Jump to content



Μεταπτυχιακό: TUM, HPI, IBM, ΕΤΗ. Ποιο όμως;


Dr.Paneas

Recommended Posts

Καλησπέρα σας

Σε ένα χρόνο ξεμπερδεύω με το ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, όπου είμαι Μηχανικός Αυτοματισμού και σκέφτομαι να αναζητήσω την τύχη μου στην Γερμανία κάνοντας κάποιο μεταπτυχιακό με στόχο να μπώ στο κλίμα και να έχω ένα πάτημα σε γερμανικό έδαφος για να βρω δουλειά εκεί ή να κάνω κάτι με έρευνα το οποίο με ενδιαφέρει πολύ. Ας σας δείξω καλύτερα, τι έχω στο νού μου:

Option 1: TUM στο Μόναχο

Για το TUM πιστεύω δεν χρειάζονται και πολλές συστάσεις. Είναι μέσα στα 50 καλύτερα Πανεπιστήμεια του κόσμου στον κλάδο του Engineering (2012 ranking) . Κοιτάζω για δύο μεταπτυχιακά εκεί που γίνονται στο Garlich, 20 λεπτά με το μετρό έξω από το Μόναχο (και πιο φτηνό ενοίκιο φαντάζομαι):

1) http://www.in.tum.de...nformatics.html στα αγγλικά

2) http://portal.mytum....lligence_master δίγλωσσο

Φαντάζομαι ότι αν επιλέξω το TUM, θα έχω συνέχεια στην έρευνα κάτι με το οποίο θέλω να ασχοληθώ + το κύρος με το χαρτί ενός τέτοιου Πανεπιστημείου. Επίσης στο Μόναχο έχει αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η BMW, αλλά και η Mercedes διπλα στην Στουτγγάρδη είναι. Ο στόχος μου όμως θα είναι να ακολουθήσω μία ακαδημαϊκή καριέρα ερευνητή.

Option 2: Hasso Platner Insitute

Μια άλλη καλή επιλογή είναι το http://www.hpi.uni-p...kommen.html?L=1 . Είναι ένα ιδιοτικά χρηματοδοτουμενο ίδρυμα στο πανεπιστήμειο του Potsdam. Το γεγονός ότι είναι ιδιωτικό, με έκανε να μην το βρίσκω σε διεθνή rankings. Ωστόσσο αν δείτε το πρόγραμμα σπουδών που έχει, θα μείνετε άφωνοι. Είναι σαν τον παράδεισο του προγραμματιστή, αφού ο χρηματοδότης είναι co-founder της SAP. Για όσους δεν γνωρίσουν η SAP είναι από τις μεγαλύτερες εταιρίες λογισμικού αν όχι η μεγαλύτερη στην Ευρώπη. Το πρόγραμμα είναι μόνο στα Γερμανικά και δωρεάν - αν καταφέρεις και σε δεχτούν. Αν δείτε στα Γερμανικά rankings της ZeitOnline έχει άριστο μεταπτυχιακό πρόγραμμα: http://ranking.zeit....=1&ab=4&hstyp=1