Jump to content



F1- Το πρωτάθλημα μόλις άρχισε!!!!!!


ZAK

Recommended Posts

Μα τον Σουμάχερ δεν τοον κατηγορεί κανείς για κακή οδήγηση.Τον κατηγορούν για βαρετή τσουκου-τσούκου-μπόλ οδήγηση και αυτό είναι χειρότερο.Το προιόν F1 αρχίζει να χάνει την αίγλη και το ενδιαφέρον του και αυτό είναι που θα πρέπει να κοιτάξουν οι υπεύθυνοι!!Οι περισσότεροι άνθρωποι θεωρούν ότι το ενδιαφέρον θα γυρίσει στην Φόρμουλα 1 την ίδια ώρα που θα φεύγει ο Σουμάχερ

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

@Tsunami: Δεν είναι λόγω Schumacher που έχει χάσει το ενδιαφέρον της η F1, αλλά επειδή έχουμε φτάσει σε τέτοιο επίπεδο που τα προσπεράσματα είναι πλέον σπάνια... Γενικά πλέον η F1 έχει χάσει το ενδιαφέρον της γιατί έχει φτάσει να ευννοείτε η οδήγηση στο στυλ του Schumacher... Οι αγώνες πλέον δεν κερδίζονται με μάχες οδηγών, αλλά μέσα από τα pits και τις δοκιμές εξέληξης. Φτάνει ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο με έναν ικανότατο οδηγό ωστε να το οδηγήσει με σταθερότητα για 70 γύρους και μικρές φθορές στα ελαστικά και στα φρένα...

@sotiris: Στις pole potition o Schumacher έχει περάσει εδώ και καιρό το Senna...

Δεν έχει βέβαια το ρεκορ pole potition προς αγώνες...

@zyx: Ήταν το '92

Link to comment
Share on other sites

ναι ε? κρίμα ρε γαμώτο. όλα τα πήρε πια??

όπως κατάλαβες την έχω κόψει την f1. έφυγε κιο μικα...

τέλος πάντων, κι ο σούμι παλιά γ@μιώντας πήγαινε,

όλο νέα πατήματα σε στροφές και τέτοια.

βέβαια δεν κάνει τις προσπεράσεις που κάνει ο villeneuves για

παράδειγμα, αλλά δεν ήταν πάντα τσούκου τσούκου.

τώρα έτσι όπως είναι ο ανταγωνισμός, απλά δεν χρειάζεται

να υπερβάλλει, γι' αυτό και το θέαμα είναι μηδενικό.

θέλω να δω villeneuve όμως, τον έχω πεθυμήσει,

να κάνει πάλι καμιά προσπέραση από τα χόρτα!

Link to comment
Share on other sites

μου φαίνεται οτι θα πρέπει να διαχωρίσετε το αποτέλεσμα(aka σκοπός) απο το θέαμα (aka άσκοπη φθορά ελαστικών,οδήγηση χωρίς αύριο και συνεχές κουρεμα του γρασσιδιού).. όλοι πια ενδιαφέρονται για το αποτέλεσμα,θυμηθείται τον Montoya στην πρώτη του χρονιά.... εντυπωσιακός,πήγαινε μαμιώντας και τι κατάφερε? τις περισσότερες φορές ήταν εκτός πίστας όταν οδηγούσε με υπέρμετρο ενθουσιασμό...και εμένα μου έχουν λείψει οι προσπεράσεις κτλ και έχω βαρεθεί να βλέπω αγώνες που κρίνονται στην στρατηγική (βλ Pit stops) αλλά πρωταρχικός στόχος τβν ομάδων πια είναι το αποτέλεσμα,η συλλογή βαθμών

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από XTCgr

μου φαίνεται οτι θα πρέπει να διαχωρίσετε το αποτέλεσμα(aka σκοπός) απο το θέαμα (aka άσκοπη φθορά ελαστικών,οδήγηση χωρίς αύριο και συνεχές κουρεμα του γρασσιδιού).. όλοι πια ενδιαφέρονται για το αποτέλεσμα,θυμηθείται τον Montoya στην πρώτη του χρονιά.... εντυπωσιακός,πήγαινε μαμιώντας και τι κατάφερε? τις περισσότερες φορές ήταν εκτός πίστας όταν οδηγούσε με υπέρμετρο ενθουσιασμό...και εμένα μου έχουν λείψει οι προσπεράσεις κτλ και έχω βαρεθεί να βλέπω αγώνες που κρίνονται στην στρατηγική (βλ Pit stops) αλλά πρωταρχικός στόχος τβν ομάδων πια είναι το αποτέλεσμα,η συλλογή βαθμών

:T:

Link to comment
Share on other sites

ενώ τώρα που ωρίμασε τι κατάλαβε??

οδηγώντας σαν το σουμάχερ απλά δεν μπορείς να φτάσεις το

σουμάχερ, γιατί αυτό που κάνει το κάνει τέλεια. χαλάρωσε ο μοντόγια,

αλλά και πάλι κάνει τα 3πλά λάθη από τον σουμι.

Link to comment
Share on other sites

Εγω ενα ξερω..οταν αρχισα να βλεπω φορμουλα1 υποστιριζα γενικα την ρενο.Ακομα και οταν ειχαν πρωτο οδηγο τον Χιλ τοτε στην Γουιλιαμς εμενα μου κινουσε περισσοτερο το ενδιαφερον ο μικρος τρελιαρης με τα βαμμενα μαλλια που ηταν στην δευτερημονοθεσιο της ομαδας :)

Ειδικα μετα την πανεξυπνη προσπεραση στον γραν πρι στην Χερεθ το 97 στον ακατανομαστο απο τρελαθηκα:worship:

Ο τυπος ειναι ο καλυτερος ακομα και απο τον αντιαθλητικο πολλες φορες ακατανομαστο και ας μου πει οποιος θελει οτι ο ενας εχει 7 και ο αλλος ενα πρωταθλημα!Βαζω στοιχημα οτι αν ρωτουσες τον γερμανο στανταρ θα ανταλλαζε μερικα απο τα ανουσια πρωταθληματα του για αυτο του 97!Επισης μην ξεχναμε οτι ο ακατανομαστος οποτε ειχε ανταγωνισμο(αναγκαστικα απο τις αλλες ομαδες γιατι απο τον τιμ μειτ του απαγορευοταν) εχανε τα πρωταθληματα το ενα μετα το αλλο!

Φερραρι και ΦΙΑ για τους δικους τους λογους η καθε μια μετα τον θανατο του Σεννα αναζητουσαν εναν τυπο να τον θεοποιησουν και να τον κανουν σταρ(θυμηθειτε στο ΝΒΑ μετα που εφυγε ο Αιρ τι εγινε για να κανουν θεο τον κομπι μπραιαν) οποτε ετυχε ο γερμανος.

Για μενα ο ακατανομαστος ειναι πολυ καλος οδηγος,οπως και οι περρισοτεροι στην Φορμουλα 1 .... αλλα καναδος δεν θα γινει ποτε!!!!

Δεν θα γινεις καναδος ποτεεεε ...γερμανεεεε γερμανε εεε !!!!

:worship: Jacques Villeneuve Rulez!!! Η Κινα ερχεται!!!! :banging:

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω αν θυμαται κανεις τον wurtz! κανα 2 χρονια ετρεξε! το παληκαρι καιρδισε Grand prix(δεν θυμαμαι πιο!) και οταν τον ρωτησαν πως εμαθε την πιστα κτλ απαντησε: επεζα στο playstation την πιστα και την εμαθα!! ειχε μοβ μαλλια ο τυπος! anyway δεν υφισταται να κανεται συγκρισεις senna shummi manshell mikka hill villeneuve κτλ.

ο καθε οδηγος ειχε την εποχη του(καποιες χρονιες) τωρα καλως η κακως ειναι η εποχη του shummi. οσο αφορα τον senna τον οποιο δεν προλαβα δυστυχως. Ειχα δει ενα αφιερωμα περυσι στο traction οταν ηταν η επετειος του θανατου του! ο τυπος ηταν πραγματικα παθιασμενος ειχε παθος και το εδειχνε! πχ οσα πρωταθληματα και να παρει ο raikonen στο μελλον ποτε δεν θα ταυτιστει ο κοσμος μαζι του οπως με senna η manshell! το παληκαρακι ειναι τοσο ψυχρο οσο δεν γινεται ρε παιδι μου!

Link to comment
Share on other sites

Έλα μωρέ καλό είναι το παλικαράκι.Ναι συμφωνώ και εγώ οτι όλα γίνονται για τους πόντους.Αλλά θα επιμείνω ότι μεγάλο ρόλο στο ότι η φόρμουλα έχει χάσει το ενδιαφέρον της έχει και ο γερμανός.Πολλά παιδιά που ξέρω έχουν σταματήσει να βλέπουν γιατί ξέρουν ότι πια ισχύει το γνωμικό->Η φόρμουλα 1 είναι ένα πολύ ωραίο σπόρ όπου όλοι τρέχουν και στο τέλος νικάει ο Γερμανός!!!

Link to comment
Share on other sites

Ρε σεις μόλις τώρα πήρα χαμπάρι αυτό το threat, αντε να πώ και εγώ τα δικά μου.....

Βλέπω formula 1 απο μικρός, περίπου 8 χρονών σε ασπρόμαυρη tv και τώρα είμαι 42 :D

Εχω αποδεχτε΄πι οτι δεν υπάρχει εδω και αρκετά χρόνια η αίγλη που υπήρχε κάποτε, τότε ήταν διαφορετικά, πριν 15 χρόνια ήσουν οδηγός και κέρδιζες σήμερα πρέπει να έχεις την ικανότητα να οδηγείς το μονοθέσιο στα άκρα που είναι αποδεκτά για να τερματίσει, πρέπει να είσαι τέρας ψυχραιμίας και να κάνεις 70 γύρους το ίδιο καλούς και εδώ θα συμφωνήσω με ενα φίλο και θα πώ οτι ο σούμι είναι η κορυφή τα τελευταία χρόνια για τα δεδομένα των τελευταίων χρόνων, δηλαδή όπως παίζει τώρα η f1 είναι ο καλύτερος, πρίν 10 χρόνια δεν ξέρω αν θα ήταν.

Τα γεγονότα που χαράχτηκαν στην μνήμη μου ........

α) έκλαψα σαν μικρό παιδί οταν χάθηκε ο AYRTON γιατί αυτό το παλλικάρι μου είχε κλέψει την καρδιά, κέρδιζε ή έχανε δεν είχε σημασία, όταν έφυγε ήταν σαν να έβλεπα παγκόσμιο κύπελλο χωρίς την Βραζιλία.

β) μου την έδινε στα νεύρα ο Niki Lauda γιατί μπορούσε να είναι κολλημένος πίσω απο κάποιον 69 γύρους και να περιμένει πότε θα κάνει το λάθος ο μπροστινός και επειδή τον εχω γνωρίσει και απο κοντά ξέρω τι μ@λ@κ@ς είναι.

γ) μου άρεσε πολύ ο Emerson Fitipaldi και ήμουν είμαι και θα είμαι πάντα ferrari γιατί ήταν και είναι ΘΡΥΛΟΣ :clap:

Ο Montoya είναι καραγκιόζης

Ο Raikonen είναι πιστεύω το μέλλον που θα δούμε τα επόμενα χρόνια

Ο Hakkinen ήταν κορυφή και εύχομαι να τον ξαναδούμε

Αυτά για την ώρα

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ταραμας

εδώ θα συμφωνήσω με ενα φίλο και θα πώ οτι ο σούμι είναι η κορυφή τα τελευταία χρόνια για τα δεδομένα των τελευταίων χρόνων, δηλαδή όπως παίζει τώρα η f1 είναι ο καλύτερος, πρίν 10 χρόνια δεν ξέρω αν θα ήταν.

Ευχαριστώ που με επιβεβαιώνεις...

Καιρός ήταν να γράψει και κάποιος που έχει δει και τους πολύ παλιούς...

Αρχική απάντηση από ταραμας

β) μου την έδινε στα νεύρα ο Niki Lauda γιατί μπορούσε να είναι κολλημένος πίσω απο κάποιον 69 γύρους και να περιμένει πότε θα κάνει το λάθος ο μπροστινός και επειδή τον εχω γνωρίσει και απο κοντά ξέρω τι μ@λ@κ@ς είναι.

Δεν το κατάλαβα? Έχεις γνωρήσει απο κοντά το Lauda??? :jump:

Αρχική απάντηση από ταραμας

Ο Montoya είναι καραγκιόζης

:clap: :clap: :clap:

Link to comment
Share on other sites

επειδη ομως δεν θα μαθουμε ποτε τη θα γινοταν αν θα ετρεχε πριν 10 χρονια η ζησητηση ειναι ανουσια γιατι μπορει να ηταν και ακομα καλυτερα . υποθετικα ολα ειναι πιθανα. τι γραφει η ιστορια μετραει

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια,απο τοτε που ειδα για πρωτη φορα αγωνες ταχυτητας μοτοσυκλετας (Moto GP & Superbike) την F1 τη βρισκω εντελως βαρετη!

Για να δεις καμια προσπεραση πρεπει να κανεις ταμα!

Πολυ στρατηγικη και λιγο θεαμα κατα τη γνωμη μου.

Καθιστε να δειτε Moto Gp καμια Κυριακη στο Eurosport και θα καταλαβετε τι εννοω.

Εκει πεφτουν ''κορμια'' :)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Ilias83 [Σήμερα, στις 06:36]

Ευχαριστώ που με επιβεβαιώνεις...

Καιρός ήταν να γράψει και κάποιος που έχει δει και τους πολύ παλιούς...

Δεν μπορώ να κάνω σύγκριση, τα δεδομένα είναι εντελώς διαφορετικά και φαίνεται οτι η κατάσταση των τελευταίων ετών κολλάει σαν γάντι στις δυνατότητες του Σούμι, δεν είμαστε σοβαροί όμως οταν προσπαθούμε να τον υπβιβάσουμε, όπως και να το κάνουμε είναι απο τους κορυφαίους στην ιστορία της F1, ίσως οχι ο πρώτος αλλά πάντως στους κορυφαίους.

Δεν το κατάλαβα? Έχεις γνωρήσει απο κοντά το Lauda??? :jump:

Σωστό, ως γνωστόν είναι ιδιοκτήτης αεροπορικής εταιρείας και ο ίδιος κυβερνήτης, εφαγα 15 χρόνια σαν αντιπρόσωπος αεροπορικών εταιριών και είχα την ατυχία να τον γνωρίζω.

Link to comment
Share on other sites

Όχι φίλε μου...

Δεν προσπαθεί κανείς να τον υποβιβάσει... (τουλάχιστον μιλάω για τον εαυτό μου)

Πάνω απ'όλα λέω οτι αυτή τη στιγμή είναι ο κορυφαίος πιλότος στη F1 και πρωταγωνιστεί σε αυτή τα τελευταία 9 χρόνια...

Απλά αν θέλουμε να βλέπουμε σφαιρικά και αντικειμενικά τα πράγματα, πρέπει να πούμε οτι τον Shumi και οι συνθήκες που επικρατούν αυτή τη στιγμή στη F1 του τεριάζουν και η τύχη τον έχει ευννοήσει αρκετά σε σχέση με άλλους και πολλές φορές έχει εύνοια από τη FIA που οθκ ολίγες φορές έχει κρίνει με 2 μέτρα και 2 σταθμά...

Από εκεί και πέρα προς Θεού εγώ δεν είπα ποτέ οτι τα πρωταθλήματα δεν τα άξιζε...

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν τα μαθατε τα μαντατα αλλα η ford μετα την αποχωριση απο το ραλλυ αποχωρει και απο την φορμουλα ενα.Δικαιολογια λεει ειναι οτι βαρεθηκαν να ειναι στις πισω θεσεις!!!Αν ειναι δυνατον!! Δηλαδη τετοιος κολοσσος τι περιμενε?? Να κανουν οι αλλοι στην ακρη?Βεβαια με εναν Lauda που ειχαν ξεκινησει πριν μερικα χρονια σαν jaguar σε συναρτηση με αυτα που εχω ακουσει για τον ιδιο τι περιμενεις?Δειξε μου τους υπαλληλους σου να σου πω ποιος εισαι!!

Το γεγονος ειναι παντως λυπηρο αν αναλογιστεις οτι τα μονοθεσια συνεχεια χρονο με τον χρονο μειωνονται και οι μεγαλοι κατασκευαστες αποχωρουν.Τωρα εχει προβλημα και ο συμπαθεστατος Εντι Τζορταν αλλα και η κακομοιρα η Μιναρντι με αυτην την αποχωρηση της Φορντ.Ετσι οπως την καναν την Φορμουλα τι να πει κανεις...τουλαχιστον η γκομενα της παραλιακης που εχει κινητο Vodafone ειναι ακομα ευχαριστημενη αφου ο Σουμαχερ περνει τα πρωταθληματα....(κακιες) χεχχεχεεχ:tomato:

Link to comment
Share on other sites

Πολύ κρίμα.Συνέχεια ομάδες κόβονται γιατί δεν παίρνουν νίκες άρα δεν παίρνουν λεφτά,άρα ποιο το νόημα του να συνεχίσεις...Έτσι πήγε και η ’ροους...Διορθώστε με αν κάνω λάθος...

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς για τις μικρές ομάδες δεν υπάρχει μέχρι στιγμής και λέω μέχρι στιγμής γιατί δεν ξέρουμε ακόμα τι θα αλλάξει, για τις μικρές ομάδες λοιπόν δεν υπάρχει μέλλον δυστυχώς, το σπόρ αυτό φτωχαίνει γιατί για να υπάρχει πρώτος πρέπει να υπάρχει και δευτερος και τρίτος κλπ αλλιώς ούτε πρώτος υπάρχει.

Για τις μεγάλες ομάδες όμως δεν υπάρχει καμμιά δικαιολογία, Maclaren-Mercedes, Williams-BMW, RENAULT, TOYOTA, τουλάχιστον γι'αυτές δεν υπάρχει τίποτα παρά η ανικανότητά τους και μόνο. Οταν δεν μπορεί να τερματίσει τον αγώνα η Maclaren δεν φταίνε ούτε οι κανονισμοί ούτε ο σούμι ούτε οι κερκίδες με τους φιλάθλους :D φταίνε μόνο οι ίδιοι, κρίμα γιατί έχουν εναν απο τους καλύτερους αν όχι τον καλύτερο νέο πιλότο στην διάθεσή τους.

Ο Montoya, για τον οποίο είχα πεί την ίδια φράση όταν τον είδα για πρώτη φορά ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ :tomato: μόνος του να τρέχει πάλι δεύτερος θα βγεί γιατί δεν θα τερματίσει :jump: κατά τα λεγόμενά του απο τις συνεντεύξεις, ενα χρόνο δεν κέρδιζε γιατί του έφταιγε ο σούμι, μετά δεν κέρδιζε γιατί του έφταιγαν οι πιό αργοί πιλότοι, μετά έφταιγε το αυτοκίνητο και τώρα φταίνε οι φίλαθλοι που όποτε περνά απο μπροστά τους σηκώνουν τις σημαίες της ferrari :p για όλα αυτά είναι ξεφτίλας.

Υπάρχουν καλύτεροι πιλότοι που χάνονται σε μικρές ομάδες όπως οι fishicella, masha κλπ που καταφέρνουν να τερματίσουν με μια minardi, την στιγμή που ο Montoya τσακώνεται με το αυτοκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

η αλήθεια είναι ότι ο montoya είναι λίγο "χασάπης",

αλλά όχι σαν τον coulthard. είναι γρήγορος οδηγός

και κάνει αρκετά τολμηρές κινήσεις, απλά δεν έχει

την ισορροπία που χρειάζεται.

εμένα πάντως όταν έβλεπα με έκανε και γέλαγα, ειδικά

σε πίστες όπως το μονακό, που δεν μπορεί να συγκρατήσει

την έλξη του με την μπαριέρα.

αν ήθελαν να σώσουν τις ομάδες, θα μπορούσαν να

μοιράζουν τα χρήματα πιο ορθολογιστικά, και όχι

όλα οι 3 πρώτοι, γιατί έτσι ευνοούνται οι ήδη μεγάλες

ομάδες.

Link to comment
Share on other sites

Οντως η arrows γι αυτο αποχωρησε...Ταραμας μεσα στις ανικανες εγω τοποθετω και την Φορντ.Οταν την εκαναν jaguar περιμενα πολλα πραγματα απο αυτους...αλλα το μονο που ηρθε ηταν απογοητευση...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.