-
Posts
39 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by mib
-
Πέφτει το Euro
-
Εγω πάντως απο το service της MSI είμαι πολύ ευχαριστημένος! Είχα μια περιπέτεια στην αρχή , μου έδωσαν καινούριο και πάλι τα ίδια, αλλά τελικά όλα καλά
-
Γιατί είσαι αρνητικός με την νουμερο 1 εταιρία σε πωλήσεις λαπτοπ στον κόσμο;
-
Mα τα +30 που σου πρότεινε ο φίλος απο πάνω για RAM δεν είπε ότι θα τα βάλεις τώρα SONY και καλά. Μην τα βάλεις πότε. Το μηχάνημα που σου προτείνει σε σχέση με τα σαπάκια που προτείνεις στα 600 είναι μέρα/νύχτα! Το 600αρι που λες είναι για καναλυκειοπαιδο, το άλλο στα 700 που λέει ο kpetros είναι επαγγελματικό μηχάνημα. Με πραγματική CPU , 2 φορές πιο δυνατό. Για να μην μιλήσω για τις GPU. μην τσιγκουνευτείς 100 € γιατί σε 3 χρόνια θα το μετανιώσεις.
-
Αγορά καινούριου κινητού, από Ελλάδα, στα 200€
mib απάντησε στο θέμα του deninho topic στην ενότητα Smartphones
Εφυγες για το ΧΙΑΟΜΙ ΝΟΤΕ 4 ενω εγώ έχω πάρει πάνω απο 20-25 κινητα σε φίλους απο κίνα , τελευταία τα φοβάμαι αφου τα τελωνία μας έχουν αρχίσει να πιάνουν τα "δώρα¨των κινέζων πιο επιθετικά. Σίγουρη φθηνή επιλογή το ΧΙΑΟΜΙ ΝΟΤΕ 4 απο infoquest με 2 χρόνια εγγύηση . Ελλάδα δεν παίζει σε αυτά τα λεφτά κάτι καλύτερο. Το ΝΟΤΕ4 το έχω δει και απο κοντά, σκίζει. Δεν μοιάζει για συσκευή στα χρήματα που ζητάει. κάνει 250 και μοιάζει για 500αρικου. όσο για την αυτονομία... αντε γεια! http://techblog.gr/mobile/xiaomi-redmi-note-4-hands-on-greek-6248/ -
MSI GE72 6QC Πρόβλημα με Spacebar
mib απάντησε στο θέμα του mib topic στην ενότητα Φορητοί υπολογιστές
AAAAΛΕΛΟΥΙΑ!!! Ηρθε το λαπτοπ , μετα απο επισκευή του πληκτρολογίου (αντικατάσταση) Ενώ αρχικά μου αντικαταστήσανε το λαπτοπ σαν DOA, και το δευτερο είχε ακριβός την ίδια συμπεριφορά. Με το που παρέλαβα λοιπόν το λαπτοπ σήμερα στα χέρια μου, παρατήρησα μια πιο κλικι αισθηση στα πλήκτρα, ιδιαίτερα το spacebar. Εν αντιθέση με παλιότερα που ήταν λίγο σαν να πατάω πάνω σε μαξιλάρια. Αυτή τη στιγμή που γράφω , γράφω χαλαρά και χωρίς να πατάω με δυναμη το space bar όπως παλιά και παρόλλα αυτά να χάνει πατήματα, απλά χαϊδεύω το spacebar και λείτουργεί οπως πρέπει! Φαίνεται λοιπόν ότι μάλλον έχουν αλλάξει κάτι στην κατασκευή , αφου αυτό πρέπει να είναι κάποιο καινούριο revision γιατί το νιόθω σαν σύνολο καλύτερο και πιο σαφές Τέλος καλό όλα καλά , Αγαπώ MSI! -
MSI GE72 6QC Πρόβλημα με Spacebar
mib απάντησε στο θέμα του mib topic στην ενότητα Φορητοί υπολογιστές
Προτιμώ να πάρω 2 MSI λαπτοπ (Το ένα για backup) παρά να πάω σε laptop χωρίς USB με διπλάσια χρήματα και ίδιες επιδώσεις. -
MSI GE72 6QC Πρόβλημα με Spacebar
mib απάντησε στο θέμα του mib topic στην ενότητα Φορητοί υπολογιστές
Παιδιά τελικά δεν μπορώ να ζήσω με το Spacebar αυτό. Όπως θυμάστε όπως ανέφερα και πιο πάνω, όταν παρέλαβα το λαπτοπ παρατήρησα το space bar να μην ανταπορίνεται στην ακρη δεξια (εκεί που το πατάω 99% ) και στα πλαίσια DOA μου έδωσαν καινούριο ίδιο λαπτοπ με το ίδιο πρόβλημα! είπα λοιπόν να μάθω να ζω με αυτό. Μετά απο μήνες λοιπόν με κούρασε. Σκεφτικα ότι δεν πρέπει να είναι σε όλα, γιατι αν ηταν σε όλα θα είχε δημιουργηθεί χαμος στα forum, εν'αντιθέση, παγκοσμίως βρήκα λίγα forums που αναφέρουν το πρόβλημα αυτό. Οπότε πιστεύω ότι δεν είναι όλα έτσι, απλά ήμουν άτυχος. Μίλησα λοιπόν με την μαμα MSI και μου είπε να επικοινωνήσω με το επίσημο service, και πολυ φιλικά με ενημέρωσαν ότι θα μιλήσουν με την εταιρία και θα με πάρουν πάλι πίσω να μου πουν τι να κάνω. Με πήραν την επόμενη, και μου είπαν ότι θα μου αλλάξουν το πληκτρολόγιο με καινούριο απο την MSI. Τους ενημέρωσα ότι έχου ανοίξει το λάπτοπ για προσθήκη RAM και M.2 SSD , και είπαν ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το άνοιγμα και την εγγύηση. Οπότε την επόμενη βδομάδα θα τους το στείλω , γιατί αυτόν τον καιρό το χρειάζομαι και θα δουμε τι θα γίνει. ελπίζω να έρθει καινουριο βελτιωμένο revision keyboard και να έχει λυθεί το πρόβλημα. ΕΙΔΩΜΕΝ... ΑΝΑΜΕΝΩΜΕΝ... -
[e-shop] BEATS BY DR. DRE UR BEATS 2
mib απάντησε στο θέμα του SirMomus topic στην ενότητα Προσφορές και ευκαιρίες αγορών
Ρε παιδιά μήπως είναι FAKE? Κυκλοφορούν ΠΟΛΛΑ fake BEATS , για αυτό το λέω- 14 απαντήσεις
-
- beats
- beats by dre
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
MSI GE72 6QC Πρόβλημα με Spacebar
mib απάντησε στο θέμα του mib topic στην ενότητα Φορητοί υπολογιστές
έχουμε ξεφύγει απο το θέμα του thread, σου απαντώ ΕΔΩ: -
MSI GE72 6QC Πρόβλημα με Spacebar
mib απάντησε στο θέμα του mib topic στην ενότητα Φορητοί υπολογιστές
-
MSI GE72 6QC Πρόβλημα με Spacebar
mib απάντησε στο θέμα του mib topic στην ενότητα Φορητοί υπολογιστές
http://www.mgmanager.gr/notebook/53332-kingston-hyperx-impact-16gb-2x8gb-ddr4-2133mhz-cl13-sodimm-hx421s13ibk216.html Αυτές πήρα, και δουλεύουν πολύ καλά Ουτε κιχ δεν μου έκαναν. -
MSI GE72 6QC Πρόβλημα με Spacebar
mib απάντησε στο θέμα του mib topic στην ενότητα Φορητοί υπολογιστές
Λοιπον παρέλαβα χθες. Ήρθε σφραγισμένο ολοκαίνουριο μηχάνημα. Τελικά το πρόβλημα είναι ίδιο. Είχες δίκιο GdamprXP. Δεν μπήκα στον κόπο να ασχοληθώ πάλι με το service. Τελικά θα πρέπει να αποδεχθώ ότι το noname keyboard του 6αιτίας laptop της HP είναι καλύτερο απο το καινούριο της steelseries. To άνοιξα το λάπτοπ και του έβαλα τις μνήμες (2Χ8GB) και τον Samsung nvme M.2 950Pro. και πετάει! τώρα θα το δω στο gaming πως πάει. -
MSI GE72 6QC Πρόβλημα με Spacebar
mib απάντησε στο θέμα του mib topic στην ενότητα Φορητοί υπολογιστές
Με ενημέρωσαν ότι το RMA εγκρίθηκε απο την MSI και το νεο laptop μου είναι καθοδόν. Αυτό σημαίνει ότι η MSI πιστεύει ότι δεν θα έπρεπε να έχει αυτή τη συμπεριφορά το spacebar, αρα η λογική που λες ότι ΟΛΑ εχουν το ίδιο πρόβλημα σύμφωνα με την MSI δεν ισχύει. Αν ίσχυε, δεν θα γινόταν δεκτή η αντικατάσταση και θα μου έλεγαν ότι έτσι δουλεύει το spacebar μας. τι να πω , ίσως η αλήθεια να είναι κάπου στη μέση. Να μην δικαιολογείται τόσο έντονο πρόβλημα σαν το δικό μου. Αλλά και να υπάρχουν και παρτίδες που δεν έχουν καθόλου το πρόβλημα. Όπως και παρτίδες που το πρόβλημα είναι λιγότερο έντονο. Εγώ απλά δεν μπορούσα να ζήσω με το πρόβλημα αυτό. -
MSI GE72 6QC Πρόβλημα με Spacebar
mib απάντησε στο θέμα του mib topic στην ενότητα Φορητοί υπολογιστές
Ενδιαφέρον! Θα χρειαστώ τις γνώσεις σου λοιπόν (του ανοίγματος) σε περίπτωση που και το νέο λαπτοπ που θα μου στείλουν θα έχει το ίδιο πρόβλημα. Μπορείς να γράψεις απο ποιο site πήρες τις πληροφορίες για το βγάλσιμο->διόρθωση->βάλσιμο του spacebar? -
MSI GE72 6QC Πρόβλημα με Spacebar
mib απάντησε στο θέμα του mib topic στην ενότητα Φορητοί υπολογιστές
Δεν ξέρω τι λένε στο tomshardware , αλλά αν ειναι όπως τα λένε, τότε θα είχε φρίξει το ιντερνετ! Το θέμα δεν είναι μια προσωπική ιδιοτροπία, ειναι απλά αδύνατον κάποιος να μπορέσει να γράψει μακροσκελές κείμενο!(τουλάχιστον στην περίπτωσή μου) Είναι τόσο ενοχλητικό που θα είχε γίνει χαμός στα reviews και σε forums, αντιθέτως βλέπω ότι εδώ και 1-2 χρόνια που χρησιμοποιείται αυτό το πληκτρολόγιο της steelseries υπάρχουν αρκετά περιστατικά αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να πεις ότι είναι σε όλα. Προφανώς υπάρχει μια ευαισθησία στην κατασκευή του spacebar και υπάρχουν αρκετές αστοχίες, αλλά αν ήταν σχεδιαστικό θα ήταν ΣΕ ΟΛΑ. Αν ήταν ΣΕ ΟΛΑ θα έβρισκα χιλιάδες αναφορές και forums με εκατομμύρια χρήστες με το πρόβλημα αυτό. Απο την στιγμή που βρήκα σε καμια 10αρια φορούμ να έχουν το πρόβλημα καμία 20αριά άτομα σε όλον τον κόσμο, τότε απλά είναι μια έντονη αστοχία υλικού η οποία δεν συμφέρει την steelseries-MSI να τροποποιήσει την γραμμή παραγωγής για το ποσοστό αστοχίας υλικού που υπάρχει , και ίσως αποφάσισαν στην απλή αντικατάσταση σε περίπτωση εμφάνισης. όπως και να είχε δεν μπορούσα να κρατήσω το λάπτοπ με αυτό το πρόβλημα. Ελπίζω απο βδομάδα να έχω στα χέρια μου το καινούριο και όλα να είναι μια χαρά. -
MSI GE72 6QC Πρόβλημα με Spacebar
mib απάντησε στο θέμα του mib topic στην ενότητα Φορητοί υπολογιστές
Μόλις τους έστειλα μήνυμα ρωτώντας τους που βρισκόμαστε, μου απάντησαν μέσα σε 10 λεπτά! Γενικά στα emails είναι πολύ άμεσοι (σαν εταιρία εξωτερικού). Καλησπέρα, Το πρόβλημα έχει διαπιστωθεί και αναμένουμε την τελική έγκριση από την MSI για την αντικατάσταση του μηχανήματος σας. Εκτός απροόπτου θα σας αποστείλουμε ένα νέο προϊόν την Πέμπτη, όπου και αναμένεται νέα παραλαβή. Με εκτίμηση, -
Επειδή για άλλο λόγο είχα ανοίξει το THREAD Είπα να κάνω ένα νέο thread για το πρόβλημα τελικά που παρουσιάστηκε, και δεν έχει σχέση με τον τίτλο του thread. Ξαναγράφω λοιπον το πρόβλημα που έχω Η δεξιά πλευρά του spacebar δεν λειτουργεί σωστά. Θέλει παραπάνω δύναμη για να καταλάβει το πάτημα, παρότι η κλίκι αίσθηση είναι σωστή. Με αποτέλεσμα να γραφώ κείμενο και πολλές λέξεις να είναι κολλημένες μεταξύ τους. Εάν πληκτρολογώ με φυσιολογική πίεση, 60-70% χάνει το πάτημα το spacebar. Μίλησα με την braintrust που είναι το επίσημο service και μου είπαν να το στείλω εκεί και αν το διαπιστώσουν και αυτοί το πρόβλημα, τότε θα μου δώσουν καινούριο ΥΓ. που και να μην έκανε το πληκρολόγιο η steelseries Για να δουμε... Το παρέλαβαν Παρασκευή απόγευμα, ακόμα δεν έχω νέα.
