Jump to content



Killing VRAM 'Ονειρο ή πραγματικότητα


grathk

Recommended Posts

Δεν ξέρω πόσοι το εχετε παρατηρήσει το φαινόμενο αλλα βλέπω στις κάρτες γραφικών να αναφέρει οτι έχουν παραπάνω ραμ απ'όση θα επρεπε να έχουν.

Παράδειγμα η 560ti μου που έχει 1Gb gddr5 δείτε τι λέει το dxdiag

Λεει οτι έχει 4065MB ,αυτά φυσικά ειναι cache στον δίσκο.

sadlf.jpg

Υπάρχει κανενας τρόπος να μην γίνεται χρήση vram??

Aν ναι ξέρετε πώς την σκοτώνουμε??

Θεμα εχω δει να υπάρχει μόνο σε κατι άθλια console ports όπως το GTA IV(με άλλο game ανοιχτό για να γεμίσει η ram της vga και να αρχίσει να χρησιμοποιεί και την vram) αλλά και πάλι δεν θα επρεπε να δεσμευονται άλλοι πόροι πέρα απο την gddr5 της vga.

Link to comment
Share on other sites

Η κάρτα γραφικών έχει Χ VRAM.

Αυτή έχεις για τα textures των games.

Το να την "σκοτώσεις" το μόνο που θα κάνεις είναι να σκοτώσεις τελείως τις επιδόσεις σου.

Μπορείς σε κάποια games να τους "δηλώσεις" πως έχεις π.χ. 64MB VRAM και έτσι να χρησιμοποιούνε μόνο 64MB, αλλά όπως σου είπα πιο πριν, ΔΕΝ κερδίζεις το παραμικρό, ο σκοπός της VRAM είναι να έχει τα δεδομένα του παιχνιδιού μέσα ώστε να έχει ταχύτατη πρόσβαση η GPU σε αυτά.

Προφανώς εσύ σκέφτηκες να χρησιμοποιείς την κεντρική μνήμη ( RAM ) για τα γραφικά... κάτι που απλά θα σάπιζε τις επιδόσεις αφού είναι πολύ αργή σε σχέση με τις VRAM ( λόγω BUS width & frequency, καθώς και των 10 ενδιάμεσων σταθμών μέχρι την GPU καθώς και το περιορισμένο bandwidth πρός την GPU από την mobo ).

υ.γ. Τα έχεις μπερδέψει και λιγάκι.

VRAM = Video RAM ( η μνήμη που έχει η κάρτα γραφικών σου πάνω της )

Οτιδήποτε άλλο είναι cached data στην main RAM του PC σου ( @ mobo )

Link to comment
Share on other sites

Ότι και να εννοείς.

Τίποτα δεν είναι ταχύτερο από τις RAM που είναι πάνω στην VGA.

Τα games και το OS χρησιμοποιούνε όλη την VRAM και ΑΝ λέμε ΑΝ κάποιου game τα data δεν χωράνε στην VRAM σου, τότε χρησιμοποιεί την main RAM ( @mobo ) σαν cache και δυστυχώς γίνονται εγγραφές και διαγραφές στην VRAM κάθε λίγο και λιγάκι, για αυτό και συναντάει κανείς προβλήματα όταν έχει π.χ. very high texture details σε game που θέλει περισσότερη VRAM από όση έχει η κάρτα του.

Link to comment
Share on other sites

κοιτα ειμαι σίγουρος οτι χρησιμποποιει τον δίσκο για αυτη την δουλεια και οχι την ram,γιατι και το εχω δει και σε pc με 2Gb ram.Ειναι σαν την pagefile.Ξερει κανεις πως κλείνει?Εχω λιωσει την registry αλλα δεν βρισκω που ειναι........

Link to comment
Share on other sites

δε ξερω αν κλεινοντας το pagefile , κλεινει αυτοματως και η δυνατοτητα εγραφης δεδομενων απο τα παιχνιδια στον δισκο για caching.

αλλα δε καταλαβαινω , ποιος ο λογος να κανεις κατι τετοιο εφοσων θα εχεις χειροτερες επιδοσεις ;

Link to comment
Share on other sites

Οι επιδοσεις πανε gddr5>ddr3>ssd>hdd εγω θέλω να χρησιμοποιεί μονο την gddr5 .Γιατι θα εχει χειρότερες επιδόσεις??

Αν κλεισεις pagefile απλα δεν εχεις error reporting και καποια προγραμματα αρνουνται να τρέξουν,δεν αλλάζει κατι στην page της vga ομως.

Link to comment
Share on other sites

^2

Οποτεδήποτε δεν επαρκεί η VRAM, αναγκαστικά τραβάει data από την RAM/SSD/HDD.

ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ για να πάει στην γραφικών περνάει από το PCI-E BUS και οποιοδήποτε άλλο BUS που δεν βρίσκεται πάνω στην ίδια την κάρτα γραφικών, είναι πιο αργό από την VRAM, και πάει με την ίδια σχεδόν ταχύτητα στην VGA είτε προέρχεται από την RAM είτε από τον SSD. ( επειδή είναι limited το BUS )

Link to comment
Share on other sites

^2

Οποτεδήποτε δεν επαρκεί η VRAM, αναγκαστικά τραβάει data από την RAM/SSD/HDD.

ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ για να πάει στην γραφικών περνάει από το PCI-E BUS και οποιοδήποτε άλλο BUS που δεν βρίσκεται πάνω στην ίδια την κάρτα γραφικών, είναι πιο αργό από την VRAM, και πάει με την ίδια σχεδόν ταχύτητα στην VGA είτε προέρχεται από την RAM είτε από τον SSD. ( επειδή είναι limited το BUS )

Ακριβώς για αυτο θελω να φύγει η page,ειναι bottleneck οπως και να τα δεις ο δισκος και η ραμ για δουλειες της vga..

Link to comment
Share on other sites

Ti λετε ρε παιδια δεν επαρκει 1GB GDDR5?Μια χαρά φτάνει και περισσεύει,ακόμα και για βρώμικες δουλειες elcomsoft ewsa wpa2 cracking....

Crysis 1 @ 1080p or higher resolution + ultra high details = 1.2GB usage @ 1080p, I've seen up to 1.48GB

Αν βάλεις σε κάποιο νέο game ( π.χ. BattleField 3 ) Super-Sampling Anti-Aliasing + Ultra details καταπίνει στα χαλαρά το 1.5GB.

Πάει καιρός που έκανα δοκιμές να δω που έχουμε φτάσει στον τομέα αυτό, αλλά έτσι όπως πάνε, με uncompressed textures τουλάχιστον ΔΕΝ θα αρκεί το 1GB για νέους τίτλους στα 1080p.

Link to comment
Share on other sites

Ναι σε full hd με πολυ ΑΑ θέλει μπολικη μνήμη.Παιζω όμως στα 1680*1050,sorry αλλα ξεχασα να το αναφέρω νωρίτερα..

Γενικά θελω οταν παίζω να έχω 45+fps οπότε δεν τσιτώνω την κάρτα,και το 1GB επαρκεί..Βρήκατε κανα registry key που να κάνει αυτο που θέλω??

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.