Jump to content



Πινετε πολυ και οδηγατε? για ριξτε μια ματια


ea6gka

Recommended Posts

ναι απλα οπως ειπες και πετρα να υπαρχει και να μην υπαρχουν τα "2 ματια" παλι μπορεις να την πατισεις..

η κακια στιγμη μπορει να συμβει σε ολους,η μανα του φιλου μου ηταν τυχερη που ο γερος δεν χτυπησε το αμαξι της απο το μερος του οδηγου αλλιως θα ειχε χτυπησει πολυ ασχημα

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 115
  • Created
  • Last Reply

Ήθελα να πώ δύο πραγματάκια.

1ον)Τα παιδιά που μένουν ΒΠ μόνο παίρνουν σπορ αμάξια και σκοτώνουν κόσμο??Γιατί είχα την αντύπωση ότι και με cinquecento μπορείς να στείλεις τν άλλο στον αγύριστο...

2ον)Ζάρρας είσαι πολύ λάθος!!Η Νο1 έγνοια ενός οδηγού αυτοκινήτου (τουλάχιστον σε αυτούς που έχουν μυαλό όλο τον χρόνο) είναι να προσέχει κυρίως τα μηχανάκια γι ανα μην σκοτώσει κανένα.Δεν σου λέω οτι αυτοί με τα αμάξια είναι καλύτεροι αλλά τα μηχανάκια μπορούν ακι τα έχουν άτομα μικρών ηλικιών με πολύ ελαφριά μυαλά.Δεν νομίζω να περιμένει κανένας από παιδιά πρώτης ή δευτέρας Γυμνασίου που είναι πάάάάρα πολλά να ξέρουν ΚΟΚ και να έχουν την ωριμότητα να οδηγήσουν σωστά και με ασφάλεια!!

Και γι ατα αμάξια όμως το ίδιο ισχύει.Όταν πάει το κάθε μ@@@@ισμένο και παίρνει μια σακαράκα και νομίζει ότι αυτομάτως τον πήραν στην ομάδα δοκιμών της Φεράρι δεν αμφιβάλλω ότι και μόνο στην σκέψη οι μηχανόβιοι φτύνουν τον κόρφο τους μην τους πετύχουν πουθενά!!Για αυτό δεν υπάρχει φταίει ο ένας ή ο άλλος.Ζώα καβαλάνε το ένα ζώα και το άλλο.Το θέμα είναι να έχεις το νου σου και για τους δύο και να φυλάγεσαι.

3ον)Ο συγκεκριμένος καθηγητής ήταν όντως μπετόβλακας!!

Link to comment
Share on other sites

Αν νομίζεις ότι κοιτώντας τους καθρέπτες έκανες το χρέος σου, και περιμένεις μετά να σε προσέξουν οι αυτοκινητάδες, απλά δεν ξέρης πως οδηγούν μηχανάκι, και παίζεις την ζωή σου στα ζάρια.

Αν το μπροστινό αυτοκίνητο οδηγείται από άντρα η γυναίκα, τι ηλικία , ξανθιά η μελαχρινή, και αν μιλάει στο κινητό, μέχρι αν από τα παρκαρισμένα η στο μπροστινό ταξί κάποιος ετοιμάζεται να βγει, είναι μερικά από τα δεδομένα που αναλύεις σε κλάσματα δευτερολέπτου όταν οδηγείς μηχανάκι.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη είδα μερικούς που δεν χωνεύουν τις μηχανές και λενε πάρε αμάξι να εισαι ΟΚ, αλλα αυτό σε ατομα σαν και εμενα οπως και σε αλλους εδω ΔΕΝ γινεται, σκεφτηκα να ποσταρω τι κανουν οι οδηγοί αυτοκινήτων που μπορούν να σκωτώσουν καποιον με μηχανη....

1. Οδηγάς τον κουβά με τις 4 ρόδες και ξαφνικά ανακαλύπτεις οτι το παρμπριζ σου είναι ελλεινό και πρεπει να το καθαρίσεις, ασυναίσθητα και με μια πολύ απλή και ευκολή κίνηση πατας το κουμπί να λειτουργίσουν οι υαλοκαθαριστήρες και να βγει το απαραίτητο υγρό καθαρισμού. Απο την ταχύτητα του κουβα με τις 4 ροδες το υγρό που δεν παει στο παρμπριζ γίνεται ενα σύννεφο το οποιο το τρώει ο απο πίσω που μακάρι να εχει κλειστή την ζελατίνα του κράνους του, γιατι αν εχει Αζαξ μέσα θα τον τσούξουν τα ματια του και οχι δεν θα δει να οδηγήσει, σε δευτερόλεπτα θα ........... Γι αυτο λοιπον το παρμπριζ καθαρίζεται ΜΟΝΟ εν στάση!!! και αν απο πίσω μας δεν έρχεται ΚΑΝΕΝΑΣ!!!

2. Αυτοι οι κουβάδες εχουν και παράθυρα, και αυτοι που τους οδηγούν συνήθως καπνίζουν μέσα στον κουβα!!! (σορρυ ειμαι φανατικός αντικαπνιστής) με αποτέλεσμα απλώνουν το χερακι τους εξω απο το παράθυρο να τινάξουν την στάχτη γιατι γιατι να λερώσουν το τασάκι του κουβά? Αν λοιπον απο πίσω έρχεται καποιος με μηχανή (εκτος του οτι μπορει να το ενοχλέι ο καπνός) μπορει να φάει στάχτη στα μάτια, μπορει και καμια γόπα! ΕΛΕΟΣ

2 απο τα πολλά και διαφορα που μπορει να σκοτώσουν χωρίς λόγο και αιτια....

Επισης οδηγάμε μηχανή πάντα με κράνος και κλειστή ζελατίνα, αν δεν ειναι καποιος ασυνήδητος με κουβά θα είναι κανενα μυγάκι, σφήγκα, μέλισσα, που μπορει να προκαλέσει μέχρι και αποκώληση αμφοβληστροειδή... (το οποιο θέλει κατευθείαν χειρουργείο..)

Αυτα και αλλα.....

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από YDinopoulos [Σήμερα, στις 15:13]

Αν εχει την ζελατινα κλειστη, και τα 2 τα αποφευγει....

:wassat:

ηθελα να ξερα τι θα ελεγες αν οι μηχανοβιοι πεταγανε τα τσιγαρα τους μεσα στο αυτοκινητο σου και τα μουτρα σου. θα ελεγες ας ειχα το παραθυρο κλειστο...

οχι φυσικα....

χαιρομαι που εισαι τοσο αντικειμενικος....

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειμαι αντικειμενικος -το ξερω- και δεν χρειαζεται ειρωνιες! Απλα δεν γουσταρω τις μηχανες. Φυσικα δεν σημαινει οτι θα κυνηγησω το μηχανακι μπροστα μου να το πατησω, ουτε να φρεναρω επιτηδες για να σκασει ο απο πισω πανω μου...

Εχουν δει αρκετα τα ματια μου με τις μηχανες, και οχι μονο στην πολη αλλα και στα χωρια. Ο χρηστης Nycos, ξερει αρκετες ιστοριες απο την Καρυστο και ειμαι σιγουρος οτι το 80% απο αυτες θα ειναι παληκαρακια που εκαναν σουζες/κολιες/κοντρες και ενα σωρο αλλες @@ιες..

Δεν λεω οτι οτι οι χρηστες ΙΧ ειναι καλυτεροι, απλα ολα τα μηχανακια ειναι αυτα πουυ κανουν την υπερβολικη ζημια...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από YDinopoulos [Σήμερα, στις 15:36]

Δεν λεω οτι οτι οι χρηστες ΙΧ ειναι καλυτεροι, απλα ολα τα μηχανακια ειναι αυτα πουυ κανουν την υπερβολικη ζημια...

:zzz: :zzz: :zzz:

Link to comment
Share on other sites

Μοιάζει να είναι το όνειρο κάθε ταλαιπωρημένου οδηγού: τα (κυριολεκτικά) ιπτάμενα αυτοκίνητα, η κυκλοφορία των οποίων αναμένεται από πολλούς με αγωνία. Πόσο κοντά βρισκόμαστε σ' αυτή τη στιγμή...;

Απαντώντας στην ερώτηση αυτή, οι περισσότεροι από τους ειδικούς τονίζουν ότι το απόλυτο οδηγικό όνειρο - ένα προσιτό οικονομικά, εύκολο στη χρήση το οποίο θα επέτρεπε στον καθένα μας καθημερινές προσγειώσεις και απογειώσεις - θα παραμείνει στη φαντασία μας για δεκαετίες ακόμα.

Όμως οι μηχανικοί της NASA, της Boeing Co. και άλλων εταιριών επιμένουν ότι η τεχνολογία που απαιτείται για να πάρει σάρκα και οστά το «ιπτάμενο αυτοκίνητο» υπάρχει ήδη.

’λλωστε, άνθρωποι σε όλο τον κόσμο προσπαθούν να κατασκευάσουν (ή ήδη κατασκευάζουν) αυτού του είδους τα οχήματα εδώ και δεκαετίες.

Οι μεν επιστήμονες πρόθυμοι

Το κυριότερο πρόβλημα είναι ότι αυτού του είδους τα αυτοκίνητα απαιτούν χρήμα και τεχνογνωσία: χωρίς τους απαραίτητους οικονομικούς πόρους ή τις γνώσεις πιλότου, οι προσπάθειες «μίξης» αυτοκινήτου και αεροπλάνου δεν στέφονται πάντα με επιτυχία.

«Όταν προσπαθείς να συνδυάσεις αυτά τα δύο, λαμβάνεις ό,τι χειρότερο και από τους δύο "κόσμους": ένα βαρύ, αργό και ακριβό όχημα, πολύ δύσκολο στη χρήση»

εξηγεί ο Mark Moore, επικεφαλής του τμήματος ιπτάμενων οχημάτων στο Ερευνητικό Κέντρο Langley της NASA στο Hampton.

Όπως μπορεί κανείς εύκολα να φανταστεί, το θέμα δεν τίθεται απλά και μόνο στη δημιουργία μιας ακόμα ηλεκτρονικής συσκευής: το αίτημα για την κατασκευή αυτών των οχημάτων γίνεται συνεχώς πιο επιτακτικό, καθώς οι μετακινήσεις αυξάνονται σε ποσότητα και απόσταση, ενώ οι αυτοκινητόδρομοι και τα αεροδρόμια δεν δείχνουν να έχουν περιθώρια για υποδοχή περισσότερων οχημάτων.

Με χρονοδιάγραμμα δεκαπενταετίας

Στη NASA, ως πρωταρχικός σκοπός έχει τεθεί η κατασκευή εξαιρετικά μικρών αεροπλάνων.

Μέχρι στιγμής, οι κατασκευές που υπάρχουν είναι εξαιρετικά απαιτητικές σε οικονομικούς πόρους, άβολες και θορυβώδεις, ενώ πριν τις οδηγήσει κάποιος χρειάζεται μήνες εκπαίδευσης.

Με άλλα λόγια, δε θα συνέφερε κανένα να «πετάγεται» με ένα τέτοιο όχημα στο γραφείο του.

Μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, οι ειδικοί της Αμερικανικής Διαστημικής Υπηρεσίας ελπίζουν ότι θα έχουν καταφέρει να αναπτύξουν μικρών διαστάσεων αεροπλάνα, με κόστος χαμηλότερο των 100.000 δολαρίων, που θα παράγουν θόρυβο αντίστοιχο με αυτό ενός δικύκλου και θα είναι τόσο εύχρηστα όσο ένα αυτοκίνητο.

Μέχρι στιγμής, σύμφωνα με τα σχέδια, αυτά τα οχήματα θα είναι άχρηστα στον αυτοκινητόδρομο, όμως θα μπορούν να δώσουν τη δυνατότητα σε καθημερινούς ανθρώπους να «πετούν» σε μακρινές αποστάσεις.

Μέσα σε δέκα χρόνια η NASA ελπίζει ότι θα υπάρχει η τεχνολογία για την κατασκευή οχημάτων που θα λειτουργούν και στον αέρα και στην ξηρά.

Και πάλι όμως θα πρόκειται στην ουσία για μικρά αεροπλάνα τα οποία απλά θα έχουν τη δυνατότητα να διανύουν μικρές αποστάσεις μετά την προσγείωσή τους - για την οποία θα απαιτείται αεροδιάδρομος.

Σε δεκαπέντε χρόνια από σήμερα οι ειδικοί της αμερικανικής υπηρεσίας αισιοδοξούν ότι θα μπορούν να κατασκευάσουν μεγαλύτερα οχήματα, που θα μπορούν να μεταφέρουν έως και τέσσερις επιβάτες και να πραγματοποιήσουν κάθετες απογειώσεις.

Αυτό που παραδέχονται όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς είναι ότι θα χρειαστεί ακόμα περισσότερος καιρός προτού ένα τέτοιο όχημα διατεθεί στο αγοραστικό κοινό.

Σύμφωνα δε με τον Moore, απαιτείται τουλάχιστον μια περίοδος 25 χρόνων

Ελικόπτερο-αυτοκίνητο

Από την πλευρά τους, οι ερευνητές της εταιρίας Boeing στο Seattle ήδη κάνουν σχέδια με προοπτική ότι τα «ιπτάμενα αυτοκίνητα» θα κυκλοφορήσουν στην αγορά: έχουν δημιουργήσει τη μινιατούρα του υβριδίου ενός κόκκινου «σπορ» μοντέλου ελικοπτέρου - αυτοκινήτου, η οποία θεωρείται ότι μπορεί να βοηθήσει τους επιστήμονες της εταιρίας να κατανοήσουν καλύτερα όσα χρειάζονται ώστε να γίνει πραγματικότητα το όνειρο αυτοκινήτου που θα σχίζει τους αιθέρες.

Η Lynne Wenberg, εκ των επικεφαλής αυτού του προγράμματος, δήλωσε ότι στόχος είναι να γίνει το «ιπτάμενο αυτοκίνητο» εξίσου προσιτό με ένα πολυτελές αυτοκίνητο, αθόρυβο, οικονομικό σε καύσιμα και συντήρηση και εύκολο στη χρήση.

Η Boeing ενδιαφέρεται ειδικότερα και για ένα άλλο πρόβλημα, το οποίο μάλλον θα αργήσει να προκύψει: με ποιο τρόπο θα γίνει δυνατή η αστυνόμευση των ουράνιων αυτοκινητοδρόμων και η αποφυγή του κυκλοφοριακού χάους όταν τα αυτοκίνητα θα ξεχυθούν στους αιθέρες.

Associated Press

Link to comment
Share on other sites

οποιος ζει σε μεγαλη πολη εχουν πολλες πιθανοτητες να παθουν τα ιδια αλλα δε πιστευω να επαναπαυεται κανεις που μενει σε μικροτερη!!!το παν ειναι να προσεχεις και να ψυχολογεις τις κινησεις των αλλων, αν τωρα καποιος εχει μηχανη απλα οσο μπορει κανεις να προσεχει γιατι παππουδες γιαγιαδες μαναδες κτλ κτλ (ολοι με λιγα λογια) στα π********ους σας γραφουν αλλα το ξερετε απο πρωτο χερι.

αλλα βαλτε και καμια προηδοποιηση βρε παιδια πρωτου δουμε τις φωτο ΜΗ ΤΡΩΤΕ:sick: :sick: :sick:

Link to comment
Share on other sites

Ούτε εγώ είμαι αντικειμενικός, προσέχω περισσότερο τις μηχανές. Γιατί στο ατύχημα ο μηχανόβιος έχει περισσότερες πιθανότητες να σκοτωθεί, το λιγότερο που του αξίζει και το ευκολότερο από πλευράς μου είναι να τον προσέξω παραπάνω. Ποιός φταίει, τι έκανε κλπ. όταν πεθάνει ο άλλος πάνω στο καπο σου ή στις ρόδες σου, πιστευω ενδιαφέρουν μόνο τη τροχαία. Τώρα αν είναι ηλίθιος παπάκιας ή βλαμμένος με street αυτό πάλι φαίνεται και τηρώ τις αποστάσεις μου. Ούτε κύρηγμα στο φανάρι θα κάνω, ούτε το κόσμο καλύτερο θα κάνω να τον προκαλέσω ή να μη τον προσέξω. Αν δεν υπάρχει και η παιδεία από τη πλευρά του μηχανόβιου δηλαδή, τι περισσότερο μπορείς να κάνεις τα ελάχιστα δευτερόλεπτα που θα συναντηθείς μαζί του στο δρόμο από να τον προσέξεις; Και το δρόμο κάθετα από όπου μας γουστάρει δε πρέπει να διασχίζουμε αλλά ποιός δε το κάνει καθημερινά; Αυτά σκέφτομαι και ελπίζω να σκέφτονται και άλλοι, όταν γίνω και εγώ ένας από "αυτούς" τους μηχανόβιους αργότερα..

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από YDinopoulos [Σήμερα, στις 15:36]

Δεν ειμαι αντικειμενικος -το ξερω- και δεν χρειαζεται ειρωνιες! Απλα δεν γουσταρω τις μηχανες. Φυσικα δεν σημαινει οτι θα κυνηγησω το μηχανακι μπροστα μου να το πατησω, ουτε να φρεναρω επιτηδες για να σκασει ο απο πισω πανω μου...

Εχουν δει αρκετα τα ματια μου με τις μηχανες, και οχι μονο στην πολη αλλα και στα χωρια. Ο χρηστης Nycos, ξερει αρκετες ιστοριες απο την Καρυστο και ειμαι σιγουρος οτι το 80% απο αυτες θα ειναι παληκαρακια που εκαναν σουζες/κολιες/κοντρες και ενα σωρο αλλες @@ιες..

Δεν λεω οτι οτι οι χρηστες ΙΧ ειναι καλυτεροι, απλα ολα τα μηχανακια ειναι αυτα πουυ κανουν την υπερβολικη ζημια...

Γιαννη κατα την γνωμη μου εισαι λαθος...

το τι μπορει να κανει ενας μοτοσυκλετιστης με τη μηχανη του δεν εχει καμια σχεση με αυτα που κανει ενας αντιστοιχος αυτοκινητιστης.....

γιατι και σουζα και παντιλικια και κοντρα να κανω.... 99% ρισκαρω τη δικια μου ζωη....

ενω ο κ@βλογκαζος νεανιας που θα κανει ταρζανιες με το αμαξακι του 99%

θα σκορπισει τον θανατο σε αλλους ΕΚΤΟΣ απο τον εαυτο του.....

νομιζα οτι μετα απο 10 χρονια εμπειριας με μηχανακια στους δρομους

τωρα που οδηγω αυτοκινητο θα μπορουσα να τους ελεγχω καλυτερα...

εκανα λαθος.... θελει 100% προσηλωση στο δρομο η οδηγηση...

ειτε εισαι ο Σουμαχερ ειτε ο Θεος ο ιδιος....

και εγω προσεχα οταν ημουν μοτοσυκλετιστης...

και εφαγα και τις σαβουρες μου απο δικιες μου μ@λακιες

αλλα τιποτα το σοβαρο...

Μια φορα ομως γινεται το μεγαλο κακο....

Δεν θελει πολυ....μια στιγμη απροσεξιας αρκει....

καπως ετσι μια πιτσιρικα με το αμαξι του μπαμπα...

δεν κοιταξε καλα απο το στενο που εβγαινε...

ειχε και στοπ που να την παρει και να τη σηκωσει....

και με πηρε αγκαλια....

με μονο 50χλμ πηγαινα αλλα

το αλμα πανω απο το αυτοκινητο της και την προσγειωση με τα μουτρα στην ασφαλτο

ακομα τα θυμαμαι...

απο τοτε ειπα τερμα τα μηχανακια

γιατι δε λεει να σκοτωθω χωρις να φταιω!!!

δυστυχως η κυκλοφοριακη παιδεια των Ελληνων οδηγων ειναι για κλαματα..

το ιδιο και οι δρομοι μας....

και η αντιμετωπιση απο τα οργανα της ταξης....

και αλλα πολλα....

κριμα γιατι τα δικυκλα θα μπορουσε να ειναι η ιδανικη λυση

στο τοσο εντονο κυκλοφοριακο προβλημα που εχει η πρωτευουσα...

Link to comment
Share on other sites

Το thread ειναι γελιο . Οι μηχανόβιοι με τους αυτοκινητάδες μαλώνουν ποιος οδηγάει χειρότερα.

Στην Ελλάδα ο κόσμος δεν ξερει να οδηγάει, παρτε το χαμπάρι, το να μαλώνουμε μεταξύ μας ποιος οδηγάει χειρότερα ειναι ηλίθιο. Ειμαστε αθλιοι. Αυτα που βλεπουν τα ματακια μου καθε μερα αν και οδηγάω μόνο 6 χρόνια , δεν περιγράφονται. Εχουμε ολα τα χαρακτηριστικά αναπτυσσόμενης χώρας και σε αυτον τον τομέα.

Υ.Γ. Ξερω να οδηγάω σημαινει ξερώ να προστατευω τον εαυτό μου και να προσέχω τους αλλους οδηγούς στο δρόμο , και όχι μπορώ να πάρω την ταδε στροφή με 120 Χ/Ω

Υ.Γ Ζαρρα λυπάμαι πολύ για την κοπέλλα αλλά και τον φιλο σου που εχασε το πόδι του.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ΓιαγκΤ [Σήμερα, στις 16:21]

Να μην συμπεριλάβουμε το σοκ από την διαπίστωση ότι αλήτες μηχανόβιοι ασέλγησαν στο καπό σου.

:rofl: :rofl: :rofl:

..αλλα δεν υπαρχει χειροτερο πραγμα απο το να το κανεις πανω σε Volvo...

πολυ ξενερα λεμε.....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.