Jump to content

l3ft3ris

Premium Members
  • Posts

    1.074
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by l3ft3ris

  1. l3ft3ris

    Ποδηλατό-thread v2.0

    Δεν είμαι γιατρός, αλλά όπως τα λες αφού είχες πτώση μάλλον κάποιο νεύρο έχει τραυματιστεί
  2. l3ft3ris

    Ποδηλατό-thread v2.0

    kostas_gs Μήπως φοράς full face και έιναι βαρή, ή εάν κάνεις καταβάσεις επειδή έχεις σκυφτό το σώμα, και το κεφάλι βλέπει πάνω, πιάνεσαι
  3. l3ft3ris

    Δείξτε το κουτί σας...

    @ haritos14 Εντυπωσιακό το πόσο μεγάλο φαίνεται το κουτί δίπλα στην οθόνη!!!
  4. l3ft3ris

    Supercars & Dreamcars Thread

    https://www.youtube.com/watch?v=5qanlirrRWs
  5. l3ft3ris

    Ποδηλατό-thread v2.0

    Ωραίο τεστ!! Ελαφρύ ποιο άκαμπτο και σκληρό το carbon αλλά εάν σπάσει είναι πολύ κοφτερό και μπορεί να τραυματίσει. Το αλουμίνιο είναι ποιο οικονομικό και ενδέχεται να επισκευάζεται ανάλογα το ποσοστό που έχει στραβώσει!
  6. l3ft3ris

    Ποδηλατό-thread v2.0

    Έχει και αυτό το site με εκπτώσεις http://startcycles.co.uk/sale.html
  7. l3ft3ris

    Ανοιγμα μαγαζιού ηλεκτρονικών υπολογιστών

    Κάθε αρχή και δύσκολη! Είναι ρίσκο τις μέρες που διανύουμε να ανοίγουμε επιχειρήσεις αλλά από το να καθόμαστε και να κλαίμε ότι δεν έχουμε δουλεία είναι μία αρχή και αυτό. Φέτος τον Φεβρουάριο άνοιξα βιβλία και εγώ σαν ελεύθερος επαγγελματίας ''Ηλεκτρολόγος Ψυκτικός'' και μπορώ να πω ότι δεν το έχω μετανοιώσει. Μόνο η εφορία με τρομάζει λίγο!! Δούλευα βέβαια 3-4 χρόνια στην ζούλα και είχα πελατεία αλλά νοιώθω πολύ ποιο άνετα τώρα που είμαι ''φακελωμένος'' καθώς επίσης έχεις και άλλο κύρος απέναντι στους πελάτες. Καλές δουλείες να έχεις και εφόσον σου αρέσει αυτό που κάνεις μην φοβάσαι τίποτα!!!
  8. l3ft3ris

    Supercars & Dreamcars Thread

    www.youtube.com/watch?v=fkbh226XT4c#t=93
  9. l3ft3ris

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ SERVICE ARVATO SONY

    Η δική μου ιστορία με Νοκια. Πριν αρκετά χρόνια είχα αγοράσει ένα Νοκια Ν71 από vodafone. Το τηλέφωνο σε 3 μέρες και με λίγη χρήση, το δούλευα με δεύτερη sim για να το δοκιμάσω, σταμάτησε να λειτουργεί. Το πήγα στην vodafone και ζήτησα αντικατάσταση συσκευής μιας και το είχα μόλις τρεις μέρες. Μου είπαν τότε ότι η Νοκια έχει μία πολιτική εάν το κινητό έχει ''γράψει'' πάνω από μισή ώρα ομιλίας γίνεται αντικατάσταση μόνο εάν δεν επισκευάζεται. Δεν ξέρω εάν τότε ήταν η ARVATO, εάν θυμάμαι έκαναν περίπου ένα μήνα αλλά μου το αντικατέστησαν με καινούργιο.
  10. l3ft3ris

    Κλιματιστικο

    Συμφωνώ για το κόστος λειτουργίας και όχι αγοράς. Αν το κλιματιστικό είναι ενεργειακής κλάσης Α και πάνω και έχει και ιονιστή αξίζει. Απλά είπα την γνώμη μου ως προς την ποιότητα θέρμανσης
  11. l3ft3ris

    Κλιματιστικο

    Το κλιματιστικό ζεσταίνει τον αέρα και όχι τον χώρο και τα αντικείμενα. Αυτό σημαίνει ότι όσο δουλεύει το κλιματιστικό θα έχεις θέρμανση, μόλις το κλείσεις σε λίγο χρονικό διάστημα θα έχεις χάσει την θερμοκρασία. Εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει η ζεστασιά που προσφέρει το κλιματιστικό συν ότι ξεραίνει και τον αέρα. Τα καλοριφέρ λαδιού είναι αρκετά καλά αλλά πρέπει οπωσδήποτε να έχουν θερμοστάτη που να λειτουργεί σωστά αλλιώς θα γίνεις συνεταίρος της ΔΕΗ
  12. l3ft3ris

    Οι αγορές μας..!!

    [MENTION=3371]NTEMIAN[/MENTION] Τουλάχιστον εσένα βρίσκεται στο γραφείο, το δικό μου κάπου σε κάποια κούτα θα βρίσκεται! Καλή τεχνολογία για την εποχή του αλλά δεν έπιασε πολύ
  13. l3ft3ris

    Οι αγορές μας..!!

    Μεγαίες!!! Στις φωτογραφία φαίνεται και ένα sony minidisk player....;
  14. l3ft3ris

    e-shop ....μεντολες ...

    Τι ίδιο μήνυμα με το μέλος quickaras έλαβα και εγώ. Δεν μου χρειάζεται τροφοδοτικό την παρούσα στιγμή οπότε πάει άκυρη η παραγγελία. Για μηνύσεις και τέτοια που αναφέρονται δεν νομίζω ότι θα βγει άκρη διότι θα βρουν την άκρη να το μπαλώσουν, όπως στα φυλλάδια καταστημάτων που αναγράφεται ότι οι τιμές μπορεί να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση. Τώρα εάν κάποιος το είχε παραγγείλει και το είχε χρεώσει σε κάρτα ίσως να μπορεί να κάνει κάτι. Όσοι το παράγγειλαν αντικαταβολή μάλλον δεν μπορούν να κάνουν τίποτα
  15. l3ft3ris

    e-shop ....μεντολες ...

    [MENTION=30805]Nick74[/MENTION] Τα μαγαζιά έχουν άδεια πωλήσεως αγαθών και προϊόντων. Μπορούν να πουλάνε όσο θέλουν εάν δεν υπάρχει πλαφόν τιμών από το κράτος και είναι στην κρίση του αγοραστή εάν θα αγοράσει. Αυτός που πουλάει τα τροφοδοτικά πουλάει ''μαύρα'' με ότι αυτό συνεπάγεται
  16. l3ft3ris

    e-shop ....μεντολες ...

    Ας τα πάρει να δούμε τι θα τα κάνει! Νομίζω ότι οι περισσότεροι όπως και εγώ το παράγγειλαν όχι επειδή δεν έχουν αλλά επειδή ήταν καλή ευκαιρία, αν κάτσει.
  17. l3ft3ris

    e-shop ....μεντολες ...

    Παράγγειλα και εγώ ένα έτσι να υπάρχει μόνο και μόνο επειδή είναι semimodular και υποθέτω ότι είναι και platinum αν και δεν ξεκαθαρίζεται στην περιγραφή
  18. [MENTION=14352]johnko1[/MENTION] Το laptop το πιθανότερο είναι να έχει li-on (λιθίου) μπαταρία οπότε μην το επιχειρήσεις διότι είναι τρομερά εύφλεκτες.
  19. l3ft3ris

    Τα ζώα στη ζωή μας (PetLab)

    [MENTION=20975]karmen1983[/MENTION] Από τα ποιο τρελά σκυλιά που εγώ γνωρίσει είναι τα jack russell. Το αποδεικνύει και στην ταινία ''The mask''
  20. Τα περισσότερα ηλεκτρονικά έχουν διάρκεια ζωής ανάλογα την ποιότητα των πυκνωτών, χαλκών και των υπόλοιπων εξαρτημάτων που αποτελούνται. Στην περίπτωση σου τα τυλίγματα του τροφοδοτικού πιθανόν από την διάρκεια λειτουργίας και την θερμοκρασία που λειτουργούσαν, ίσως και από σκόνη, να έχουν αλλοιωθεί και να έχουν χάσει την αγωγιμότητα που έχουν, με αποτέλεσμα να αδυνατούν να τροφοδοτήσουν την τηλεόραση με το απαραίτητο ρεύμα που χρειάζεται κατά την λειτουργία εκκίνησης της.
  21. l3ft3ris

    Αποκτήστε καινούριο laptop με 90€ !!!

    Έχει και Ελλάδα εδώ E-SHOP.GR: HDD TRAY
  22. l3ft3ris

    Δείξτε το κουτί σας...

    Ευχαριστώ! Δεν έχω σκοπό να βάλω ποιο ψιλή σήτα. Ή αφαίρεση της θα γίνει ή θα μείνει ως έχει. Για το τροφοδοτικό, δεν το ανοίγω να δω λόγο εγγύησης, δεν γνωρίζω εάν έχει κάποιου είδους ασφάλεια για προστασία από βραχυκύκλωμα η οποία αλλάζει. Οπότε θεώρησα καλό να προσθέσω εγώ ασφάλεια γιατί έχω δει να παίρνουν φωτιά καλώδια για πλάκα από 12volt τροφοδοσίες με πολλά amber.
  23. l3ft3ris

    Δείξτε το κουτί σας...

    Εχθές έγινε απόπειρα να τοποθετηθεί σήτα με μεγάλα ανοίγματα και να βαφτεί. Το αποτέλεσμα δεν με ικανοποιεί πολύ και ίσως αφαιρεθεί. Από ένα λάθος ίσως καιγόταν το τροφοδοτικό με υπαίτιο την λεντοταινία. Ακούμπησε η άκρη της στο σασί και επειδή έχει επαφές για να συνδέσεις επιπλέον κομμάτι βραχυκύκλωσε στα 12 volt, βέβαια δεν εμπιστεύομαι τις ''κινεζιές'' και είχα τοποθετήσει ασφάλεια 1 amber στο θετικό της τροφοδοσίας η οποία κάηκε και αλλάχτηκε. Οπότε προσοχή με ότι συνδέετε στο τροφοδοτικό, να το ασφαλίζεται!
  24. l3ft3ris

    Βοήθεια για δομημένη καλωδίωση δικτύου

    Καλύτερα ftp cat 6 που έχει και θωράκιση
  25. l3ft3ris

    Δείξτε το κουτί σας...

    [MENTION=23742]jkanaks[/MENTION] Καλημέρα! Κόπηκε με εργαλείο τύπου dremel με μύτη κώνο φρεζάτη περίπου 3mm. Κοπτικό υψηλής ταχύτητας 3,2 mm (118) Ήθελε λίγο προσοχή στα σημεία που είχε λεπτές γραμμές και γι' αυτό το έκανα και από τις δύο πλευρές. Μετά το έτριψα λίγο με ένα γυαλόχαρτο νερού 1200 για να πάρω λίγο σε κάποια σημεία την αγριάδα που είχε. Περίπου ένα μισάωρο διέθεσα για να γίνει.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.