jek Νοέμβριος 6, 2013 #1941 Νοέμβριος 6, 2013 Κανε και μια εκκαθάριση δεδομένων περιήγησης στο chrome.Το έχω κάνει αυτό, και με firefox και με chrome αλλα τίποτα δεν έγινε..
Wizard! Νοέμβριος 6, 2013 #1942 Νοέμβριος 6, 2013 Το έχω κάνει αυτό, και με firefox και με chrome αλλα τίποτα δεν έγινε..Δοκίμασε να αφαιρέσεις το plug in και να το βάλεις πάλι.
black66.gr Νοέμβριος 6, 2013 #1943 Νοέμβριος 6, 2013 Ερώτηση : Είναι τόσο δύσκολο να διορθώσουν το netcode με κάποιο patch; ή οι τεχνικοί της Dice :whistling
Proteas Νοέμβριος 6, 2013 #1944 Νοέμβριος 6, 2013 Ναι τους ειναι δυσκολο γιατι δεν το πηραν απο την αρχη πηγαν να βελτιωσουν το παλιο...Ειναι ελαφρως καλυτερο απο το bf3 αλλα δεν φαινεται ακομα λογω μη σταθεροτηταςτων server ελπιζω σημερα με το R7 να φτιαξουν λιγο τα πραγματα.
Zenor Νοέμβριος 6, 2013 #1946 Νοέμβριος 6, 2013 το MSI AB σας δουλεύει ingame ;Όχι γιατί δεν υποστηρίζει 64bit εφαρμογές, πρέπει από το Origin να πατήσεις να τρέξει σε 32 bit το BF4.
zantetheo Νοέμβριος 6, 2013 #1948 Νοέμβριος 6, 2013 Εκανα ένα τρελό συνδυασμο με το ΑΚ-12 Ξεκλείδωσα και δοκίμασα ταυτόχρονα με: Tactical Light - IRNV [iR 1X] και PBS-4 SUPPRESSOR Με άλλα λόγια αθέατος από mini map, στράβωνα όταν σημάδευα και έβλεπα όταν ήταν δύσκολο να ξεχωρίσω. Αποτέλεσμα καλό για πρώτη φορά
Johnny6RED Νοέμβριος 6, 2013 #1949 Νοέμβριος 6, 2013 Ευτυχώς στο BF4 έχουν φτιάξει τα attachements με την έννοια ότι δεν υπάρχουν 1-2 που έχουν τα περισσότερα πλεονεκτήματα στο να τα χρησιμοποιείς όπως στο 3 με το HB/foregrip. Εγώ προσωπικά είμαι ερωτευμένος με τους σιγαστήρες. Ευτυχώς δεν μειώνει την ζημιά που κάνει το όπλο όσο αυξάνεται η απόσταση, αλλά μόνο την ταχύτητα βλήματος. Καλούς συνδυασμούς σας εύχομαι
zantetheo Νοέμβριος 6, 2013 #1950 Νοέμβριος 6, 2013 Ευτυχώς στο BF4 έχουν φτιάξει τα attachements με την έννοια ότι δεν υπάρχουν 1-2 που έχουν τα περισσότερα πλεονεκτήματα στο να τα χρησιμοποιείς όπως στο 3 με το HB/foregrip. Εγώ προσωπικά είμαι ερωτευμένος με τους σιγαστήρες. Ευτυχώς δεν μειώνει την ζημιά που κάνει το όπλο όσο αυξάνεται η απόσταση, αλλά μόνο την ταχύτητα βλήματος.Καλούς συνδυασμούς σας εύχομαι Συμφωνώ για τους σιγαστήρες. Πολύ καλοί Έχουν διαφορά ο ένας τύπος σιγαστήρα με τον άλλον ή είναι όλοι ίδιοι?
Johnny6RED Νοέμβριος 6, 2013 #1952 Νοέμβριος 6, 2013 [MENTION=30687]zantetheo[/MENTION] εκτός της εμφάνισης, καμία διαφορά!
LocoDiceGR Νοέμβριος 6, 2013 #1953 Νοέμβριος 6, 2013 (edited) XFactor - Gaming - Things To do to increase FPS in Battlefield 4. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 6, 2013 από ValantisMP
Grisos Νοέμβριος 6, 2013 #1954 Νοέμβριος 6, 2013 εεε ρε δεν γινεται να ευχαριστηθούμε παιχνίδι! Αμα μπαινεις σε αμερικανικους servers τι περιμενεις. Για μπες Αυστραλια, εχω ακουσει ειναι καλυτερα. ΥΓ: Εκτος απο ελαχιστες περιπτωσεις το χω λιωσει και καταευχαριστηθει μεχρι στιγμης.
wolves Νοέμβριος 7, 2013 #1955 Νοέμβριος 7, 2013 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=3b8WL_oonkw]Battlefield 4 | SECOND ASSAULT Trailer | Operation Metro - Caspian Border - Operation Firestrom - YouTube[/ame][ame=http://www.youtube.com/watch?v=GGxBrG6Hu08]OPERATION METRO GAMEPLAY! | SECOND ASSAULT DLC - YouTube[/ame]
Johnny6RED Νοέμβριος 7, 2013 #1956 Νοέμβριος 7, 2013 Πωρώθηκα! Με βλέπω για premium τα Χριστούγεννα..!(Τα ασανσέρ στην Μέτρο είναι λειτουργικά!!!!!!! :fun: )
Samael Νοέμβριος 7, 2013 #1957 Νοέμβριος 7, 2013 [MENTION=30687]zantetheo[/MENTION]M416, αυτό, τίποτα άλλο...!
artyom Νοέμβριος 7, 2013 #1958 Νοέμβριος 7, 2013 Μιλάμε το campaign για μαύρα χάλια. Πολύ χειρότερο απ' το αντίστοιχο του 3. Τίγκα στα bugs, να κολλάνε οι χαρακτήρες, προβλήματα με ΑΙ, με collision (να τρέχουν μες στους τοίχους), να μην ενεργοποιούνται scripts, να μην ακούγονται ήχοι ενίοτε και μέχρι και στην τελική σκηνή πριν σκάσει, να μπαίνει η βάρκα στο νερό και ξαφνικά να εξαφανίζεται. Μιλάμε τρομερή προχειροδουλειά και όλο αυτό για ένα campaign των 6-7 πιστών και 5 ωρών.Χάλια χαρακτήρες... Recker, έλα δω, Recker, τραβα εκεί, Recker στείλε το τάδε... Άντε γεια... (όχι τπτ άλλο, αλλά είναι και ο squad leader, παρόλο που τον γράφουν στα @@ τους όλοι το μουγκό) Κάθε 3 δευτερόλεπτα λένε το όνομα του πρωταγωνιστή. Για του λόγου το αληθές... spoilers βέβαια απ' τον τερματισμό: [ame=http://www.youtube.com/watch?v=oMm7uX3bGE4]Battlefield 4 Endings - All 3 Endings to BF4 Single Player Campaign (Battlefield 4 Launch) - YouTube[/ame]Mέσα σε μισό λεπτό το λένε 7-8 φορές... Μιλάμε για οικτρό σενάριο και screenplay... Μακράν το χειρότερο της σειράς και απ' τα Bad Company. To τραγικά ηλίθιο κόλλημα του Irish με την Κινέζα... Έλεος φιλαράκι... Πες και κάτι άλλο. Παιδί νηπιαγωγείου το σενάριο στάνταρ.Tο μόνο θετικό είναι φαίνεται ότι θα είναι eye candy στα PC και στις next gen consoles. Tα μοντέλα και ο ήχος είναι τα μόνα καλά. Άντε και το gunplay είναι οκ. Σαν gameplay γενικότερα όμως μιλάμε για πολύ χάλι. Και καλά πιο ανοιχτού τύπου για να κινηθείς όπως θες. Όταν όμως οι εχθροί σε βλέπουν χωρίς λόγο, 800 επιλογές που θα κάνεις καταλήγουν σε στιγμιαίο θάνατο και τα περισσότερα όπλα δεν κάνουν για τις περισσότερες καταστάσεις, τότε απλά τον παίζουν. Τις περισσότερες φορές είναι απλά frustrating λόγω των προβλημάτων. Μιλάμε για τρελή απογοήτευση, απ' την άλλη βέβαια... ποιος παίρνει το BF για το single player... Ντροπή όμως. Δε νοείται παιχνίδι τέτοιου βεληνεκούς να κουβαλάει τέτοιο single player experience.Kαι πού στο δια ήταν το levolution ???Ναι ξέρω μόνο για το μουλτι αλλά όπου και να βαρέσω εκεί μένανε εκτός από μια πίστα (προ-τελευταία νομίζω) που σε βγάζει σε ανοιχτό περιβάλλον με 6-7 κτίρια... Καλύτερο destruction θυμάμαι στο Bad Company...
vbatsigr Νοέμβριος 7, 2013 #1959 Νοέμβριος 7, 2013 Χαιρετω! Εχω να παιξω παρα πολυ καιρο bf3 και τωρα δεν ξεκινησα bf4 ακομα αν και το αγορασα ηδη - ελεω καρτας γραφικων που δεν εχω -, οποτε θα ηθελα να ρωτησω κατι.. υπαρχει περιπτωση να εχουμε bazo στο bf4?
zantetheo Νοέμβριος 7, 2013 #1960 Νοέμβριος 7, 2013 (edited) To BF4 κυκλοφόρησε από την EA πιο σύντομα για να ανταγωνιστεί το COD: GhostsΈνα report στο Reddit δείχνει πως η EA πίεσε να κυκλοφορήσει το Battlefield 4 πολύ πιο σύντομα απ' ότι έπρεπε ώστε να έχει το προβάδισμα στο Call of Duty: Ghosts. Συγκεκριμένα, υπάλληλος της Dice έδωσε λεπτομέρειες για το πως έχουν τα πράγματα καθώς αναφέρει:H κουλτούρα της Dice θέλει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στα παιχνίδια της μέχρι την στιγμή της κυκλοφορίας κι αυτό προσθέτει τρομερή πίεση στο QA (Quality assurance). Μετά έχουμε την EA να επιβάλει την κυκλοφορία 2 βδομάδες νωρίτερα από το COD για να αποφύγει τον ανταγωνισμό.Το σημαντικότερο πράγμα είναι ο χρόνος που απαιτείται για δοκιμές. Σκεφτείτε τον αριθμό συνδυασμών για οχήματα/όπλα/gadgets και accesories. Τα δοκιμάζουμε όλα αλήθεια τα δοκιμάζουμε. Αλλά ας πούμε ότι δοκιμάζουμε το Spas-12 με σιγαστήρα τον Ιούνιο πριν κυκλοφορήσει το παιχνίδι. Κάποιος στο τμήμα ήχου κάνει μια αλλαγή και το χαλάει. Το ξανατεστάρεις από την αρχή? Απαγορεύεις σε οποιονδήποτε να δουλέψει στο Spas-12 αφότου έχει τεσταριστεί από εμάς?Αναφορικά με τα test υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που είναι δύσκολο να επιλυθούν και άλλες που ούτε καν τις φανταζόμαστε.Φανταστείτε ότι είμαστε 300 άτομα προσωπικό στην Dice και ότι ο καθένας τεστάρει 1.000 ώρες. Μιλάμε για 300.000 ώρες δοκιμών. Στην συνέχεια κυκλοφορεί το παιχνίδι το αγοράζουν 5.000.000 και παίζουν για μια ώρα. Έτσι έχουμε 5.000.000 ώρες δοκιμών την πρώτη ώρα με τόσο μεγάλο πλήθος set up που δεν μπορούμε καν να διανοηθούμε.Θέλουμε όλα αυτά να γίνουν γνωστά αλλά το internet έλκει τόσο πολύ μίσος όπου καλύτερα να μην μιλάς.... Πηγή: BF4 was released [too] early by EA to compete with COD: Ghosts | TweakTownΜπορείτε να βρίζετε ελεύθερα την EA όπου για το χρήμα φυσικά συνέβησαν όλα αυτά. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 7, 2013 από zantetheo
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now