Jump to content


Legend of Grimrock


Arxagelos

Recommended Posts

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Μετα απο το πρωτο επιπεδο εντυπωσεις.

Το παιχνιδι ειναι καρμπον dungeon master/eye of Beholder/κλπ κλπ

Λιγο "παιδικο" spell system. Μου πηρε καποια ωρα να βρω πως γινονται. Το βρηκα τυχαια σε καποια μαχη.

Μονο 2 spell εχω βρει μεχρι στιγμης και το 1 δεν ειμαι αρκετα δυνατος να το κανω. Δυστυχως (για μενα) αντιθετα με το dm, οπου και οι 4 χαρακτηρες σου απο 1 σημειο και μετα ηταν παντου δυνατοι, δεν μπορει το καθενα μελος να κανει spell ακομα και αν εχεις διαλεξει π.χ. warrior/rogue με full willpower. Μονο αν εισαι mage. Οι μπροστα ειναι για κλωτσοπατιναδα και οι πισω να πετανε καμμια πετρα και να κανουν spell. Επηρεασμενος απο dm διαλεξα επιτηδες warrior και του εβαλα δυνατα attributes μαγου, αλλα μαλλον ειναι αχρηστα

Στο levelup σου δινει καποια attributes και να βαζεις εσυ και ενα καρο κατηγοριες (axe/assassination/sword/κλπ/fire magic/ice magic/κλπ με διαφορα perks για το καθενα οσο ανεβαινεις)

Οι πυρσοι μετα απο λιγη ωρα σβηνουν, οποτε πρεπει να μαζευεις οσους βρεις. Παρα τις τυχαιες δοκιμες δεν βρηκα ακομα καποιο spell για light.

Κατα τα αλλα οπως το περιμενατε, αν σας αρεσαν τα κλασσικα old school rpg πιστευω οτι θα σας αρεσει και αυτο.

Link to comment
Share on other sites

Μου τράβηξε το ενδιαφέρον αμέσως, καθώς είμαι κάποιας ηλικίας, γι'αυτό ρωτάω γνώμες από άτομα που το αγόρασαν. Κυρίως:

α)πόση διάρκεια έχει περίπου,

β)από που το αγόρασαν,

γ)θα κυκλοφορήσει σε κουτάκι ή μόνο ψηφιακά;

δ)οτιδήποτε άλλο αξιόλογο για το παιχνίδι.

Τι λέτε έρποντες μπουντρουμιάρηδες;

Link to comment
Share on other sites

α)Καμιά 20ρια ώρες

β)GOG αλλά το έχει και στο steam

γ)Δε πιστεύω να βγει boxed

δ)Το παιχνίδι γαμ...ε..είναι πολύ καλό. Τρελό value for money επίσης. Έχει καλή ατμόσφαιρα, αρκετούς γρίφους, καλό επίπεδο δυσκολίας. Έχει όμως kiting

, μη νομίζεις ότι θα κάθεσαι εμπρός από τα τέρατα και θα τα κοπανάς. Άμα δε σου αρέσει αυτό το στυλ παιχνιδιού, μπορεί να μη σε ικανοποιήσει το παιχνίδι.

Tips σε περίπτωση που το πάρεις (που το προτείνω):

Οι rogues θέλουν str. Το μόνο πράγμα που δίνει το dex είναι hit σε melee και avoidance. Άμα θες να φτιάξεις rogue ranged δε χρειάζεσαι καθόλου dex. Προτίμησε τα ranged weapons (bow/crossbow) από τα thrown.

Δεν υπάρχει λόγος να κρατάς junk πάνω σου (παλιά όπλα κτλ). Εξαίρεση τα φαγητά προφανώς και τα arrows/crossbow bolts (δε θυμάμαι πώς λέγονται), σε περίπτωση που έχεις κάποιον που χρησιμοποιεί bow/crossbow. Τι εννοώ: Άμα έχεις bow θες μόνο arrows. Άμα βρεις όμως bolts κράτα μαζί σου...δε ξέρεις άμα βρεις αργότερα κάποιο crossbow.

Υπάρχει άλλη μία εξαίρεση που θα χρειαστείς κάτι, αλλά δε θα το κάνω spoil.

Καλό είναι να έχεις και μερικές πέτρες/torches.

Dual wield δεν έχει νόημα. Προτίμησε οπλο+ασπίδα.

Poison resist είναι αρκετά χρήσιμο στην αρχή.

Οι πίσω δε φτάνουν να βαρέσουν με melee τους εμπρός. Εξαίρεση οι rogues με talent, ή άμα φοράνε spear για όπλο.

Link to comment
Share on other sites

Μπορει να ειναι η ιδεα μου αλλα εχετε βρει καμμια χρηση του rogue???

Ειχα ξεκινησει το παιχνιδακι με fighter+rogue μπροστα και 2 μαγους πισω.

Εφτασα μεχρι το 5ο dungeon. Οι 2 μαγοι βολευαν γιατι ειχα τρελλαθει στο fireburst+ice spikes.

O rogue παλι μπροστα δεν "εδινε" πολλα.

Το ξαναξεκινησα με 2 fighter+1rogue+1 mage, ειμαι στο 3ο level αλλα παλι δεν εχω πειστει για την χρησιμοτητα του rogue γενικα στο παιχνιδι.

Καμμια αποψη κανεις? Ειμαι στο Τσακ(ωνας) να του δωσω αλλη μια με 2fighter+2mage.

Ποτε δεν μου αρεσαν τα παιχνιδια που δεν ειχαν multiclass...:fist:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ την roque την έχω βάλει πίσω με τόξο και crossbow και όλους τους πόντους στο missile weapons. Level 6 και αυτή την στιγμή είναι καλύτερη στο damage 29D ενώ οι δυο fighters μπροστά κάνουν 26D και 27D αντίστοιχα, απλά δεν έχω βρει πολλά βέλη ακόμα να βολεύει περισσότερο.

Link to comment
Share on other sites

Ότι είπε ο αρχάγγελος. Missile weapons στο full και back row. Εκτός άμα παίζεις στο δύσκολο επίπεδο δυσκολίας και κάνεις τράμπες front/back row στη μέση της μάχης βέβαια.

Μέχρι να πάρουν οι melee τα καλύτερα όπλα, o rogue θα βγάζει το περισσότερο dmg. Και αυτό ψιλοαναγκαστικά, μιας και στους εμπρός θα έχεις βάλει και defensive ταλέντα, θα βαράει πρώτος, δεν έχει miss chance κτλ. Απλά μη του βάζεις dex, κάργα str. Αν και δίνει καλό dmg το enchant στα βέλη, μη το βάζεις, γιατί μετά δε κάνει auto-pickup τα βέλη. Δε ξέρω άμα στο patch το φτιάξανε, όταν έχεις στο χέρι σου frost arrows π.χ. και περνάς από τετράγωνο που έχεις ρίξει βέλος, έχει χάσει το charge του, έχει γίνει απλό arrow και δε το κάνει αυτόματα pickup. Και δε λέει να χάνεις βέλη.

2 Μάγοι; Άπαπαπαππαπα. Στα απλά mobs που θέλουν μέχρι 1 hit από το κάθε ένα παίχτη σου είναι οκ. Αλλά μετά δε προλαβαίνεις να κάνεις cast spells.

Link to comment
Share on other sites

Patch 1.1.4 Released

Hi there, time for the first patch! The patch mainly fixes some bugs and improves compatibility on some more exotic systems, but we managed to slip in a few new features too. Fans of quick save/load should be pleased now and we also threw in volume sliders which has been a pretty popular request. But most importantly you can now import your favorite portraits into the game. Have fun with them!

The patch is save game compatible so no need to worry about losing your saves.

We have pushed the patch to Steam, GOG and our own store and it should be available once the distributors have done their magic, hopefully within 24 hours. Steam users will get the patch automatically, and if you bought the game from GOG or from us you can download the patched version of the game using the same way you obtained the original copy. But hold on a bit, it will take some time before the build gets updated on the servers :)

Here is the complete changelog:

- vsync is enabled by default

- borderless windows are no longer topmost

- pressing ESC closes character sheet

- fixed unlimited frost arrow exploit

- improved display resolution auto-detection at first launch

- fixed a couple of typos and broken english

- removed check that disables high texture resolution setting when running low on video memory (some graphics drivers seem to report available video memory incorrectly)

- quick save/load

- volume sliders

- to avoid confusion autosave & quicksave slots can’t be renamed anymore

- adjusted gui layout and camera fov so that user interface elements do not overlap with important screen areas on non-widescreen displays

- invert horizontal mouse option

- camera bobbing option (only available by editing the config file manually)

- configurable tooltip delay (only available by editing the config file manually)

- frame rate limiter (set to 120fps but can be changed by editing the config file)

- custom character portraits

- bug fix: very long map marker notes without spaces in them causes the automap to crash

- bug fix: editing a map marker that is on the same exact spot as a marker on the other map page edits them both at the same time

- bug fix: map labels are sometimes drawn partially underneath map symbols

- bug fix: topmost menu item doesn’t work reliably in high resolutions such as 2560×1440

- bug fix: wall text translations are not dismissed when right-clicking

- bug fix: inanimate objects can be backstabbed

- bug fix: projectiles go through doors in some very rare cases

- bug fix: saving the game crashes if all save game slots are full and the autosave slot is deleted or unused

- bug fix: Fighter’s Challenge doesn’t open if there’s an item in front of the door (only applies to new games, existing save games still have this bug)

- bug fix: saving the game just after the end fight creates a corrupted save that can lead to crashes and the end sequence not getting triggered correctly

- bug fix: auto pickup doesn’t pick up the correct amount of ammo in some rare circumstances

- bug fix: standing on stairs and turning with the mouse, followed by a turn using q/e keys is buggy

- bug fix: when a monster is damaged, experience point text sometimes (very rarely) flash in a square where a monster has been killed

- bug fix: trying to load a save game that has just been deleted manually from the file system (e.g. in Windows explorer) crashes the game

Link to comment
Share on other sites

Όποιος θέλει τα πορτραίτα που έφτιαξα κατεβάζει το αρχείο απο εδώ

Portraits.rar - download now for free. File sharing. Software file sharing. Free file hosting. File upload. FileFactory.com

και κάνει extract τα αρχεία στο c:\Users\(το όνομα του καθενός)\My documents\Almost Human\Legend of Grimrock\Portraits.

Εφόσον βέβαια έχει κάνει το 1.1.4 update. Enjoy.:T:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.