Jump to content

navaho7

Premium Members
  • Posts

    834
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    2

Everything posted by navaho7

  1. navaho7

    Αυτοκίνηση

    Καλησπέρα, τι ζητάνε; @Simon επειδή δεν έχω καταλάβει πως λέγεται αυτό που σου χάλασε, αν βρεις αρχείο, στείλε δμ. Κοντά μένουμε οποτε μπορώ να σου τυπώσω ένα για δοκιμή να δούμε τι λέει
  2. navaho7

    Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0

    Πολύ εύστοχο σχόλιο, εύγε. Άντε και για να μην θεωρηθώ είρωνας: Συγκρίνεις τοποθετήσεις υπουργών και πρωθυπουργών σχετικά με το διεθνές δίκαιο, με συνθήματα 6 λέξεων σε τοίχους
  3. Εγώ το είχα ζητήσει το section και δεν έχω γράψει κουβέντα Ας ποστάρουμε εδώ φωτογραφίες από τα homelab μας, μια αναφορά για τα setup μας κλπ κλπ Για πιο εξειδικευμένα μπορούμε να ανοίγουμε ξεχωριστό thread ώστε να είναι πιο εύκολη η πρόσβαση στην πληροφορία Κάνω εγώ την αρχή με φωτογραφία και περιγραφή: Router: Mikrotik hAP ax lite LTE6. Η γραμμή είναι 500/250 από τον ΟΤΕ Switch: ένα απλό 1000άρι AP: Ubiquiti AP7 lite (κίτρινο καλώδιο προς τα πάνω ) Proxmox server: Lenovo M9xx με Intel i5 6500T, 16GB RAM, 256 m.2 SSD. Έχει και έναν external 4TB 2.5" Ο External παίζει το ρόλο δικτυακού δίσκου (shared μέσω του proxmox host) Σαν services έχω: LXC: Ubiquiti controller PiHole Docker με Jellyfin & qbittorrent VM: Home Assistant Κι ένα μικρό ups για τις μικρές διακοπές
  4. navaho7

    Αυτοκίνηση

    20 ευρώ βενζίνα πας αθήνα θεσσαλονίκη και σου μένουν για να βρεις να παρκάρεις κοντά στο μετρό
  5. navaho7

    Ανέκδοτα & Αστεία

    it's not funny cause its true
  6. navaho7

    Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0

    εμ, τι είμαστε, τίποτα λουλούδες να φοβόμαστε λίγη σκόνη, ένα πριόνι, ή να πέσουμε από το μπαλκόνι; ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ
  7. navaho7

    Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0

    μέτρα ασφαλείας; έλα μωρέ τώρα...
  8. navaho7

    Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0

    Έχει βάλει και τα ορφανά του Παττακού να λένε ότι το διεθνές δικαστήριο της Χάγης δεν έχει καμία αξία, και θέλω να δω τι θα κάνουν άμα ο Ερντογάν ορίσει αοζ μέχρι τους Παξούς
  9. navaho7

    Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0

    Υπέροχο. Είναι λες και προσπαθεί να στρώσει χαλί στον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν και την Τουρκία για Κύπρο, Αιγαίο και Θράκη...
  10. Ξανά, μιας και τελικά δεν έφυγαν και τα ξέχασα Να αναφέρω ότι το σετάκι ΔΕΝ έχει το πλαστικό για να μπει ψύκτρα
  11. navaho7

    Αυτοκίνηση

    Γενικά να ξέρεις ότι οι μήνες μέχρι να παραλάβεις το νέο αυτοκίνητο είναι πιο αργοί κι από υποχρεωτικό training για το corporate bullying
  12. navaho7

    Αυτοκίνηση

    @f117 τελικά το παρήγγειλες το Corolla Cross?
  13. navaho7

    Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0

    Ρωσία Ουκρανία Σαουδική Αραβία Υεμένη Ισραήλ Παλαιστίνη, Ιράν, Κατάρ κι όποιος άλλος τους έρθει ΗΠΑ βομβαρδίζουν στόχους μέσα στη Βενεζουέλα Η Κίνα μιλάει ανοιχτά για προσάρτηση της Ταϊβάν Στην Αφρική γίνεται ο κακος χαμός από εμφυλίους Γενικά είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα στον πλανήτη γη
  14. navaho7

    Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0

    λέμε για εμάς, αλλά και στο Valais βλέπω οι έλεγχοι γίνονται κοιτώντας από την άλλη... Κρίμα, είχε και πολλούς ανήλικους μέσα
  15. navaho7

    Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0

    δόξα τω θεώ, γιατί δεν ήξερα που να ξοδέψω τα έξτρα λεφτά που θα μου μένουν μετά τη μείωση της φορολογίας (και το 2% αύξηση που θα δώσει ο όμιλος)
  16. navaho7

    Το απόλυτο Ultrawide?

    Καλησπέρα και χρόνια πολλά!! Ποια η άποψή σας για το gigabyte aorus co49dq στα 800ε από το πλαίσιο; Κυρίως για χρήση γραφείου, ο κυριος λόγος που το κοιτάω έναντι δύο s2725qc που βγαίνουν επίσης στα 800ε είναι τα καλώδια (θυσιάζοντας σημαντικά real estate)
  17. navaho7

    Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0

    1 χιλιάρικο το τυλιχτό ρε φίλε
  18. navaho7

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v8

  19. navaho7

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v8

    Δεν μπορώ να συνδεθώ στο πισι της δουλειάς, το λέω στο ΙΤ, μου λένε "ανοιχτό είναι τώρα", φυσικά συνεχίζω να μην μπορώ να συνδεθώ. Φταίω εγώ να ξεκινήσω από σήμερα την άδεια;
  20. navaho7

    Υπογραφη

  21. navaho7

    Υπογραφη

    του την έβαλες λοιπόν
  22. navaho7

    The iPhone 17 thread

    iphone-άκηδες αυτού του κόσμου. Θέλω να πάρω ακουστικά στη γυναίκα μου, για το γιωτόφωνο αυτό (17 προ μαξ). Πέρα από τα airpods 4, υπάρχει κάτι άλλο που να δουλεύει seamlessly;
  23. navaho7

    Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0

    αν σταματήσουν να οδηγούν πρεζάκια και άσχετοι, θα αδειάσουν και οι δρόμοι οπότε θα είναι συνολικά και πιο ευχάριστη η οδήγηση
  24. navaho7

    1 δισ. συστήματα παραμένουν σε Windows 10, παρά τη λήξη υποστήριξης

    δυστυχώς πρέπει να μπορώ να δείχνω ότι συνδέομαι έστω
  25. navaho7

    1 δισ. συστήματα παραμένουν σε Windows 10, παρά τη λήξη υποστήριξης

    Παρά το ότι στην Ευρώπη έχουμε υποτίθεται παράταση (αλλά θέλει να συνδεθείς με microsoft account...), εγώ σιγά σιγά λέω να πάω σε pop os, για τη δοκιμή. Ουσιαστικά το μόνο που με έχει κρατήσει πίσω είναι το αν θα παίξει σωστά το citrix.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.