Jump to content



Amazon και παράδοση


Gregorypeg1000

Recommended Posts

Θα τους ζητησω εκπτωτικο κουπονι για την αναμονη και την ταλαιπωρια που υπεστει . Μετα απο 2 μηνες μου λενε πως δεν εχουν stock.:meeting:

ναι ζήτα αυτό ή άμα δεν γίνεται πες τους τουλάχιστον να σε στείλουν την επόμενη παραγγελία που θα κάνεις με priority express χωρίς να το πληρώσεις.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Order Placed: 29 Jan 2013

Dispatch Estimate Monday 18 Feb 2013 - Monday 18 Mar 2013

και ακομα περιμενω να γινει..:hang2:

Τελικα η amazon μετα απο καιρο μου το εστειλε και με αποστολη next day παρολο που δεν ειχα επιλεξει κατι τετοιο.Επισης να προσθεσω πως

πλεον το πουλανε κατα 10 λιρες ακριβοτερα αλλα μου το χρεωσαν οσο το ειχα αγορασει πριν 3 μηνες.

7 May 2013 09:16:46 AM GB Order has been handed over to the carrier and is in transit

8 May 2013 02:06:00 PM ATHENS GR Delivered

Link to comment
Share on other sites

Παιδια, να ρωτησω κατι ωστε να μην ανοιγω νεο θεμα?

Οταν η παραγγελια (απο Amazon.UK) γραφει Your item(s) is (are) being sent by Deutsche Post DHL, με τι ερχεται στην Ελλαδα? Με τα ΕΛΤΑ? Δυστυχως, δεν εχω ουτε εγω tracking number.

Ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Αλλο πράγμα η DHL Courier και άλλο το γερμανικό ταχυδρομείο Deutche Post DHL

Με ΕΛΤΑ θα σου έρθει η παραγγελία σου και όχι με κούριερ

Sent from my MB860 using Tapatalk 2

Αα...μαλιστα! Ευχαριστω! Αυτο ηθελα να ξερω! Και φανταζομαι οτι απο τη στιγμη που δεν εχω tracking number η παραγγελια θα ερθει σαν απλο δεμα? Δηλαδη, οχι συστημενο? Οποτε χαρτακι-ειδοποιηση απο τα ΕΛΤΑ να ΜΗΝ αναμενω? Δηλαδη, θα ερθει ο ταχυδρομος και θα το αφησει κατω στο ισογειο?

Πως γινεται σε αυτη την περιπτωση?

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=13242]Ioanna[/MENTION]

«Και φανταζομαι οτι απο τη στιγμη που δεν εχω tracking number η παραγγελια θα ερθει σαν απλο δεμα? Δηλαδη, οχι συστημενο? Οποτε χαρτακι-ειδοποιηση απο τα ΕΛΤΑ να ΜΗΝ αναμενω? Δηλαδη, θα ερθει ο ταχυδρομος και θα το αφησει κατω στο ισογειο?»

Άλλο πράγμα αυτό που λες tracking number κι άλλο το πώς θα σου παραδοθεί. Κατ' αρχήν «αριθμό» έχουν σχεδόν τα πάντα, απλώς μερικές εταιρείες/τρόποι αποστολής στον δίνουν κιόλας ώστε να μπορείς να κοιτάς κι εσύ ενώ άλλες/άλλοι τρόποι αποστολής όχι. Ακόμη κι όταν έχεις εσύ τον αριθμό, σε μερικές περιπτώσεις μπορείς να το κοιτάς κιόλας σε πραγματικό (υποτίθεται) χρόνο, online (κι αυτό είναι που περιγράφεις εσύ όταν λες tracking number) ενώ σε άλλες περιπτώσεις δε σου δίνουν δυνατότητα παρακολούθησης σε «real-time». Το ότι δεν στον δίνουν δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει.

Το πώς θα σου παραδοθεί η παραγγελία εξαρτάται από τις διαδικασίες των εδώ κι ειδικά για τα ΕΛΤΑ δεν έχουν καν ενιαίες συμπεριφορές: το ίδιο πακέτο μπορεί τη μια φορά να στο φέρουν σπίτι, την άλλη να σου πετάξουν σημείωμα να περάσεις από το «κανονικό» σου ταχυδρομείο και την άλλη να πρέπει να πας σε άλλο χώρο που έχουν για δέματα. Το πιο συνηθισμένο, μιλώντας για Αθήνα, είναι ο ταχυδρόμος να μην κουβαλάει πακέτα άνω κάποιων διαστάσεων/βάρους και να σου ρίχνει σημείωμα. Αν όμως παραδοθεί με τις «ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ» το φέρνουν και σπίτι ακόμη και μεγάλο πακέτο. Με άλλα λόγια δε βγάζεις άκρη με σιγουριά εκτός ίσως από όταν παραγγέλνεις το ίδιο αντικείμενο και στο στένει ο ίδιος αποστολέας με την ίδια διαδικασία. Οι άλλες εταιρείες συνήθως το παραδίδουν σπίτι σου, αλλά κι αυτές έχουν διαφορές μεταξύ τους (μερικοί -εξαρτάται κι από τον υπάλληλο- «λουφάρουν» και πετάνε σημειώματα με τη μία, άλλοι είναι πιο συνεπείς κλπ).

Έτσι τουλάχιστον ήταν οι εμπειρίες μου με παραδόσεις από εξωτερικό μέχρι τώρα.

ΥΓ: «συστημένο» (registered ο αγγλικός όρος) είναι διαφορετικός όρος, μερικές χώρες (νομίζω οι Η.Π.Α είναι τέτοια περίπτωση) δε στέλνουν registered σε Ευρώπη, πάντως οι ταχυδρόμοι των ΕΛΤΑ μερικές φορές ακόμη και συστημένα γράμματα δεν τα κουβαλάνε αλλά πετάνε σημείωμα.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=13242]Ioanna[/MENTION]

Άλλο πράγμα αυτό που λες tracking number κι άλλο το πώς θα σου παραδοθεί. Κατ' αρχήν «αριθμό» έχουν σχεδόν τα πάντα, απλώς μερικές εταιρείες/τρόποι αποστολής στον δίνουν κιόλας ώστε να μπορείς να κοιτάς κι εσύ ενώ άλλες/άλλοι τρόποι αποστολής όχι. Ακόμη κι όταν έχεις εσύ τον αριθμό, σε μερικές περιπτώσεις μπορείς να το κοιτάς κιόλας σε πραγματικό (υποτίθεται) χρόνο, online (κι αυτό είναι που περιγράφεις εσύ όταν λες tracking number) ενώ σε άλλες περιπτώσεις δε σου δίνουν δυνατότητα παρακολούθησης σε «real-time». Το ότι δεν στον δίνουν δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει.

Το πώς θα σου παραδοθεί η παραγγελία εξαρτάται από τις διαδικασίες των εδώ κι ειδικά για τα ΕΛΤΑ δεν έχουν καν ενιαίες συμπεριφορές: το ίδιο πακέτο μπορεί τη μια φορά να στο φέρουν σπίτι, την άλλη να σου πετάξουν σημείωμα να περάσεις από το «κανονικό» σου ταχυδρομείο και την άλλη να πρέπει να πας σε άλλο χώρο που έχουν για δέματα. Το πιο συνηθισμένο, μιλώντας για Αθήνα, είναι ο ταχυδρόμος να μην κουβαλάει πακέτα άνω κάποιων διαστάσεων/βάρους και να σου ρίχνει σημείωμα. Αν όμως παραδοθεί με τις «ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ» το φέρνουν και σπίτι ακόμη και μεγάλο πακέτο. Με άλλα λόγια δε βγάζεις άκρη με σιγουριά εκτός ίσως από όταν παραγγέλνεις το ίδιο αντικείμενο και στο στένει ο ίδιος αποστολέας με την ίδια διαδικασία. Οι άλλες εταιρείες συνήθως το παραδίδουν σπίτι σου, αλλά κι αυτές έχουν διαφορές μεταξύ τους (μερικοί -εξαρτάται κι από τον υπάλληλο- «λουφάρουν» και πετάνε σημειώματα με τη μία, άλλοι είναι πιο συνεπείς κλπ).

Έτσι τουλάχιστον ήταν οι εμπειρίες μου με παραδόσεις από εξωτερικό μέχρι τώρα.

ΥΓ: «συστημένο» (registered ο αγγλικός όρος) είναι διαφορετικός όρος, μερικές χώρες (νομίζω οι Η.Π.Α είναι τέτοια περίπτωση) δε στέλνουν registered σε Ευρώπη, πάντως οι ταχυδρόμοι των ΕΛΤΑ μερικές φορές ακόμη και συστημένα γράμματα δεν τα κουβαλάνε αλλά πετάνε σημείωμα.

Ενταξει, ευχαριστω για την λεπτομερη απαντηση, νομιζω πως καταλαβα.

Βασικα με μενα εχει γινει το εξης: μια φιλη που ζει στο Λονδινο μου αγορασε ενα προϊον απο Amazon.UK, το πληρωσε και το εστειλε στην διευθυνση μου στη Ελλαδα. Δεν μενω Αθηνα, μενω επαρχια. Το καλοκαιρι που θα κανουμε τα μπανια μας μαζι θα της το πληρωσω.

Το προϊον, για εξαρτημα υπολογιστη προκειται, εχει βαρος, boxed, 1.9 Kg και κοστιζει 60 λιρες.

Επελεξα super saver method και δυστυχως δεν ετυχα να μου δωσουν tracking number. Δεν με πειραζει αυτο. Εχω estimated delivery date: Friday, May 17, 2013 απλα δεν ηξερα πως μπορει να φτασει, με ποια υπηρεσια ενδεχεται να φτασει δηλαδη. Απο τα λεγομενα σου καταλαβαινω οτι ή θα δω ειδοποιηση κατω να παω να το παραλαβω ή που θα το αφησει ο ταχυδρομος κατω στην εισοδο (πραγμα που δεν το πιστευω).

Ευχαριστω παντως που με κατατοπισες (πρωτη αγορα απο amazon κανω). Οταν με το καλο παραλαβω θα ενημερωσω πως πηγε η ολη διαδικασια.

:)

Link to comment
Share on other sites

συνήθως δεν αφήνουν «χύμα» στην είσοδο πολυκατοικίας ειδικά αν χρειάζεται υπογραφή (έχω τύχει όμως σε περίπτωση να αφήσουν -παράνομα μάλιστα- χύμα σε μονοκατοικία, θεωρώντας ότι είναι «γνωστός» ο παραλήπτης κι ότι του «κάνουν χάρη, να μην τρέχει στο ταχυδρομείο»). Αν είναι να έρθει με ΕΛΤΑ (έτσι κατάλαβα σου λένε τα παιδιά πιο πάνω) ρώτα τον ταχυδρόμο σου όταν τον δεις πώς λειτουργούν συνήθως. Μερικές φορές δέχονται (αν και δεν επιτρέπεται κανονικά) να κάνουν και «εξυπηρετήσεις» του τύπου «άστο στους γονείς μου αν δεν είμαι εδώ να υπογράψω» και παρόμοια.

Πάντως μην αγχώνεσαι, τις περισσότερες φορές όλα γίνονται χωρίς πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Και ομως μπορει να το αφησει κατω στην εισοδο χυμα

Δεν υπαρχει στανταρακι απο το Αμαζον οταν επιλεξεις free super saver delivery

Το μονο σιγουρο ειναι πως ακομα και να χαθει, τουσ το αναφερεις και ειτε σου ξανα στελνουν το αντικειμενο, ειτε σε αποζημιωνουν

Εχω παραλαβει αντικειμενο αξιας 10 ευρω με ups courier και μου εστειλαν κινητο αξιας 160 ευρω με απλο ταχυδρομειο :hehe:

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=5087]CrazyAnt[/MENTION] είναι των εδώ θέμα αυτό με την παράδοση, το Amazon δεν ασχολείται πέρα από την επιλογή συνεργάτη. Ακόμη και το ίδιο το Amazon όμως δεν έχει ενιαίο τρόπο για όλα τα αντικείμενα, μερικά τα στέλνει ο εκάστοτε έμπορος κλπ

Αυτό που λες για την αποζημίωση/αντικατάσταση, καλά κάνεις και το λες και μέχρι τώρα έτσι μοιάζει να είναι, να ξέρεις πάντως ότι σε μεγάλο βαθμό είναι στην καλή τους διάθεση. Δηλαδή με το "γράμμα του νόμου" (= τους όρους αποστολής, τα ψιλά γράμματα) δεν έχουν νομική υποχρέωση και τον κίνδυνο τον αναλαμβάνεις εσύ, όχι ο αποστολέας εκτός αν ρητά αναφέρουν κάτι διαφορετικό στα κείμενα που «υπογράφεις» (ηλεκτρονικά, όταν κάνεις την εγγραφή, όταν πατάς το κουμπί της παραγγελίας κλπ).

Στις περισσότερες συναλλαγές περί των οποίων γίνεται λόγος εδώ, δεν έχει μεγάλη σημασία για τους αγοραστές (λόγω μικρής αξίας των αντικειμένων και λόγω καλής εμπορικής τακτικής του Amazon) επειδή όμως μπορεί να διαβάζει κάποιος που είτε θέλει να δώσει σεβαστό ποσό είτε έχει τη δική του άποψη για το τι είναι «μικρή αξία» για αυτό και το αναφέρω.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=5087]CrazyAnt[/MENTION] είναι των εδώ θέμα αυτό με την παράδοση, το Amazon δεν ασχολείται πέρα από την επιλογή συνεργάτη. Ακόμη και το ίδιο το Amazon όμως δεν έχει ενιαίο τρόπο για όλα τα αντικείμενα, μερικά τα στέλνει ο εκάστοτε έμπορος κλπ

Αυτό που λες για την αποζημίωση/αντικατάσταση, καλά κάνεις και το λες και μέχρι τώρα έτσι μοιάζει να είναι, να ξέρεις πάντως ότι σε μεγάλο βαθμό είναι στην καλή τους διάθεση. Δηλαδή με το "γράμμα του νόμου" (= τους όρους αποστολής, τα ψιλά γράμματα) δεν έχουν νομική υποχρέωση και τον κίνδυνο τον αναλαμβάνεις εσύ, όχι ο αποστολέας εκτός αν ρητά αναφέρουν κάτι διαφορετικό στα κείμενα που «υπογράφεις» (ηλεκτρονικά, όταν κάνεις την εγγραφή, όταν πατάς το κουμπί της παραγγελίας κλπ).

Στις περισσότερες συναλλαγές περί των οποίων γίνεται λόγος εδώ, δεν έχει μεγάλη σημασία για τους αγοραστές (λόγω μικρής αξίας των αντικειμένων και λόγω καλής εμπορικής τακτικής του Amazon) επειδή όμως μπορεί να διαβάζει κάποιος που είτε θέλει να δώσει σεβαστό ποσό είτε έχει τη δική του άποψη για το τι είναι «μικρή αξία» για αυτό και το αναφέρω.

Ειτε εγω δεν καταλαβαινω τι εννοεις, ειτε δεν βγαινει καποιο συγκεκριμενο νοημα :flower:

Τον τροπο αποστολης τον επιλεγει το αμαζον (αναφερομαι στην επιλογη για Free Super Saver Delivery και οχι για συγκεκριμενο τροπο αποστολης τον οποιο καθοριζω εγω σαν αγοραστης κατα την παραγγελεια μου και πληρωνω το αντιστοιχο κοστος).

Το αν δηλαδη θα στειλει ενα αντικειμενο με UPS Courier, Royal Mail, Deutsche Post

Αναλογα λοιπον με το τι απο τα παραπανω εχουν επιλεξει, εξαρταται και το ποιος θα το παραδωσει εδω στην Ελλαδα

Στην πρωτη περιπτωση μιλαμε για κουριερ, στις αλλες δυο μιλαμε για απλη ταχυδρομικη υπηρεσια, αρα εν Ελλαδι διαχειρηστης αυτης, τα ΕΛ.ΤΑ

Το αν τα ΕΛ.ΤΑ θα αφησουν χυμα το αντικειμενο ή αν θα αφησουν σημειωμα παραλαβης, εχει να κανει με τον τροπο αποστολης και παλι.

Επειδη δεν ειναι registered, για αυτον τον λογο δεν αφηνουν σημειωμα.

Οσο για τα περι αποζημιωσης, δεν ξερω που το εχεις διαβασει αυτο που αναφερεις, αλλα στα δικα μου ματια, δεν δειχνει να εχει βαση

Αν δεν παραλαβω κατι που μου εστειλαν, δεν ειναι δικο μου προβλημα, αλλα δικο τους, γιατι η αποδειξη αποστολης και παραδοσης του αντικειμενου βαραινει αυτους και οχι εμενα

Μπορεις να μου παραθεσεις που αναφερεται στους ορους χρησης αυτο το οποιο περιγραφεις?

Γιατι εψαξα και δεν βρηκα κατι σχετικο

Link to comment
Share on other sites

Ασχετο εχει τυχει να παραγγειλει κανεις σας ποτε με Priority express?Ειναι πανακριβο και κρινοντας απο το ποσο αργουν τα κανονικα Standard-FSSD δε νομιζω οτι ειναι εφικτο ειδικα για επαρχια να ερθει κατι σε 1-3 μερες Ελλαδα,δε ξερω ομως γιατι μπορει να στελνουν και charter η αεροψεκαστικο ακομα τους εχω ικανους :rubik:

Παλιοτερα παντως amazon δε ειχε τετοιες αναμονες προς εδω.Πιστευω οτι πρεπει να γινεται λογω κρισης χαμος στο Αεροδρομιο γιατι ολα εκει καθυστερουν.Ολοκληρη η Ελλαδα ακομα και σωβρακα απο Αγγλια πρεπει να αγοραζει...

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=5087]CrazyAnt[/MENTION]

Αναλογα λοιπον με το τι απο τα παραπανω εχουν επιλεξει, εξαρταται και το ποιος θα το παραδωσει εδω στην Ελλαδα

περίπου, το πώς ακριβώς όμως παραδίδει ο εδώ (αυτό ήταν που ενδιέφερε την κοπέλα) δεν είναι σίγουρο ούτε ενιαίο για όλες τις περιοχές της Ελλάδας. Μεταξύ άλλων εξαρτάται κάποιες φορές κι από το πόσο «στόκος» ή όχι είναι ο συγκεκριμένος άνθρωπος που θα κάνει τη διανομή.

Παράδειγμα διαφορετικής παράδοσης με ίδιο αντικείμενο, αποστολέα, παραλήπτη, τρόπο αποστολής: τη μία φορά έπρεπε να πάω στο τοπικό γραφείο των ΕΛΤΑ να το παραλάβω, την άλλη (πολύ κοντά χρονικά στην πρώτη) έπρεπε να πάω σε ένα άλλο χώρο όπου συγκέντρωναν δέματα. Αυτό προφανώς αφορά τις συγκεκριμένες διαδικασίες των ΕΛΤΑ (αν υπάρχουν κι αν οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι διαχειρίστηκαν τα -ίδια- αντικείμενα με τον προβλεπόμενο τρόπο χωρίς να έχει κάνει ο ένας από τους δύο του κεφαλιού του).

Παράδειγμα «χύμα» παράδοσης: μικρό πακέτο που έχει σταλεί ως συστημένο γράμμα. Ο ταχυδρόμος αντί να αφήσει σημείωμα και να το ξαναπάει την επόμενη μέρα, θεώρησε σωστό να το παρατήσει έξω από την είσοδο μονοκατοικίας, δηλαδή ουσιαστικά στο δρόμο. Όταν ο παραλήπτης το είδε και φρίκαρε, πήγε στο γραφείο των ΕΛΤΑ να μάθει γιατί έγινε αυτό (ήταν και παράνομο συν τοις άλλοις γιατί αφορούσε συστημένο γράμμα). Οι απαντήσεις άρχιζαν από το «αποκλείεται να έγινε αυτό» (για δείξε μου το χαρτί που υπέγραψα ότι παρέλαβα να συζητήσουμε και για πλαστογραφίες - α μισό λεπτό να πάω να δω -όχι όμως να στο δείξω όταν άκουσα περί πλαστογραφίας και σκιάχτηκα -ναι όντως δεν έχει υπογραφή σας= ας του πούμε το παραμύθι ότι δεν υπέγραψε ο ταχυδρόμος κι ότι απλώς το άφησε μη μπλέξουμε και τρέχουμε εδώ πέρα) μετά περνούσαν στο «το έκανε για να σας εξυπηρετήσει» (σοβαρά; κι αν έλειπε για 3 μέρες ο παραλήπτης κι έπιανε μια δυνατή βροχή τον εξυπηρέτησε πολύ ή αν το έκλεβε κάποιος περαστικός ή αν το κατουρούσε κανένα αδέσποτο) μετά στο «ε, αφού τελικά το βρήκατε εγκαίρως το πακέτο ποιο πρόβλημα έχετε» (για να μην το κάνεις και την επόμενη φορά κουτοπόνηρε) καταλήγοντας στο «έχετε δίκιο δε θα επαναληφθεί». Βέβαια η περίπτωση να βαριόταν ο ταχυδρόμος να κουβαλάει πίσω το πακέτο και να το ξαναπηγαίνει την επόμενη δεν τους πέρασε από το μυαλό :sarcastic:

Παράδειγμα διαφορετικής αντιμετώπισης από εταιρεία courrier: ίδιο αντικείμενο, αποστολέας, παραλήπτης, ίδια εταιρεία (FedEx μάλιστα που είναι και καλή). Τη μία φορά το φέρνουν με φορτηγάκι της Fedex (μάλλον υπάλληλοί της με στολές Fedex κλπ) την επόμενη το παραδίδει (τρόπος του λέγειν) εξωτερικός συνεργάτης της Fedex (δλδ ταχυμεταφορές ο χρυσός Ερμής κυρ-Κώστας, ό,τι φάμε, ό,τι πιούμε κι ό,τι αρπάξει ο πάτος μας) ο οποίος ούτε τη διεύθυνση δε βρίσκει κι απλώς το επιστρέφει στα κεντρικά της Fedex (η συγκεκριμένη εταιρεία έχει και περιορισμένη υποδομή εδώ με ένα γραφείο στου διαόλου τη μάνα όπου πρέπει να πας να παραλάβεις) ως «αγνώστου διαμονής». Καλά κρασιά, επειδή ο παραλήπτης είχε κάνει συχνά τέτοια παραγγελία -CD ήταν- όλες τις προηγούμενες φορές είχαν παραδώσει χωρίς πρόβλημα στην «άγνωστη» διεύθυνση. Μάλιστα επειδή ακριβώς παραγγέλνει συχνά, έχει ενημερώσει και γείτονες, ψιλικατζίδικα κλπ να παρακαλούν να τα κρατάνε αυτοί αν λείπει στη δουλειά, αρκούσε να είχε ρωτήσει πού ήταν η διεύθυνση που δεν έβρισκε και θα του παραλάμβαναν και το πακέτο.

Μπορείς να είσαι σίγουρος ότι με αυτά τα technicalities δεν ασχολείται κανένα Amazon, στην καλύτερη αν δουν επαναλαμβανόμενα προβλήματα είτε θα αλλάξουν συνεργάτη στην Ελλάδα είτε θα κόψουν τη χώρα εντελώς.

Ελπίζω τώρα να το εξήγησα καλύτερα το σκέλος αυτό.

Το άλλο σκέλος με τους όρους πώλησης: επειδή χρησιμοποίησες τη λέξη αποζημίωση και παραπάνω γινόταν λόγος για εκπτωτικά κουπόνια, δωρεάν αναβάθμιση τρόπου αποστολής κλπ. Οι νομικά δεσμευτικοί (δλδ αυτά που έχεις δικαίωμα να απαιτήσεις) όροι πώλησης αναγράφονται στα Conditions of Use and Sale (στο κάτω μέρος της αρχικής τους σελίδας με μικρά γράμματα ο σύνδεσμος). Σε ενδιαφέρουν κυρίως τα Conditions of Sale όπου περιγράφει τις υποχρεώσεις τους. Αν διαβάσεις το σύνολο θα καταλάβεις αφενός ότι αρκετά που αναφέρονται εκεί είναι αόριστα ή παραπέμπουν σε άλλες διατάξεις, νόμους, συμβάσεις κλπ και αφετέρου ότι κάποια πράγματα που πολλά παιδιά εδώ αναφέρουν ότι κάνει το Amazon όταν υπάρξει θέμα, τα κάνει όχι επειδή υποχρεώνεται από το νόμο αλλά ως εμπορική τακτική (με την ίδια λογική που μερικοί παντοπώλες σου δίνουν αν θες να δοκιμάσεις λίγο τυρί πριν αγοράσεις χωρίς να είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν, κάποια bar σε κερνάνε ποτό κλπ).

Καλά κάνεις κι εσύ και όλοι μας κι αναφέρουμε την «εμπειρία» μας, μη συγχέουμε όμως το τι συνηθίζει να κάνει το Amazon (και κάθε Amazon) με το τι είναι υποχρεωμένο νομικά να κάνει (δλδ αν αρνηθούν να μπορείς να τους αναγκάσεις να το κάνουν είτε τους αρέσει είτε δεν τους αρέσει).

Π.χ. πιο πάνω ένας φίλος μίλησε για την καθυστέρηση μιας παραγγελίας που αρχικά φαινόταν In Stock κλπ

Η έμφαση δική μου:

Your order is an offer to Amazon to buy the product(s) in your order...The Order Confirmation E-mail is acknowledgement that we have received your order, and does not confirm acceptance of your offer to buy the product(s) ordered. We only accept your offer, and conclude the contract of sale for a product ordered by you, when we dispatch the product to you and send e-mail confirmation to you that we've dispatched the product to you (the "Dispatch Confirmation E-mail").

Σημείωσε ότι μερικές φορές οι έμποροι (και δε νομίζω να το κάνει σκόπιμα το Αmazon αυτό αλλά ποτέ δε ξέρεις) λένε του κεφαλιού τους προκειμένου να περιορίσουν την ευθύνη τους με το έτσι θέλω (κι όπου πιάσει). Σε τέτοια περίπτωση -επαναλαμβάνω δε νομίζω ότι αφορά το Amazon- πρέπει κάποιος να ψάχνει περαιτέρω χωρίς να σταματά στο τι λέει ο κάθε έμπορος.

Ελπίζω να είναι καλύτερα κατανοητό τώρα τι εννοούσα στο προηγούμενο μήνυμα

[MENTION=163]Helly[/MENTION]

αν τυχόν ενδιαφέρεσαι για συχνές τέτοιες συναλλαγές με Amazon δες κιόλας μήπως σε συμφέρει καμιά Prime συνδρομή.

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω την αληθεια τα μεσα μεταφορικα για κατι 2-10 κιλα ειναι 40-60 ευρω με Priority.Aν με καμια συνδρομη της ταξη των 50 ευρω το χρονο για περιορισμενο αριθμο παραγγελιων βεβαια κατεβαινε το ποσο αυτο στο μισο θα το σκεφτοντουσαν πολλοι απο δω μεσα πιστευω.Κακα τα ψεματα τουλαχιστον το 50% του thelab απο ebay και ευρωπαικα amazon ψωνιζει και το μονο μειονεκτημα απ οτι βλεπω εγω ειναι οι μεγαλοι χρονοι αναμονης της αποστολης σε FSSD και Standard.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπερα guys!

Θελω να κανω μια ερωτηση! Δεν εχω αγορασει ποτε απο amazon και ενδιαφερομαι για ενα razer naga! Σε αυτα τα προιοντα υπαρχουν εγγυησεις;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,έκανα μια παραγγελία από amazon.co.uk με την επιλογή super saver delivery για μεταφορικά και δεν μου έδωσαν κωδικό tracking.To θέμα είναι ότι έχει περάσει η ημερομηνία που μου είχαν στείλει πως θα γίνει η παράδοση.Σε περίπτωση που δεν έρθει μεχρι το τέλος της βδομάδας τι κάνω?Μιλάω με τα ελτα?Με το amazon?

Μιλάς με Amazon και κατα πάσα πιθανότητα σου στέλνουν νέο πακέτο (χωρίς χρέωση)

http://www.thelab.gr/ti-pou-poso/amazon-ekswpragmatiki-eksypiretisi-122302.html

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.