mad_dog Μάρτιος 10, 2016 #1261 Μάρτιος 10, 2016 (edited) O Server αύριο θα ανοίξει με live καιρό. Αυτό σημαίνει όσοι περισσότεροι είμαστε στο practice, τόσο το καλύτερο για να στεγνώσουμε την πίστα στην περίπτωση που βρέξει. O αγώνας θα έχει διάρκεια 20 γύρους. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 10, 2016 από mad_dog 1
gchristod Μάρτιος 10, 2016 #1262 Μάρτιος 10, 2016 Αύριο βράδυ θα είμαι εκτός σπιτιού κατα 99.9%, have fun. 1
panosdimp Μάρτιος 11, 2016 #1264 Μάρτιος 11, 2016 (edited) Ναι Σάββατο είχαμε πει. Απίθανο το Chevrolet εως φανταστικό, ικανοποιητικότατο και το Silverstone δεν με χάλασε καθόλου από πλευράς γραφικών. Δοκίμασα μόνο την 2009 αλλά έμπλεξα με τα σετάπ και τα κανα αχταρμά θέλει ψάξιμο για να το συνηθίσεις, από την άλλη οι χρόνοι του Δημήτρη είναι άπιαστοι οπότε θέλω παραπάνω practice κ λίγο διάβασμα. Το βραδάκι θα ξαναμπώ btw που χαθήκατε χθες ούτε ένας ? Στα στατιστικά του σέρβερ λέει πως είχα τη 2010 πως έγινε δεν κατάλαβα πρέπει να φταίνε τα τσίπουρα. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 11, 2016 από panosdimp 2
mad_dog Μάρτιος 11, 2016 #1265 Μάρτιος 11, 2016 (edited) Mπήκα και εγω χτες αλλά εσύ μάλλον είχες ήδη φύγει. Απίθανοι και φανταστικοί οι χρόνοι από Jimmy και Γίωργο, έβλεπα τα στατιστικά και θα έβαζα στοίχημα ότι ο Γιώργος θα περνούσε μπροστά αλλά η διαφορά έμεινε εκεί. Το σαλιγκάρι κάτι έκανε και αυτό, στον αγώνα όμως θα μείνει πίσω από εμένα. Το αυτοκίνητο το υποτίμησα, θέλει πράγματι διάβασμα και μελέτη για να στήσεις setup. Έκανα κάτι δοκιμές για setup και μπορώ να πω ο χρόνος πήγε κατά 2 sec πιο πάνω. Το βραδάκι θα μπω και εγώ για καμία γύρα, να δούμε που θα μείνουνε οι χρόνοι. Έχω μια ιδέα, την λέω και αν θέλετε μου λέτε την άποψή σας. Την Παρασκευή ο Server να είναι ανοιχτός με live καιρό για practice σε συνθήκες αγώνα και μετράει και το quali 1. To Σαββάτο πάλι κανονικά με live καιρό και μετράει μετά πριν τον αγώνα και το quali 2. Σήμερα δεν έχει live καιρό στον Server (είχα live καιρό τον έβγαλα γιατί είχε μπει το σαλιγκάρι και έβρεχε και φώναζε τι είναι αυτά. Φοβήθηκα να πω την αλήθεια από τον βάρβαρο και μετά έβγαλα τον live καιρό. Κανονικά όμως από σήμερα θα έχω live καιρό αλλιώς κάνετε practice σε μη πραγματικές συνθήκες server. Aυτό σημαίνει ό,τι και οι χρόνοι σας δεν είναι σε πραγματικές συνθήκες Server.) Δηλαδή θεμροκρασία ασφάλτου, και humidity δεν ηταν οι πραγματικές (το humidity παίζει μεργάλο ρόλο, γιατί αν έχει πολύ υγρασία ο δρόμος γλυστράει παραπάνω). Όπως είπα, Παρασκευή και Σαββατο o Server θα είναι με Live καιρό. Χαίρομαι που το συζητήσαμε και συμφωνήσαμε όλοι. Aυτήν την στιγμή ο AI τρέχει σε 1°C και θερμοκρασία ασφάλτου 16°C. Ηumidity 95%, άνεμος SW 219° με 3,1km/h (για να δείτε χρόνους του, ο Brewer είναι, στα στατιστικά του Server φαίνονται οι χρόνοι του) πριν 4 ώρες, το μέλος liakjim έγραψε: Συγγνώμη μπέρδεψα τις ημέρες. Σάββατο βράδυ έλεγα. Δεν έχει συγνώμη κύριε. Την επόμενη φορά να είσαι πιο συγκεντρωμένος ! Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 11, 2016 από mad_dog 2
mad_dog Μάρτιος 11, 2016 #1266 Μάρτιος 11, 2016 (edited) πριν 10 ώρες, το μέλος gchristod έγραψε: Αύριο βράδυ θα είμαι εκτός σπιτιού κατα 99.9%, have fun. Nα είσαι και το Σαββατο εκτός σπιτιού... Har har har Στατιστικά Server O καιρός live στην Silverstone Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 11, 2016 από mad_dog 1
liakjim Μάρτιος 11, 2016 #1267 Μάρτιος 11, 2016 (edited) Κομπλέ θα είναι ο καιρός. Από αυτοκίνητα μάλλον θα πάω σε 2010. Το 2009 νομίζω είναι 0.4δέκατα πιο αργό αλλά η μικρότερη ιπποδύναμη το κάνει πιο φιλικό στην έξοδο των στροφών. Εκεί με δυσκολεύει το 2010. Δεν βάζει την δύναμη κάτω και ας υστερεί σε ροπή. Ψάχνομαι σε setup επ'αυτού. Πάντως το 2:03:880 έγινε με χαμένα 5 δέκατα στο S2 και 2 δέκατα στο S3 . Τώρα σε νέες συνθήκες δεν ξερω. Παναγιώτης όταν μπεις σήμερα δώσε σήμα. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 11, 2016 από liakjim 3
panosdimp Μάρτιος 11, 2016 #1270 Μάρτιος 11, 2016 (edited) Πρώτη φορά πορώθηκα τόσο πολύ με σετάπ ,ξεχάστηκα μέσα στο σέρβερ . Δοκίμασα διάφορες ρυθμίσεις τελικά γύρισα στο πρώτο που κάναμε το παραπλήσιο ρεκόρ , με διάφορες τεχνικές οδήγησης από δω και πέρα κατεβαίνει και κάτω από το 2,03 αλλά θέλει γερά νεύρα .http://pcgamingforum.liveracers.com/Live/?server=pcgamingforum.net Που ήσουν βρε mad dog πάλι μόνοι τρέχαμε με το Δημήτρη ,μου φαίνεται φοβάσαι την αφρόκρεμα του ασσέττο Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 11, 2016 από panosdimp 2
liakjim Μάρτιος 11, 2016 #1271 Μάρτιος 11, 2016 Κατεβαίνει. Έχασα 0.5 δευτ στο 2ο sector. Αύριο με πιο υψηλές θερμοκρασίες κ περισσότερους να στρώνουν λάστιχο, θα σπάσει. Στον αγώνα τί γίνεται... 2
mad_dog Μάρτιος 12, 2016 #1272 Μάρτιος 12, 2016 (edited) Χτες έβλεπα που ήσασταν μέσα...μετά είδα και τους χρονους... Είναι θέμα στρατηγικής, δεν θέλω να δείξω γραμμές μου και πως οδηγάω...επίσης τα ελαστικά παίζουν μεγάλο ρόλο. Αν πιέσεις θα έχεις πρόβλημα... Είναι πολλά θέματα...ανάλογα το setup μπορεί να γλυτώσεις ελαστικό, όχι πολύ αλλά 2 γύρους παραπάνω... Μπράβο στους χρόνους σας !!! Επίσημη έναρξη Server για practice 22:00 - 23:00 Quali 23:00 - 23:15 Αγώνας 23:15 (20 γύρους ο αγώνας) πριν 9 ώρες, το μέλος liakjim έγραψε: Κατεβαίνει. Έχασα 0.5 δευτ στο 2ο sector. Αύριο με πιο υψηλές θερμοκρασίες κ περισσότερους να στρώνουν λάστιχο, θα σπάσει. Στον αγώνα τί γίνεται... Jimmy, θα τρέξουμε βράδυ, μην περιμένεις θερμοκρασίες πάνω από 4°C (στον Server θα έχουνε μέρα, αλλα οι θερμοκρασίες θα είναι από εκείνη την ώρα Αγγλίας βάση του μετερεωλογικού σταθμού που δίνει τιμές στον Server). Μεγάλη προσοχή στην εκκίνηση τρισάθλια σαλιγκάρια !!! Θα γίνει γύρος σχηματισμού, εκεί προσπαθείστε να ζεστάνετε λάστιχα για την εκκίνηση. Ζεστάνετε και όχι να τα φάτε !!! Στην εκκίνηση μεγάλη προσοχή μην τα κάνουνε μαντάρα και χαλάσουμε τον αγώνα από τα παιδιά που θα τρέξουν. Ισχύει Parc Ferme, προσοχή λοιπόν στο quali και με τα κάυσιμα. Θα τα πούμε το βράδυ. Mπορεί να έρθει και κόσμος (για να μην είμαστε μόνοι) Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 12, 2016 από mad_dog 2
geovas77 Μάρτιος 12, 2016 #1273 Μάρτιος 12, 2016 25 minutes ago, mad_dog said: Χτες έβλεπα που ήσασταν μέσα...μετά είδα και τους χρονους... Είναι θέμα στρατηγικής, δεν θέλω να δείξω γραμμές μου και πως οδηγάω Καλή διασκέδαση απόψε παίδες, δύσκολο το βλέπω για μένα :/ Ο πρώτος μου δοκιμαστικός αγώνας με Formula Renault εχτές βράδυ, αφού κατάφερα να φτάσω μέχρι το τέρμα το λέω επιτυχία 2
liakjim Μάρτιος 12, 2016 #1274 Μάρτιος 12, 2016 (edited) Όποιος πετύχει στην πίστα τον Παναγιώτη ( @panosdimp), ας κάτσει να χαζέψει λίγο την κάμερά του. Απλές απέριττες κινήσεις, τέλειες γραμμές. Πώς να τον κερδίσεις αυτόν τον άνθρωπο? Φανταστικός. @geovas77, μια ωρίτσα είναι (Quali 23:00 - 23:15,Αγώνας 23:15 (20 γύρους ο αγώνας)). Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 12, 2016 από liakjim 1
mad_dog Μάρτιος 12, 2016 #1275 Μάρτιος 12, 2016 Σιγά τα κάστανα !!! Αν σε αυτόν πρέπει να βάλετε κάμερα, σε μένα πρέπει να στήσετε κινηματογραφικό studio !!! Αλλά θα τα πούμε στον αγώνα... 2
panosdimp Μάρτιος 12, 2016 #1276 Μάρτιος 12, 2016 6 hours ago, liakjim said: Όποιος πετύχει στην πίστα τον Παναγιώτη ( @panosdimp), ας κάτσει να χαζέψει λίγο την κάμερά του. Απλές απέριττες κινήσεις, τέλειες γραμμές. Πώς να τον κερδίσεις αυτόν τον άνθρωπο? Φανταστικός. @geovas77, μια ωρίτσα είναι (Quali 23:00 - 23:15,Αγώνας 23:15 (20 γύρους ο αγώνας)). Χαχαχα σου είμαι ευγνώμων έτσι όπως ήμουν σήμερα το χρειαζόμουν αλλά πες μας πόσα πήρες για να τα γράψεις ολα αυτά. Συμφωνώ απόλυτα με τον mad_dog είναι μακράν ο καλύτερος οδηγός παγκοσμίως, το eurosport έπρεπε να καλύπτει καθημερινά και αποκλειστικά τις δράσεις του. Ελπίζω να μην είμαι κινητό εμπόδιο πάλι σήμερα γιατί είμαι λίγο λιώμα, εχω κι ένα τουρνουά πινγκ-πονγκ σε λίγο πφφ τελικά είχα δώσει πολλές υποσχέσεις σήμερα. Το rf2 όμως δεν το χάνω με τίποτα. 1
mad_dog Μάρτιος 12, 2016 #1277 Μάρτιος 12, 2016 Θα σας θυμίσω μόνο τον Canada και την πανωλεθρία που πάθατε όλοι σας... Και δεν αναφέρω σε τι θέση τερμάτισα... Θα τα πούμε στον αγώνα σαλιγκάρια... Har har har 1
liakjim Μάρτιος 12, 2016 #1278 Μάρτιος 12, 2016 Απαπημένη έκφραση του Θεόφιλου : Spoiler "σπεύδε βραδέως". 3
gchristod Μάρτιος 12, 2016 #1279 Μάρτιος 12, 2016 πριν 1 ώρα, το μέλος liakjim έγραψε: Απαπημένη έκφραση του Θεόφιλου : Hide contents "σπεύδε βραδέως". Και "πάω αργά γιατί βιάζομαι" 2
mad_dog Μάρτιος 12, 2016 #1280 Μάρτιος 12, 2016 (edited) Pano Σήκωσε video ο καναδός με την τράκα Δες το http://isiforums.net/f/showthread.php/28341-Chevrolet-Corvette-C6-R-GT2-Silverstone Επόμενος αγώνας στις 26.03.2016 Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 12, 2016 από mad_dog 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now