l3ft3ris
Premium Members-
Posts
1.074 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by l3ft3ris
-
Τι εννοείς buzzer; Μαγνητικό πηνίο έχει η κλειδαριά και κάνει σαν buzzer την στιγμή που ενεργοποιείται
-
Κατάλαβα με τους πειραματισμούς θα καταλήξω να παίρνω πράγματα τα οποία δεν θα μου κάνουν δουλειά. Άρα θα χρειαστώ και μόντεμ ή acces point που να δέχεται εξωτερική κεραία για να το βάλω στην γραμμή του ίντερνετ;
-
Έλεγα να μπει μόνο στην εξοχική κατοικία αλλά αν χρειάζεται μπαίνει και στο σπίτι που έχει ίντερνετ. Απλά προσπαθώ να βρω κάποια οικονομική λύση γιατί θα είναι προσωρινό και γίνεται για να απασχολούνται τα παιδιά
-
Με την σύνδεση της κεραίας που λέει N female στο ρούτερ που γράφει Sma θα ταιριάξει;
-
Θα μπορούσα με ένα access point και μία κεραία να πιάσω σήμα σε ανοιχτό πεδίο περίπου στα 500 μέτρα. πχ http://www.e-shop.gr/netis-wf2220-300mbps-wireless-n-access-point-p-PER.617502 http://www.e-shop.gr/tp-link-tl-ant2409b-9dbi-24ghz-outdoor-directional-antenna-p-PER.612392 Είναι για εξοχικό μόνο για το καλοκαίρι και ψάχνω για οικονομική λύση. Μπορώ να έχω καλύτερο αποτέλεσμα και με ενίσχυση του Adsl ρούτερ και τι χρειάζεται;
-
Drone videos/photos, εξοπλισμός, ιδέες κλπ
l3ft3ris απάντησε στο θέμα του hayabusa topic στην ενότητα Φωτογραφίες, επεξεργασία και δοκιμές
Σε αναμονή να βγει το xiaomi στην αγορά. Πιστεύω ότι θα πουλήσει τρελά -
Με την ίδια κάρτα όμως ψώνισα πάλι μέσω paypall από Σουηδία στις 9 δεκεμβρίου
-
Από εχθές προσπαθώ να παραγγείλω από Gearbest μέσω paypall και δεν μου δέχεται την πληρωμή. Με έχει χρεώσει και το paypall 3 φορές από 1 ευρώ για την κάρτα την οποία έχω κάνει add στον λογαριασμό και έχω λάβει και τον κωδικό επιβεβαίωσης. Γιατί κάθε φορά που πάω να συνεχίσω την πληρωμή μου ζητάει τα στοιχεία της κάρτας. Το Gearbest το είχα για έμπιστο, δεν ισχύει;
-
Αγορά δράπανου, τρυπανιού, τι διαφορές έχουν;
l3ft3ris απάντησε στο θέμα του Pokemon640 topic στην ενότητα Το στέκι του μάστορα
Έχω αυτό εδώ http://www.skroutz.gr/s/88717/Makita-HR2470FT.html 4 χρόνια και το χρησιμοποιώ επαγγελματικά (ηλεκτρολόγος-ψυκτικός) όταν το θυμηθώ του βάζω γράσο στο τσοκ και το φυσάω με αέρα αν έχει πολύ σκόνη. Το έχω χρησιμοποιήσει και με τρυπάνια του μέτρου από 12 έως 24 και με ποτηροκορώνα σε τούβλα και δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα. Αν θέλεις κάτι επαγγελματικό για συχνή χρήση καλύτερα να δώσεις λίγα χρήματα. Μπαταρίας για τρύπες σε μπετόν μην το σκέφτεσαι καθόλου, είναι πολύ ακριβά και οι μπαταρίες κοστίζουν ποιο πολλά από το εργαλείο -
GoPRO 4 Black (MOTO) vs GoPRO 4 Silver / Black ?
l3ft3ris απάντησε στο θέμα του PetranEVO topic στην ενότητα Φωτογραφικές μηχανές και λοιπά αξεσουάρ
Όποια και να πάρεις να ξέρεις ότι 4κ σπάνια θα γράψεις, για υψηλές ταχύτητες κίνησης της κάμερας και για να κάνεις και slow mοtion αν θέλεις, είναι προτιμότερο να γράφεις 1080p και 120 ή 240 fps ανάλογα τι υποστηρίζει η κάμερα. Επίσης θα χρειαστείς μεγάλο αποθηκευτικό χώρο για τα βίντεο!! -
Για κάτι τέτοιο ψάξε http://www.ebay.com/itm/Bike-Mount-Holder-Mobile-Case-Stem-Mount-Holder-For-iPhone-6-BM-Works-Slim3-i6-/191452699684?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item2c93785c24 http://www.ebay.com/itm/Bike-Mount-Holder-Mobile-Case-Stem-Mount-Holder-For-iPhone-5-5S-Skin-i5-/191376509754?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item2c8eedcb3a http://www.ebay.com/itm/Ibera-Bike-Smartphone-Cam-Case-Spring-Loaded-Adjustable-Stem-Mount-NEW-PB12Q5W-/181702711992?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2a4e535ab8 http://www.ebay.com/itm/iGrip-Universal-Smartphone-Holder-and-Mount-Bike-Bicycle-Motorbike-STEM-Kit-/261801041252?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3cf48edd64
-
vanbono Στα χαρακτηριστικά αναγράφει ''χωρίς μεταλλικά μέρη και αφαιρούμενο βραχίονα'' άρα μάλλον ο βραχίονας είναι φιξ
-
Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)
l3ft3ris απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Kidnapping Mr. Heineken http://www.imdb.com/title/tt2917388/ Για την ιστορία καλή ήταν! -
Τρεις ηλικιωμένοι συζητούν στο πάρκο για τα γεράματά τους… – Καταραμένα γεράματα να πάρει ο διάολος! Χτες έρχεται η εγγονούλα μου με το βιβλίο της και με ρωτάει: “Τι σημαίνει αυτό που γράφει εδώ παππού;” και δεν μπορούσα να τη βοηθήσω γιατί πια δεν βλέπω καλά… Δεν βλέπω… Εγώ που ήμουν αϊτός, στο κυνήγι πάντα ο καλύτερος δεν έχανα ούτε κοτσύφι… Αααχ… Δεινόν το γήρας… – Ααα να δείτε εγώ τι έπαθα χτες… Πάω να ανέβω τα σκαλιά στο ΙΚΑ γιατί είχε χαλάσει το ασανσέρ και στον πρώτο όροφο λαχάνιασα, άναψα και τα πόδια μου δεν με βαστούσαν! Ποιος, εγώ που ήμουν αθλητής μεγάλος και έτρεχα μαραθώνιους έτσι για προθέρμανση και τώρα δεν μπορώ να ανέβω τις σκάλες να πάρει… – Αααχ να δείτε εμένα τι μου “τυχε προχτές… Είχε έρθει σπίτι η Σβετλάνα να καθαρίσει και τη βλέπω να ανεβαίνει στο σκαμπό να ξεσκονίσει τα πάνω ράφια της βιβλιοθήκης… Εε πάω από κάτω και την τσιμπάω και την αρχίζω στα χαδάκια και τα παιχνιδάκια και τότε γυρνάει και μου λέει πονηρά… «Κύριε Λεονίντα πάλι;;; Είναι η τρίτη φορά σήμερα!!» – Τι έχω πάθει ρε παλικάρια… Δεν θυμάμαι πια… Ξεχνάω!!!!
- 27.413 απαντήσεις
-
- 10
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
LazyGreek Μειώνει την φασαρία στους μηχανικούς δίσκους... χεχε
-
Μπράβο στον δημιουργό!!! Πολύ καλό φαίνεται, μακάρι να μπορέσει να τα βγάλει σε παραγωγή στην χώρα μας, σε καλή τιμή!!
-
Δεν μπορώ να κάνω share την διαδρομή που έβαλα στο έκανα στο strava. Είχα εγκαταστήσει πρώτα το app στο android κινητό κάνοντας εγγραφή με gmail και τώρα ενώ προσπαθώ από ίντερνετ, με facebook λογαριασμό μου βγάζει σφάλμα. Στο facebook έχω hotmail λογαριασμό. Προσπαθώ να κάνω εγγραφή με το gmail από ίντερνετ αλλά μου λέει ότι χρησιμοποιείται είδη το email. Έχει κανένας καμία ιδέα τι να κάνω;
-
Χαχαχαχα Εννοεί το μέλος rastafari που σχολίασε 4 ποστ παραπάνω. Χωρίς παρεξήγηση!
-
Απορροφητηρας σε σωλήνα φ100
l3ft3ris απάντησε στο θέμα του black_sheep topic στην ενότητα Το στέκι του μάστορα
Μας έχεις μπερδέψει!!! Απορροφητήρα ή εξαερισμό θέλεις να βάλεις. Γιατί στην κουζίνα μπαίνει απορροφητήρας πάνω από την ηλεκτρική κουζίνα για να τραβάει την κάπνα, που δεν έχει σχέση με τα τετραγωνικά του χώρου -
Απορροφητηρας σε σωλήνα φ100
l3ft3ris απάντησε στο θέμα του black_sheep topic στην ενότητα Το στέκι του μάστορα
Εάν είναι πολύ κοντινή η διαδρομή δεν θα έχεις πρόβλημα. Έχει συστολές από Φ100 σε Φ125 σε εμπόριο υδραυλικών σε περίπτωση που δεν έχει ο απορροφητήρας. -
Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)
l3ft3ris απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
St. Vincent http://www.imdb.com/title/tt2170593/ Ευχάριστη κωμωδία με μερικές σκηνές δράματος -
Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)
l3ft3ris απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
The imitation game http://www.imdb.com/title/tt2084970/ αρκετά καλή! -
Που τις βρήκες ρε θηρίο, είναι οι κλασικές με το σίδερο μπροστά που κόβανε το δέρμα για να φαίνεται;
-
Η Microsoft αποκαλύπτει το Nokia 215
Το μέλος l3ft3ris σχολίασε στην δημοσίευση του yanni στην ενότητα Ειδήσεις
Μια χα- 5 comments
-
- feature phone
- Microsoft
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Κανονικότατα συνεχίζει να μιλάει στο κινητό αν διακρίνω καθαρά!!1
- 27.413 απαντήσεις
-
- 2
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
