Jump to content



UPS MISTRAL 1650XD αναζητείται software ελέγχου


l_satsok

Recommended Posts

Αντιμετωπίζω μια περίεργη κατάσταση.

πριν μερικές μέρες μου κάηκε το UPS mustek 1000 και μου χάρισε ένας φίλος 2 UPS που είχε χαλασμένα.

κατάφερα να επισκευάσω το MISTRAL 1650XD, ενώ το άλλο ένα TURBO-X 650 δουλεύει μεν με καινούργια μπαταρία αλλά δε δείχνει να τη φορτίζει..τέλος πάντων χρησιμοποιώ το MISTRAL που δείχνει καλούτσικο αλλά αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα.

το software που ελέγχει και τα δύο αυτά UPS είναι το UPSilon 2000, (το winpower που είχα εγκατεστημένο δεν τα βλέπει καθόλου),

Στην περίπτωση μου επειδή είμαι με windows 8 δουλεύει μόνο το UPSilon 2000 version 5, περιττό να αναφέρω ότι μετά από 4 χρόνια φυσικά και δεν υπάρχει ούτε ίχνος από το cd του με το serial.

Κατέβασα λοιπόν τη version 5 από το επίσημο site SelfProtec : SelfProtec : Home που αντιπροσωπεύει το MISTRAL,

Μέσα στο αρχείο εκτός από το πρόγραμμα υπήρχε και ένα κλειδί σε ένα .txt αρχείο.

το βάζω , δουλεύει κανονικά το πρόγραμμα συνδέεται και ελέγχει το UPS, αλλά μετά την πρώτη επανεκκίνηση μου βγάζει το παρακάτω μήνυμα:

το cd key που χρησιμοποιείτε υπάρχει σε άλλο pc, παρακαλούμε κάντε regist με το user name και το password σας για να ενεργοποιήσετε το πρόγραμμα σε αυτό το computer!!!!

(φυσικά που να γνωρίζω εγώ το user αυτού που έχει το κλειδί!!)

Αφού το κλειδί αυτό λοιπόν υπάρχει σε άλλο pc γιατί το βάλανε μέσα στην επίσημη ιστοσελίδα τους;;;

Εάν δεν υπάρχει cd, πολύ φυσικό σε μηχάνημα 4 ετών και από δεύτερο χέρι, τι κάνουμε; πετάμε το μηχάνημα και παίρνουμε άλλο;

και γιατί θα πρέπει να κάνουμε regist για να δουλέψει ένα software που η μόνη του χρησιμότητα είναι ο έλεγχος ενός μηχανήματος που έχουμε αγοράσει από την εν λόγω εταιρεία; είναι σαν να αγοράζω ένα printer και να μου ζητάνε λεφτά και για το driver του, αυτό είναι εντελώς παράλογο κι εγώ τουλάχιστον δεν μπορώ να το καταλάβω.

Και μετά από όλα αυτά ενώ τους γράφω συμπληρώνοντας τη φόρμα που υπάρχει στη σελίδα τους δίνοντας τους όλα μου τα στοιχεία, τηλέφωνα, διευθύνσεις κλπ, και τους εξηγώ όσο πιο ευγενικά γίνεται την κατάσταση, γιατί επί μια εβδομάδα με έχουν ΓΡΑΜΜΕΝΟ;;;

Τέλος πάντων, θεωρώ τη όλη κατάσταση εξωφρενική, γελοία και απαράδεκτη, μια τραγική εταιριούλα της ταϊβάν χωρίς κανένα σεβασμό στον πελάτη, κλπ κλπ που θέλω να εκφράσω αλλά καλύτερα ας το αφήσω....

Αλλά δεν με απασχολεί αυτό, απλά με απασχολεί το πως θα δουλέψει το πρόγραμμα και γι αυτό γράφω εδώ μήπως γνωρίζει κάποιος τη λύση και μπορεί να βοηθήσει.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.