Jump to content

thazio

Premium Members
  • Posts

    648
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by thazio

  1. thazio

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Θοδωρή χρόνια πολλά!, Λέμε και στον wolves αν θυμάμαι καλά; (για το παιδάκι)
  2. thazio

    Assetto Corsa-Mods-Downloads etc.

    Απλά συμφωνώ σε βαθμό που δεν φαντάζεσαι.... Αν μου έλεγαν ότι το χρήμα δεν είναι πρόβλημα θα είχα αυτό: .... και ΤΙΠΟΤΑ άλλο Μην ανοίξουμε κουβέντα για Henri, Markku κλπ... γιατί θα ξεφύγουμε
  3. thazio

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Δέχονται. Τουλαχιστον Mastercard
  4. thazio

    Assetto Corsa-Mods-Downloads etc.

    WIP - teaser
  5. thazio

    Wamta FUN, dual class, team cup!

    Συμφωνούμε σε αυτό , εγώ εννοώ ότι μέχρι την 6η θέση κάθε θέση μετράει 3 βαθμούς λιγότερο και μετά 1. Πρέπει να περάσετε και από το 2... κατά τη γνώμη μου. Και εγώ το προτιμώ απλώς μου φαίνεται αδύνατον να ελεγχθεί σωστά. Εντάξει, αν το δω αυτό θα τρελαθώ... Ευχαριστούμε και πάλι πάντως. Θοδωρή ανταλλάσσουμε setup; Μας ετοιμάζεις τον σερβερ σε μια πίστα τυχαία να προπονηθούμε ή θέλετε havoc καταστάσεις;
  6. thazio

    Wamta FUN, dual class, team cup!

    Λίγα λόγια από εμένα για το cup αν μου επιτρέπετε: Μου άρεσε πάρα πολύ και η συνολική αίσθηση είναι σαφώς θετική ειδικά για τόσο γρήγορη εφαρμογή (χρόνος οργάνωσης και χρονική διάρκεια ανάμεσα στους αγώνες) Στα θετικά για εμένα: 1. Πολύ καθαρές μάχες ως προς τον σεβασμό και τα κλεισίματα (παρόλα τα ντουμπλαρίσματα) 2. Τα δύο διαφορετικά αυτοκίνητα - 1 για κάθε οδηγό ομάδας 3. Η αίσθηση του τρέχω μόνο για την ομάδα 4. Το ballast εν μέρη (θα το προτιμούσα να σχετίζεται με την συνολική βαθμολογία και να είναι λιγότερο γενικά) Στα αρνητικά: 1. Το σύστημα ποινών με τις άσπρες γραμμές. -Εφόσον δεν έχουμε live αγωνοδίκες να δίνουν ποινές θα πρέπει να αρκεστούμε στο πέναλτι του παιχνιδιού ή να τις κάνουμε πάρα πολύ αυστηρές. Το κέρδος που έχει κάποιος όταν ξεμπλέκει από την κίνηση στην αρχή βγάζοντας το αυτοκίνητο 2 καρότσες έξω με ξενερώνει και δεν αντισταθμίζεται - εντάξει όχι ότι έγινε συχνά αλλά αν η μλκια δεν πληρώνεται επιτόπου διαμορφώνει το αποτέλεσμα. Επίσης αρκεί να συμφωνήσουμε που θα κόβουμε όλοι και τελειώνει το πράγμα.To 2012 και το 2013 στην F1 έκοβαν την eau rouge και τι έγινε; για την La source δεν το συζητώ μια εποχή...αλλά ήταν για όλους) 2. Το ballast εν μέρη επίσης (βλ άνωθεν) 3. Το μέγεθος του αγώνα - θα το έκανα τουλάχιστον 45' 4. Η βαθμολογία. -Θα ήθελα μια πιο κατανεμημένη μείωση της διαφοράς πηγαίνοντας προς τα κάτω. Αυτά Άκη και Στέλιο Ευχαριστούμε!!!! Περιμένουμε το επόμενο...
  7. thazio

    Assetto Corsa tips and tricks

    Μια βοήθεια παρακαλώ: Παίζοντας υποχρεωτικά με paddles (λόγω θορύβου...) τα auto blip και auto clutch μας κάνουν πιο γρήγορους; Στην εκκίνηση; (Για το 500ρακι βασικά με νοιάζει)
  8. thazio

    Wamta FUN, dual class, team cup!

    Έλα οι οργανωταί να μας οργανώνουν... Nurburgring GP έχουμε;
  9. thazio

    Wamta FUN, dual class, team cup!

    Εγώ για 21:00 το διαβάζω το αποτέλεσμα αλλά οκ...
  10. thazio

    Wamta FUN, dual class, team cup!

    Παιδιά έχουμε κανένα νέο με τα ωράρια;
  11. thazio

    Wamta FUN, dual class, team cup!

    Να θίξω ένα ζήτημα που μου προκαλεί αρκετά σοβαρό πρόβλημα; Το 8.30 για εκκίνηση της διαδικασίας καθημερινή για εμένα που έχω και ένα παιδάκι να δω λίγο πριν κοιμηθεί αφου γυρισω απο τη δουλειά είναι σκότωμα. Δηλαδή δεν είναι καν σίγουρο οτι θα εχει παει για ύπνο εκείνη την ωρα. Υπάρχει κάποιος - κάποιοι που θα ήθελαν να το μεταφέρουμε καμιά ωρα αργότερα; Για εμενα θα ηταν βάλσαμο πάντως. Κυριοι οργανωται;
  12. thazio

    Wamta FUN, dual class, team cup!

    άντε και περιμένουμε να πανηγυρίσουμε επίσημα...
  13. thazio

    Wamta FUN, dual class, team cup!

    To ballast θα πηγαίνει με τη βαθμολογία ή την κατάταξη του προηγούμενου αγώνα;
  14. thazio

    Assetto Corsa

    το κάτω αριστερά παρακαλώ.
  15. thazio

    Assetto Corsa tips and tricks

    Ο τίτλος παρακαλώ να διαθέτει και αναφορά σε in house projects (tracks etc)
  16. thazio

    Wamta FUN, dual class, team cup!

    Βάφονται αλλά είναι χρονοβόρο (όχι και πολύ βέβαια αλλά αθροιστικά όλα αυτά είναι πήξιμο)
  17. thazio

    Wamta FUN, dual class, team cup!

    Επιτέλους!!! Θα ασχοληθώ με την οδήγηση!!! ΜΠΡΑΒΟ ΙΑΣΟΝΑ!!! welcome to the club! (Μόλις τελειώσουμε με όλα αυτά skins WAMTA - skins CLC κλπ θα "βάλω μπρος" τρελό project, και νομίζω θα εκτοξευτούμε ως community) Άσε τα ABARTH και ασχολήσου με τις lotus βρε
  18. thazio

    Wamta FUN, dual class, team cup!

    Μου θυμίζετε που έχει info για το teamspeak για να σας ακούω τουλάχιστον?
  19. thazio

    Assetto Corsa tips and tricks

    Όσες φορές ήθελα καθαρό επιπλέον grip στη μέση της στροφής και καλύτερη έξοδο το "'ανοιγα" μπροστά (kart , cinquecento GrA, 106 GrN + GrA) Το γεγονός αυτό ειδικά στις κλειστές σχετικά στροφές μου χάλαγε (τουλάχιστον σαν αίσθηση) την είσοδο όπου έπρεπε να είμαι λιγότερο απότομος και λίγο πιο αργός σε χλμ. Περίπου αυτό που λέει εδώ στη μέση του κειμένου: http://www.auto-ware.com/setup/toe_hand.htm Θα το δω πάντως και στο AC γιατί μέχρι τώρα κάνω το αντίθετο και θα επανέλθω. (Αν ξαφνικά το βράδυ πατήσω τον Ιασονα θα φταίει αυτό να το ξέρετε... ) EDIT: Πρέπει να τα θυμάμαι ανάποδα... ότι ψάχνω αναφέρει τα αντίθετα. (τουλάχιστον για πίσω καλά τα θυμόμουν) SORRY
  20. thazio

    Assetto Corsa tips and tricks

    Καλά τα λέει. ανάποδα το λες Με toe-out έχεις καλύτερη έξοδο
  21. thazio

    Wamta FUN, dual class, team cup!

    Τη διεύθυνση του stracker θα μας την δώσετε ή θα τα βλεπετε μόνοι σας τα data? ☺
  22. thazio

    Wamta FUN, dual class, team cup!

    υπομονή, Θα γίνει συνολική παρουσίαση όλων τον abarth σε 1η φαση... Έχω καταγράψει τα πάντα. Όσοι δεν έχουν δηλώσει τι θέλουν για skin θα χρησιμοποιήσω το όνομα της ομάδας για έμπνευση... (για το 3DAD1013 θα ήθελα μια επεξήγηση )
  23. thazio

    Wamta FUN, dual class, team cup!

    Καλά, πλάκα κάνω έτσι... Απλώς θα έπρεπε να είναι μέρος της στρατηγικής λέω. (nothing more) (Θα δεις και πως είναι να στρίβεις Κ1 στο μέσο του grid... )
  24. thazio

    Wamta FUN, dual class, team cup!

    Πήγα να το πω αλλά δεν πρόλαβα... Χαλάει η στρατηγική όταν αποκαλύπτουμε ποιος θα οδηγάει τι... (όπως φάνηκε από την τελευταία επιλογή...) Πολύ φίλος σου είναι βρε ο socratis εκεί που τον έριξες ...
  25. thazio

    Wamta FUN, dual class, team cup!

    Στα τζάμια δεν μπορούμε να επέμβουμε στο AC. Αν προλάβουμε (Η lotus είναι αγγούρι!!!!) θα βάλω ονόματα σε όλους.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.