l3ft3ris
Premium Members-
Posts
1.074 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by l3ft3ris
-
Δεν είμαι γιατρός, αλλά όπως τα λες αφού είχες πτώση μάλλον κάποιο νεύρο έχει τραυματιστεί
-
kostas_gs Μήπως φοράς full face και έιναι βαρή, ή εάν κάνεις καταβάσεις επειδή έχεις σκυφτό το σώμα, και το κεφάλι βλέπει πάνω, πιάνεσαι
-
https://www.youtube.com/watch?v=5qanlirrRWs
-
Ωραίο τεστ!! Ελαφρύ ποιο άκαμπτο και σκληρό το carbon αλλά εάν σπάσει είναι πολύ κοφτερό και μπορεί να τραυματίσει. Το αλουμίνιο είναι ποιο οικονομικό και ενδέχεται να επισκευάζεται ανάλογα το ποσοστό που έχει στραβώσει!
-
Έχει και αυτό το site με εκπτώσεις http://startcycles.co.uk/sale.html
-
Ανοιγμα μαγαζιού ηλεκτρονικών υπολογιστών
l3ft3ris απάντησε στο θέμα του LeoNaXe topic στην ενότητα Off topic
Κάθε αρχή και δύσκολη! Είναι ρίσκο τις μέρες που διανύουμε να ανοίγουμε επιχειρήσεις αλλά από το να καθόμαστε και να κλαίμε ότι δεν έχουμε δουλεία είναι μία αρχή και αυτό. Φέτος τον Φεβρουάριο άνοιξα βιβλία και εγώ σαν ελεύθερος επαγγελματίας ''Ηλεκτρολόγος Ψυκτικός'' και μπορώ να πω ότι δεν το έχω μετανοιώσει. Μόνο η εφορία με τρομάζει λίγο!! Δούλευα βέβαια 3-4 χρόνια στην ζούλα και είχα πελατεία αλλά νοιώθω πολύ ποιο άνετα τώρα που είμαι ''φακελωμένος'' καθώς επίσης έχεις και άλλο κύρος απέναντι στους πελάτες. Καλές δουλείες να έχεις και εφόσον σου αρέσει αυτό που κάνεις μην φοβάσαι τίποτα!!! -
www.youtube.com/watch?v=fkbh226XT4c#t=93
-
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ SERVICE ARVATO SONY
l3ft3ris απάντησε στο θέμα του sevast99 topic στην ενότητα Smartphones
Η δική μου ιστορία με Νοκια. Πριν αρκετά χρόνια είχα αγοράσει ένα Νοκια Ν71 από vodafone. Το τηλέφωνο σε 3 μέρες και με λίγη χρήση, το δούλευα με δεύτερη sim για να το δοκιμάσω, σταμάτησε να λειτουργεί. Το πήγα στην vodafone και ζήτησα αντικατάσταση συσκευής μιας και το είχα μόλις τρεις μέρες. Μου είπαν τότε ότι η Νοκια έχει μία πολιτική εάν το κινητό έχει ''γράψει'' πάνω από μισή ώρα ομιλίας γίνεται αντικατάσταση μόνο εάν δεν επισκευάζεται. Δεν ξέρω εάν τότε ήταν η ARVATO, εάν θυμάμαι έκαναν περίπου ένα μήνα αλλά μου το αντικατέστησαν με καινούργιο. -
Συμφωνώ για το κόστος λειτουργίας και όχι αγοράς. Αν το κλιματιστικό είναι ενεργειακής κλάσης Α και πάνω και έχει και ιονιστή αξίζει. Απλά είπα την γνώμη μου ως προς την ποιότητα θέρμανσης
-
Το κλιματιστικό ζεσταίνει τον αέρα και όχι τον χώρο και τα αντικείμενα. Αυτό σημαίνει ότι όσο δουλεύει το κλιματιστικό θα έχεις θέρμανση, μόλις το κλείσεις σε λίγο χρονικό διάστημα θα έχεις χάσει την θερμοκρασία. Εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει η ζεστασιά που προσφέρει το κλιματιστικό συν ότι ξεραίνει και τον αέρα. Τα καλοριφέρ λαδιού είναι αρκετά καλά αλλά πρέπει οπωσδήποτε να έχουν θερμοστάτη που να λειτουργεί σωστά αλλιώς θα γίνεις συνεταίρος της ΔΕΗ
-
[MENTION=3371]NTEMIAN[/MENTION] Τουλάχιστον εσένα βρίσκεται στο γραφείο, το δικό μου κάπου σε κάποια κούτα θα βρίσκεται! Καλή τεχνολογία για την εποχή του αλλά δεν έπιασε πολύ
-
Μεγαίες!!! Στις φωτογραφία φαίνεται και ένα sony minidisk player....;
-
Τι ίδιο μήνυμα με το μέλος quickaras έλαβα και εγώ. Δεν μου χρειάζεται τροφοδοτικό την παρούσα στιγμή οπότε πάει άκυρη η παραγγελία. Για μηνύσεις και τέτοια που αναφέρονται δεν νομίζω ότι θα βγει άκρη διότι θα βρουν την άκρη να το μπαλώσουν, όπως στα φυλλάδια καταστημάτων που αναγράφεται ότι οι τιμές μπορεί να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση. Τώρα εάν κάποιος το είχε παραγγείλει και το είχε χρεώσει σε κάρτα ίσως να μπορεί να κάνει κάτι. Όσοι το παράγγειλαν αντικαταβολή μάλλον δεν μπορούν να κάνουν τίποτα
-
[MENTION=30805]Nick74[/MENTION] Τα μαγαζιά έχουν άδεια πωλήσεως αγαθών και προϊόντων. Μπορούν να πουλάνε όσο θέλουν εάν δεν υπάρχει πλαφόν τιμών από το κράτος και είναι στην κρίση του αγοραστή εάν θα αγοράσει. Αυτός που πουλάει τα τροφοδοτικά πουλάει ''μαύρα'' με ότι αυτό συνεπάγεται
-
Ας τα πάρει να δούμε τι θα τα κάνει! Νομίζω ότι οι περισσότεροι όπως και εγώ το παράγγειλαν όχι επειδή δεν έχουν αλλά επειδή ήταν καλή ευκαιρία, αν κάτσει.
-
Παράγγειλα και εγώ ένα έτσι να υπάρχει μόνο και μόνο επειδή είναι semimodular και υποθέτω ότι είναι και platinum αν και δεν ξεκαθαρίζεται στην περιγραφή
-
Rebuild NiCd batteries - Επισκευή μπαταριών δραπανοκατσάβιδου
l3ft3ris απάντησε στο θέμα του karmen1983 topic στην ενότητα Το στέκι του μάστορα
[MENTION=14352]johnko1[/MENTION] Το laptop το πιθανότερο είναι να έχει li-on (λιθίου) μπαταρία οπότε μην το επιχειρήσεις διότι είναι τρομερά εύφλεκτες. -
[MENTION=20975]karmen1983[/MENTION] Από τα ποιο τρελά σκυλιά που εγώ γνωρίσει είναι τα jack russell. Το αποδεικνύει και στην ταινία ''The mask''
-
πρόβλημα με τηλεόρασή αργεί να ανοίξει
l3ft3ris απάντησε στο θέμα του panos 12 topic στην ενότητα Οθόνες & Projectors
Τα περισσότερα ηλεκτρονικά έχουν διάρκεια ζωής ανάλογα την ποιότητα των πυκνωτών, χαλκών και των υπόλοιπων εξαρτημάτων που αποτελούνται. Στην περίπτωση σου τα τυλίγματα του τροφοδοτικού πιθανόν από την διάρκεια λειτουργίας και την θερμοκρασία που λειτουργούσαν, ίσως και από σκόνη, να έχουν αλλοιωθεί και να έχουν χάσει την αγωγιμότητα που έχουν, με αποτέλεσμα να αδυνατούν να τροφοδοτήσουν την τηλεόραση με το απαραίτητο ρεύμα που χρειάζεται κατά την λειτουργία εκκίνησης της. -
Αποκτήστε καινούριο laptop με 90€ !!!
l3ft3ris απάντησε στο θέμα του gdp77 topic στην ενότητα Παρουσιάσεις Μελών
Έχει και Ελλάδα εδώ E-SHOP.GR: HDD TRAY -
Ευχαριστώ! Δεν έχω σκοπό να βάλω ποιο ψιλή σήτα. Ή αφαίρεση της θα γίνει ή θα μείνει ως έχει. Για το τροφοδοτικό, δεν το ανοίγω να δω λόγο εγγύησης, δεν γνωρίζω εάν έχει κάποιου είδους ασφάλεια για προστασία από βραχυκύκλωμα η οποία αλλάζει. Οπότε θεώρησα καλό να προσθέσω εγώ ασφάλεια γιατί έχω δει να παίρνουν φωτιά καλώδια για πλάκα από 12volt τροφοδοσίες με πολλά amber.
-
Εχθές έγινε απόπειρα να τοποθετηθεί σήτα με μεγάλα ανοίγματα και να βαφτεί. Το αποτέλεσμα δεν με ικανοποιεί πολύ και ίσως αφαιρεθεί. Από ένα λάθος ίσως καιγόταν το τροφοδοτικό με υπαίτιο την λεντοταινία. Ακούμπησε η άκρη της στο σασί και επειδή έχει επαφές για να συνδέσεις επιπλέον κομμάτι βραχυκύκλωσε στα 12 volt, βέβαια δεν εμπιστεύομαι τις ''κινεζιές'' και είχα τοποθετήσει ασφάλεια 1 amber στο θετικό της τροφοδοσίας η οποία κάηκε και αλλάχτηκε. Οπότε προσοχή με ότι συνδέετε στο τροφοδοτικό, να το ασφαλίζεται!
-
Βοήθεια για δομημένη καλωδίωση δικτύου
l3ft3ris απάντησε στο θέμα του coffeman topic στην ενότητα Δίκτυα
Καλύτερα ftp cat 6 που έχει και θωράκιση -
[MENTION=23742]jkanaks[/MENTION] Καλημέρα! Κόπηκε με εργαλείο τύπου dremel με μύτη κώνο φρεζάτη περίπου 3mm. Κοπτικό υψηλής ταχύτητας 3,2 mm (118) Ήθελε λίγο προσοχή στα σημεία που είχε λεπτές γραμμές και γι' αυτό το έκανα και από τις δύο πλευρές. Μετά το έτριψα λίγο με ένα γυαλόχαρτο νερού 1200 για να πάρω λίγο σε κάποια σημεία την αγριάδα που είχε. Περίπου ένα μισάωρο διέθεσα για να γίνει.
