FRuLiS13_acg Οκτώβριος 5, 2013 #1181 Οκτώβριος 5, 2013 Μονταρισμενο αλλα καλο gameplay.... καλο Σαββατοβραδο -)[ame=http://www.youtube.com/watch?v=Jfll5xptUjs]Battlefield 4 (M40A5) Paramoule Du Gout - YouTube[/ame]
Johnny6RED Οκτώβριος 5, 2013 #1182 Οκτώβριος 5, 2013 Το χρονικό παράθυρο για το revive έχει μειωθεί. Το revive "ανασταίνει" τον παίκτη που το δέχεται με 20% ζωή, αν γίνει με απλό κλικ από τον γιατρό. Αν το κλικ παραμείνει πατημένο τότε τον "ανασταίνει" με 100% ζωή, αλλά το animation που πραγματοποιεί ο γιατρός είναι μεγαλύτερο.
Wizard! Οκτώβριος 5, 2013 #1183 Οκτώβριος 5, 2013 Το χρονικό παράθυρο για το revive έχει μειωθεί. Το revive "ανασταίνει" τον παίκτη που το δέχεται με 20% ζωή, αν γίνει με απλό κλικ από τον γιατρό. Αν το κλικ παραμείνει πατημένο τότε τον "ανασταίνει" με 100% ζωή, αλλά το animation που πραγματοποιεί ο γιατρός είναι μεγαλύτερο. Ναι, τα πρόσεξα αυτά που λες. Κάνω όμως revive ενώ φαίνεται το σηματάκι και δεν το κάνει...
ARMAGEDDON Οκτώβριος 5, 2013 #1185 Οκτώβριος 5, 2013 (edited) ένα πρόχειρο videaki απο μένα που δείχνει όλα τα παραπάνω !!! που αναφέρω[ame=http://www.youtube.com/watch?v=GpXzuKpEYAU]BF4 open beta 920 4ghz + 5870 medium and high settings ! - YouTube[/ame] Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 5, 2013 από ARMAGEDDON
Grisos Οκτώβριος 5, 2013 #1186 Οκτώβριος 5, 2013 (edited) Μετά τις τόσες σελίδες γκρίνιας να πω και γω την άποψη μου για το παιχνίδι. Θα συμφωνήσω ότι η nvidia έφαγε μεγάλο άκυρο αλλά θεωρώ ότι στην ΕΑ/DICE δεν είναι χαζοί, απλά επιχειρηματίες. Εξάλλου είχαν πει παλαιότερα ότι θα γίνει optimization και για τις 2 εταιρίες και όχι μόνο για τη κόκκινη. Επίσης κάποιοι κάνουν λες και η beta είναι το προιόν που προπαραγγείλανε. Προφανώς έχουν διορθωθεί πολλά και ενοείται πως θα διορθώνονται όλο το 2014. Δε καταλαβαίνω την έκπληξη σας. Όσο για επιδόσεις, αυτό έλειπε να κρίνουμε απο τη beta. Από κει και πέρα σχετικά με το gameplay, μιλάμε για τελείως διαφορετικό παιχνίδι. Ναι τα όπλα με το damage που έχουν τώρα CODιζουν αρκετά. Αλλά η κίνηση δεν έχει καμία σχέση ούτε με COD ούτε με το BF3. Πιο αργή και πιο φυσική, ενώ έχουν προσθέσει κάποιες λεπτομέρεις όπως όταν χοροπηδάς δε μπορείς να πυροβολήσεις. Γενικά εμένα μου άρεσει πολύ. Απλά θέλει ακόμα προσαρμογή (εδώ μετά από 32 ώρες είπα με τον [MENTION=11666]wolves[/MENTION] να μπούμε μια canals και ο παίκτης πήγαινε λες και είχε πάρει αναβολικά). Το supression δε σπαει _|_ κάτι αρκετά σημαντικό για τη κλάση του recon. Επίσης τέρμα τα δωρεαν revive όπως και τα συνεχόμενα, που επίσης σπαγανε _|_, καθώς στο 2ο death δε γινεται revive. Το damage system στα οχήματα είναι αρκετά καλύτερο καθώς μόνο λογικό είναι όταν ρίχνεις σε ένα tank να κάνεις διαφορετικό damage σε διαφορετικά σημεία. Τώρα για τα χελια δεν έχω άποψη αλλά μου αρκεί που ο [MENTION=14206]AKISSS[/MENTION] τα χει αγαπήσει. Μου αρέσει το reload time γενικά στα οχήματα που δε σε αφήνει να σπαμάρεις (πχ Helli gunner).Όσα ματσάκια έχω παίξει μετά το πρώτο 10ωρο τα έχω καταχαρεί, είτε το "Rooffaggots" Domination (εμ εμαθα το airburst και δε με ενοχλούν πλέον) είτε για τα 64αρια conquest (τόσο δύσκολο ήταν να βάλουν C4 για τον support έλεος). Πάντως χωρίς να θέλω να πω μεγάλα λόγια, δυο βδομάδες αρκούν για να αλλάξουν πραματάκια ως αποτέλεσμα του feedback της κοινότητας. Επίσης να σας θυμίσω ότι δεν είναι φάση "φτιαξτο μόνο σου" το game development, αν και θεωρώ πως έχουν μπει αρκετά πρματάκια που λείπανε από το 3 και ζητούσε το community. Τώρα όσοι από εσάς ακυρώνεται προπαραγγελίες (στο simplys γινεται, πληροφοριακά και μόνο) διότι είδατε κάτι στη beta που απείχε απο αυτό που περιμένατε, ειλικρινά καλά να πάθετε διότι πολύ απλα και 28 Οκτώβρη να το αγοράζατε πάλι προπαραγγελία θα θεωρείτω. Αυτά! :hi: Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 5, 2013 από Grisos
Johnny6RED Οκτώβριος 5, 2013 #1187 Οκτώβριος 5, 2013 (edited) Παιδιά βάλτε το στο high και βάλτε τα AO, AA και FXAA όπως τα γουστάρετε εσείς(εγώ τα προτιμώ OFF για πιο καθαρή εικόνα) και χαρείτε το παιχνίδι. Διαφορά να δείτε από HIGH σε ULTRA δε πρόκειται. Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 5, 2013 από Johnny6RED
wolves Οκτώβριος 5, 2013 #1188 Οκτώβριος 5, 2013 Εμενα προσωπικα (θα το ξαναπω) μου αρεσει.Το gameplay, επειδη διαβαζω πολυ γκρινια γενικως, ναι, δεν εχει αλλαξει ιδιαιτερα. Αν ειχε αλλαξει θα ειχε γινει αλλο παιχνιδι και δε θα το ηθελα. Αν καταλαβαινουμε τι λεμε οταν λεμε gameplay.Εχουν προστεθει πραγματα και εχουν αλλαξει άλλα ωστε να εχουμε ενα διαφορετικο περιτύλιγμα που θα προχωρησει τη σειρα για αλλα 2 χρονια. Τα ιδια ακουγα και απο τη μεταβαση απο bc2 σε bf3. Βλεπω ενα βελτιωμενο net code, που επεφτε Η τρελη γκρινια στο 3.Απο ηχο τα παει καλυτερα απο το 3. Δεν ειναι τελειος. Αλλα οταν γινονται σχολια θα ηθελα να συγκρινεται με αναλογα προιοντα και οχι με games που ειμαστε 10 νοματαίοι και κυνηγιομαστε σε ενα δωματιο.Απο γραφικα περιμενω να δω το τελικο προιον για να το κρινω συνολικα. Ναι ειναι ακομα unoptimized. Πιστευω οταν βγει θα εχει στρωσει καλυτερα. Θα κυκλοφορησουν και νεοι drivers για τις καρτες τοτε οποτε θα δουμε...Επισης τo oτι δεν bf4 αλλα bf3.1, 3.5 κλπ, ειμαι περιεργος να ακουσω αλλες αντιστοιχες σειρες και sequel που εκαναν ΤΑ τεραστια βηματα αλλαγης γιατι τωρα δεν εχω κατι υπ' οψιν μου.
The_Blade Οκτώβριος 5, 2013 #1189 Οκτώβριος 5, 2013 Για εμένα το fail είναι το destructibility.Αν δεν φτιάξει αυτό σε άλλες πίστες μιλάμε για χοντρό fail.Τώρα είναι σαν Add on, έχω βάλει δηλ. 1 σπιτάκι για να το διαλύσεις, το διέλυσες; Μπράβο,τώρα όλα τα άλλα δεν νιώθουν ούτε με nuke.
Helly Οκτώβριος 5, 2013 #1190 Οκτώβριος 5, 2013 Α επισης η προσθηκη lean αν και ειναι λιγo fail που ειναι auto και κυριως Field of View εως 120 ειναι καλα στοιχεια για το professional του θεματος.Μαζι με commander και rcon ανοιχτες εντολες απο κονσολα ισως κανουν την διαφορα αυτη τη φορα και γινει πιο pro sports το παιχνιδι.
Μοκου Οκτώβριος 5, 2013 #1191 Οκτώβριος 5, 2013 Εκει στιν origin εχουν S/K repo???? Εχω ζητησει code αλλα τπτ!!!!!
Proteas Οκτώβριος 5, 2013 #1192 Οκτώβριος 5, 2013 Να κανω τον κακο εγω γιατι δεν εχω γκρινιαξει σε τοσες σελιδες η αντιπαραθεση κειμενου γινεται μονο για χαρη της συζητησης και για να υπαρξει αντιλογος στις θεσεις του @Grisos παντα με αγαπη σε αυτο που αγαπαμε ολοι το παιχνιδι και μονο. Ζητω συγνωμη προκαταβολικα για το μεγαλο κειμενο αλλα δεν γινοταν και αλλιως. Μετά τις τόσες σελίδες γκρίνιας να πω και γω την άποψη μου για το παιχνίδι. Θα συμφωνήσω ότι η nvidia έφαγε μεγάλο άκυρο αλλά θεωρώ ότι στην ΕΑ/DICE δεν είναι χαζοί, απλά επιχειρηματίες. Εξάλλου είχαν πει παλαιότερα ότι θα γίνει optimization και για τις 2 εταιρίες και όχι μόνο για τη κόκκινη. Ειχαν 2 χρονια την μηχανη για να μαθουν τα λαθη τους την pre-alpha την alpha και φτασαμε στην beta οπου high-medium-low ολα στα ιδια fps με τρελα black screens/disconnects/cpu load/bottlenecks/win7 fail ειναι η χειροτερη beta ολων των εποχων 20 χρονια gamer. Επίσης κάποιοι κάνουν λες και η beta είναι το προιόν που προπαραγγείλανε. Προφανώς έχουν διορθωθεί πολλά και ενοείται πως θα διορθώνονται όλο το 2014. Δε καταλαβαίνω την έκπληξη σας. Όσο για επιδόσεις, αυτό έλειπε να κρίνουμε απο τη beta. Ειχαν 2 χρονια την μηχανη για να μαθουν τα λαθη τους... Από κει και πέρα σχετικά με το gameplay, μιλάμε για τελείως διαφορετικό παιχνίδι. Ναι τα όπλα με το damage που έχουν τώρα CODιζουν αρκετά. Αλλά η κίνηση δεν έχει καμία σχέση ούτε με COD ούτε με το BF3. Πιο αργή και πιο φυσική, ενώ έχουν προσθέσει κάποιες λεπτομέρεις όπως όταν χοροπηδάς δε μπορείς να πυροβολήσεις. Γενικά εμένα μου άρεσει πολύ. Απλά θέλει ακόμα προσαρμογή (εδώ μετά από 32 ώρες είπα με τον @wolves να μπούμε μια canals και ο παίκτης πήγαινε λες και είχε πάρει αναβολικά). Τα οπλα οχι μονο codιζουν αλλα ειτε βαρας με ak12 ειτε με sniper ειναι μια απο τα ιδια, χρονια snipers players λενε ειναι οτι ποιο χαλια εχουν δει ποιο χαλια kai απο το moh 2010.To hitmark δε ειναι απλα τραγικο αλλες φορες καταλαβαινεις οτι τρως 3-4 αλλες φορες εχεις την εντυπωση οτι με ενα hit εισαι και νεκρος. Το supression δε σπαει _|_ κάτι αρκετά σημαντικό για τη κλάση του recon. Επίσης τέρμα τα δωρεαν revive όπως και τα συνεχόμενα, που επίσης σπαγανε _|_, καθώς στο 2ο death δε γινεται revive. Εδω συμφωνω πληρως. Το damage system στα οχήματα είναι αρκετά καλύτερο καθώς μόνο λογικό είναι όταν ρίχνεις σε ένα tank να κάνεις διαφορετικό damage σε διαφορετικά σημεία. Τώρα για τα χελια δεν έχω άποψη αλλά μου αρκεί που ο @AKISSS τα χει αγαπήσει. Μου αρέσει το reload time γενικά στα οχήματα που δε σε αφήνει να σπαμάρεις (πχ Helli gunner). Το reload time ειναι απλα για γελια ποιο γρηγορα κανει regenerate health παρα ριχνουν, βαραει το τανκ δεν σε πετυχαινει και συ αρχιζει να χορευεις τσαμικο γυρω του. Τα heli παλι εχουν θεματα ευσταθιας δεν ακους τα lock on ενω το κινεζικο εχει armor το αμερικανικο οχι χωρις να του δινει κατι extra ταχυτητα/μανουβρες κτλ. Αμα ξεκλειδωσεις δε passive radar (4x3 ground to air missile) στη βαρκα και εχεις πληρωμα τοτε δεν υπαρχει αλλο οχημα να μπορει να σε πειραξει εισαι ο φοβος του server. Όσα ματσάκια έχω παίξει μετά το πρώτο 10ωρο τα έχω καταχαρεί, είτε το "Rooffaggots" Domination (εμ εμαθα το airburst και δε με ενοχλούν πλέον) είτε για τα 64αρια conquest (τόσο δύσκολο ήταν να βάλουν C4 για τον support έλεος). Ποιο χειροτερος σχεδιαστηκα χαρτης που εχω δει, μια οροφη στο C ενω ο ανελκυστηρας της Α κλειδωμενος απο την μια πλευρα καλυπτει 2 σημαιες με αποτελεσμα οποιος εχει την οροφη εχει και το παιχνιδι, θα επρεπε η Β να ειναι στον δρομο της παραλιας να μην εχει επαφη απο την οροφη τοσο ευκολα, τα spawn ειναι για γελωτες μεγαλους εχω κανει spawn και 4 ατομα βρισκονται διπλα μου αφου το κανουν cod το παιχνιδι ας βαλουν και spawn zones το λεμε 2 χρονια τωρα. Πάντως χωρίς να θέλω να πω μεγάλα λόγια, δυο βδομάδες αρκούν για να αλλάξουν πραματάκια ως αποτέλεσμα του feedback της κοινότητας. Επίσης να σας θυμίσω ότι δεν είναι φάση "φτιαξτο μόνο σου" το game development, αν και θεωρώ πως έχουν μπει αρκετά πρματάκια που λείπανε από το 3 και ζητούσε το community. Τώρα όσοι από εσάς ακυρώνεται προπαραγγελίες (στο simplys γινεται, πληροφοριακά και μόνο) διότι είδατε κάτι στη beta που απείχε απο αυτό που περιμένατε, ειλικρινά καλά να πάθετε διότι πολύ απλα και 28 Οκτώβρη να το αγοράζατε πάλι προπαραγγελία θα θεωρείτω. Αυτά! :hi: Εν κατακλειδι με 2 χρονια μπροστα τους μονο το spectate* & commander mode εχουν προσθεσει και μονο η beta που χρειζεται patch λεει πολλα, τα δε υπολοιπα που βαζουν μεσα ειναι απλα για τα ματια του κοσμου,ποιος τρελος θα παρει ammo packs αντι για ammo box? Συμφωνω για τις ακυρωσεις δεν ειναι λυση θα δουμε το τελικο προιον και θα εχουν μια ολοκληρωμενη αποψη. *Spectate mode ως server admin δεν ειδα την επιλογη demo δεν ξερω κατα ποσο θα δεχονται video για cheaters δεν δειχνει το kill feed δεν υπαρχει επιλογη να κλεισεις τα τριγωνα ειτε της μιας πλευρας ειτε της αλλης και οταν βαραει οχημα βλεπεις c4!? να πετουν απο δω και απο κει. Οπως και να χει ειναι νωρις και ο λογος αυτου του κειμενου ειναι απλα και μονο για χαρη της συζητησης. p.s στον εαυτο μου "@Orion2001 την Ιλιαδα εκατσες να γραψεις?
juno12 Οκτώβριος 5, 2013 #1193 Οκτώβριος 5, 2013 το παιχνίδι έχει πολλά θέματα να βελτιώσει και δεν μπορεί να κριθεί από αυτό που βλέπουμε τώρα.με παρηγορεί το ότι και στο 3 η open beta δε μου έλεγε και πολλά,όμως το τελικό προϊόν ήταν πολύ ανώτερο.
MasterCommander Οκτώβριος 5, 2013 #1194 Οκτώβριος 5, 2013 Το netcode ούτε εγώ το βρίσκω βελτιωμένο πάντως...Τα double K.O. συμβαίνουν πολύ συχνά,περισσότερο και από το bf3.
Johnny6RED Οκτώβριος 5, 2013 #1195 Οκτώβριος 5, 2013 Με αυτά που βλέπω, δεν θα το προπαραγγείλω το παιχνίδι. Θα περιμένω να βγει να δω αν θα βελτιώσουν κάτι και τότε ίσως το αγοράσω. Για το premium ούτε που το συζητώ.. Κρίμα ρε γαμώτο, και η σειρά BF είναι η αγαπημένη μου, έχοντας ξεκινήσει μαζί της από το BF2 και έχοντας ρίξει ατελείωτες ώρες.
LocoDiceGR Οκτώβριος 5, 2013 #1196 Οκτώβριος 5, 2013 ποτε θα μαζευτουμε να παιξουμε ενα ματσακι ολοι μαζι ρε παιδια να γινει της Beta(s)?
Wizard! Οκτώβριος 5, 2013 #1197 Οκτώβριος 5, 2013 7 ωρες μεχρι να κανει reviveΤο χρονικό παράθυρο για το revive έχει μειωθεί. Το revive "ανασταίνει" τον παίκτη που το δέχεται με 20% ζωή, αν γίνει με απλό κλικ από τον γιατρό. Αν το κλικ παραμείνει πατημένο τότε τον "ανασταίνει" με 100% ζωή, αλλά το animation που πραγματοποιεί ο γιατρός είναι μεγαλύτερο.Το revive είναι σπαστικό. Πρέπει να είσαι πολύ κοντά; Νομίζω δεν το κάνει πατώντας το πλή΄κτρο; Στο 3, πατώντας το πλήκτρο, έκανε revive, εδώ νομίζω απλά το βγάζει. Ή από συνήθεια είμαι μακρυά και θέλει πιό κοντά.Λοιπόν, νομίζω το ξεκαθάρισα.Το default για το revive είναι στο 3. Πατώντας το 3, παίρνεις στα χέρια τον απινιδωτή. Πατώντας αριστερό κλικ, ξεκινάει να τον φορτίζει και όταν το αφήσεις, κάνει revive. Αν το πατήσεις γρήγορα, ο παίκτης σηκώνεται με 20%, αν το κρατήσεις πατημένο λίγη ώρα, σηκώνεται με 100%. Δεν πρόσεξα αν έχει ενδιάμεσα στάδια ανάλογα με το χρόνο φόρτισης.
xriantw Οκτώβριος 5, 2013 #1198 Οκτώβριος 5, 2013 IMO την beta την βγαλανε για να τεσταρουν σερβερς και επειδη ειναι παραδοση. Χασιμο χρονου ειναι να προσπαθουμε να βελτιωσουμε τα fps. Εγω παιζω για να μαθω πιστα-οπλα-οχηματα, δεν με κοιταω σκορ. Το μονο που δεν μου αρεσει ειναι το πιο αχρηστο μινιμαπ στην ιστορια του BF. Το gameplay θα ειναι σαφως καλυτερο απο το BF3, υπομονη να κερδισουμε ολα τα unlocks να μαθουμε πιστες και θα δειτε. Ειμαι σε διλημα DICE, να παρω αλλο ενα key και εχω 2ο pc spectator οπου ειμαι, η' να παρω wallhack?
wolves Οκτώβριος 5, 2013 #1199 Οκτώβριος 5, 2013 Ποιο χειροτερος σχεδιαστηκα χαρτης που εχω δει, μια οροφη στο C ενω ο ανελκυστηρας της Α κλειδωμενος απο την μια πλευρα καλυπτει 2 σημαιες με αποτελεσμαοποιος εχει την οροφη εχει και το παιχνιδι, θα επρεπε η Β να ειναι στον δρομο της παραλιας να μην εχει επαφη απο την οροφη τοσο ευκολαοταν θα βγει το game θα υπαρχουν και τα remote mortars...oι οροφες που τωρα ας το πουμε "χαλανε" το παιχνιδι, μετα θα πανε ακλαφτες νομιζω και θα αλλαξει παλι η ισορροπια...
Helly Οκτώβριος 5, 2013 #1200 Οκτώβριος 5, 2013 Επισης καλος chopper pilot ειτε με το gunship ειτε με το Venom με καλους πυροβολητες τις κανει οικοπεδο τις ταρατσες με ενα περασμα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now