Jump to content



Ενδιαφέρομαι να παραγγείλω κάτι από το Infoworld.gr


TheMiltos21

Recommended Posts

  • 2 years later...

Ξεθάβω το θέμα, μιας και είχα πρόσφατη εμπειρία με το κατάστημα.

Αγόρασα μία κάρτα γραφικών (https://www.skroutz.gr/s/1945000/Gainward-GeForce-GT630-1GB-D5.html) μέσα προς τέλη Δεκεμβρίου, η οποία τελικά δεν δούλεψε ποτέ, και δόθηκε προς έλεγχο στις 17 Ιανουαρίου στο κατάστημα.

Ο τεχνικός με διαβεβαίωσε ότι θα αλλαχτεί μέσα σε μια εβδομάδα το πολύ και να μην ανησυχώ.

Τελικά σήμερα μετά από 52 (!) ημέρες έφτασα στο αμήν και πήρα τα λεφτά μου πίσω.

Τηλεφωνούσα κάθε εβδομάδα και τα έριχναν στον προμηθευτή τους... τη μία δεν είχαν ενημέρωση και την άλλη περίμεναν παραλαβή αλλά δεν έγινε.

Σήμερα πάλι στη τελευταία επικοινωνία μου είπε ο τεχνικός να περιμένω μέχρι αύριο, γιατί σήμερα θα μιλούσε ξανά με τον προμηθευτή.

Τα λεφτά πάντως μου επιστράφηκαν χωρίς δεύτερη κουβέντα, ήταν ευγενέστατοι, ζήτησαν και συγγνώμη, αλλά οι 52 ημέρες ήταν πολλές και η υπομονή μου εξαντλήθηκε.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αντίθετα, τους χάρισα 34€ γιατί βαρέθηκα να τσακώνομαι.

Είχα πάρει μια κάρτα τηλεόρασης, αυτές που δίνουν δυνατότητα αποκωδικοποίησης MPEG4 σε τηλεοράσεις που δεν το υποστηρίζουν. Δε δούλεψε ποτέ, την πήγα πίσω, αλλά δε μου έδιναν τα χρήματα, που έκαναν πιστωτικό να αγοράσω κάτι άλλο, ενώ λόγω μεγάλης ασυμβατότητας της κάρτας, το είχα ξεκαθαρίσει από την αρχή.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.