Jump to content

shattered

Premium Members
  • Content Count

    1,227
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About shattered

  • Rank
    Registered User
  • Birthday 03/19/1993

Recent Profile Visitors

1,752 profile views
  1. https://www.nytimes.com/2019/05/17/business/media/grumpy-cat-dead.html Μιας και δεν κολλάει ακριβώς με το thread των ειδήσεων Εδώ θα το δουνε όσοι ξέρανε την γάτα PS.αν οι mod θεωρούν ότι είναι σωστό, ας μεταφερθεί στο thread των ειδήσεων
  2. https://www.bbc.com/news/world-europe-47941794 δεν την βλέπω να σταματά σαν φωτιά εαν δεν καεί και το τελευταίο ξυλαράκι... κρίμα
  3. οκ το f16 πέρνει aesa radar που μοιάζει με του f35, αλλά δεν είναι σαν του f35, μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Απο εκεί και πέρα, προβλήματα με τα f-35 δεν είναι μόνο τα από πάνω για την συντήρηση τρέχει ειδικό λογισμικό όλη την ώρα (και στέλνει "διαγνωστικά" δεδομένα στην κατασκευάστρια) https://www.thedrive.com/the-war-zone/23052/foreign-f-35-users-spend-millions-to-stop-jets-computer-from-sharing-their-secrets και ποιος μου λέει εμένα ότι αύριο αυτό το σύστημα δεν τρώει κάποιο hack ή αν σε 15 χρόνια οι σχέσεις ΗΠΑ-Τουρκίας είναι στο αντίστροφο των σημερινών δεν υπάρχει εκεί μέσα κάποιο kill switch. Μην ξεχνάμε στην πρόσφατη Πακιστανο-Ινδική σύγκρουση οι ΗΠΑ το είπαν ευθέως, βλέπουμε όλα τα όπλα http://www.defense-aerospace.com/article-view/release/201127/.html σήμερα το αεροσκάφος το λέμε stealth (απο μπροστά), τι θα γίνει σε 5-10-15 χρόνια που τα radar θα είναι καλύτερα? Τι γίνεται κόντρα σε infa-red πυραύλους/συστήματα εντοπισμού (με τον τεράστιο κινητήρα που διαθέτει το f35) που υπάρχουν ήδη σήμερα? προσωπική άποψη η παρακάτω, πρέπει να αποφασίσουμε τι ακριβώς θέλουμε σαν χώρα. Εαν θέλουμε να "φυλάσουμε" το Αιγαίο, f16/mirage μέχρι να σαπίσουμε (τα πρώτα μας f16 τα παραλάβαμε το 1989) Εαν σκοπεύουμε να ψάχνουμε και να βγάλουμε lng/πετρέλαια στην μεσόγειο (ναι οκ θέλει πρώτα ΑΟΖ) και ειδικά προς καστελόριζο μετά, πρώτα ας στρώσουν τις ανάγκες του ναυτικού (που εκεί έχουμε καράβια 40 χρονών, σύγχρονα-σχετικά υποβρύχια με αρχαίες τορπίλες) και μετά ας επιλέξουν το κατάλληλο αεροπλάνο (που να έχει την απαραίτητη εμβέλεια δηλαδή, να "σηκώνει" τα απαραίτητα όπλα και ιδανικά με δύο κινητήρες απλά και μόνο για λόγους ασφαλείας) μην ξεχνάμε πως πριν 2-3 μέρες έπεσε f35 στην ιαπωνία στην θάλασσα. Βέβαια όλα αυτά απαιτούν σοβαρότητα στα θέματα εθνικού ενδιαφέροντος και να το πω χοντρά δεν γίνεται κάθε φορά που αλλάζει η κυβέρνηση να αλλάζουμε και απόψεις σε αυτά θέματα. Βέβαια, ότι εξοπλιστικό έχει τρέξει στην εποχή Σύριζα πήγε αποκλειστικά στην lockheed (αναβάθμιση-ανέκδοτο p3, αναβάθμιση f16v) οπότε δεν τρέφω και πολλές ελπίδες. Τέλος ας μην ξεχνάμε το οικονομικό του θέματος. Ας πούμε θεωρητικά ότι η αεροπορία σαν σώμα αποφασίζει ότι θέλει rafale. Οι γάλλοι ας πούμε δεν κάνουν τις ευκολίες πληρωμής που κάνουν οι αμερικάνοι (αυτό που οι αμερικάνοι λένε fms) Και να αγοράσεις ακόμη και 20 f35 (1 μοίρα αν δεν κάνω λάθος) είναι για μένα αστείο. Θα έχουμε τα ίδια προβλήματα που έχουμε με τους 3(ή 4 δεν θυμάμαι) διαφορετικούς τύπους f16 που έχουμε σαν χώρα. Θα προτιμούσα μια μικρή αγορά σαν ενδιάμεση λύση και να χωθούμε σε ένα από τα 2 νέα "ευρωμαχητικά"(θα προτιμούσα να είχαμε την σοβαρότητα σαν ήπειρος και να ήταν ένα το project αντί για 2 αλλά...) που ετοιμάζονται σαν χώρα παραγωγός με όλα τα θετικά που έχει μια τέτοια κίνηση (και μεγάλο μείον το χρονοδιάγραμμα).
  4. αν και τα νέα episodes δεν μου έχουν πολυαρέσει, βγήκε το teaser του ep9
  5. πάντως πραγματικά, δηλαδή τους "ψηφίζουμε" για να είναι εκεί εαν δεν μπορούν να πατήσουν σωστά ένα κουμπί.... μου θυμίζει το video πριν μερικούς μήνες από την βουλή εδώ και τον βουλευτή των ΑνΕλ (νομίζω) και το κόσμο πριν 2 χρόνια που λέγανε ψηφίσαμε brexit for the lulz
  6. τρέχει 2133@ 11-13-13-35 (το specs sheet "ζητάει" 11-12-13) πρακτικά δεν έχει διαφορά νομίζω
  7. για θέματα "επιδόσεων", aida64 memory benchmark νομίζω θα βγάλουμε πιο εύκολα άκρη τα windows απ'όσο θυμάμαι δεν διαβάζουν απλά το spd cpu-z memory tab τι λέει? edit 99% είσαι ήδη στα 2133
  8. μάλλον τα έχει παίξει ο server γιατί μου βγάζει invalid code και γενικά έκανε 10λεπτά να έρθει το e-mail verification για το activate του account
  9. πριν χρόνια είχα μια x-fi titanium κάπου το είχα δει (νομίζω σαν headphone detection το έλεγαν) αλλά ακόμη θυμάμαι το "control panel" της creative με τα χιλια 2 modes που δεν έβγαζα άκρη ακόμη είναι το ίδιο ή απλοποιήσανε τίποτε? ποια κάρτα έχεις ακριβώς?
  10. να πω ότι δεν έχω sound blaster αλλά λογικά σε κάποιο advanced setting θα έχει επιλογή για mute το "back panel" όταν μπει κάτι στο front τουλάχιστον η realtek μου εκεί το έχει
  11. από το manual λέει ότι ο τύπος σύνδεσης είναι mmcx στο skroutz έχει αυτές αλλά δεν έχω ιδέα τι αξίζει https://www.skroutz.gr/c/738/wifi-antennas.html?keyphrase=mmcx&order_by=pricevat&order_dir=asc τυπικά οι wifi κεραίες ήταν τύπου rp-sma ίσως σε συμφέρει να αγοράσεις αντάπτορα και μετά να πας σε rp-sma κεραία βέβαια στο τέλος μπορει να σε συμφέρει ακόμη περισσότερο να αγοράσεις ξεχωριστή wifi κάρτα... edit δεν έχει σημασία η σύνδεσή σου με το internet τι wi-fi έχει το router σου (2.4ghz ? 5ghz? 802.11n/ac κλπ κλπ)
  12. το ford και τα peageuot/citroen/ds/opel φοράνε τον ίδιο ακριβώς κινητήρα (dv5 κατά το psa group/ ford dld), μιλάω πάντα για τον 1.500cc diesel τώρα κατά πόσο αυτό είναι καλό ή κακό δεν ξέρω ps υπάρχει και ένα renault (kadjar αν δεν θυμάμαι λάθος) σε αυτή την κατηγορία ~4,5m μήκος πάντως αυτό που λέει ο thresh είναι κάτι που πρέπει να υπολογιστεί δεν ξέρουμε τι θα γίνει με το diesel και υπάρχει περίπτωση στο τέλος να μην μπορείς να το πουλήσεις
  13. στην κατηγορία νομίζω υπάρχει και το grandland x της opel, το ds7 που και τα δύο είναι πρακτικά rebrand/reskin του 3008 και το tucson της hyundai πάντως με τόσα χιλιόμετρα τον χρόνο και το πιθανό "κυνήγι" των diesel ίσως και εγώ σκεφτόμουν υβριδικό (αν και η ροπή του diesel ταιριάζει κουτί σε τέτοια πιο "μεγάλα" οχήματα)
  14. και στην πραγματικότητα οι Καναδοί είπαν ότι από έξτρα satellite telemetry βλέπανε κοινά πράγματα με την lion 610 .... οπότε ρίξανε και αυτοί ground και η μόνη χώρα που δεν είχε απαγόρευση πτήσης ήταν οι HΠΑ για τον trump γενικότερα απλά δεν βγάζω άκρη τι είπε, τι έκανε, τι θέλει.... για την faa είναι γνωστό από το 2014 ότι πρακτικά αγνοεί τα παράπονα των πιλότων (και υπήρχαν παράπονα για το max, άρθρο της dallasnews χθες) σε θέματα ασφαλείας γιατί δεν έχουν αρκετά χρήματα για την boeing δεν θα πω και τίποτε σοβαρό γιατί προσπαθώντας να πουλήσουν το max στις αεροπορικές έριξαν το καρότο (ίδιο type rating με το υπάρχων 737ng-> χαμηλότερο κόστος για εκπαίδευση πιλότων/αεροσυνοδών) και προσπάθησαν να "λύσουν" ένα πρόβλημα φυσικής με ένα κομμάτι software που δεν είπαν στους πιλότους ότι υπάρχει (και αυτό είναι κυρίως το εγκληματικό για μένα, η έλλειψη εκπαίδευσης/ενημέρωσης) όπως και να έχει κρίμα που για ακόμη μία φορά πρέπει να χαθούν ζωές για να γίνουν αλλαγές στην αεροπορία ps.Θεωρητικά χθες ήταν η παρουσίαση του 777x η οποία επίσημα "αναβλήθηκε" επ'αόριστον. Στην πράξη, το μόνο που λείπει είναι το Ενημερωτικό Δελτίο μιας και η παρουσίαση έγινε κανονικά στους εργαζόμενους και έχουμε εικόνες από εκεί
  15. και αφού τους έκραξε όλος ο κόσμος.... και η αμερική απαγόρευσε τις πτήσεις 737 max https://www.cnbc.com/2019/03/13/boeing-shares-fall-after-report-says-us-expected-to-ground-737-max-fleet.html
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.