Jump to content

l3ft3ris

Premium Members
  • Posts

    1.074
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by l3ft3ris

  1. l3ft3ris

    Δείξτε το κουτί σας...

    Ημέρα καλλιτεχνίας σήμερα.... Διαπιστώνοντας ότι οι θερμοκρασίες είχαν 10 βαθμούς διαφορά από το κλείσιμο του αέρα που εισέρχεται από τους 2 ανεμιστήρες στο εμπρός μέρος του κουτιού, αποφάσισα να ανοίξω μία θυρίδα και το αποτέλεσμα στην θερμοκρασία ήταν ικανοποιητικό. 10 λεπτά prime και οι θερμοκρασίες από 61 έως 65 σε αντίθεση με πριν που είχα 73 έως 78. Σε επόμενη φάση θα προσθέσω κάποια σήτα με μεγάλα ανοίγματα και θα την βάψω στα χρώματα του Taz.
  2. l3ft3ris

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Συγγνώμη εάν είμαι off topic και πρέπει να ποστάρω καινούργιες ταινίες, αλλά είδα αυτήν εχθές στο ote cinema και πιστεύω ότι αξίζει να την δείτε. 127 Hours (2010) - IMDb
  3. l3ft3ris

    Προβλημα με r7 260x 2gb ddr5

    Χρειάζεσαι καλύτερο τροφοδοτικό. Η κάρτα τραβάει 187 watt σύμφωνα με το review που διάβασα εδώ Power And Temperature Benchmarks - AMD Radeon R7 260 Review: The Bonaire GPU Rides Again . Επίσης στα review στο newegg αναφέρουν κάποια θέματα και με drivers και με δημιουργία προβλήματος στην μητρική, που το βρίσκω λίγο τραβηγμένο βέβαια Newegg.com - ASUS R7260X-DC2OC-2GD5 Radeon R7 260X 2GB 128-Bit GDDR5 PCI Express 3.0 x16 HDCP Ready CrossFireX Support Video Card .
  4. l3ft3ris

    Προβλημα με r7 260x 2gb ddr5

    Δες στα bios μήπως έχει ρυθμίσεις για την pci express θύρα και είναι απενεργοποιημένη. Με τι καλώδιο έχεις συνδέσει την οθόνη σου στην κάρτα γραφικών;
  5. l3ft3ris

    Δείξτε το κουτί σας...

    [MENTION=15018]Seafalco[/MENTION] Καλησπέρα! Το είχα σκεφτεί αυτό με την σκόνη που αναφέρεις, όπως επίσης ότι μετά την βαφή θα στένευαν κι άλλο οι οπές της σήτας. Θα δοκιμάσω να κάνω και αυτό με την θήκη από αναπτήρες, καλό φαίνεται. Σε ευχαριστώ.:clap:
  6. l3ft3ris

    Δείξτε το κουτί σας...

    [MENTION=15018]Seafalco[/MENTION] Καλή η ιδέα σου αν και πιστεύω ότι θα δυσκολευτώ να το πετύχω ωραίο. Έχω σκεφτεί στην τρύπα που θα ανοίξω να βάλω σήτα πλαστική, (αυτήν που χρησιμοποιούν στα παράθυρα αλουμινίου), η οποία έχει πολύ μικρές οπές και κατόπιν να την έβαφα άσπρη. Βέβαια πιστεύω ότι θα δημιουργηθεί πρόβλημα με τον φωτισμό ο οποίος θα εισέρχεται από την τρύπα και δεν ξέρω εάν θα χαλάσω την οπτική.
  7. l3ft3ris

    Δείξτε το κουτί σας...

    [MENTION=15018]Seafalco[/MENTION] Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές. Έγιναν και άλλες εργασίες. Μπήκε η ψήκτρα με δοκιμή δυο παστών της coolermaster που είχε μέσα και με μίας evercool tc-03 THERMAL COMPOUND-EVERCOOL που είχα αλλά δεν νομίζω ότι μπορώ να δω και κάποια σημαντική διαφορά, μπήκε και το άλλο γαλακτερό plexiglass να καλύψει σκληρούς δίσκους. Επίσης έβαλα την ταινία με τα led στο κάθετο κομμάτι γαλακτερού plexiglass για να μην μου κάνει τόσο πολύ σκιά στο τροφοδοτικό. Το διάφανο plexiglass το έτριψα με κάποια σφουγγαράκια γυαλόχαρτου αλλά δεν ξέρω τι νούμερο ήταν, κάποια στιγμή που βρεθεί χρόνος θα προσπαθήσω να το τρίψω ακόμα περισσότερο με γυαλόχαρτα νερού που μου προτείνεις. Γνωρίζεις εάν με αυτά τα γυαλόχαρτα μπορώ να αφαιρέσω και κάποια τριψίματα που έχει; Επίσης σκέφτομαι να ανοίξω τρύπα στο κάθετο plexiglass γιατί πιστεύω ότι μου κόβει τον αέρα που εισέρχεται στο κουτί από τους εμπρός ανεμιστήρες Δυστυχώς οι φωτογραφική που έχω δεν βγάζει καλές φωτογραφίες --Φωτογραφίες από την διαδικασία κατασκευής-- Φωτογραφία που φαίνεται πόσο ωραία έχω κόψει τις τρύπες εμπρός στον ανεμιστήρα για να μην τα ξηλώνω όλα για να βάλω τον ηλεκτρικό κόφτη...... --Φωτογραφίες σε λειτουργία-- Φωτογραφία με φλας Φωτογραφία χωρίς φλας που φαίνεται καλύτερα ο φωτισμός Φωτογραφίες που δείχνουν κάπως το πλαϊνό plexiglass υπό γωνία
  8. l3ft3ris

    Δείξτε το κουτί σας...

    Εδώ ελπίζω να διακρίνεται το πώς έχει χωνευτεί το plexiglass μέσα στο κόψιμο της λαμαρίνας. Ίσως είναι και 8mm το plexi, δεν θυμάμαι.
  9. l3ft3ris

    Δείξτε το κουτί σας...

    [MENTION=15018]Seafalco[/MENTION] Δεν είναι οφθαλμαπάτη, με τα ''βιαστικά'' αυτό γίνεται. Οι φωτογραφίες είναι hd 4k Το έφτιαξα και δεν δοκίμασα καλά τους δίσκους και μετά το λύγισα λίγο, σκεπτόμενος ότι θα μπει το άσπρο plexiglass και θα το καλύψω. Επίσης το plexiglass το πλαϊνό επειδή είναι 6 mm, (δεν ήθελα να χάσω χώρο για ψήκτρα), οπότε το έχω φρεζάρει αλλά δεν βγήκε καλό έπρεπε να το κάνω με ρουτερ και επίσης από την μία πλευρά δεν είχε nylon και το χάραξα, κάποια στιγμή ίσως ψάξω κανέναν τρόπο μήπως δοκιμάσω να το γυαλίσω. Το κουτί έχει και άλλα στάδια απλά δεν έχω φωτογραφίες. Έχει γίνει κόψιμο εμπρός στο προστατευτικό του ανεμιστήρα για να καθαρίζεται ευκολότερα, (Έγινε μια μέρα βιαστικά που ήθελα να το καθαρίσω οπότε για να μην ξηλώνω τα πάντα να το κόψω με τροχό το έκοψα με κοφτάκι ηλεκτρολογικό.... ) Οπότε καταλαβαίνεις θέλει και άλλό μάζεμα και έναν φωτογράφο !!!!!
  10. l3ft3ris

    Δείξτε το κουτί σας...

    Ευχαριστώ και δημόσια τον [MENTION=15018]Seafalco[/MENTION] για τον χρόνο που αφιέρωσε να με βοηθήσει να ανεβάσω σωστά τις φωτογραφίες
  11. l3ft3ris

    Δείξτε το κουτί σας...

    In progress. Τοποθετήθηκε πλαϊνό διάφανο και άσπρο εσωτερικά να καλύψει τροφοδοτικό και καλώδια καθώς τοποθετήθηκε και led strip να φωτίσει το άσπρο. Μπήκε δεύτερος ανεμιστήρας εμπρός και γύρισα την βάση των σκληρών δίσκων στο πλάι. Αναμένεται ψήκτρα, μερικό sleeve καλωδίων και άσπρο plexi να καλύψει τους σκληρούς και dvd rom. Οι εργασίες έγιναν βιαστικά δυστυχώς και δεν το πρόσεξα ιδιαίτερα.
  12. l3ft3ris

    Δείξτε το κουτί σας...

    Για να χωνέψει τα giga δεδομένων από τα review στο lab.... Μπράβο στην karmen.
  13. l3ft3ris

    Δείξτε το κουτί σας...

    Πρώτη φορά το βλέπω αυτό!!! Σαν μωρό το προσέχεις....
  14. l3ft3ris

    Δείξτε το κουτί σας...

    christaras Ωραίο το κουτί σου. Η ψήκτρα επειδή δεν φαίνεται καλά στην φωτογραφία εμποδίζει το πρώτο ram slot;
  15. l3ft3ris

    Θόρυβος στα ηχεία

    Τσέκαρε τα καλώδια σου μήπως έχεις παρεμβολές από άλλη συσκευή. Σε οικονομικό 7.1 σύστημα που έχω μου προκαλούσε θόρυβο στο ένα ηχείο από ττην βάση του ασύρματου τηλεφώνου που βρισκόταν σε απόστασή περίπου 40 εκατοστά
  16. Να ζητήσεις να σου δώσουν κάποια να κάνεις την δουλειά σου μέχρι να αντικατασταθεί η άλλη. Εγώ πάντως από το εν λόγο κατάστημα έχω στείλει μητρική, 2 μηνών όμως, με καμμένη ethernet και απαίτησα να μου την αντικαταστήσουν αμέσως γιατί θα ταξίδευα και δεν θα μπορούσα να την παραλάβω. Έτσι και έγινε την πήγα, την έλενξαν και την επόμενη πήγα και παρέλαβα καινούργια
  17. l3ft3ris

    Δείξτε το κουτί σας...

    Μπορείς να τοποθετήσεις λευκό plexiglass.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.