Jump to content

navaho7

Premium Members
  • Posts

    834
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    2

Everything posted by navaho7

  1. τελικά σου απάντησαν;
  2. navaho7

    ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ 4Κ MONITOR

    ιδέα δεν έχω πως το έκανα αυτό
  3. navaho7

    ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ 4Κ MONITOR

    με έχει σώσει στη δουλειά (μόνο για αυτό ανοίγει ο υπολογιστής πλέον...), αλλά γούστα είναι αυτά
  4. navaho7

    Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0

  5. navaho7

    Αυτοκίνηση

  6. navaho7

    Ελληνική κοινότητα για ΑΙ και GPTs

    σε αρκετά πράγματα καθημερινότητας το gemini Μου έχει δώσει πιο καλές απαντήσεις από το chatgpt Το claude Μου δίνει συνήθως τις πιο σωστές βοήθειες σε κομμάτια κώδικα, αλλά επειδή ως επί το πλείστον με νοιάζει να κατανοήσω κώδικα από το bollywood με βοηθάει αρκετά το chatgpt δε χρειάζομαι κάτι παραπάνω
  7. navaho7

    Game Pass Ultimate στα $29,99: αύξηση 50% και νέο τρίπτυχο συνδρομών

    διαφορετικός κατάλογος ανά tier; Και κάπως έτσι θα κόψουμε και τα video games...
  8. navaho7

    Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0

    θα απειλείται από τοους γείτονές της όμως, όπως συστηματικά γίνεται από το 1947 όταν κι έγινε η Νακμπά
  9. navaho7

    Αυτοκίνηση

    αφού δεν πωλείται εκτός Κίνας. Από την άλλη να ρωτήσω τους Κινέζους με τους οποίους δουλεύω αν μπορούν να μου στείλουν ένα;
  10. navaho7

    Αυτοκίνηση

    ρε συ σαν face swap του Gimli με την Αλίκη Βουγιουκλάκη είναι αυτό
  11. navaho7

    Αυτοκίνηση

    έχουμε πάρει vga shuma, στο zeekr που είναι της Gimli, Geely πως τη λένε, θα κολλήσουμε; διάολε, έχουμε πάρει μητρικές dfi lanparty
  12. navaho7

    iPhone Air: λεπτό, αλλά όχι αδύναμο. Τι έδειξε το teardown του iFixit

    σε ερώτηση σε repair shop, για το τι επιλογές έχω στην μπαταρία (για να αλλάξω στο κινητό της συζύγου), μου είπε η μη αυθεντική είναι μια χαρά αλλά δεν έχει τα health reports και θέλει λίγη φροντίδα στις πρώτες φορτίσεις. Η αυθεντική μπαίνει και παίζει αβάδιστα και απροβλημάτιστα.
  13. Ναι, είναι η παλιά έκδοση χωρίς oled Κλπ, αλλά είναι στα 3/5 της τιμής της oled/512
  14. navaho7

    Αυτοκίνηση

    το θέμα είναι, είναι καλά; θετικό που είναι στον ίδιο όμιλο με βολβο αλλά γενικότερα δεν τα ξέρω
  15. navaho7

    Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0

    τι εννοούσε ο ποιητής εδώ; ανάμεσα σε ποιους ήταν το conflict?
  16. navaho7

    Αυτοκίνηση

    χθες που ήμουν στο golden hall, είχε ένα ηλεκτρικό suv, μάρκας zeekr. Την έχει ξανακούσει κανείς αυτήν τη μάρκα; Ωραίο αυτοκίνητο ήταν δε λέω αλλά παντελώς άγνωστη η μάρκα σε εμένα
  17. navaho7

    Αυτοκίνηση

    αν σχετίζεται με αυτό ρωτούσα βασικά. Πολύ ωραίο αμάξι, αν και εγώ θέλω ένα λίγο πιο ψηλό, π.χ. Corolla Cross
  18. navaho7

    Αυτοκίνηση

    κάτσε, αυτό είναι που έρχεται; Prius PHEV;
  19. navaho7

    The iPhone 17 thread

    άρα δε θα πάρεις
  20. navaho7

    The iPhone 17 thread

    προφανώς τρόλαρα, γιατί του καθενός το workflow διαφέρει. στο δικό μου workflow που απαιτεί να συνδέομαι σε VDM για να δουλέψω, όταν κλείσω το laptop στο σπίτι, μπορώ μετά να μπω από οποιαδήποτε συσκευή και να συνεχίσω όπως ακριβώς ήμουν. Αλλά καταλαβαίνω ότι το workflow του καθένα είναι διαφορετικό, και δεν υπάρχει μία λύση για όλους
  21. navaho7

    Anno 117: Pax Romana

  22. navaho7

    The iPhone 17 thread

    συνδέομαι ασύρματα με dex στην samsung τηλεοραση της καφετέριας, και συνεχίζω κανονικά τη δουλειά μου
  23. navaho7

    The iPhone 17 thread

    δηλαδή τι είδους επικοινωνία έχουν οι συσκευές της Apple (ποιες?) που δεν έχουν οι ανδροιδ;
  24. navaho7

    The iPhone 17 thread

    τι ζητάει ένας επαγγελματίας (σε ποιον κλάδο?) που το δίνει η Apple αλλά όχι η Samsung;
  25. navaho7

    Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0

    Ως δημοσιογράφος, η ερώτηση/έρεύνα που θα έκανα, "οι υπεύθυνοι για την κυκλοφορία και την σωστή λειτουργία του αυτοκινητοδρόμου, πότε το πήραν χαμπάρι και έστειλαν σήμα στην τροχαία;" Καταλαβαίνω ότι για 1χλμ δεν προλαβαίνεις να πας εκτός αν κινείσαι ήδη προς τα εκεί, αλλά το πήρε χαμπάρι κανείς; γιατί ως οδηγός, βάζω στοίχημα πως όχι ή ακόμη κι αν το πήρε, δεν έδωσε σημασία
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.