Jump to content

zampONakiaskiou

Premium Members
  • Posts

    912
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by zampONakiaskiou

  1. zampONakiaskiou

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Kι εγώ δεν έχω κανένα θέμα.. Βέβαια δεν παίζω με Mantle μιας και δεν το υποστηρίζει η κάρτα μου, παρ' όλα αυτά με όλους τους προηγούμενους σε 8.1 x64 έτρωγα random ctd, ενώ τώρα όλα κομπλέ...
  2. zampONakiaskiou

    Battlefield 4

    Πρώτο game μετά το patch.. Deploy, λείπει το όπλο ( κλασικά!Πάρτον κάτω.. Redeploy, ξαναμανά λείπει το όπλο και ήχος πουθενά! Τσαπ, τσουπ αουα, μαυρίλα και crash to desktop... Το παράτησα και πήγα για καφέ... E μιας και είμαι λιγάκι ανωμαλιάρης, λέω μετά τον καφέ να ξαναπροσπαθήσω.. -Έναν καφέ,δύο πιτόγυρα και πολυυυυυυυύ αγάπη αργότερα...- Έπαιξα 3 game κομπλέ εκτός ένα στον GROF που σερνότανε μέχρι αηδίας το παιχνίδι αλλά οκ... Q8200 και 64άρης είναι no go, so.. Πάντως κάτι σπασίματα που είχα πιο πριν εξαφανίστηκαν! Και τα χρώματα στο chat i liek! To αυτό... :giveup:
  3. zampONakiaskiou

    Δείξτε το γραφείο σας!

    ^^Photoshop Εννοείται πως πλακίζω ε; Βασανίστηκες φαντάζομαι για να εξαφανιστούν όλα αν και βλέπω η γραφειάρα βοηθάει πολύ! Θα το πω άλλη μια φορα, θέλω γραφείο ΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓωνία....
  4. zampONakiaskiou

    Δείξτε το γραφείο σας!

    85 ευρώ το γραφείο;Μεταφορικά; Το θέλω φίλος!Θέλω γωνίαααααααααααα λέμε!!!! Eίσαι λίγο μακρυά ντε... :|
  5. zampONakiaskiou

    Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)

    Kαλή χρονιά πουλιά μου! Ένα χρόνο μεγαλύτεροι!Ας ελπίσουμε να είμαστε και λίγο ακόμα καλύτεροι ως άνθρωποι. Χρόνια καλά! [ame=http://www.youtube.com/watch?v=BLKiMbC6s2k]Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond - YouTube[/ame]
  6. zampONakiaskiou

    Battlefield 4

    Έβαλα προχθές να παίξω με x86 (σε borderless) στο σάπιο συστημά μου κι έχω καλύτερα fps σε medium settings (με όλα τα φίλτρα off..), απ ότι σε x64 όλα low... Το μόνο που παρατήρησα είναι περισσότερα spikes, ειδικά στην Paracel Storm και στην Flood Zone πως λέγεται... Crash δεν έχω φάει εδώ και καιρό βέβαια!Δεν παίζω πάνω από τρία map στη σειρά βέβαια...
  7. zampONakiaskiou

    Battlefield 4

    Είσαι premium πουλί μου;
  8. zampONakiaskiou

    Battlefield 4

    I like these two! Bγαίνει ο Ταρζάν από μέσα μου!!!
  9. zampONakiaskiou

    Στρατός: Ποιός παρουσιάζεται;; (ArmyLab)

    To θέμα είναι άλλο... Όχι πόσα πληρώνουν οι φαντάροι αλλά πόσα παίρνει ο έχων το ΚΨΜ... Αν κάποιος έχει μπει ΚΨΜ ειδικά σε κανά ΓΕΕΘΑ :whistle2: θα γνωρίζει τη μπίζνα που έπαιζε... Σκεφτείτε μόνο ότι 10 λεπτά να ανέβαζες τη τσιαπάτα (Στεργίου κι άγιος ο θεός..), από 0,75 σε 0.85, τοστάκι από 0,45 σε 0.55 κτλ κτλ, αν βάλεις όλα το κέρδος από τα προιόντα έβγαινε μισθός κανονικός.... Και για να μη νομίζετε ότι λέω ******** 1μιση μήνα σε ΚΨΜ του ΓΕΕΘΑ (1 από τα 5-6 πόσα είχαμε) έβγαλα περισσότερα σε ένα μήνα απ'από οπουδήποτε έχω δουλέψει κανονικά στη ζωή μου! Και δεν είναι ότι τα έβαλα τσέπη!Όχι όλα ,αλλά τσάμπα έτρωγα,τσάμπα έπινα, το ίδιο και τα παιδιά από το θάλαμο... Διότι ο αξιωματικός ήξερε τι παιζόταν και στο τέλος του μήνα, όταν του πηγαίναμε τα έσοδα που πάντα ήταν περισσότερα απ' ότι έπρεπε έκανε την πάπια.... Στον Έβρο βέβαια τα πάντα ήταν φθηνά αλλά δεν είχαμε και ποικιλία!Dolce,μωρομάντηλα 6 μήνες τη βγάλαμε...
  10. 60 κι εδώ αλλά μέσα στα Χριστούγεννα ελπίζω να αναβαθμιστώ και σε αυτό τον τομέα!
  11. zampONakiaskiou

    Battlefield 4

    Memory leak πάλι.... Windows 8.1
  12. zampONakiaskiou

    Battlefield 4

    Εγώ λίγο που έπαιξα το game πήγαινα νεράκι για το μηχάνημα μου και τσουπ!Crash to dekstop
  13. zampONakiaskiou

    Δείξτε το κουτί σας...

    Phantom - NZXT BitFenix.com » Products » Chassis » Prodigy
  14. zampONakiaskiou

    Δείξτε το κουτί σας...

    Απλά πανέμορφο! Συγχαρητήρια!:worship:
  15. zampONakiaskiou

    Battlefield 4

    Aπό το BF3 το έχω αυτό το θέμα...Και πολλοί άλλοι φαντάζομαι.. Έχω κάνει pin το battlelog στη taskbar, το' χω και speed dial στον opera και μπαίνω από εκεί κατευθείαν..
  16. zampONakiaskiou

    Δείξτε το κουτί σας...

    Προσωπικά έχω να χρησιμοποιήσω οπτικό μέσο στο pc τουλάχιστον 3 χρόνια! Σήμερα απλά σύνδεσα ένα dvd-rw έτσι χύμα για να περάσω το bf4 και το ξαναέβγαλα! [MENTION=29869]MaD Dog[/MENTION] ωραίος ρε φίλε!Πως το έβαψες;
  17. zampONakiaskiou

    Battlefield 4

    Τόσο τραγικά είναι τα πράματα;
  18. zampONakiaskiou

    Battlefield 4

    Τώρα αυτά τι τα λέτε;Να ακυρώσω την παραγγελία; Eντωμεταξύ το παιχνίδι ήταν στο κατάστημα Καλλιθέας από σήμερα, αλλά εγώ προτίμησα να πάω στο Αllou με τη γυναίκα και τις αδερφές τις... Μου στείλανε μήνυμα να πάω να παραλάβω κατά τις 2 βέβαια κι ήμουν ήδη Ρέντη αλλιώς.. Νόμιζα κιόλας θα προλάβω στο γύρνα να το τσιμπήσω αλλά κλείνουν στις 16:30 αυτοί και δεν το ξερα... Αύριο ξέρει κανείς αν ανοίγουν τα Eshop-ια;; Αλλιώς από Δευτέρα!
  19. zampONakiaskiou

    Battlefield 4

    To τσίμπησα κι εγώ το μεσημεράκι από το e-shop..Ε το αργότερο μέχρι τη Δευτέρα πιστεύω να το 'χω.. Έλεγα να περιμένω λίγο, αλλά δεν κρατήθηκα..Βλέπω όλους στο battlelog να λέει BF4 δίπλα και ζηλεύω! :baby: PC να το παίξουμε βέβαια δεν έχουμε, αλλά δεν πειράζει! :fun:
  20. zampONakiaskiou

    Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)

    [ame=http://www.youtube.com/watch?v=-zLEI9oEHwI]Art Department Presents Martina Topley-Bird featuring Mark Lanegan - Crystalised - YouTube[/ame] :magic:
  21. zampONakiaskiou

    Official Battlefield 3 Thread

    Repair το game μέσω origin. Update το punkbuster μέσα από το φάκελο του παιχνιδιού (pbsvc.exe)
  22. zampONakiaskiou

    Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)

    [ame=http://www.youtube.com/watch?v=qB_I1YBAozE]X-Press 2 Ft. David Byrne - Lazy [OFFICIAL VIDEO] - YouTube[/ame]
  23. zampONakiaskiou

    Battlefield 4

    Windows 8x64 εδώ κι όλα λειτουργούν κομπλέ.. Α!Τώρα είδα ότι είσαι σε 8.1..
  24. zampONakiaskiou

    Show your desktop

    Rainmeter φίλε...
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.