Jump to content



Legend of Grimrock


Arxagelos

Recommended Posts

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

1. Φτιάχνεις ένα αρχείο με διαστάσεις 128Χ128 στο photoshop.

2. Ρίχνεις οποιαδήποτε εικόνα θες μεσα και την προσαρμόζεις εκεί που θες.

3. Save as το αρχείο σε Targa(.tga) μορφή και είσαι έτοιμος. :T:

edit: Μόνο σε καινούργιο παιχνίδι.

Link to comment
Share on other sites

To game διαβαζω παει μαρουλι σε πωλησεις και τις σημαντικες για πολλους ""βαθμολογιες".

Μπραβο στους developers που εφτιαξαν κατι με τοσο μερακι και ο κοσμος εδειξε την στηριξη του.

Προσωπικα δεν ειχα επαφη με το ειδος και το ολο στησιμο ειναι πολυ εκτος "νερων" μου.:)

Link to comment
Share on other sites

Nephiλiμ κάπως έτσι ξεκίνησαν να φτιάχνονται πολλά παιχνίδια που άφησαν εποχή,απο 3 με 4 "παλαβά" άτομα με μεράκι και αγάπη γι αυτό που κάνουν πέρα απο κάθε χρηματική φιλοδοξία και χωρίς να έχουν κανέναν πάνω απο το κεφάλι τους με μαστίγιο.

Ένα πράγμα θα πω, "Pure Gameplay" όπως ήταν παλιά τα παιχνίδια,χωρίς φανφάρες super γραφικά, χορωδίες, casting ηθοποιών του Holywood, τρελό promotion και 8.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα χωρίς ουσία. Δεν είναι καθόλου τυχαίες οι βαθμολογίες ανα το net, κάνει επιτυχία στις πωλήσεις επειδή αναβίωσε ένα είδος σταθμό της παλιάς σχολής των rpg που οι περισσότεροι λατρέψαμε.

Link to comment
Share on other sites

Ναι απλως εγω οταν ημανε μικρος δεν ειχα επαφη με το ειδος οποτε δεν υπαρχει καθολου nostalgia factor που παντου διαβαζω οτι θριαμβευει σε αυτο ακριβως.

Οτι θυμιζει αλλοτινές εποχες -που τοτε τα γραφικα ηταν σουπερ basic - και η φαντασια και το gameplay ειχαν μεγαλυτερη σημασια.

Ειχα να δω 95αρι (αν και κλασσικα, οι βαθμοι δεν με επηρεαζουν σε παιχνιδια) απο Bit-Tech .....

Μαλλον οι "μεγαλοι" (Bethesda/bioware) πρεπει να ξανασκεφτουν καποια πραγματα..:p

Link to comment
Share on other sites

Για οσους εχουν ξεχασει να κανουν ακομη το udate να βαλετε το τελευταιο pacth και δειτε τι διορθωνει...

Legend of Grimrock patch v1.1.4 - patch

11:08 PM CEST - (Apr,20 2012)

Almost Human have released the first update for their old-school dungeon-crawler RPG, Legend of Grimrock. This update includes a quick save/load system, a frame rate limiter and a camera bobbing option that is only available by editing the config file manually.

- vsync is enabled by default

- borderless windows are no longer topmost

- pressing ESC closes character sheet

- fixed unlimited frost arrow exploit

- improved display resolution auto-detection at first launch

- fixed a couple of typos and broken english

- removed check that disables high texture resolution setting when running low on video memory (some graphics drivers seem to report available video memory incorrectly)

- quick save/load

- volume sliders

- to avoid confusion autosave & quicksave slots can't be renamed anymore

- adjusted gui layout and camera fov so that user interface elements do not overlap with important screen areas on non-widescreen displays

- invert horizontal mouse option

- camera bobbing option (only available by editing the config file manually)

- configurable tooltip delay (only available by editing the config file manually)

- frame rate limiter (set to 120fps but can be changed by editing the config file)

- custom character portraits

- bug fix: very long map marker notes without spaces in them causes the automap to crash

- bug fix: editing a map marker that is on the same exact spot as a marker on the other map page edits them both at the same time

- bug fix: map labels are sometimes drawn partially underneath map symbols

- bug fix: topmost menu item doesn't work reliably in high resolutions such as 2560×1440

- bug fix: wall text translations are not dismissed when right-clicking

- bug fix: inanimate objects can be backstabbed

- bug fix: projectiles go through doors in some very rare cases

- bug fix: saving the game crashes if all save game slots are full and the autosave slot is deleted or unused

- bug fix: Fighter's Challenge doesn't open if there's an item in front of the door (only applies to new games, existing save games still have this bug)

- bug fix: saving the game just after the end fight creates a corrupted save that can lead to crashes and the end sequence not getting triggered correctly

- bug fix: auto pickup doesn't pick up the correct amount of ammo in some rare circumstances

- bug fix: standing on stairs and turning with the mouse, followed by a turn using q/e keys is buggy

- bug fix: when a monster is damaged, experience point text sometimes (very rarely) flash in a square where a monster has been killed

- bug fix: trying to load a save game that has just been deleted manually from the file system (e.g. in Windows explorer) crashes the game

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=2526]Nephiλiμ[/MENTION] (όνομα κι αυτό!)

Πέρα από τη νοσταλγία, είναι αν θέλεις και μια έμμεση αντίδραση στην υποχρεωτική και καλά κατεύθυνση που έχουν πάρει τα παιχνίδια λόγω της προσπάθειας των μεγάλων εταιρειών να μας πείσουν ότι ακριβό παιχνίδι ίσον καλό παιχνίδι.

Link to comment
Share on other sites

Εγω αυτο που βλεπω ειναι οτι πανε να κανουν το pc ενα και το αυτο με τις κολ@@-κονσολες γι΄ αυτο και ''πατωνουν'' στην κυριολεξια τα σημερινα pc games.....Ολο φρου-φρου κι αρρωματα και ουσια gameplay μηδεν.......Tι νοοτροπια ειναι αυτη, δεν το καταλαβαινω......

Link to comment
Share on other sites

Μου πήρε πάνω από 20 ώρες να το τελειώσω και δεν μου έφτασε!

Τώρα;

Μου άρεσε που ο τελευταίος κακός δεν ήταν κλασσικός κακός, αν και θα μπορούσε να ήταν κάτι καλύτερο.

Πήξαμε στους διαόλους και στους τριβόλους!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 4 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.