Jump to content



Ξεχειλίζουν τα ταμεία της Πλαίσιο Computers


ngt

Recommended Posts

Όταν βγαίνω από το μαγαζί με τη γυναίκα μου όμως μου λέει ότι ήταν όλοι ευγενέστατοι. Εμείς ξέρουμε που πάμε, όχι όλοι όμως. Μπορείς να τους κάνεις τη ζωή λίγο πιο εύκολη απαντώντας χαμογελαστά: Όχι, ευχαριστώ :)

Από γνωστό σούπερ μάρκετ που πήγαινα, σταμάτησα να το επισκέπτομαι γιατί οι υπάλληλοι του επειδή ίσως δεν πληρώνονται, δεν ξέρω τι, κάθε φορά που έλεγα καλησπέρα ή κάποια ερώτηση, ή ζητούσα να μου κόψουν τυριά μόνο καντήλια δεν μου κατέβαζαν. Οπότε, προτιμώ το Πλαίσιο :p

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply
Βεβαια οι υπαλληλοι του πλαισιου το εχουν ριξει λιγο και στο αλλο ακρο.

Ναι, δεν λεω μπορει να ειμαι εγω λιγο περιεργος αλλα μου εκανε μεγαλη εντυπωση.

Μπαινω μεσα, στη εισοδο μου λεει η κοπελα security "καλημερα σας, θελετε βοηθεια?" Οχι, ευχαριστω.

Ανεβαινω στον 1ο και ενω ειμαι στις σκαλες αλλη υπαλληλος "Καλημερα σας θελετε βοηθεια?" Οχι, ευχαριστω.

Ειμαι στον 2ο και ο υπαλληλος απο την αλλη ακρη ΦΩΝΑΖΕΙ "Καλημερα θελετε βοηθεια?" εεεεε ΟΧΙ

Στο τελος κατεβαινω στο υπογειο να βρω κατι cd που εψαχνα, ερχεται υπαλληλος και ασφυκτικα προσπαθει να βοηθησει.

Ρεεεεεε παιδια μια ματια θελω να ριξω να δω τι εχετε εδω μεσα

Στο τελος στο ταμειο με ρωταει η κοπελα αν βρηκα αυτο που εψαχνα αν η εξυπηρετηση ηταν ενταξει κλπ.

Αυτο που μου καθεται καπως ειναι πως ΦΑΙΝΕΤΑΙ οτι οι υπαλληλοι ειναι "αναγκασμενοι" κατα καποιο τροπο να τα λενε.

Δεν τα λενε επειδη ειναι τοσο καλοι η επειδη ειναι στο τσακιρ κεφι. Δεν το απαιτω εξ'αλλου

Σε καποια φαση ηθελα να το παιξω νιντζα ας πουμε να μην πετυχω αλλον υπαλληλο.

Ολα αυτα φυσικα μπορει να οφειλονται στο οτι ειμαι περιεργος

Αυτό που λες είναι λίγο αδιέξοδο, φαντάσου να καθόντουσαν σε μια γωνία και να σε γράφαν στα... παλιά τους

θα έλεγες για ποιο λόγο πληρώνονται τώρα αυτοί..?:)

Link to comment
Share on other sites

Ευτυχώς που όλο αυτό το κλίμα της οικονομικής ευφορίας μετακυλίεται στον τελικό καταναλωτή για να απολαμβάνει αγαθα και υπηρεσίες στις πραγματικές τιμές της αγοράς!:mad:

Ακριβώς.

Όλα πάνε καλά ( όλα πάνε καλά ) αλλά οι τιμές πάνε προς τα πάνω...

Απίστευτος συνδυασμός

Link to comment
Share on other sites

Μπα ... ο polonos έχει δίκιο. Kαι εγώ όσες φορές έχω πάει ΠΛΑΙΣΙΟ να χαζέψω (γιατί ποτέ δεν χρειάζομαι πραγματικά τις βλακείες και τα gadgets που αγοράζω) ... πάντα έρχεται υπάλληλος απο δίπλα να με ρωτήσει ... και μετά απο λίγο ενώ του λέω οτι απλά κοιτάω και δεν χρειάζομαι βοήθεια ... έρχεται δεύτερος υπάλληλος να με ρωτήσει αν εξυπηρετούμε ... και αν μείνω πολύ ώρα στο ίδιο σημείο και δεν υπάρχει πολύ κόσμος στο τμήμα έρχεται και τρίτος ...

έχω να καρφώσω όμως ότι μια φορά πήγα στο ταμείο και δεν με ρώτησαν αν όλα ήταν εντάξει με την εξυπηρέτηση. Προς στιγμής είπα να κάνω καμιά πλακίτσα στην υπάλληλο αλλά επειδή όλα αυτά είναι too much πιστεύω ότι έχουν ρητές εντολές από άνωθεν σχετικά και με τις ατάκες και με το ότι δεν σε αφήνουν σε ησυχία.

Πάντως αν γίνουν λίγο πιο πειστικοί θα αρχίζει να δουλέυει αντίστροφα και δεν θα μπαίνω τόσο εύκολα σε ΠΛΑΙΣΙΟ να χαζολογίσω ...

Link to comment
Share on other sites

Όταν βγαίνω από το μαγαζί με τη γυναίκα μου όμως μου λέει ότι ήταν όλοι ευγενέστατοι. Εμείς ξέρουμε που πάμε, όχι όλοι όμως. Μπορείς να τους κάνεις τη ζωή λίγο πιο εύκολη απαντώντας χαμογελαστά: Όχι, ευχαριστώ :)

Από γνωστό σούπερ μάρκετ που πήγαινα, σταμάτησα να το επισκέπτομαι γιατί οι υπάλληλοι του επειδή ίσως δεν πληρώνονται, δεν ξέρω τι, κάθε φορά που έλεγα καλησπέρα ή κάποια ερώτηση, ή ζητούσα να μου κόψουν τυριά μόνο καντήλια δεν μου κατέβαζαν. Οπότε, προτιμώ το Πλαίσιο :p

το θεωρω απαραδεκτο να σου λεει ο αλλος καλημερα σας και εσυ να τον γραφεις στα παλια σου τα παπουτσια

μου εχει τυχει να μπαινω σε σερβις κινητων (arvato) να τους λεω καλημερα σας 09.30 το πρωι και αφου κουραστηκε να κανει 2 μετρα να παρει το κινητο μου απο το ντουλαπι, σαν απαντηση στο καλημερα σας ακουω "βαζετε υπογραφη εδω και ειστε ετοιμος"

τραγικο

προτιμω του πλαισιου το συστημα να ακους 55.000 φορες καλημερα απο υπερβολικη και χαζοευγενια αλλα τουλαχιστον οταν θα χρειαστεις κατι ο υπαλληλος θα ειναι παντα παρων στο να σε εξυπηρετησει και παντα προθυμος

Link to comment
Share on other sites

Αγόρασα πριν δυο μήνες μητρική ASUS , όλα έγιναν από το τηλέφωνο, στα μισά της παραγγελιάς μένω απο κάρτα στο κινητό, με πήραν από μόνοι τους τηλέφωνο για την ολοκλήρωση.

Με το που κόπηκε η γραμμή αρχικά παλάβωσα, η μητρική ήταν εκθεσιακό κομμάτι μια και μοναδική.

Η πληρωμή έγινε άμεσα στέλνοντας κουριερ στο κατάστημα την άλλη μέρα.

Και ήρθε απο ΧΑΛΑΝΔΡΙ στο Βόλο σφαίρα.

Και 5 χρόνια γραπτή εγγύηση και ας ήταν χωρίς αρχική συσκευασία και περιφερειακά.

Να είναι καλά τα παιδιά.

Link to comment
Share on other sites

ελα ρε υπαρχει ακομα το πλαισιο:mamba:?

ενταξει για να αγορασεις καμοία θήκη για κέρματα ή καμοία κλειδοθήκη καλό είναι:nerd:

Και θα υπαρχει οσο υπαρχουν καταναλωτες που θα πληρωνουν κατι παραπανω για να εχουν after sales support.

Link to comment
Share on other sites

Σημερα εχουνε ερθει τα πανω κατω στην χωρα και κατ επεκταση σε ολες τις επιχειρηματικες δραστηριοτητες.

Το παρτυ που γινοτανε πριν δυο χρονια που πηγαινες με προβληματικη καρτα απο το stockαδικο και επαιρνες καινουργια τελειωσε.

Πιστευω οτι και σημερα παραμενει ενα απο τα καλυτερα μαγαζια στα νεα δεδομενα της πιατσας.

Οσες φορες δεν ψωνιζω απο αυτους εχει να κανει μονο με την ελλειψη διαθεσιμοτητας του προιοντος που με ενδιαφερει.

Link to comment
Share on other sites

Κοστολογώντας παραπάνω τα προιόντα και με μισθού πείνας των εργαζομένων λογικό ειναι να παρουσιάζει κέρδος. Ειδικά τώρα που η μισθοί έχουν πέσει στα τάρταρα, για τους νέους κάτω των 25 ετών που από ότι έχω παρατηρήσει και και η πλειοψηφία στο Π.

Πριν 3 χρόνια μόνο τα καλύτερα είχα να πω για το Π.

Το τελευταίο 1 χρόνο 2 φορές χρειάστηκε να ασχοληθώ με το service και από τότε μόνο για βόλτα περνάω και αν.

Χίλιες φορές να βοηθήσω μικρότερα μαγαζιά και σωστούς επαγγελματίες παρά σουπερ μάρκετ που το μόνο που τους μοιάζει είναι το κέρδος και μονο.

Link to comment
Share on other sites

οσοι γνωριζουν ψωνιζουν πλεον μονο απο εξωτερικο που διαθετουν after sales ,rma και εξυπηρετηση.

τα ελληνικα μπακαλικακια που θελουν να βγαζουν 40% κερδος σε καθε κομματι και τα on line που βαζουν τις χαμηλοτερες τιμες στο scrountz για να φαινονται πρωτη μουρη πανω ενω δεν διαθετουν τα προιοντα τελος ,στα ταρταρα.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=1347]jpavly[/MENTION]

Ευχαριστώ για την "κίτρινη". Θα κοιτάξω να βελτιωθώ :)

[MENTION=7056]Ignatios[/MENTION]

αντί να χαιρόμαστε που, σε τέτοιες εποχές, υπάρχει και μια ελληνική εταιρία και "ταΐζει" τόσα παιδιά ή έστω ένα μεγάλο μαγαζί που μπορείς να πας και να δεις και να εξυπηρετηθείς, κοιτάμε να δούμε πώς θα "λασπώσουμε" τα - κερδοφόρα - αποτελέσματα;

Άμα είναι τόσο εύκολο γιατί δεν το κάνεις κι εσύ να κονομήσεις τα εκατομμύρια;

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται οτι είναι αναγκασμένοι να το λένε, αλλά μπορούν να κάνουν και αλλιώς; Εταιρική πολιτική. Είναι λίγο εκνευριστικό πάντως και πρέπει να το αλλάξει αυτό το Πλαίσιο.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=9973]oldhag[/MENTION] αν δουλεύαν με 40% κέρδος πίστεψε με θα είμασταν όλοι Έλληνες Κροίσοι.

Δυστυχώς είναι πολύ μικρό το κόστος κέρδους. Όποιος δει τιμές χονδρικής και λιανικής θα το καταλάβει. Συγκρίνετε Ελλάδα με εξωτερικό αλλά ξεχνάτε οτι έχουμε το υφηλότερο ΦΠΑ και οτι πληρώνουμε όλοι μας τα μαλιοκέφαλά μας σε φόρους και δασμούς.

Προσέξτε όμως τι γίνεται. Όσοι δεν ψωνίζουν απο Ελλάδα ψωνίζουν απο Γερμανία το μεγαλύτερο ποσοστό. Μήπως κάνουμε και εμείς κάτι λάθος και συνεισφέρουμε σε ένα έργο που έχει γραφτεί για εμάς χωρίς να το ξέρουμε;

Δεν είμαι υπερ του Πλαισίου γιατί καταριέμαι την ώρα και την στιγμή όποτε μπλέκω με αυτούς. Και τελευταία πάω πέρα δώθε ένα pc & monitor σε φίλο και στο Πλαίσιο γιατί είναι κομπάρσοι και κοιτάνε πως θα σε ξεφορτωθούν και όχι πώς θα σου λύσουν το πρόβλημα.

Οθόνη που δεν κεντράρει σε ανάλυση 1366χ768 μου την γυρνάνε πίσω οτι είναι εντάξει ρυθμίζωντας την ανάλυση σε 1280x1024 ανύκουστα πράγματα δηλαδή.

Μήπως τελικά απο μόνοι μας αποκλείουμε τις Ελληνικές επιχειρήσεις και στρεφόμαστε προς του εξωτερικού με αποτέλεσμα όταν θα κλείσουν όλες οι Ελληνικές να έχουμε πρόβλημα; Θα είμαστε παιχνιδάκια στους ξένους χωρίς επιλογές; Όπως γνωστό μέλος τραβάει τα μαλιά του απο γερμανικό e-shop μήπως κάποια στιγμή το κάνουμε και εμείς γιατί δεν θα έχουμε εναλακτική;

Link to comment
Share on other sites

Το πλαισιο πλεον δεν το πιανει κανεις, εχει αυξησει το πελατογιο του βγαζει χρυσα αυγα και ανοιγεται οσο μπορει κανωντας διαφημισεις .Τωρα οσον αφορα στην εξυπηρετηση ναι ειναι αναγκασμενοι να σου μιλανε και να σου λενε καλησπερα αλλα στο τεχνικο τμημα μερικες φορες δεν ανταποκρινονται και τοσο καλα.Καποιοι, οχι ολοι.

Περαν τουτου τα οικονομικα του δεν οφειλονται μονο στην πωληση τεχνολογικου εξοπλισμου καθως εχει αρχισει και εξοπλιζει τις εταιρειες-πελατες με διαφορα ειδη οπως καφε - ζαχαρη - και αλλα ειδη πρωτης αναγκης.

Link to comment
Share on other sites

Το Πλαίσιο μια χαρά μαγαζί είναι, για τους "τυπικούς" πελάτες. Θα πάνε στο μαγαζάκι, θα έχουν άμεση εξυπηρέτηση και τυπικό after sales support. Εκεί θα στείλω τον θείο μου, που θελει ένα pc γραφείου για την κορούλα του.

Για μένα, αγορά από internet, από 2-3 ελληνικά καταστήματα που σέβομαι. Οι τιμές τους μπορεί να μην αγγίζουν π.χ. το amazon, αλλά είναι τίμια μαγαζιά με καλό support. Τα έξτρα 5-10€ τα αξίζουν.

Από μαγαζιά εξωτερικού, μόνο σε specialty items. Προϊόντα τα οποία λόγω υψηλής ζήτησης έχουν - τεχνικά - inflated τιμές στην Ελλάδα, ή προϊόντα τα οποία δε τα βρίσκεις στην εγχώρια αγορά.

Δεν πρέπει να έχουμε απαιτήσεις τα ελληνικά μαγαζιά να έχουν τιμές amazon. Και 0% κέρδος να έχουν, δεν γίνεται. Αυτό που χρήζει βελτίωσης στην εγχώρα αγορά είναι η μηχανοργάνωση. Να ξέρουν τι έχουν στις αποθήκες/τι μπορούν να παραγγείλουν από τους προμηθευτές τους κτλ.

Υποστηρίξτε τα μαγαζιά που προσπαθούν. 10 ευρώ καπέλο για ένα κομμάτι αξίας 150€ αξίζει να το πληρώσεις, μόνο και μόνο επειδή το μαγαζί είναι δίπλα σου. Τώρα για κάποια μαγαζιά και τις "γνωστές" τακτικές τους, δε το συζητάμε. Κράξιμο και μακρυά. Το να κάνουν ένα μηχανογραφικό λάθος όμως, και να βάλουν μία μητρική αξίας 150€, 7€ είναι παράλογο να το θεωρήσεις "πλαστή προσφορά". Λάθη γίνονται και σε μεγαλύτερες αλυσίδες (ipad2 για 100$ σε γνωστό online μαγαζί π.χ.)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.