Jump to content

thazio

Premium Members
  • Posts

    648
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by thazio

  1. thazio

    Assetto Corsa tips and tricks

    Στο καθε αυτοκινητο στα sfx;
  2. thazio

    Assetto Corsa

    Ενταξει , Ειμαι με τους Ιταλους ως προς την motorsport κουλτουρα αλλά εκτιμώ παρα πολύ τα αγωνιστικά porsche μην τρελαθουμε!
  3. thazio

    Assetto Corsa

    Ενταξει.. Αν δουμε 917 με 512 θα αρρωστήσω...
  4. thazio

    Assetto Corsa tips and tricks

    Μου θυμιζετε πως τσεκαρω τα αρχεια οτι ειναι οκ.Δεν εχω ηχο μοτερ στα gt3. Καποια μλκια ειχα βαλει παλια. Τι κάνω;
  5. thazio

    Assetto Corsa

    Το κερατο μου... (ενταξει πλακα κανω...) απλώς προτιμούσα τιποτα πιο γαλλο-ιταλικο
  6. thazio

    Assetto Corsa

    To Le mans ταιριάζει και ημερολογιακά πάντως. Μακάρι να δούμε τίποτα lancia επιτέλους... fiorano τα σπάει - μακάρι επισης
  7. thazio

    [Greek Gatherings 17?/6/2016] GT3 Class @ Silverstone Gp

    Δηλαδή να μην δοκιμάσω καθόλου την Ιταλίδα ; Γενικά τι προτείνετε σε έναν τύπο που: Οδηγάει με paddles Σχετικά υποστροφικά στην είσοδο λίγο TC θα το έχει. Θα προπονηθεί μέχρι την επόμενη Παρασκευή max 2 ώρες (Δεν είναι για εμένα - για έναν φίλο από το χωριό δεν τον ξέρετε... )
  8. thazio

    [Greek Gatherings 17?/6/2016] GT3 Class @ Silverstone Gp

    εεεμμ , λάθος R8 οδήγησες...
  9. thazio

    [Greek Gatherings 17?/6/2016] GT3 Class @ Silverstone Gp

    Α σορρυ! μλκια Τωρα εμεινε το ποια Παρασκευη. Αυτή ή την επόμενη;
  10. thazio

    [Greek Gatherings 17?/6/2016] GT3 Class @ Silverstone Gp

    Τελικά αποφασίσαμε για ποια Πέμπτη λέμε; Αν λέμε για την επόμενη θέλω μια Lambo παρακαλώ
  11. thazio

    [Greek Gatherings 17?/6/2016] GT3 Class @ Silverstone Gp

    Αυτή την Πέμπτη ή την επόμενη; Δεν είναι λίγο βιαστικό για αυτή;
  12. thazio

    Assetto Corsa

    Απόλυτα σωστή απόφαση!!! Απο που να αρχισω και που να τελειωσω...
  13. thazio

    Assetto Corsa

    ΕΠΙΣΗΣ: http://www.drivingitalia.net/forum/
  14. thazio

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Γιατί το λες αυτό; Γενικά πάντως το σκεπτικό μου είναι να απολαύσουμε τις αρετές ενός γρήγορου αγωνιστικού επί ίσοις όροις. Μπορώ και εγώ να ετοιμάσω ένα σχετικά φιλικό μέσα στην εβδομάδα για να το δούμε. Προτείνετε και άλλα αυτοκίνητα βέβαια. χαχα το ξέρω. Έλεγα για παράδειγμα να σκεφτούμε μήπως γίνεται να κάνω εγώ πχ 40 γύρους να μπαίνω στα πιτς να πατάω κόρνα ( )και να ξεκινάει ο άλλος κοκ. Σαν σκυταλοδρομία αλλά ο καθένας με την σκυτάλη του. Αυτός που θα είναι στα πιτς θα καθοδηγεί και τον άλλο σαν team manager. Αλλιώς πάμε ο καθένας μόνος του.
  15. thazio

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Όπως έχω ενημερώσει δεν υπάρχει και πολύς χρόνος για το αγαπημένο AC ειδικά για την πλευρά του οργανωτή. Παρόλα αυτά εδώ και καιρώ θέλω να οργανώσω έναν αγώνα αντοχής αλλά με τα εξής χαρακτηριστικά: 1. Αγωνιστικό αυτοκίνητο - πιθανότατα McLaren F1 2. Fixed setup εκτός από λάστιχα - πιέσεις - κάυσιμο 3. SKINS χεχε 4. 10' χρονομετρημένα - 2.5h αγώνας 5. Επίσης προσπαθώ να δω πως θα τρέξουμε 2 οδηγοί ανά αυτοκίνητο.(έστω μπαίνοντας στα πιτ ο ένας να ξεκινάει ο άλλος) 6. Θα ψηφίσουμε για ημερομηνιες - ημέρες - ώρες κλπ 7.Στο SPA O server θα ετοιμαστεί και θα είναι επάνω για προπόνηση και σχόλια Τι λέτε; Περιμένω σχόλια
  16. thazio

    AC and Sim Racing System

    ΟΛΑ ΟΚ!! με οργάνωσε ο Ιάσονας thanos zios λεμε
  17. thazio

    AC and Sim Racing System

    Έχω κολλήσει... Ενεργοποιώ το app όπως όλα από το general κλπ και δεν αλλάζει τίποτα. Υπάρχει κανένας υπομονετικός να περιγράψει τα βήματα μετά ;
  18. thazio

    AC and Sim Racing System

    Ως προς το app ήταν αυτό που έλεγε ο aliakas και τον ευχαριστώ! Όμως με το app ενεργό δεν βλέπω να αλλάζει το μενού και να μπορώ να επιλέξω κάτι... GMT+3 δεν είμαστε;
  19. thazio

    AC and Sim Racing System

    το .exe έτρεξα. Έχει σημασία που θα το εγκαταστήσω; Άυτό εννοείς;
  20. thazio

    AC and Sim Racing System

    Χαιρετω! Ειμαι πλέον ο thanos zios ... Παρόλα αυτα κατέβασα το app το έτρεξα και δεν μου δίνει επιλογή για AC μονο rf2 netkarpro automobilista κλπ... Ξέρει κανείς γιατί;
  21. thazio

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Καλή διασκέδαση και ξεκούραση!! Προσοχή στον δρόμο! Θυμίζω πως και οι άριστοι οδηγοί όταν πίνουν γίνονται καλοί οδηγοί που νομίζουν πως είναι άριστοι, δηλαδή γίνονται επικίνδυνοι οδηγοί...
  22. thazio

    Assetto Corsa

    Λες; https://www.youtube.com/watch?v=WjJejyOFbu0
  23. thazio

    Καταστατικό Server και σειρά επιλογής Combo

    Έχουμε αλλά πολύ αργές... χεχε Κυρίως προσπαθώ να βάλω την πίστα στο παιχνίδι ακόμα (έχω κάνει μια πολύ απλή μορφή)
  24. thazio

    Καταστατικό Server και σειρά επιλογής Combo

    Συγγνώμη για την αναστάτωση...
  25. thazio

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Παιδιά μπορώ να πάω στον πάτο της λίστας, γιατί γενικά δεν προλαβαίνω να ασχοληθώ σοβαρά για να βάλω καλό combo...
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.