Jump to content



Μεγάλο Case


ilpanos

Recommended Posts

Κατ' αρχήν να ξεκαθαρίσω ότι είμαι άσχετος με το θέμα και γι' αυτό άμα πω καμιά κοτσάνα μη με πάρετε με τις πέτρες. Έχω έναν quest με μια βλακεία κουτί που θέλω να αλλάξω 1) για καλύτερη ροή του αέρα (αυτή τη στιγμή βρισκεται ανοικτο το πλαινό και ακριβώς μπροστά του ένας μεγάλος ανεμιστήρας που μου έριξε την εσωτερική θερμοκρασία από τους 42 στους 31), 2) για καλύτερη εμφάνιση (θα βάλω και καμια λαμπούλα μπλε), 3) γιατί θέλω να ενώσω το καινούργιο τροφοδοτικό ( ένα q-tec 550 wp) me to palio ( ένα 250w) αλλά θέλω να τα βάλω και τα 2 εσώτερικά. Έτσι λοιπόν ζητάω να μου προτείνετε κάποιο κουτί που να χωράει 2 τροφοδοτικά, να έχει παράθυρο και να κοστίζει 80 - 130 ευρώ (όχι πάνω από 130 γιατί θέλω να πάρω και DVD-Recorder και δεν βγαίνω).

Link to comment
Share on other sites

Πρωτα απο ολα...καλως ηλθες!

To Chieftec το μεγάλο του Πλαισιου εχει πολύ χωρο για αν βαλέις 2ο πανω απο το ηδη υπαρχων. Δυστυχως δεν εχει παραθυρο, αλλα ευκολα φτιαχνεις ενα. Η τμη του ειναι ~100€ μου φαινεται.

Link to comment
Share on other sites

Το σύστημά μου:

CPU: P4 1.9GHz willamette socket 423 (τραβάει 96W και αν καταφέρω να βρώ την Ζαλμαν CNPS6500A θα τον πάω στα 2.3GHz όπου θα τραβάει γύρο στα 110W)

MOBO: VIA Apollo P4x266 (Δεν γνωριζω κατασκευαστή, δεν αναγραφεται πουθενά).

RAM: 512MB SD-RAM 133MHz (kingston)

GPU: Prolink Pixelview geforse fx 5700 256MB

HD: WD 800JB (7200rpm, 8MB cache)

+WD 400AB

DVD-Reader (που θα αντικατασταθεί από LG 4120BB)

CD-RW, TV-Tuner, Modem, 4 FAN συνολικά.

Link to comment
Share on other sites

φιλε Πανο κατα την γνωμη μου δεν χρειαζεσαι δευτερο τροφοδοτικο....

αλλα ουτε και το Q-Tek......:TD:

προτιμησε καποιο επωνυμο (Antec-Enermax-Tagan-Heroichi)

και σε λιγοτερα Watts ονομαστικης ισχυος...

να'χεις το κεφαλι σου ησυχο και για μελλοντικες αναβαθμισεις

(ακομα και για BTX υπαρχει υποστηριξη απο μερικα...)