιμας να πληρωνεις 5ευρα και 10ευρα;
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Δεν συμφωνω. Σκεφτηκα να δοκιμασω το παραδειγμα σου στο κινητο μου. Να γραψω τη φραση 'Ολγα καλα εισαι;' Ναι στο swype σου δινει την επιλογη αλλα στο swift ειναι μονο ενα tap παραπανω να αλλαξεις τη λεξη. Ενω σε σενα, για κοιτα... Σου εχει ηδη βγαλει επομενη λεξη το "καλά". Και λογικα μεθεπομενη το εισαι. (Δεν εχω τωρα swift, δεν ξερω.) Ειναι σαφως πιο γρηγορο να εχεις προβλεψη, απο το να χρειαστεις σε μερικες μονο λεξεις να κανεις ενα tap πισω. Σκεψου το απλα: Στις 100 λεξεις, σε ποσες θα χρειαστε να κανεις ενα tap πισω; Σε 10-15; Mπορει να σου βρει ομως μεχρι και 40-50-60 επομενες λεξεις, ειναι τοσο καλο το prediction... Δεν υπαρχει συγκριση.
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Εισαι biased. Το Swiftkey εχει και γαμ@ τις προβλεψεις, και οχι μονο απο αυτες που μαθαινει απο σενα, αλλα γενικα εχει καλες προτασεις για επομενες λεξεις. Στο swype πχ δεν υπαρχει η δυνατοτητα καν για προβλεψη αν δεν κανεις tap.
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Πολυ καλο ειναι, αλλα swiftkey δεν ειναι. Αντε να πεις οτι το swype ειχε .....swipe, αλλα απο τοτε που και το swiftkey εβαλε το flow, παρεμεινε ετη φωτος μπροστα. To αγορασα το swype την πρωτη μερα, το χρησιμοποιω εκτοτε, και γραφω πιο αργα και πιο αστοχα. Θα σκασω μου φαινεται το τετραευρω για το swift.
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
