Jump to content



Αλλαγη ποτενσιομετρου


fotme

Recommended Posts

Καλησπερα παιδια, εχω την επισυναπτομενη πλακετα η οποια εχει βγει απο μια ηλ.σκουπα. Η μεγιστυ ισχυς ειναι 1500 βαττ και η μινιμουμ υπολογιζω οτι ειναι καπου στις 1000, ολα αυτα γινονται μεσω ενος ποτενσιομετρου 470ΚΩ.

Αυτο το οποιο θελω να κανω ειναι να αλλαξω ποτενσιομετρο με ενα μεγαλυτερο 1ΜΩ (που ειναι το αμεσως μεγαλυτερο) ωστε να μπορει το μοτερ να δουλευει με λιγοτερες στροφες, ιδια ακριβως λογικη με τους ανεμιστηρες δηλαδη.

Θεωρειτε οτι χρειαζεται να αλλαξω και τον πυκνωτη της πλακετας? (το οποιο το εχω αγορασει) χρειαζεται ενδεχωμενος να αλλαξω/προσθεσω και κατι αλλο?

thnx!

post-1243-1416076237,1773_thumb.jpg

post-1243-1416076237,4378_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Όχι δεν παίζει ρόλο ούτε ο πυκνωτής ούτε κάτι άλλο, άλλαξε το.

εννοεις να αλλαξω το ποτενσιομετρο μονο ετσι? αυτο τελικα ειναι ενα κοινο pwm κυκλωμα...

Θεωρεις οτι το διπλασιο σε αντισταση ποτενσιομετρο θα ξεκινησει το μοτερ κανονικα? Δεν εχω ξανακανει πατεντα σε κανονικο μοτερ και επειδη δεν εχω την δυνατοτητα να παρω αλλο, ρωταω και ξαναρωταω ωστε να ειμαι ΟΚ..

Link to comment
Share on other sites

Ναι το ποτενσιόμετρο, λογικά ναι ξεκινήσει κανονικά, απλά με λιγότερες στροφές όπως είπες.

Αν μπορείς βγάλε και μια πιο καθαρή φώτο από το ήδη υπάρχων ποτενσιόμετρο γιατι δεν φαίνεται καθαρά στην φώτο.(με το ποτενσιόμετρο απλά θα αυξήσεις την αντίσταση δεν αλλάζει κάτι ούτε και κινδυνεύεις από κάτι,απλα θα πέσεις στις μισές στροφές)

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το κύκλωμα δεν είναι PWM και δεν έχει καμμία σχέση ο έλεγχος AC μοτέρ με αυτών των DC. Αυτό πρέπει να είναι κάποιο triac και η τιμή του ποτενσιόμετρου δεν είναι τυχαία. Αν διαβάσεις πάνω στο triac (αυτό που μοιάζει με τρανζίστορ) τί γράφει μπορείς να μπεις εδώ Datasheet catalog for integrated circuits, diodes, triacs, and other semiconductors, view και να δεις το datasheet- πιθανότατα υπάρχει κάποιο κύκλωμα-μπούσουλας που αυτό συνήθως ακολουθούν οι εταιρίες. Προσωπικά θα σου πρότεινα να το παρατήσεις , αφού μάλλον δεν το κατέχεις καθότι το σπορ στις τάσεις αυτές είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ.

Περισσότερα εδώ για το triac και πολλά άλλα - Dimmer Theory

Link to comment
Share on other sites

Στο ξαναβαζω αλλα η φωτο παραμενει γτπ διοτι ειναι τραβηγμενη απο κινητο... μπορεω αν αυτο βοηθα να σου πω τον κωδικο που γραφει πανω..

εδιτ> τι να πω δεν ξερω, σε ενα search που εχω κανει το αναφερουν pwm, βεβαια μπορει και να μην ειναι οπως λες...σημασια εχει να ριξω τις στροφες του μοτερ... το triac (που μαλλον ονομαζεται ετσι οπως η τυπου τριοδη βανα) γραφει MRC BTA16 600B C3 2b..

post-1243-1416076237,5966_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Άρα είναι αυτό- http://www.datasheetcatalog.org/datasheet/stmicroelectronics/7471.pdf

Πως θα κατεβάσεις στροφές πιο χαμηλά δεν ξέρω να σου πω διότι δεν έχω ασχοληθεί - αυτό που ξέρω είναι ότι υπάρχει πιθανότητα να μην εκκινεί το μοτέρ σωστά λόγω χαμηλής παροχής και αυτό να προκαλεί φθορά στα τυλίγματα.

Ίσως αυτό σε βοηθήσει να πάρεις μία ιδέα - http://www.st.com/internet/com/TECHNICAL_RESOURCES/TECHNICAL_LITERATURE/APPLICATION_NOTE/CD00003856.pdf

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για τα λινκ, μου θυμισες εποχες διπλωματικης ...τελικα μετα απο ολα αυτα τα γραφηματα, αμα βαλω το μεγαλυτερο ποτενσιομετρο ειμαι οκ? για να τελειωνω με δαυτο...εγω αλλο θελω να φτιαξω αλλα πρπει πρωτα να φτιαξω αυτο...δεν θελω να γινω ηλεκτρονικος φωτονιων!! :D

Πιο θεωρεις οτι ειναι το σημαντικοτερο part που πρπει να κρυωνει? ειναι το triac, ολο το pwm(?) ή ΚΑΙ το σωμα του μοτερ. αληθεια το σωμα του μοτερ δεν χρειαζεται να ψυχεται?

Στην πιθανοτητα να μην ξεκιναει το μοτερ απο χαμηλα.. 1. δημιουργει καποιο προβλημα στο μοτερ καθαυτο? 2. μπορει να ξεκιναει πιο ψηλα και μετα να το χαμηλωνω?

Σκοπος μου ειναι η συνεχης λειτουργια του με μηδαμινο αερα για τουλαχιστον μια ωρα, ως εκ τουτου πρπει να το προφυλαξω απο υπερθερμανση. Ποιος θεωρεις οτι ειναι ο πιο αποτελεσματικος τροπος λειτουργιας κ ψυξης?

Link to comment
Share on other sites

καλημερα, στην περιπτωση που το μοτερ δεν εκκινει απο χμηλες στροφες, ενα μεγαλυτερος πυκνωτης δεν θα κανει το τσαφ να το ξεκινησει? Ή θα αλλαξει την συχνοτητα του ρευματος κ καλυτερα να αποφευχθει? [MENTION=16598]dangar[/MENTION] [MENTION=18621]digitaltiger[/MENTION]

Link to comment
Share on other sites

Οι πυκνωτές στην πλακέτα , αν μιλάς για αυτούς , είναι ταιριαγμένοι με την αντίσταση και το pot για το σωστό σκανδαλισμό του triac και σε συνδυασμό πάντα με τα χαρακτηριστικά του κινητήρα. Δεν έχω ασχοληθεί για να σου πω πως θα αλλάξεις κάτι , κάνοντας κάποιες δοκιμές σίγουρα κάπου θα καταλήξεις.

Το triac δεν έχει θέμα θερμοκρασίας , αν είχε ο κατασκευαστής θα έβαζε ψύκτρα πάνω. Το μοτέρ έχει θέμα με τη θερμοκρασία και θα πρέπει να λειτουργεί σε κάποιες στροφές για να αερίζεται επαρκώς . Επίσης θα πρέπει κατά τις δοκιμές σου , αν επιχειρήσεις κάτι , να προσέξεις το χρόνο εκκ΄νησης του κινητήρα. Υπερβολικά μεγάλος χρόνος εκκίνησης πιθανόν να προκαλέσει αύξηση θερμοκρασίας στα τυλίγματα.

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη μου λες οτι με βαση των χαρακτηριστικων του triac παιζω με τις αναλογιες πυκνωτη και pot? οποτε αν αλλαξω το ποτενσιομετρο, οφειλω να αλλαξω και τον πυκνωτη?

Οταν λες χρονο εκκινησης τι εννοεις?

Αν δηλαδη τα τυλιγματα εχουν επαρκη ψυξη τοτε δυνειτικα το μοτερ μπορει να δουλευει σταθερα για πολυ ωρα?

Link to comment
Share on other sites

Όχι του triac , του κινητήρα. Και αυτά που σου λέω από μία γρήγορη ματιά που έριξα γΙΑ το θέμα. Για περισσότερα θα πρέπει να το ψάξεις λίγο ή να πειραματιστείς- ΜΕ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΟΧΗ!!

Χρόνος εκκίνησης κινητήρα είναι ο χρόνος που απαιτήται ώστε να πιάσει ο κινητήρας τις στροφές που δουλεύει κανονικά - τις full rpm ή αυτές που έχουμε βάλει μέσω του ρυθμιστή. Στη διαδικασία εκκίνησης το μοτέρ κάνει κάποιο θόρυβο σα γρύλισμα - στο στάδιο αυτό απορροφά περίπου 6 φορές περισσότερο το ονομαστικό ρεύμα λειτουργίας , εξού και η περισσότερη θερμότητα.

Αν η λειτουργία του κινητήρα είναι συνεχώς άνοιξε - κλείσε και δουλεύει σε χαμηλές στροφές , πρέπει να το παρατηρήσεις. Θερμοκρασίες 60C είναι λογικές , παραπάνω έχεις θέμα.

Link to comment
Share on other sites

το τυλιγμα κ γενικοτερα ενα μοτερ, ουσιαστικη απειλη εχει απο την θερμοτητα? Δηλαδη αν εγω τωρα αρχιζω να πειραματιζομαι με το ποτενσιομετρο, ουσιαστικα το μονο θεμα μου ειναι αν θα σηκωσει βαθμους ή θα βαλω αλλα ρευματα και αντε γεια?

τελικα τον πυκνωτη να τον αλλαξω ή μονο το ποτενσιομετρο, πρπει να κλεισει σημερα το θεμα μοτερ... το triac θα λεει αραγε τις αναλογιες?....το δε μοτερ δεν γραφει τιποτα επανω περαν απο κατι product numbers (pou δεν εχω βρει τπτ) και δειχνει κινεζια κανονικη. :)

Link to comment
Share on other sites

Παραπάνω ρεύμα από όσο μπορεί να τραβήξει δεν πρόκειται να του δώσεις , εκτός και αν βραχυκυκλώσεις τίποτα - οπότε με τη θερμότητα στο στάδιο των πειραματισμών δεν θα έχεις πρόβλημα. Αν δεις στο application note που σου έδειξα υπάρχουν δυο-τρεις τύποι οδήγησης του triac , αυτό κάνουν τα pot-πυκνωτής-αντίσταση , από το τί τύπος είναι καθορίζονται και τα επιμέρους μεγέθη - οπότε για να προχωρήσεις θα πρέπει να κανεις αποτύπωση το κύκλωμα της πλακέτας , να καταγράψεις δηλαδή τη συνδεσμολογία της πλακέτας. Οι γνώσεις σαν ηλεκτρολόγος φτάνουν μέχρι εκεί δυστυχώς.

Το μοτέρ μην περιμένεις να γράφει στοιχεία , αυτά είναι κάτι που μετρώνται στο εργοστάσιο και η πληροφορία μένει εκεί καθότι πρόκειται για κινητήρα μίας χρήσης μαζικής παραγωγής.

Link to comment
Share on other sites

εχω μπερδευτει λιγο με τα keynotes, δεν διακρινω που υπαρχει καποια αναλογια, περαν των γραφηματων. Αν αλλαξω μονο το ποτενσιομετρο, υπαρχει καποια περιπτωση να γινει κατι ανεπιθυμητο? δεν νομιζω να καει κατι...να το ξεκινησω με full στροφες και να πεφτω ή χαμηλα για να δουμε που θα αρπαξει? Παιζει να φαει ζορι αν ανοιξει με minimum?

Πολυ σημαντικο!!, τo triac εχει μεταλλικη βαση η οποια εφαπτεται με ενα αλουμινενιο λαμακι, υποθετω οτι λειτουργει σαν ψυχτρα, αυτη θεωρεις οτι σε οποια περιπτωση μπορει να εχει ρευμα η ειναι απομονωμενο?

Link to comment
Share on other sites

Το μεταλλικό λαμάκι πιθανότατα λειτουργεί σαν ψύκτρα. Βάσει του datasheet και των στοιχείων που έδωσες για το triac πρέπει να είναι μονωμένο , εξηγεί στο τέλος του pdf τον κώδικα που αναγράφεται πάνω του. Πριν κάνεις κάτι μέτρα με πολύμετρο να δεις που έχεις υψηλή τάση - άσχετα τί γράφει το pdf εγώ θα το μέτραγα.

Δοκίμασε να αλλάξεις πρώτα μόνο το pot , που είναι και το πιο εύκολο , και τέσταρε γραμμικότητα απόκρισης και λειτουργία - αν όντως κάνει αυτό που θές ή έχεις αντίθετα αποτελέσματα. Για μικρό τεστ δεν νομίζω να προκαλέσεις κάτι.

Πάντως ότι και αν κάνεις , ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ - ΤΑ 230V ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ!!!

Link to comment
Share on other sites

ασχετη ερωτηση αλλα σχετικη με αυτο που λες, αν το πατωμα ειναι ξυλινο εχεις προβλημα ηλεκτροπληξιας? Υψηλη ταση πως μετραω με πολυμετρο?

ευχαριστω θερμα για τον διαμοιρασμο γνωσης! :)

Link to comment
Share on other sites

παιδια δωστε μου μια λυση στο ερωτημα μου, το οποιο το εχω βαλει εδω και τοσες μερες σε σχετικο forum κ με εχουν γραψει στα ριπαπαπα τους κανονικα, απαραδεκτον για νεο μελος!

Θελω να συνδεσω ενα μετασχηματιστη παραλληλα στο κυκλωμα κ θελω να ξερω σε ποια σημεια να κανω την κολληση..σε οποια περιπτωση θελω να αποφυγω συνδεσμολογια που να μεταβαλλει το 240v κυκλωμα. Νομιζω οτι το εχω βρει αλλα θελω την επιβεβαιωση σας.. στο Α1 κ Α2, λευκο κ κοκκινο καλωδιο..το λευκο ερχεται κατευθειαν απτην καλουμπα ενω το κοκκινο απο τον διακοπτη οπου συνδεεται με το αλλο λευκο καλωδιο.. Το Μ1/Μ2 ειναι τα μπλε καλωδια τα οποια πανε στο μοτερ, συμπεραινω οτι αυτα ειναι το output του κυκλωματος οποτε αν τα βαλω εκει εκτιμω οτι η ταση που θα παει στον μετασχηματιστη θα μεταβαλεται αναλογα με την ρυθμιση που δινω απτο ποτενσιομετρο για το μοτερ.. τι λετε [MENTION=16598]dangar[/MENTION] [MENTION=18621]digitaltiger[/MENTION]?

post-1243-1416076260,0682_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Γειά σου φίλε Fotme!

Απ' ότι κατάλαβα, θέλεις να φτιάξεις ένα Dimer,για να οδηγήσεις εναν μετασχηματιστή {ή και ένα μοτερ} με μεταβλητή τάση, έτσι ώστε να πάρεις στην έξοδό του (δευτερεύον) μια επισης μεταβλητή τάση {ή μεταβλητές στροφές}.

Για να απαντηθεί αυτό που ζητάς λείπουν αρκετές πληροφορίες:

1. Τι θέλςις να τροφοδοτείς με τον μετασχηματιστή (Μ/Σ).

2. Τι ισχύ έχει ο Μ/Σ;

3. Από που τον απόκτησες τον Μ/Σ, σε τι εφαρμογή δούλευε πριν.

4. Πόσο κρίσιμο είναι ο Μ/Σ να δουλεύει σταθερά; (χωρίς σκαμπανεβ'ασματα της τάσης εξόδου του)

5. {Πόσο κρίσιμο είναι το μοτερ να δουλεύει σταθερά χωρίς παιξίματα κατά την λειτουργία του σε χαμηλές στροφές;}

Όλα αυτά στα ρωτάω, αφ΄ενός για να αντιληφθείς ότι οι φίλου που προσπαθούν να σε βοηθήσους πάνε στο σκοτάδι (εμού συμπεριλαμβανομένου).

Και δεύτερον για να σου πώ ότι είναι πολύ πιθανόν να μην καταφέρεις να κάνεις αυτό που θέλεις , γιατί το συγκεκριμένο κύκλωμα, το βλέπω (από το πλήθος των εξαρτημάτων του) πολύ απλό, οπότε είναι σχεδόν σίγουρο ότι δεν θα μπορεί να αντιμετωπίσει το βασικό πρόβλημα που έχουν όλες αυτές οι κατασκευές , όταν προσπαθείς να τις δουλέψεις έξωαπό τα όρια των προδιαγραφών τους.

Ο βασικός λόγος γι' αυτό είναι η διαφορά φάσης της τάσης σε σχέση μα το ρεύμα.

Το δυκτίωμα που ρυθμίζει το σκανδαλισμό του triac εξαρτάται από την τάση του δυκτίου, αυτό γίνεται με έναν παλμό που εξαπολύει ένας σκανδαλιστής (π.χ. DIAC) την στιγμή που το κλάσμα της τάσης που έχει ορίσει το ποτενσιόμετρο, γίνει ίση με την εσωτερικά ορισμένη τάση "διάσπασης" του σκανδαλιστή.

Ο παλμός αυτός είναι ένας, με αυτόν τον παλμό το triac, πρέπει να οδηγηθεί σε αγωγή, και πράγματι στιγμιαία μπορεί και να το καταφέρει αλλά στην συνέχεια -που θα έχει πάψει ο παλμός σκανδαλισμού- θα πρέπει μέσα απο το triac, να εχει "εγκατασταθει" μια ροή ρέυματος της οποίας η τιμή θα πρέπει να είναι μεγαλύτερη από το "Ρεύμα συγκράτησης " του triac.

Διαφορετικά το triac θα πάψει να άγει μόλις πάψει ο σκανδαλισμός του!!

Όταν τροφοδοτούμε όμως ένα επαγωγικό φορτίο, ο κανόνας είναι ότι το ρεύμα καθυστερεί σε σχέση με την τάση, αρκετά!

Συνέπεια αυτού είναι , ότι όταν προσπαθείς να σκανδαλίσεις το triac πολύ νωρίς (στο πρώτο τμήμα της ανιούσας παρυφής της τάσης, τότε είναι πολύ πιθανόν, λόγω του ότι το ρεύμα έχει ακόμα "αντίθετη πολικότητα" , ο σκανδαλισμός να αποτύχει στο να θέσει σε αγωγή το triac.

Οπότε ο επόμενος σκανδαλισμός θα έρθει στην επόμενη ημιπερίοδο, και μπορεί και εκείνος να είναι αποτυχυμένος.

Το τελικό αποτέλεσμα ειναι να χάνονται κύκλοι της τάσης και το μοτερ /Μ/Σ να μην δουλέυει!

Αν τώρα η ρύθμιση του ποτενσιόμετρου είναι οριακή, θα συμβει το εξής:

Κάθε μερικούς κύκλους θα ε΄χεις έναν επιτυχημένο σκανδαλισμόκαι το triac θα παίνει σε αγωγή μέχρι να λήξει η συγκεκριμένη ημιπερίοδος που επετεύχθει ο σκανδαλισμός και πάλι το ίδιο , θα υπάρχουν κάποιο χαμένοι κύκλοι και πάλι επιτυχία κοκ.

έτσι ο κινητήρας θα γυρίζει μεν με διαρκή αστάθεια και ¨γκαζώματα", και ο Μ/Σ θα "γκρινιάζει", προσπαθώντας να μαγνητιστεί.

Το τελικό αποτέλεσμα είναι ότι λόγω των μεγάλων ρευμάτων ζεύξης, τελικώς να υπερθερμανθούν και γιατί όχι και να φουντώσουν!!!

Οι κατασκευαστές το γνωρίζουν αυτό και έτσι επιλέγουν τέτοια απλά κυκλώματα μόνο αν η εφαρμογή τους το επιτρεπει, στην περίπτωσή σου , όταν θέλουν να σκανδαλίσουν τον κινητήρα της σκούπας από την κορυφή της ημιπεριόδου και μέτά (έτσι εξασφαλίζουν ότι το ρεύμα θα ε΄χει τη ίδια πολικοτητα με την τάση και δεν θα έχουν αποτυχυμένους σκανδαλισμούς).

Αυτός είναι και ο λόγος (ένας από του λόγους που οι σκούπες δεν κατεβαίνουν σε πολύ χαμηλές στροφές, ό άλλος είναι ότι δεν πρέπει να κατεβουν γιατί τότε δεν θα ρουφάνε αρκετό αέρα οπότε όυτε την δουλειά τους θα κάνου , όυτε θα ψύχονται σωστά!!

Τώρα ξέρω ότι μπορεί να σε απογοητεύω, αλλά δεν κάνουν όλα τα κυκλώματα για όλες τις δουλειές!

Πρώτα έρχεται η "φυσική" του πράγματος και έπειτα το κύκλωμα προσαρμόζεται σε αυτήν.

Για να κάνεις την δουλειά που θέλεις υπάρχουν άλλα κυκλώματα, αρκετά πιο σύνθετά , ή με κάποι ολοκληρωμένο, που αντί για ένα παλμό σκανδαλισμού, δίνουν ολόκληρη παλμοσειρά, οπότε δεν υπάρχουν αποτυχημένοι σκανδαλισμοί και η λειτουργια της τροφοδοτούμενης επαγωγής είναι πιο στρωτή, αλλά αυτά απαιτούν καποιες πιο είδικές γνώσεις και κατασκευή του κυκλώματος.

Επίσης -μιλώντας για Μ/Σ είναι πολύ πιθανόν να απαιτούνται κα είδικά υλικά κατασκευής τους (φύλα πλούσια σε πυρίτιο, που δίνουν πολή προοδευτικές καμπύλες μαγνήτησης, και έτσι ο Μ/Σ δεν μπαίνει εύκολα σε κόρο, άρα αποφεύγονται τα μεγάλα ρεύματα μαγνήτισης που στη τελική -υπό συγκεκριμένες συνθήκες- μπορεί να είναι αρκετές δεκάδες φορές μεγαλύτερα από το ονομαστικο ρεύμα λειτουργίας τους!!

Αν όμως στη τελική πιστεύεις ότι το "'εχεις" το θέμα της κατασκευής, να ψάξω να βρώ ένα κύκλωμα που είχα φτιάξει πριν από αρκετά χρόνια (και ακόμα δουλεύει :bigsmile:) και να στο στείλω.

Διαφορετικά πρέπει να ψάξεις να βρείς ένα Dimer που να κάνει για επαγωγικά φορτία και μάλιστα να διαθέτει ΜΕΓΑΛΑ περιθώρια ρύθμισης!

Αυτά , σόρυ και πάλι αν στην "χαλάω" αλλά .....

Καλή νύχτα!!

Link to comment
Share on other sites

Seafalco σε ευχαρiστω θερμα για το ενδιαφερον σου, η αναλυση σου με φερνει πισω στα θρανια!! :)

Λοιπον βημα-βημα, να σου απαντησω πρωτα στα ερωτηματα σου..

1. Ο Μ/Σ θα τροφοδοτει 2 ανεμιστηρες που βοηθουν στην ψυξη του μοτερ και του ecu κουτιου που εφτιαξα.

2. Ο Μ/Σ ειναι 12v και τραβαει max 1 ή 2A δεν θυμαμαι γιατι τον εχω ψιλοκοψει, οι ανεμιστηρες εχουν ισχυ 2.8+0.6W=3.4W οποτε καπου στα 0.4Α θα τραβανε, αρα ειμαι ΟΚ.

3. Ο συγκεκριμενος Μ/Σ νομιζω οτι ηταν απο μια ασυρματη καμερα, τον δοκιμασα ομως με τους ανεμιστηρες, του οποιους κινουσε κανονικα.

4. Ο Μ/Σ θα ηθελα να δουλευει σταθερα, αλλα δεν ειναι το καθαυτο ζητουμενο μου, απλως με νοιαζει να δουλευουν οι ανεμιστηρες ωστε να ψυχεται pwm/μοτερ..

5. Το μοτερ με ενδιαφερει προτιστως να ειναι ανθεκτικο σε πολυωρη λειτουργια κ οχι τοσο η δυναμη ρουφηγματος, μιας και στην περιπτωση μου ο ογκος αερα που θελω να τραβηξει ειναι πολι μικρος (αντε να ειναι 20 λιτρα max), δεν με ενδιαφερουν τοσο τα cfm δηλαδη...οσο να παραμενει βραχος κ κρυο.. Για το λογο αυτο προσαρμοσα πανω του μια cpu ψυχτρα ακριβως πανω απτα τυλιγματα..

Σκοπος μου ειναι παρεμβαλω την τροφοδοσια του Μ/Σ πριν μπει στο κυκλωμα και μου δωσει ζορια στην πλακετα.. Εκτιμω οτι αν το τροφοδοτουσα μεσα απτο κυκλωμα, θα αλλαζε η ωμικη αντισταση του κυκλωματος, με αποτελεσμα να παρεμβαινω ουσιαστικα και στον παλμο του, οπου για αντιμετρο θα χρησιμοποιουσα μεγαλυτερο ηλεκτρικο buffer, οποτε γιαυτο το λογο εχω αγορασει και μεγαλυτερο πυκνωτη..

Νομιζω ομως οτι αν τον βαλω τον φορτιστη στα σημεια που ανεφερα, πριν αρχισει η μετατροπη του απτο κυκλωματακι, δεν θα εχω προβλημα...αλλα επειδη ειμαι ασχετος απο αυτα και ειναι αρκετα τα volt, ρωταω και ξαναρωταω.

Για πειτε.. :)

* απο ψυξη νομιζω οτι ειμαι καλυμενος παντως, επισυναπτω καποιες φωτος..

post-1243-1416076264,8056_thumb.jpg

post-1243-1416076265,456_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.