Jump to content

antonis

Premium Members
  • Posts

    2.132
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by antonis

  1. antonis

    Project C.A.R.S.

    αρκετά κάλο έκανα μια δυο αλλαγές ομως . έβαλα στο 5 το deadzone στο 90 to feedback και έβαλα λίγο deadzone στο φρένο assetto δεν έγινε αλλά τώρα κάνω γρήγορες βόλτες με rwd (πριν ήταν αδύνατον)
  2. antonis

    Project C.A.R.S.

    https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=439605295 δοκίμασα την p1 και δεν είδα διαφορά μου φαίνεται θα το κάνω uninstall να ησυχάσω
  3. antonis

    Project C.A.R.S.

    βρήκα κάτι settings να δοκιμάσω θα δείξει.
  4. antonis

    Project C.A.R.S.

    πριν το update ειχα δοκιμάσει και setups και τα έτοιμα του game ηταν καλύτερα . στο ac πάω αέρα πατέρα με το pad στο project απλά όταν πας να το επαναφέρεις με ανάποδο τρως χαστούκι σαν αυτά που ρίχνει ο hulk .
  5. antonis

    Project C.A.R.S.

    1.1gb update και την επαναφορά στο gamepad δεν την έφτιαξαν ακόμα .
  6. antonis

    Οι αγορές μας..!!

  7. antonis

    Project C.A.R.S.

    πάρτε άλλο game καλύτερα και γω αυτο περιμένω απο update σε update και δεν βλέπω διαφορά .
  8. antonis

    Δείξτε το γραφείο σας!

    γιατρός η δικηγόρος είσαι
  9. antonis

    Assetto Corsa

    όλα καλά εδώ με την 10240rtm
  10. antonis

    Assetto Corsa

    μιας και τα 10αρια θα τα πάρω free και θα μείνει κανένα ψιλό για το game πότε περιμένουμε το lambo pack ? επίσης το παίζει κάνεις σε 10αρια ?
  11. antonis

    Project C.A.R.S.

    ένα τέταρτο προσπαθώ να παίξω και δεν... μας έχουν γράψει κανονικά εμάς με τα gamepads .
  12. antonis

    Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)

  13. antonis

    Show your desktop

  14. antonis

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    και αυτό που λες είναι άλλα ξέρω περιπτώσεις που πρέπει να τελειώσει ένα έργο και δεν τελειώνει στην ώρα του επειδή κωλοβαράνε . εδώ ακόμα και δε περίπτωση βλάβης δεν τους νοιάζει .
  15. antonis

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    έλα δούλεψε εσύ με δυο σπασμένα πόδια όταν μαζεύονται 4 άτομα για δουλειά που είναι για 2 πως να μην κάθονται και μετά δεν προλαβαίνουν . από οργάνωση τίποτα .
  16. antonis

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    βγήκα έξω πάλι κάθονται θα πάει 3 να σχολάσουν και αύριο πάλι .
  17. antonis

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    οι τουρίστες όμως αυτούς βλέπουν κάθε μέρα
  18. antonis

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    εργάτες του δήμου κάτω από το σπίτι μου σκάβουν το δρόμο για 3η φορά φέτος ( γιατί όπως είναι γνωστό ποτέ δεν κάνουμε κάτι σωστά την πρώτη φορά ) και έκαναν διάλειμμα με το ρολόι μια ώρα και σαράντα πέντε λεπτά (by the way δεν σκάβουν με τα χέρια ) και μετά απορούμε γιατί μας λένε τεμπέληδες οι ξένοι .
  19. antonis

    Assetto Corsa

    έχουμε κανέναν εδώ με win 10 να μου πει αν παίζει το game ?
  20. antonis

    Ανέκδοτα & Αστεία

    και βγαίνει ο elmer fudd και τους πυροβολάει και τους δυο
  21. antonis

    Nvidia GTX 980 Ti

    1.27 vcore 44 multi 34 uncore έτοιμος
  22. antonis

    Atiman Catalyst Uninstaller software

    και δεν μπορεί η amd να βγάλει driver που να μην θέλει ολόκληρη διαδικασία για να βγει ? αυτό ρωτάω. μια φορά πήρα amd κάρτα του 50ρικου γιατί είχε καεί η 8800gtx και όταν έβγαλα τους drivers(για να βάλω μια 460) πήρα τα win στο χέρι .
  23. antonis

    Atiman Catalyst Uninstaller software

    εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να βάζεις έξτρα πρόγραμμα για να βγάλεις τους drivers ? είναι τόσο δύσκολο να φτιάξουν drivers της προκοπής που να μπαινοβγαίνουν χωρίς παρατράγουδα?
  24. antonis

    Supercars & Dreamcars Thread

    είναι το test όχημα αυτό γιαυτό έχει rollbar .
  25. antonis

    Supercars & Dreamcars Thread

    ε οκ γούστα είναι αυτά
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.