Jump to content

l3ft3ris

Premium Members
  • Posts

    1.074
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by l3ft3ris

  1. l3ft3ris

    Ανοιγμα πορτας με κουμπι

    Τι εννοείς buzzer; Μαγνητικό πηνίο έχει η κλειδαριά και κάνει σαν buzzer την στιγμή που ενεργοποιείται
  2. l3ft3ris

    Wifi σε 500 μέτρα

    Κατάλαβα με τους πειραματισμούς θα καταλήξω να παίρνω πράγματα τα οποία δεν θα μου κάνουν δουλειά. Άρα θα χρειαστώ και μόντεμ ή acces point που να δέχεται εξωτερική κεραία για να το βάλω στην γραμμή του ίντερνετ;
  3. l3ft3ris

    Wifi σε 500 μέτρα

    Έλεγα να μπει μόνο στην εξοχική κατοικία αλλά αν χρειάζεται μπαίνει και στο σπίτι που έχει ίντερνετ. Απλά προσπαθώ να βρω κάποια οικονομική λύση γιατί θα είναι προσωρινό και γίνεται για να απασχολούνται τα παιδιά
  4. l3ft3ris

    Wifi σε 500 μέτρα

    Με την σύνδεση της κεραίας που λέει N female στο ρούτερ που γράφει Sma θα ταιριάξει;
  5. Θα μπορούσα με ένα access point και μία κεραία να πιάσω σήμα σε ανοιχτό πεδίο περίπου στα 500 μέτρα. πχ http://www.e-shop.gr/netis-wf2220-300mbps-wireless-n-access-point-p-PER.617502 http://www.e-shop.gr/tp-link-tl-ant2409b-9dbi-24ghz-outdoor-directional-antenna-p-PER.612392 Είναι για εξοχικό μόνο για το καλοκαίρι και ψάχνω για οικονομική λύση. Μπορώ να έχω καλύτερο αποτέλεσμα και με ενίσχυση του Adsl ρούτερ και τι χρειάζεται;
  6. Σε αναμονή να βγει το xiaomi στην αγορά. Πιστεύω ότι θα πουλήσει τρελά
  7. l3ft3ris

    Αγορές και paypal

    Με την ίδια κάρτα όμως ψώνισα πάλι μέσω paypall από Σουηδία στις 9 δεκεμβρίου
  8. l3ft3ris

    Αγορές και paypal

    Από εχθές προσπαθώ να παραγγείλω από Gearbest μέσω paypall και δεν μου δέχεται την πληρωμή. Με έχει χρεώσει και το paypall 3 φορές από 1 ευρώ για την κάρτα την οποία έχω κάνει add στον λογαριασμό και έχω λάβει και τον κωδικό επιβεβαίωσης. Γιατί κάθε φορά που πάω να συνεχίσω την πληρωμή μου ζητάει τα στοιχεία της κάρτας. Το Gearbest το είχα για έμπιστο, δεν ισχύει;
  9. Έχω αυτό εδώ http://www.skroutz.gr/s/88717/Makita-HR2470FT.html 4 χρόνια και το χρησιμοποιώ επαγγελματικά (ηλεκτρολόγος-ψυκτικός) όταν το θυμηθώ του βάζω γράσο στο τσοκ και το φυσάω με αέρα αν έχει πολύ σκόνη. Το έχω χρησιμοποιήσει και με τρυπάνια του μέτρου από 12 έως 24 και με ποτηροκορώνα σε τούβλα και δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα. Αν θέλεις κάτι επαγγελματικό για συχνή χρήση καλύτερα να δώσεις λίγα χρήματα. Μπαταρίας για τρύπες σε μπετόν μην το σκέφτεσαι καθόλου, είναι πολύ ακριβά και οι μπαταρίες κοστίζουν ποιο πολλά από το εργαλείο
  10. Όποια και να πάρεις να ξέρεις ότι 4κ σπάνια θα γράψεις, για υψηλές ταχύτητες κίνησης της κάμερας και για να κάνεις και slow mοtion αν θέλεις, είναι προτιμότερο να γράφεις 1080p και 120 ή 240 fps ανάλογα τι υποστηρίζει η κάμερα. Επίσης θα χρειαστείς μεγάλο αποθηκευτικό χώρο για τα βίντεο!!
  11. l3ft3ris

    Ποδηλατό-thread v2.0

    Για κάτι τέτοιο ψάξε http://www.ebay.com/itm/Bike-Mount-Holder-Mobile-Case-Stem-Mount-Holder-For-iPhone-6-BM-Works-Slim3-i6-/191452699684?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item2c93785c24 http://www.ebay.com/itm/Bike-Mount-Holder-Mobile-Case-Stem-Mount-Holder-For-iPhone-5-5S-Skin-i5-/191376509754?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item2c8eedcb3a http://www.ebay.com/itm/Ibera-Bike-Smartphone-Cam-Case-Spring-Loaded-Adjustable-Stem-Mount-NEW-PB12Q5W-/181702711992?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2a4e535ab8 http://www.ebay.com/itm/iGrip-Universal-Smartphone-Holder-and-Mount-Bike-Bicycle-Motorbike-STEM-Kit-/261801041252?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3cf48edd64
  12. l3ft3ris

    Hawkers co γυαλια ηλιου

    vanbono Στα χαρακτηριστικά αναγράφει ''χωρίς μεταλλικά μέρη και αφαιρούμενο βραχίονα'' άρα μάλλον ο βραχίονας είναι φιξ
  13. l3ft3ris

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Kidnapping Mr. Heineken http://www.imdb.com/title/tt2917388/ Για την ιστορία καλή ήταν!
  14. l3ft3ris

    Ανέκδοτα & Αστεία

    Τρεις ηλικιωμένοι συζητούν στο πάρκο για τα γεράματά τους… – Καταραμένα γεράματα να πάρει ο διάολος! Χτες έρχεται η εγγονούλα μου με το βιβλίο της και με ρωτάει: “Τι σημαίνει αυτό που γράφει εδώ παππού;” και δεν μπορούσα να τη βοηθήσω γιατί πια δεν βλέπω καλά… Δεν βλέπω… Εγώ που ήμουν αϊτός, στο κυνήγι πάντα ο καλύτερος δεν έχανα ούτε κοτσύφι… Αααχ… Δεινόν το γήρας… – Ααα να δείτε εγώ τι έπαθα χτες… Πάω να ανέβω τα σκαλιά στο ΙΚΑ γιατί είχε χαλάσει το ασανσέρ και στον πρώτο όροφο λαχάνιασα, άναψα και τα πόδια μου δεν με βαστούσαν! Ποιος, εγώ που ήμουν αθλητής μεγάλος και έτρεχα μαραθώνιους έτσι για προθέρμανση και τώρα δεν μπορώ να ανέβω τις σκάλες να πάρει… – Αααχ να δείτε εμένα τι μου “τυχε προχτές… Είχε έρθει σπίτι η Σβετλάνα να καθαρίσει και τη βλέπω να ανεβαίνει στο σκαμπό να ξεσκονίσει τα πάνω ράφια της βιβλιοθήκης… Εε πάω από κάτω και την τσιμπάω και την αρχίζω στα χαδάκια και τα παιχνιδάκια και τότε γυρνάει και μου λέει πονηρά… «Κύριε Λεονίντα πάλι;;; Είναι η τρίτη φορά σήμερα!!» – Τι έχω πάθει ρε παλικάρια… Δεν θυμάμαι πια… Ξεχνάω!!!!
  15. l3ft3ris

    Οι αγορές μας..!!

    LazyGreek Μειώνει την φασαρία στους μηχανικούς δίσκους... χεχε
  16. l3ft3ris

    Ποδηλατό-thread v2.0

    Μπράβο στον δημιουργό!!! Πολύ καλό φαίνεται, μακάρι να μπορέσει να τα βγάλει σε παραγωγή στην χώρα μας, σε καλή τιμή!!
  17. l3ft3ris

    Ποδηλατό-thread v2.0

    Δεν μπορώ να κάνω share την διαδρομή που έβαλα στο έκανα στο strava. Είχα εγκαταστήσει πρώτα το app στο android κινητό κάνοντας εγγραφή με gmail και τώρα ενώ προσπαθώ από ίντερνετ, με facebook λογαριασμό μου βγάζει σφάλμα. Στο facebook έχω hotmail λογαριασμό. Προσπαθώ να κάνω εγγραφή με το gmail από ίντερνετ αλλά μου λέει ότι χρησιμοποιείται είδη το email. Έχει κανένας καμία ιδέα τι να κάνω;
  18. l3ft3ris

    Νερό, χλώριο, φίλτρα.

    Χαχαχαχα Εννοεί το μέλος rastafari που σχολίασε 4 ποστ παραπάνω. Χωρίς παρεξήγηση!
  19. l3ft3ris

    Απορροφητηρας σε σωλήνα φ100

    Μας έχεις μπερδέψει!!! Απορροφητήρα ή εξαερισμό θέλεις να βάλεις. Γιατί στην κουζίνα μπαίνει απορροφητήρας πάνω από την ηλεκτρική κουζίνα για να τραβάει την κάπνα, που δεν έχει σχέση με τα τετραγωνικά του χώρου
  20. l3ft3ris

    Απορροφητηρας σε σωλήνα φ100

    Εάν είναι πολύ κοντινή η διαδρομή δεν θα έχεις πρόβλημα. Έχει συστολές από Φ100 σε Φ125 σε εμπόριο υδραυλικών σε περίπτωση που δεν έχει ο απορροφητήρας.
  21. l3ft3ris

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    St. Vincent http://www.imdb.com/title/tt2170593/ Ευχάριστη κωμωδία με μερικές σκηνές δράματος
  22. l3ft3ris

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    The imitation game http://www.imdb.com/title/tt2084970/ αρκετά καλή!
  23. l3ft3ris

    Οι αγορές μας..!!

    Που τις βρήκες ρε θηρίο, είναι οι κλασικές με το σίδερο μπροστά που κόβανε το δέρμα για να φαίνεται;
  24. l3ft3ris

    Η Microsoft αποκαλύπτει το Nokia 215

    Μια χα
  25. l3ft3ris

    Ανέκδοτα & Αστεία

    Κανονικότατα συνεχίζει να μιλάει στο κινητό αν διακρίνω καθαρά!!1
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.