Jump to content

navaho7

Premium Members
  • Posts

    834
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    2

Everything posted by navaho7

  1. navaho7

    Οι αγορές μας..!!

    υπάρχει πιθανότητα να έχεις φωτογραφίες από τη διάρκεια της κατασκευής και να κάνεις σχετικό θέμα; θα πρέπει να φτιάξω καινούριο γραφείο τώρα που η μικρή θα αποκτήσει το δικό της δωμάτιο και η υλοποίησή σου μου άρεσε
  2. navaho7

    Οι αγορές μας..!!

    πολύ ωραίο σετάπ φίλε!! η βάση τοίχου σε έχει βολέψει;
  3. navaho7

    Οι αγορές μας..!!

    πολύ ωραίο σετάπ. Τώρα νομίζω ψάχνεις να πάρεις ένα dual screen arm για να φύγουν οι βάσεις από το γραφείο σου
  4. 1800 ευρώ βλέπω, δε νομίζω ότι μπορώ να μου δικαιολογήσω τέτοιο έξοδο. Αν την βρω 1500 μείον κάποιο cashback βλέπουμε. Αλλά μετά ανοίγει άλλο θέμα: οι φακοί μου είναι canon ef 70-200f4 canon 40mm f/2.8 canon 100mm f/2.8 tamron 28-75 f/2.8 θα μπορέσω να χρησιμοποιήσω κάτι από αυτά στην r6 ή θα χρειαστώ και φακούς?
  5. navaho7

    Οι αγορές μας..!!

    ναι φίλε, βάλε μας σε έξοδα για R τώρα
  6. navaho7

    Οι αγορές μας..!!

    κι εγώ χάζευα χθες φακούς EF σειρά L για την Canon μου
  7. navaho7

    Οι αγορές μας..!!

    Κάτσε νικον είχες;
  8. navaho7

    Official Δίαιτα Thread

    1. "με τα πόδια σουτάρουμε" 2. Στρατό στο Πυροβολικό ήσουν;
  9. navaho7

    Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0

    σκέψου πόσο φοβισμένα ανθρωπάκια είναι, που φοβούνται ακόμα και τους νεκρούς
  10. navaho7

    Αυτοκίνηση

    Μέσα Μάρτη θα έρθει, με τα γραφειοκρατικά θα το πάρεις αρχές Απρίλη στην είσαι τυχερός Παραλαβή από γλυκά νερά να φανταστώ; (αν είσαι από Αθήνα)
  11. navaho7

    BBQ με υγραέριο - Τεχνικές, απορίες, προτάσεις

    Αληθεύει ότι όταν έρθει το cc θα ψήσεις για όλο το φόρουμ;
  12. navaho7

    Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0

    έφτιαξε ο τύπος ένα usb stick, 128 byte, με μαγνητική μνήμη (magnetic core memory σε σωστά ελληνικά) Έχει ένα raspberry pi pico να ελέγχει τη usb θύρα, αλλά και να φροντίζει να μη χάνεις τα δεδομένα σου, γιατί κάθε φορά που διαβάζεις τη magnetic core memory, σβήνεται.
  13. navaho7

    Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0

    τι έγινε τώρα;
  14. navaho7

    Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0

    ΠΕΦΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ
  15. navaho7

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v8

    νομίζω είσαι κακεντρεχής
  16. navaho7

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v8

    θα έχει ενδιαφέρον να μας πεις αν/τι σου απαντήσουν
  17. navaho7

    Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0

    The Tech Market is Fundamentally Fucked Up - AI is Just a Scapegoat BAYRAMOVANAR.SUBSTACK.COM The Tech Market is Fundamentally Fucked Up - AI is Just a Scapegoat
  18. εχμ, απαγορεύεται να τα ανοίξουν. Έρχονται σφραγισμένα με τέτοια αυτοκολλητάκια, τα οποία ανοίγουν εύκολα και δεν ξανακολλάνε σωστά για συγκεκριμένο λόγο.
  19. navaho7

    Αυτοκίνηση

  20. navaho7

    Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0

    Αν δεν το έκανε θέμα ο Μάτσας, στα ψιλά θα είχε περάσει.
  21. πριν καν φορτώσει το βίντεο σκεφτόμουν "τι γιατί; γιατί μπαζώσανε το ρέμα για να χτίσουν"
  22. navaho7

    Pi-hole Latency Stats

  23. Anna's Archive, books3, bibliotik. Ευτυχώς που υπάρχουν κι αυτά τα άρθρα, για να μαθαίνουμε όλα αυτά τα πειρατικά σάιτ που μας ξεφεύγουν. Κάπως πρέπει να τα προσθέσουμε στα bookm... στην blocklist του pihole
  24. ΑΘ vs ΦΑ είναι ένα ζήτημα που το ψάχνω κι εγώ, αν και με το νέο εξοικονομώ τώρα νομίζω είναι υποχρεωτική η ΑΘ οπότε δεν ξέρω αν έχει σημασία να κάτσω να το ψάξω.
  25. navaho7

    Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0

    Ένας από τους λόγους που επέλεξα να μην ασχοληθώ να μπω σε σχολείο ήταν το πως έβλεπα σταδιακά να συμπεριφέρονται οι γονείς. Να πληρώνει ο γονιός φροντιστήριο ή ιδιαίτερο και να ενημερώνεις ότι "ξέρετε ο Αναξίμανδρος-Μάξιμος τα έχει φορτώσει στον κόκκορα, δε διαβάζει, δεν ασχολείται, δε λύνει ασκήσεις", και να σου λέει "ε, ναι, το πουλάκι μου κοιμήθηκε παραπάνω γιατί είχαν βγει με τους φίλους του και ήταν πολύ κουρασμένο", αντί να του ρίξει ένα χέσιμο που ξοδεύουν λεφτά για το τίποτα. Φυσικά στους βαθμούς, που είχε 12 Φυσική έφταιγε ο καθηγητής...
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.