-
Posts
834 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
2
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by navaho7
-
υπάρχει πιθανότητα να έχεις φωτογραφίες από τη διάρκεια της κατασκευής και να κάνεις σχετικό θέμα; θα πρέπει να φτιάξω καινούριο γραφείο τώρα που η μικρή θα αποκτήσει το δικό της δωμάτιο και η υλοποίησή σου μου άρεσε
-
πολύ ωραίο σετάπ φίλε!! η βάση τοίχου σε έχει βολέψει;
-
πολύ ωραίο σετάπ. Τώρα νομίζω ψάχνεις να πάρεις ένα dual screen arm για να φύγουν οι βάσεις από το γραφείο σου
-
[PhotoLab] Gear Lounge
navaho7 απάντησε στο θέμα του Cyber_Cookie topic στην ενότητα Φωτογραφικές μηχανές και λοιπά αξεσουάρ
1800 ευρώ βλέπω, δε νομίζω ότι μπορώ να μου δικαιολογήσω τέτοιο έξοδο. Αν την βρω 1500 μείον κάποιο cashback βλέπουμε. Αλλά μετά ανοίγει άλλο θέμα: οι φακοί μου είναι canon ef 70-200f4 canon 40mm f/2.8 canon 100mm f/2.8 tamron 28-75 f/2.8 θα μπορέσω να χρησιμοποιήσω κάτι από αυτά στην r6 ή θα χρειαστώ και φακούς? -
ναι φίλε, βάλε μας σε έξοδα για R τώρα
-
κι εγώ χάζευα χθες φακούς EF σειρά L για την Canon μου
-
Κάτσε νικον είχες;
-
1. "με τα πόδια σουτάρουμε" 2. Στρατό στο Πυροβολικό ήσουν;
-
Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0
navaho7 απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Off topic
σκέψου πόσο φοβισμένα ανθρωπάκια είναι, που φοβούνται ακόμα και τους νεκρούς -
Μέσα Μάρτη θα έρθει, με τα γραφειοκρατικά θα το πάρεις αρχές Απρίλη στην είσαι τυχερός Παραλαβή από γλυκά νερά να φανταστώ; (αν είσαι από Αθήνα)
-
BBQ με υγραέριο - Τεχνικές, απορίες, προτάσεις
navaho7 απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Off topic
Αληθεύει ότι όταν έρθει το cc θα ψήσεις για όλο το φόρουμ; -
Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0
navaho7 απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Off topic
έφτιαξε ο τύπος ένα usb stick, 128 byte, με μαγνητική μνήμη (magnetic core memory σε σωστά ελληνικά) Έχει ένα raspberry pi pico να ελέγχει τη usb θύρα, αλλά και να φροντίζει να μη χάνεις τα δεδομένα σου, γιατί κάθε φορά που διαβάζεις τη magnetic core memory, σβήνεται. -
Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0
navaho7 απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Off topic
τι έγινε τώρα; -
Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0
navaho7 απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Off topic
ΠΕΦΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ -
νομίζω είσαι κακεντρεχής
-
θα έχει ενδιαφέρον να μας πεις αν/τι σου απαντήσουν
-
Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0
navaho7 απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Off topic
The Tech Market is Fundamentally Fucked Up - AI is Just a Scapegoat BAYRAMOVANAR.SUBSTACK.COM The Tech Market is Fundamentally Fucked Up - AI is Just a Scapegoat -
Germanos.gr - ΓΕΡΜΑΝΟΣ - Παραβιασμένη Συσκευασία - Afrer Sales τι είναι αυτό
navaho7 απάντησε στο θέμα του ARMAGEDDON topic στην ενότητα Off topic
εχμ, απαγορεύεται να τα ανοίξουν. Έρχονται σφραγισμένα με τέτοια αυτοκολλητάκια, τα οποία ανοίγουν εύκολα και δεν ξανακολλάνε σωστά για συγκεκριμένο λόγο. -
-
Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0
navaho7 απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Off topic
Αν δεν το έκανε θέμα ο Μάτσας, στα ψιλά θα είχε περάσει. -
Αξιόλογα πολυμέσα και ρήσεις στο διαδίκτυο (ThinkLab)
navaho7 απάντησε στο θέμα του Tsakonas topic στην ενότητα Off topic
πριν καν φορτώσει το βίντεο σκεφτόμουν "τι γιατί; γιατί μπαζώσανε το ρέμα για να χτίσουν"- 5.716 απαντήσεις
-
- notable
- notable pictures
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Η NVIDIA κατηγορείται ότι ζήτησε πρόσβαση στο Anna’s Archive για εκπαίδευση LLMs
Το μέλος navaho7 σχολίασε στην δημοσίευση του astrolabos στην ενότητα Τεχνητή Νοημοσύνη
Anna's Archive, books3, bibliotik. Ευτυχώς που υπάρχουν κι αυτά τα άρθρα, για να μαθαίνουμε όλα αυτά τα πειρατικά σάιτ που μας ξεφεύγουν. Κάπως πρέπει να τα προσθέσουμε στα bookm... στην blocklist του pihole- 1 comment
-
- 2
-
-
- anna’s archive
- llm
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
κοινόχρηστος λογαριασμός ΔΕΗ με αντλία θερμότητας
navaho7 απάντησε στο θέμα του serpico75 topic στην ενότητα Off topic
ΑΘ vs ΦΑ είναι ένα ζήτημα που το ψάχνω κι εγώ, αν και με το νέο εξοικονομώ τώρα νομίζω είναι υποχρεωτική η ΑΘ οπότε δεν ξέρω αν έχει σημασία να κάτσω να το ψάξω. -
Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0
navaho7 απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Off topic
Ένας από τους λόγους που επέλεξα να μην ασχοληθώ να μπω σε σχολείο ήταν το πως έβλεπα σταδιακά να συμπεριφέρονται οι γονείς. Να πληρώνει ο γονιός φροντιστήριο ή ιδιαίτερο και να ενημερώνεις ότι "ξέρετε ο Αναξίμανδρος-Μάξιμος τα έχει φορτώσει στον κόκκορα, δε διαβάζει, δεν ασχολείται, δε λύνει ασκήσεις", και να σου λέει "ε, ναι, το πουλάκι μου κοιμήθηκε παραπάνω γιατί είχαν βγει με τους φίλους του και ήταν πολύ κουρασμένο", αντί να του ρίξει ένα χέσιμο που ξοδεύουν λεφτά για το τίποτα. Φυσικά στους βαθμούς, που είχε 12 Φυσική έφταιγε ο καθηγητής...
