Jump to content

Etern4L

Premium Members
  • Content Count

    176
  • Joined

  • Last visited

About Etern4L

  • Rank
    George Bratsos (Youtube.com/bratsaki)
  • Birthday 06/26/1991

Πληροφορίες Προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Περιοχή
    Χολαργός, Αθήνα
  • Ενδιαφέροντα
    Rally driver, Simulation rally games
  • Επάγγελμα
    Web developer, Rally driver

Contact Methods

  • Website URL
    https://bratsaki.eu/

Recent Profile Visitors

1,036 profile views
  1. Ποιά ελληνικά φόρουμ για ενημέρωσέ μας
  2. Στον πυρετό προετοιμασίας για τον επόμενο αγώνα σε 2 βδομάδες μας έστειλε ένας φίλος βίντεο κλιπ από Ανάβαση Δημητσάνας! Enjoy!
  3. Ήμασταν και στην ομάδα διεξαγωγής των τεστ της Citroen στην Ελλάδα. Διαβάστε το άρθρο για τη διαφορετική αυτή εμπειρία. https://rallydiaries.eu/citroen-racing-test-se-akropolika-homata
  4. Etern4L

    DiRT Rally 2

    Έχουμε esport φέτος στο DiRT Rally 2.0. To φορμάτ δεν θυμίζει ράλλυ καθώς γνωρίζουμε και τις ειδικές και τα αυτοκίνητα οπότε το mode είναι hotlapping.
  5. Etern4L

    rFactor 2

    Καλημέρα σε όλους! Εν όψη της νέας σεζόν και μετά από συζήτηση με τους άλλους admins, μαζέψαμε κάποιες ιδέες για το πως να κυλήσει καλύτερα η κοινότητα και να πάει παραπέρα.-----------------------------------------------------------------Βασική μας απόφαση ήταν ότι χρειαζόμαστε περισσότερα ενεργά άτομα με ιδέες να πλαισιώσουν την διαχείριση του γκρουπ.-----------------------------------------------------------------Από τις do-able βασικές ιδέες μας, ήταν να βελτιώσουμε την ροή περιεχομένου νέων, αστείων βίντεο ή φωτογραφιών από τον κόσμο του simracing και του motorsport.-----------------------------------------------------------------Άλλη μια ιδέα αφορά την προώθηση του γκρουπ. Πέρσι όλα τα μέλη αποφασίσαμε για ένα logo. Σκοπός του logo είναι η κοινότητα να έχει μια ταυτότητα και να μπορεί να προωθηθεί εύκολα σε όλα τα μέσα. (skins αυτοκινήτων/πιστών πρωταθλημάτων, forums, social media).Εφόσον μεγαλώσει η ομάδα της διαχείρισης έχουμε ένα πλάνο προώθησης της ομάδας αλλά σε αυτό χρειαζόμαστε και την βοήθεια των μελών πέραν των δικών μας κινήσεων. Το logo μπορείτε να το βρείτε στην περιοχή των Αρχείων/Files (Greek Simracers - Media).-----------------------------------------------------------------Το simracing ολοένα και μεγαλώνει σε εξωτερικό αλλά και στην Ελλάδα. Υπάρχουν και άλλες ιδέες από μεριά μας αλλά δεν μπορούμε να τα αναλάβουμε όλα.Χρειαζόμαστε άτομα με όρεξη και ιδέες να τις υλοποιήσουν. Για οποιαδήποτε ερώτηση μπορείτε να μου στείλετε pm στο forum ή στο Facebook. Τίποτα από τα παραπάνω δεν είναι δεσμευτικά και εννοείτε μιλάμε για ελεύθερο χρόνο που έχετε όρεξη να αφιερώσετε στην κοινότητα.
  6. Καλημέρα σε όλους! Εν όψη της νέας σεζόν και μετά από συζήτηση με τους άλλους admins, μαζέψαμε κάποιες ιδέες για το πως να κυλήσει καλύτερα η κοινότητα και να πάει παραπέρα.-----------------------------------------------------------------Βασική μας απόφαση ήταν ότι χρειαζόμαστε περισσότερα ενεργά άτομα με ιδέες να πλαισιώσουν την διαχείριση του γκρουπ.-----------------------------------------------------------------Από τις do-able βασικές ιδέες μας, ήταν να βελτιώσουμε την ροή περιεχομένου νέων, αστείων βίντεο ή φωτογραφιών από τον κόσμο του simracing και του motorsport.-----------------------------------------------------------------Άλλη μια ιδέα αφορά την προώθηση του γκρουπ. Πέρσι όλα τα μέλη αποφασίσαμε για ένα logo. Σκοπός του logo είναι η κοινότητα να έχει μια ταυτότητα και να μπορεί να προωθηθεί εύκολα σε όλα τα μέσα. (skins αυτοκινήτων/πιστών πρωταθλημάτων, forums, social media).Εφόσον μεγαλώσει η ομάδα της διαχείρισης έχουμε ένα πλάνο προώθησης της ομάδας αλλά σε αυτό χρειαζόμαστε και την βοήθεια των μελών πέραν των δικών μας κινήσεων. Το logo μπορείτε να το βρείτε στην περιοχή των Αρχείων/Files (Greek Simracers - Media).-----------------------------------------------------------------Το simracing ολοένα και μεγαλώνει σε εξωτερικό αλλά και στην Ελλάδα. Υπάρχουν και άλλες ιδέες από μεριά μας αλλά δεν μπορούμε να τα αναλάβουμε όλα.Χρειαζόμαστε άτομα με όρεξη και ιδέες να τις υλοποιήσουν. Για οποιαδήποτε ερώτηση μπορείτε να μου στείλετε pm στο forum ή στο Facebook. Τίποτα από τα παραπάνω δεν είναι δεσμευτικά και εννοείτε μιλάμε για ελεύθερο χρόνο που έχετε όρεξη να αφιερώσετε στην κοινότητα.
  7. Στο γκρουπ στο Facebook κάνουμε ένα reboot τη φάση Ελληνικό simracing community. Αν σας ενδιαφέρει θα θέλαμε να λάβετε μέρος στην ψηφοφορία που έχουμε για τα παιχνίδια που παίζεται. Link: https://www.facebook.com/groups/GreekSimRacers/permalink/2424628944461663/ Έρχονται και άλλες ανακοινώσεις που θα τις προωθήσω γενικά και σε forums.
  8. Etern4L

    rFactor 2

    Στο γκρουπ στο Facebook κάνουμε ένα reboot τη φάση Ελληνικό simracing community. Αν σας ενδιαφέρει θα θέλαμε να λάβετε μέρος στην ψηφοφορία που έχουμε για τα παιχνίδια που παίζεται. Link: https://www.facebook.com/groups/GreekSimRacers/permalink/2424628944461663/ Έρχονται και άλλες ανακοινώσεις που θα τις προωθήσω γενικά και σε forums.
  9. Καλημέρα, Σίγουρα κατεβάζεις και κάνει εγκατάσταση τους drivers για την τιμονιέρα που θα σου δώσουν ένα Control Panel. Στο Control Panel θα βρεις ρυθμίσεις όπως μοίρες περιστροφής (900 default) και δυνάμεις τιμονιέρας 75 - 100 - 100 -100. Τις δυνάμεις τις αφήνεις default παντού, εκτός αν σου φαίνεται ελαφρύ το τιμόνι ανεβάζεις λίγο το 75. Μην ξεχάσεις να ανοίξεις τα ανεμιστήρια της τιμονιέρας χειροκίνητα να δουλεύουν συνεχόμενα όταν τη βάζεις (οδηγίες θα βρεις στο site της thrustmaster ή με γρήγορο googling) Τώρα στο ETS2 δεν πειράζεις τίποτα όπως είναι παίζει... 900 μοίρες. Στο Assetto Corsa πάλι δεν πειράζεις τίποτα θα σου φτιάχνει μόνο του το πόσο στρίβει το κάθε αυτοκίνητο απλά δεν θα τερματίζει το τιμόνι θα γυρνάει 900 μοιρες. Αν ξέρεις τις μοίρες που έχει το κάθε αυτοκίνητο μπορείς να τις σετάρεις στο Control Panel πριν μπεις και έτσι θα τερματίζει και το τιμόνι σωστά. Στο DiRT Rally/DiRT Rally 2.0 είναι ακριβώς όπως το Assetto Corsa αλλά πρέπει να ενεργοποιήσεις το Soft Lock μέσα στο παιχνίδι. Αν δεν το κάνεις θα έχεις παντού και πάντα 900 μοίρες ή όσες βάλεις αν σε βολεύει κάποια ρύθμιση. Με βάση την εμπειρία μου στα ράλλυ σου προτείνω κλειστό Soft Lock και να δοκιμάσεις να έχεις από 300 - 540 μοίρες στο Control Panel ανάλογα τι σε βολέψει. Αν θες ρεαλισμό πας στο 1ο. Τέλος θα σου πρότεινα να πας όλες τις δυνάμεις 120/150 (δεν θυμάμαι) μέσα στο παιχνίδι γιατί το FFB του DiRT Rally 2.0 δεν παλεύεται. Καλές βόλτες!
  10. Ήμασταν μέσα στην οργάνωση των τεστς της Toyota. Διαβάστε για την εμπειρία μας. Σήμερα φύγαμε πάλι στο βουνό για τα τεστ της Citroen!
  11. H Bratsos Racing Team με την αφεντιά μου και τον Γιάννης Σερδάρης έδωσε δυνατές μάχες σ' ένα από τα πιο ανταγωνιστικά Ελληνικά grid εξομοίωσης αγώνων πίστας αυτό της F1axion! Διαβάστε το άρθρο για την πορεία της ομάδας, εν αναμονή της προκήρυξης του πρωταθλήματος της φετινής χρονιάς από τους διοργανωτές!
  12. Ε 15αύγουστος στο μαγαζί βαριόμουν λίγο...
  13. Etern4L

    DiRT Rally 2

    Μιας και η σεζόν τελείωσε παρακάτω θα βρείτε ένα review της χρονιάς με το τι έκανε η κοινότητα φέτος https://www.facebook.com/groups/dirthelleniccommunity/permalink/2364691673779382/
  14. Το Hans είναι συμπληρωματικό στον εξοπλισμό του οδηγού αλλά υποχρεωτικό βάση της FIA. Διαβάστε στο άρθρο μας γιατί το Hans είναι απαραίτητο για τον οδηγό! https://rallydiaries.eu/simpson-hans-iii-unboxing
  15. Διαβάστε για την εμπειρία μου στην Ανάβαση Δημητσάνας και δείτε το onboard video!https://rallydiaries.eu/anabasi-dimitsanas-2019
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.