Δεν ξέρω τι παίζει σε αυτό το patch (είχα να μπω σίγουρα κανά 6μηνο) αλλά δεν είναι το ενδεδειγμένο μονοπάτι. Το Τ-43 θα σε ζορίσει αρκετά και το Τ-44 δεν είναι κάτι ιδιαίτερο σε σχέση με τα άλλα 8αρια. Αν σε αυτά προσθέσεις ότι δεν έχει medium crew, βρώμα η δουλειά στο grinding.
Βέβαια και εγώ το ίδιο μονοπάτι είχα ακολουθήσει γιατί έπαιζα προ εποχής νερφαρίσματος KV-1S (Τ6) που θέριζε και για ποικιλία αποφάσισα να γίνω mediumας. Πλέον είμαι με το απίθανο T-54 και φοράω το gun που ξεκλειδώνει το Object 140 (όπου θεωρούνταν ανώτερο από το Τ-62 τότε). Κάτι είχα διαβάσει, τότε, ότι με το HD patch το T-62 θα έπαιρνε τα πάνω του λόγω HD hitzones. Τι ισχύει τώρα;
ΥΓ. Μπορώ να μπω στην clan σας;