-
Posts
648 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
1
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by thazio
-
Simulation Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]
thazio απάντησε στο θέμα του akis_z80 topic στην ενότητα Assetto Corsa
Θοδωρή χρόνια πολλά!, Λέμε και στον wolves αν θυμάμαι καλά; (για το παιδάκι) -
Simulation Assetto Corsa-Mods-Downloads etc.
thazio απάντησε στο θέμα του GeoF1 topic στην ενότητα Assetto Corsa
Απλά συμφωνώ σε βαθμό που δεν φαντάζεσαι.... Αν μου έλεγαν ότι το χρήμα δεν είναι πρόβλημα θα είχα αυτό: .... και ΤΙΠΟΤΑ άλλο Μην ανοίξουμε κουβέντα για Henri, Markku κλπ... γιατί θα ξεφύγουμε -
Simulation Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]
thazio απάντησε στο θέμα του akis_z80 topic στην ενότητα Assetto Corsa
Δέχονται. Τουλαχιστον Mastercard -
Simulation Assetto Corsa-Mods-Downloads etc.
thazio απάντησε στο θέμα του GeoF1 topic στην ενότητα Assetto Corsa
-
Wamta FUN, dual class, team cup!
thazio απάντησε στο θέμα του Stelios F. topic στην ενότητα Assetto Corsa
Συμφωνούμε σε αυτό , εγώ εννοώ ότι μέχρι την 6η θέση κάθε θέση μετράει 3 βαθμούς λιγότερο και μετά 1. Πρέπει να περάσετε και από το 2... κατά τη γνώμη μου. Και εγώ το προτιμώ απλώς μου φαίνεται αδύνατον να ελεγχθεί σωστά. Εντάξει, αν το δω αυτό θα τρελαθώ... Ευχαριστούμε και πάλι πάντως. Θοδωρή ανταλλάσσουμε setup; Μας ετοιμάζεις τον σερβερ σε μια πίστα τυχαία να προπονηθούμε ή θέλετε havoc καταστάσεις; -
Wamta FUN, dual class, team cup!
thazio απάντησε στο θέμα του Stelios F. topic στην ενότητα Assetto Corsa
Λίγα λόγια από εμένα για το cup αν μου επιτρέπετε: Μου άρεσε πάρα πολύ και η συνολική αίσθηση είναι σαφώς θετική ειδικά για τόσο γρήγορη εφαρμογή (χρόνος οργάνωσης και χρονική διάρκεια ανάμεσα στους αγώνες) Στα θετικά για εμένα: 1. Πολύ καθαρές μάχες ως προς τον σεβασμό και τα κλεισίματα (παρόλα τα ντουμπλαρίσματα) 2. Τα δύο διαφορετικά αυτοκίνητα - 1 για κάθε οδηγό ομάδας 3. Η αίσθηση του τρέχω μόνο για την ομάδα 4. Το ballast εν μέρη (θα το προτιμούσα να σχετίζεται με την συνολική βαθμολογία και να είναι λιγότερο γενικά) Στα αρνητικά: 1. Το σύστημα ποινών με τις άσπρες γραμμές. -Εφόσον δεν έχουμε live αγωνοδίκες να δίνουν ποινές θα πρέπει να αρκεστούμε στο πέναλτι του παιχνιδιού ή να τις κάνουμε πάρα πολύ αυστηρές. Το κέρδος που έχει κάποιος όταν ξεμπλέκει από την κίνηση στην αρχή βγάζοντας το αυτοκίνητο 2 καρότσες έξω με ξενερώνει και δεν αντισταθμίζεται - εντάξει όχι ότι έγινε συχνά αλλά αν η μλκια δεν πληρώνεται επιτόπου διαμορφώνει το αποτέλεσμα. Επίσης αρκεί να συμφωνήσουμε που θα κόβουμε όλοι και τελειώνει το πράγμα.To 2012 και το 2013 στην F1 έκοβαν την eau rouge και τι έγινε; για την La source δεν το συζητώ μια εποχή...αλλά ήταν για όλους) 2. Το ballast εν μέρη επίσης (βλ άνωθεν) 3. Το μέγεθος του αγώνα - θα το έκανα τουλάχιστον 45' 4. Η βαθμολογία. -Θα ήθελα μια πιο κατανεμημένη μείωση της διαφοράς πηγαίνοντας προς τα κάτω. Αυτά Άκη και Στέλιο Ευχαριστούμε!!!! Περιμένουμε το επόμενο... -
Simulation Assetto Corsa tips and tricks
thazio απάντησε στο θέμα του liakjim topic στην ενότητα Assetto Corsa
Μια βοήθεια παρακαλώ: Παίζοντας υποχρεωτικά με paddles (λόγω θορύβου...) τα auto blip και auto clutch μας κάνουν πιο γρήγορους; Στην εκκίνηση; (Για το 500ρακι βασικά με νοιάζει) -
Wamta FUN, dual class, team cup!
thazio απάντησε στο θέμα του Stelios F. topic στην ενότητα Assetto Corsa
Έλα οι οργανωταί να μας οργανώνουν... Nurburgring GP έχουμε; -
Wamta FUN, dual class, team cup!
thazio απάντησε στο θέμα του Stelios F. topic στην ενότητα Assetto Corsa
Εγώ για 21:00 το διαβάζω το αποτέλεσμα αλλά οκ... -
Wamta FUN, dual class, team cup!
thazio απάντησε στο θέμα του Stelios F. topic στην ενότητα Assetto Corsa
Παιδιά έχουμε κανένα νέο με τα ωράρια; -
Wamta FUN, dual class, team cup!
thazio απάντησε στο θέμα του Stelios F. topic στην ενότητα Assetto Corsa
Να θίξω ένα ζήτημα που μου προκαλεί αρκετά σοβαρό πρόβλημα; Το 8.30 για εκκίνηση της διαδικασίας καθημερινή για εμένα που έχω και ένα παιδάκι να δω λίγο πριν κοιμηθεί αφου γυρισω απο τη δουλειά είναι σκότωμα. Δηλαδή δεν είναι καν σίγουρο οτι θα εχει παει για ύπνο εκείνη την ωρα. Υπάρχει κάποιος - κάποιοι που θα ήθελαν να το μεταφέρουμε καμιά ωρα αργότερα; Για εμενα θα ηταν βάλσαμο πάντως. Κυριοι οργανωται; -
Wamta FUN, dual class, team cup!
thazio απάντησε στο θέμα του Stelios F. topic στην ενότητα Assetto Corsa
άντε και περιμένουμε να πανηγυρίσουμε επίσημα... -
Wamta FUN, dual class, team cup!
thazio απάντησε στο θέμα του Stelios F. topic στην ενότητα Assetto Corsa
To ballast θα πηγαίνει με τη βαθμολογία ή την κατάταξη του προηγούμενου αγώνα; -
το κάτω αριστερά παρακαλώ.
-
Simulation Assetto Corsa tips and tricks
thazio απάντησε στο θέμα του liakjim topic στην ενότητα Assetto Corsa
Ο τίτλος παρακαλώ να διαθέτει και αναφορά σε in house projects (tracks etc) -
Wamta FUN, dual class, team cup!
thazio απάντησε στο θέμα του Stelios F. topic στην ενότητα Assetto Corsa
Βάφονται αλλά είναι χρονοβόρο (όχι και πολύ βέβαια αλλά αθροιστικά όλα αυτά είναι πήξιμο) -
Wamta FUN, dual class, team cup!
thazio απάντησε στο θέμα του Stelios F. topic στην ενότητα Assetto Corsa
Επιτέλους!!! Θα ασχοληθώ με την οδήγηση!!! ΜΠΡΑΒΟ ΙΑΣΟΝΑ!!! welcome to the club! (Μόλις τελειώσουμε με όλα αυτά skins WAMTA - skins CLC κλπ θα "βάλω μπρος" τρελό project, και νομίζω θα εκτοξευτούμε ως community) Άσε τα ABARTH και ασχολήσου με τις lotus βρε -
Wamta FUN, dual class, team cup!
thazio απάντησε στο θέμα του Stelios F. topic στην ενότητα Assetto Corsa
Μου θυμίζετε που έχει info για το teamspeak για να σας ακούω τουλάχιστον? -
Simulation Assetto Corsa tips and tricks
thazio απάντησε στο θέμα του liakjim topic στην ενότητα Assetto Corsa
Όσες φορές ήθελα καθαρό επιπλέον grip στη μέση της στροφής και καλύτερη έξοδο το "'ανοιγα" μπροστά (kart , cinquecento GrA, 106 GrN + GrA) Το γεγονός αυτό ειδικά στις κλειστές σχετικά στροφές μου χάλαγε (τουλάχιστον σαν αίσθηση) την είσοδο όπου έπρεπε να είμαι λιγότερο απότομος και λίγο πιο αργός σε χλμ. Περίπου αυτό που λέει εδώ στη μέση του κειμένου: http://www.auto-ware.com/setup/toe_hand.htm Θα το δω πάντως και στο AC γιατί μέχρι τώρα κάνω το αντίθετο και θα επανέλθω. (Αν ξαφνικά το βράδυ πατήσω τον Ιασονα θα φταίει αυτό να το ξέρετε... ) EDIT: Πρέπει να τα θυμάμαι ανάποδα... ότι ψάχνω αναφέρει τα αντίθετα. (τουλάχιστον για πίσω καλά τα θυμόμουν) SORRY -
Simulation Assetto Corsa tips and tricks
thazio απάντησε στο θέμα του liakjim topic στην ενότητα Assetto Corsa
Καλά τα λέει. ανάποδα το λες Με toe-out έχεις καλύτερη έξοδο -
Wamta FUN, dual class, team cup!
thazio απάντησε στο θέμα του Stelios F. topic στην ενότητα Assetto Corsa
Τη διεύθυνση του stracker θα μας την δώσετε ή θα τα βλεπετε μόνοι σας τα data? ☺ -
Wamta FUN, dual class, team cup!
thazio απάντησε στο θέμα του Stelios F. topic στην ενότητα Assetto Corsa
υπομονή, Θα γίνει συνολική παρουσίαση όλων τον abarth σε 1η φαση... Έχω καταγράψει τα πάντα. Όσοι δεν έχουν δηλώσει τι θέλουν για skin θα χρησιμοποιήσω το όνομα της ομάδας για έμπνευση... (για το 3DAD1013 θα ήθελα μια επεξήγηση ) -
Wamta FUN, dual class, team cup!
thazio απάντησε στο θέμα του Stelios F. topic στην ενότητα Assetto Corsa
Καλά, πλάκα κάνω έτσι... Απλώς θα έπρεπε να είναι μέρος της στρατηγικής λέω. (nothing more) (Θα δεις και πως είναι να στρίβεις Κ1 στο μέσο του grid... ) -
Wamta FUN, dual class, team cup!
thazio απάντησε στο θέμα του Stelios F. topic στην ενότητα Assetto Corsa
Πήγα να το πω αλλά δεν πρόλαβα... Χαλάει η στρατηγική όταν αποκαλύπτουμε ποιος θα οδηγάει τι... (όπως φάνηκε από την τελευταία επιλογή...) Πολύ φίλος σου είναι βρε ο socratis εκεί που τον έριξες ... -
Wamta FUN, dual class, team cup!
thazio απάντησε στο θέμα του Stelios F. topic στην ενότητα Assetto Corsa
Στα τζάμια δεν μπορούμε να επέμβουμε στο AC. Αν προλάβουμε (Η lotus είναι αγγούρι!!!!) θα βάλω ονόματα σε όλους.
