Jump to content

ronin13

Premium Members
  • Posts

    1.607
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    3

Everything posted by ronin13

  1. ronin13

    Ανέκδοτα & Αστεία

  2. ronin13

    Ανέκδοτα & Αστεία

    Να τι θυσιες κανουν οι κοπελες για να απολαμβανουμε τα tanlines....
  3. ronin13

    OCD - Ψυχαναγκασμός

    Καμια φαρμακευτικη αγωγή δεν είναι ο μόνος δρόμος αντιμετώπισης, ειδικά στις ψυχικές νόσους. Άποψη μου, αν νιώθεις ότι χρειάζεσαι βοήθεια να απευθυνθείς πρώτα σε έναν ειδικό που εμπιστεύεσαι, και να δουλέψεις μαζί του στο θέμα. Όπως και να έχει, ούτε η αντιμετωπιση "γίνομαι θεραπευτής του εαυτού μου" είναι σωστή, ούτε η "θα τα κάνουν όλα τα φαρμακα". Θέλει συνδυαστική δουλειά.
  4. ronin13

    Game of Thrones - Spoilers μέχρι τρέχον επεισόδιο

    Μα χαίρομαι που δεν το βλέπω δηλαδή! :-P
  5. ronin13

    Game of Thrones - Spoilers μέχρι τρέχον επεισόδιο

    Μετά το τελευταίο επεισόδιο πραγματικά πιστεύω ότι ο Γιάννης είναι τόσο μπούφος που ζει κατά τύχη μέχρι τώρα...
  6. Αν και στρατιωτικος δε μπορω να μην προβληματιζομαι απο κατι τετοια... Ελπιζω το παιδακι να μην καταληξει σαν τον "Αγαπη θελω!"....
  7. ^Συμπληρωματικα
  8. ronin13

    Ανέκδοτα & Αστεία

  9. Αντιστοιχου περιεχομενου, με λιγο πιο ολοκληρωμενη προσεγγιση κατ' εμε, ειναι το βιβλιο How Will You Measure Your Life.
  10. Να ρωτήσω κάτι που μπορεί να φανεί χαζό, αλλά μέχρι στιγμής δεν είχα καμία επαφή με μηχανικά πληκτρολόγια.. Ξέρω ότι γενικά τα keycaps αλλάζουν στα μηχανικά. Υπάρχουν με ελληνικά γράμματα που ταιριάζουν στο συγκεκριμένο;
  11. ronin13

    Ανέκδοτα & Αστεία

  12. ronin13

    Computex 2016. SSDs, DDR4 SODIMMs και SDXC κάρτες από την Patriot

    Στην πρωτη γραμμη μαλλον εννοειτε ".... έναν SSD των 512GB με κόστος ...."
  13. Το παρέλαβες το πληκτρολόγιο; Εντυπώσεις;
  14. ronin13

    Game of Thrones - Spoilers μέχρι τρέχον επεισόδιο

    Νομίζω θα είναι 14 επεισόδια μετά το τέλος της σαιζόν. Άρα 22 απο τώρα. Υπερ-αρκετα για να κλείσει η ιστορία.
  15. ronin13

    Ανέκδοτα & Αστεία

  16. ronin13

    Οι αγορές μας..!!

    Είμαι μεταξυ αυτου και του αντιστοιχου της Xiaomi. Εχει κανεις εικονα?
  17. ronin13

    Ανέκδοτα & Αστεία

  18. ronin13

    Ανέκδοτα & Αστεία

  19. ronin13

    Ανέκδοτα & Αστεία

  20. Ενδιαφερομαι για τα τζαμακια για το Mi2 και Mi3.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.