Jump to content

denz

Premium Members
  • Posts

    1.269
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by denz

  1. denz

    Nvidia VS Amd

    Δηλαδή η σωστή επιλογή είναι μεταξύ RX 480 8GB vs GTX 1060 6GB 1280 cc ; Φαντάζομαι σε αυτήν την περίπτωση υπερταιρεί η 480 σε μεταπωλητική αξία και η 1060 σε "ωμή" δύναμη έστω και ελάχιστα. Καλά τα λέω; Από θέμα κατανάλωσης και θερμοκρασίας τι παίζει μεταξύ των 2;
  2. denz

    Nvidia VS Amd

    1440p και Ultra είναι εδώ;
  3. denz

    Nvidia VS Amd

    Όντως πάει τόσο καλά σε CF;
  4. denz

    Nvidia VS Amd

    Σχετικά με τα GB της κάρτας νομίζω και με τα 4 GB θα είμαι καλυμμένος μιας που δεν σκοπέυω να μεταβώ σε παραπάνω από 1080p ή 1440p. Βέβαια αν βρω σε κοντινή τιμή εννοείται ότι θα την προτιμήσω. Από ότι βλέπω οι τιμές είναι πάνω κάτω ίδιες μεταξύ RX480 / GTX1060. Ο λόγος μετάβασης είναι ότι η HD7970 Matrix μου πάλιωσε και είναι πολύ φασαριόζα ακόμα και σε παιχνίδια στυλ WoW.
  5. denz

    Nvidia VS Amd

    Μεταξύ RX 480 / GTX 1060 / GTX 970 ποια προτείνετε και γιατί; Μιλάμε για budget λίγο πάνω από 200 € από Γερμανία.
  6. denz

    Διαγωνισμός - 13 Χρόνια TheLab.gr

    Χρόνια πολλά Λάμπη !
  7. denz

    Επιλογή ATX Case

    Εκτος του οτι εχει σπασει το πλαστικό στο μπροστινο μερος προσπαθωντας να χωρεσω μαζι με το dvd drive, εναν fan controller 3.5'', θελω μια αλλαγη.
  8. denz

    Επιλογή ATX Case

    Οι ανεμιστηρες που εχει ειναι αποδοτικοι-αθορυβοι η θα χρειαστουν αλλαγη;
  9. denz

    Επιλογή ATX Case

    Αυτό εννοείς; http://www.phanteks.com/Enthoo-Pro-M-Acrylic.html
  10. denz

    Επιλογή ATX Case

    Ήρθε ο καιρός σιγά σιγά να αντικαταστήσω το αξιόμαχο και ταλαιπωρημένο Fractal Arc Midi που κλείνει 5ετία. Ο εξοπλισμός βέβαια θα παραμείνει οπότε κοιτάω τις εξωτερικές επιλογές. Θα πρέπει να μπορεί να στεγάσει μια Z77-UD5H ΑΤΧ μητρική με H100i. Επίσης μια HD7970 Matrix 3-slot κάρτα γραφικών καθώς 1 SSD και 2 HDDs. Κοιτούσα το Corsair Cube 540 που μου αρέσει πολύ αλλά η τιμή είναι πάνω από το ποσό που σκέφτομαι... κοντά στα 100€ δηλαδή. Μια καλή επιλογή που βλέπω σε αυτά τα χρήματα είναι το Corsair 400C. Τις γνώμες σας!!!
  11. denz

    World of Tanks

    Από Premium tanks τι προτείνετε; Κοιτάω για T-34 ή Panther 8,8.
  12. denz

    World of Tanks

    Ωραία! Πότε είναι το επόμενο discount ;
  13. denz

    World of Tanks

    Παιρνοντας ενα equipment μπορω να το φορτωσω σε ολα τα αρματα που παιρνουν, χωρις να αγορασω δευτερο; Τωρα το παρατηρησα αυτο... παλιοτερα δεν ισχυε.
  14. denz

    World of Tanks

    Συγγνώμη για τα παράνομα aimbot bots δεν υπάρχουν bans;
  15. denz

    Ποιον BROWSER;

    Δοκιμάσα από σπόντα τον Avast SafeZone (εγκαθιστώντας το Free Antivirus) και μέχρι στιγμής με έχει ενθουσιάσει.
  16. denz

    World of Tanks

    Ουπς γράψτε λάθος, denzG χωρίς το R
  17. denz

    World of Tanks

    denzGR , feel free to add me to your friend lists!
  18. denz

    World of Tanks

    Δεν ξέρω τι παίζει σε αυτό το patch (είχα να μπω σίγουρα κανά 6μηνο) αλλά δεν είναι το ενδεδειγμένο μονοπάτι. Το Τ-43 θα σε ζορίσει αρκετά και το Τ-44 δεν είναι κάτι ιδιαίτερο σε σχέση με τα άλλα 8αρια. Αν σε αυτά προσθέσεις ότι δεν έχει medium crew, βρώμα η δουλειά στο grinding. Βέβαια και εγώ το ίδιο μονοπάτι είχα ακολουθήσει γιατί έπαιζα προ εποχής νερφαρίσματος KV-1S (Τ6) που θέριζε και για ποικιλία αποφάσισα να γίνω mediumας. Πλέον είμαι με το απίθανο T-54 και φοράω το gun που ξεκλειδώνει το Object 140 (όπου θεωρούνταν ανώτερο από το Τ-62 τότε). Κάτι είχα διαβάσει, τότε, ότι με το HD patch το T-62 θα έπαιρνε τα πάνω του λόγω HD hitzones. Τι ισχύει τώρα; ΥΓ. Μπορώ να μπω στην clan σας;
  19. denz

    World of Tanks

    Πόσο % πρέπει να είναι το 2ο perk ώστε όταν κάνω retrain το 1ο να είναι 100% ? Θα ήθελα να μάθω το ίδιο για το % του 3ου perk ώστε μόλις το ρίξω να είναι 100άρι το 2ο. Ρωτάω κλασικά για να φορτώσω BiA στο crew.
  20. denz

    Black Desert MMO από την Pearl Abyss

    Παιδιά υπάρχει κανένα guest pass? pm!
  21. denz

    Ποιο free AV?

    Έχει κανείς εμπειρία σε προστασία από ιούς σε emails στο MS Outlook; Avira vs Avast free;
  22. denz

    World of Tanks

    Έχοντας μια μικρή εμπειρία ο ίδιος και βλέποντας από φίλους καλούς παίχτες, προτείνω να παίξετε τις παρακάτω σειρές: Ρώσικα Heavy tanks (την σειρά του KV-1 προς IS-3 κτλπ) Ρώσικα Medium tanks (Τ-34 προς Τ-54 , Object 140 κτλπ) Αμερικάνικα Heavy tanks (σειρά Τ29 , Τ32 κτλπ) Γερμανικά Heavy/Meds tanks (σειρές Tiger & Panther)
  23. denz

    World of Warcraft

    Άντε και το μεθεπόμενο expansion "The Return of the Lich King" Ξαναξαναζεσταμένο φαί το WoW, μέχρι να αναγκαστούν να βγάλουν τον Sargeras ως last boss και να τελειώσει οριστικά. Εκεί που είχα αρχίσει να γουστάρω με τον WoD, τώρα ξενέρωσα και ψάχνω κανένα άλλο MMO.
  24. denz

    World of Warcraft

    Καλό αυτό γιατί γίνεται της π@ρνης από outdoor gang & pvp
  25. denz

    World of Warcraft

    Με τους servers τι ακριβώς παίζει; Όπως είπα είμαι στον Ragnaros και βλέπω γύρω μου παίχτες από Stormscale, Ravencrest κτλπ. Είναι πλέον όλοι cross realm ακόμα και στο outdoor world?
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.