Jump to content

thazio

Premium Members
  • Posts

    648
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by thazio

  1. thazio

    Wamta FUN, dual class, team cup!

    Έτοιμος ο αγαπητός sC_w0lveS:
  2. thazio

    Wamta FUN, dual class, team cup!

    Εμενα δεν με νοιαζει. Αλλα πιο ωραία ειναι να ειναι στη σειρα τα νουμερα.Και πιο βολικο για τους οργανωτές.
  3. thazio

    Wamta FUN, dual class, team cup!

    Εγώ λέω να μπει με τον φίλο του ομάδα να μην χάνουμε χρόνο. Βάλτε τους και ένα ballast 150Kg κρεμασμένο εσωτερικά στις ζάντες να είναι μη αναρτώμενο να μάθουν...
  4. thazio

    Wamta FUN, dual class, team cup!

    Θέλω (όπως και οι οργανωτές φαντάζομαι) και τα ονόματα των ομάδων.
  5. thazio

    Wamta FUN, dual class, team cup!

    με pm αφού αποφασίσετε παρακαλώ.Μην χαλάμε το νήμα... Τα πάντα κάνουμε να 'ουμ...
  6. thazio

    Wamta FUN, dual class, team cup!

    Για να καταλάβω: Μου δώσατε teammate τον τύπο μύθο που εμφανίζεται κάθε Κυριακή από το πουθενά και σας πίνει το αίμα με το καλαμάκι; Ρε παιδιά, ευχαριστώ Οι ομάδες να διαλέξουν ένα θέμα για livery (skin) άμεσα και οι οργανωτές να μας δώσουν νούμερα γιατί πρέπει να κάνω 18 διαφορετικά... Με pm παρακαλώ να μην χαλάσουμε το τοπικό εδώ.
  7. thazio

    Assetto Corsa

    Την ψιλιάστηκα : Loeb , Ragnotti , YACCO ....
  8. thazio

    Assetto Corsa

    Που είναι αυτό; κρίμα
  9. thazio

    Wamta FUN, dual class, team cup!

    done και εγώ...
  10. thazio

    Wamta FUN, dual class, team cup!

    corel
  11. thazio

    Wamta FUN, dual class, team cup!

    Ενημερωνω πως μολις δημιουργηθουν οι ομαδες αναλαμβανω τα σκιν ολων.
  12. thazio

    Wamta FUN, dual class, team cup!

    Εμένα γιατί είναι γκρι τα βοηθήματα ενώ το έχω ενεργοποιημένο; Κάνω κάτι λάθος; http://managerdc2.rackservice.org:50299/lapstat?track=silverstone&cars=lotus_2_eleven_gt4&valid=1,2&date_from=&date_to=
  13. thazio

    Wamta FUN, dual class, team cup!

    Δεν ειχες ανοιξει ολα τα αυτοκινητα;
  14. thazio

    Wamta FUN, dual class, team cup!

    Και εγω έκανα εχθες. Τι παιζει; Παρατήρησα οτι ηταν κολλημενο το ρολόι και είχε μονιμα την καρο σημαία. Να έφταιγε αυτο;
  15. thazio

    Wamta FUN, dual class, team cup!

    Το esc απαγορεύεται για να μην κερδιζει κανεις χρόνο οχι γυρους ετσι δεν ειναι; (εκτός και το πατησει ανάμεσα στη εισοδο των πιτς και την γραμμη τερματισμου). Αρα για τις 16/17 δεν εχει νοημα για εμενα
  16. thazio

    Wamta FUN, dual class, team cup!

    Πιστεύω ότι στο seed δεν χρειάζεται να τηρηθεί. Στον αγώνα μόνο.
  17. thazio

    Wamta FUN, dual class, team cup!

    Καλημέρα, και καλώς ήρθατε στο group των οργανωτών... Αρχικά να πω πως μου αρέσουν τα ενιαία οπότε φυσικά και δηλώνω, απλώς 5 συνεχόμενες Τετάρτες θα είναι δύσκολο για εμένα να το πετύχω...(εκτός και το κάνουμε πιο αργά.Σε 1h20' έχουμε τελειώσει 9.50... νομίζω όσοι έχουν παιδιά δουλεύουν μέχρι και αργά κλπ θα ήθελαν + 1 - 1h30' αργότερα.(γνώμη μου φυσικά) Έχω κάποια ερωτήματα: 1) Αν θέλω το fiat και όχι την lotus απλώς πάω βόλτα στις κατατακτήριες για να είμαι σίγουρος; Αν έχω καταλάβει καλά μήπως μπάζει λίγο εκεί το σενάριο;Γενικά στις κατατακτήριες πρέπει να έχουν λόγω όλοι να πηγαίνουν τέρμα 2) Το cup το παίρνει οποιοδήποτε από τα δύο group αυτοκινήτων; (Είναι σαν το παλιό σύστημα "πολυνίκης" δηλαδή όπου οποιοδήποτε αυτοκίνητο κλάσης έπαιρνε το πρωτάθλημα αναβάσεων ) 3) Αν είναι μονός ο αριθμός των οδηγών μένει κάποιος χωρίς ομάδα; Καλή τύχη στον έλεγχο των γραμμών... Πάω να δηλώσω
  18. thazio

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Καλή Χρονιά και από εμένα! Εύχομαι υγεία και χαρά σε ολους!
  19. thazio

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

  20. thazio

    Assetto Corsa

    Στο αντίστοιχο τοπικό θα βρεις πληροφορίες. Περιμενουμε και τον συναποχωρισαντα Ακη που εκανε δηλώσεις οτι θα επιστρεψει θυμιζω...?
  21. thazio

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Ο server του cup Είναι επάνω με Brands Hatch + GT3 CLC pass CLC TL
  22. thazio

    Assetto Corsa

    Τους έκανες την καρδιά περιβόλι... (και εμένα δηλαδή , αλλά τυγχάνει τα 17 από τα 22 να σε γνωρίζω )
  23. thazio

    Assetto Corsa

    Α οχι αυτο ειναι ξεκαθαρο, για το πληθος των αυτοκινητων ελεγα.
  24. thazio

    Assetto Corsa

    Δεν το λεει και πολυ ξεκαθαρα οτι θα είναι μονο 8. Για να δουμε.. . Τι εχει το 1.4 ξερουμε; ή την αλλη εβδομαδα οπως λεει;
  25. thazio

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Και εγω οταν μιλάω με τη σύζυγο πάντα σε εγρήγορση είμαι...
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.