Jump to content



Μας την έφερε το public!!!!!!!!!


Recommended Posts

πρόσφατα είχαμε παρόμοια περίπτωση με τους 3770κ απο το you.gr

έδωσαν σε όσους παράγγειλαν. λάθος απο πλευρά τους η τιμή, αλλά το λούστηκαν. και φέρθηκαν εντάξει.

και το public το ίδιο, με μικρή εξαίρεση όσους έλαβαν μαιλ για άκυρο.

πόσοι είναι όμως αυτοί; σίγουρα έγινε παραγγελία έγκαιρα πριν αλλάξει η τιμή; μήπως το μαγαζί ταυτόχρονα δέχτηκε αρκετές παραγγελίες όταν τελείωνε το στοκ κι έπρεπε κάποιος να μείνει στην απέξω;

συμφωνω με κάτι που ειπώθηκε πιο πάνω, αν το έκανε άλλο μεγάλο μαγαζί θα λέγαμε, α δεν πειράζει λάθος ήταν έτσι κι αλλιώς.

τώρα που το έκανε το public γινόμαστε απαιτητικοί και θυμόμαστε τα δικαιώματα του καταναλωτή;

τελευταίο, but not least, ελπίζω να μην δούμε καλοθελητές πάλι στις αγγελίες να πουλάνε αβέρτα. Να θυμίσω και κάτι Logitech Dinovo κόπια ιστορία πριν λίγα χρόνια απο eshop που τα αγοράζανε δέκα δέκα (υπάλληλος δήλωσε έτσι) και πουλούσανε σε αγγελίες μα απόθεμα για όλους όσουν έστελναν πμ κλασσικά...

Link to comment
Share on other sites

Το you όντως ξηγιέται καλά. Τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει πολύ αξιόπιστοι. 2 φορές κάνανε foul σε μένα και τις δύο φορές χίλιες συγνώμες και πάρε και μια δωροεπιταγή για την ταλαιπωρία.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα την πατήσανε και με την προσφορα της μητρικής που είχε ο κωτσoβολος και το electroworld.Τους κάλεσαν και τους είπαν οτι εξατλήθηκαν απο τον προμηθευτή.

Οπότε το παιχνίδι είναι στημένο....συνεχίστε να υποστηρίζεται τις πολυεθνικες και να δίνεται θετικές οταν μας κοροιδεύουνε μπροστά στα μάτια μας.

Αν ξέρατε τι διαφήμηση του κάνουμε μόνο και μόνο που παντού γράφεται την λέξη puplic η πλαισιο η κωτσοβολος. Καμια φορά ακόμα και αρνητικά σχόλια να εχει καποιο μαγαζί σε βάθος χρόνου διαφήμηση είναι.

Και καθόμαστε εμεις και μαλώνουμε μεταξύ μας αν εινα καλό η κακό το μαγαζάκι.......

Εσεις νομίζεται οτι είναι τόσο εύκολο ενα puplic να κάνει λάθος, που για να βγει μια τιμή περνα απο το λιγοτερο απο 3 ατομα για να παρει εγκριση.

Αρκετά μου φαίνεται ασχοληθήκαμε πλέον......

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα την πατήσανε και με την προσφορα της μητρικής που είχε ο κωτσoβολος και το electroworld.Τους κάλεσαν και τους είπαν οτι εξατλήθηκαν απο τον προμηθευτή.

Οπότε το παιχνίδι είναι στημένο....συνεχίστε να υποστηρίζεται τις πολυεθνικες και να δίνεται θετικές οταν μας κοροιδεύουνε μπροστά στα μάτια μας.

Αν ξέρατε τι διαφήμηση του κάνουμε μόνο και μόνο που παντού γράφεται την λέξη puplic η πλαισιο η κωτσοβολος. Καμια φορά ακόμα και αρνητικά σχόλια να εχει καποιο μαγαζί σε βάθος χρόνου διαφήμηση είναι.

Και καθόμαστε εμεις και μαλώνουμε μεταξύ μας αν εινα καλό η κακό το μαγαζάκι.......

Εσεις νομίζεται οτι είναι τόσο εύκολο ενα puplic να κάνει λάθος, που για να βγει μια τιμή περνα απο το λιγοτερο απο 3 ατομα για να παρει εγκριση.

Αρκετά μου φαίνεται ασχοληθήκαμε πλέον......

Καλά μην νομίζεις και αυτά μαγαζάκια είναι. Σιγά μην ελέγχουν και 40 Φαρισαίοι τις τιμές.

*GNex*

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα την πατήσανε και με την προσφορα της μητρικής που είχε ο κωτσoβολος και το electroworld.Τους κάλεσαν και τους είπαν οτι εξατλήθηκαν απο τον προμηθευτή.

Ενα ατομο εφαγε ακυρο για την ακριβεια και μαλλον απο λαθος στους καταλογους, με μια φθηνη δικαιολογια (ισως σε πολυ μικρο ποσοστο να ισχυει, αν και δυσκολακι).

Δεν εγινε κατι αναρμοστο κατα την γνωμη μου, ειδικα απο την στιγμη που δεν παρελαβε κανενας και η μητρικη εξαφανιστηκε απο το site σε συντομο χρονικο διαστημα, χωρις να δημιουργηθει περαιτερω θεμα.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι δεν ανοιγετε ολοι εσεις μαγαζακι, αφου ειστε τοσο καλοι;

Και μολις γινει κανα τετοιο λαθος και δωσετε κατα λαθος εκτπωση, εγω θα παραγγειλω 1.000 κομματια.

Και αν δεν εχετε, να παραγγειλετε απο τον προμηθευτη σας να μου φερετε.

Link to comment
Share on other sites

Παρελαβα σημερα εγω 2 κομματακια. Οχι 3 που ειχα παραγγειλει αλλα ολα καλα. Και 2 μια χαρα ειναι... Περιμενα οτι θα φαω ακυρο (οχι οτι αν ετρωγα θα καθομουν να κραζω εννοειται το θεωρω ξεφτιλα)

Link to comment
Share on other sites

Γιατι δεν ανοιγετε ολοι εσεις μαγαζακι, αφου ειστε τοσο καλοι;

Και μολις γινει κανα τετοιο λαθος και δωσετε κατα λαθος εκτπωση, εγω θα παραγγειλω 1.000 κομματια.

Και αν δεν εχετε, να παραγγειλετε απο τον προμηθευτη σας να μου φερετε.

συμφωνώ απόλυτα:worship:

Link to comment
Share on other sites

Παρελαβα σημερα εγω 2 κομματακια. Οχι 3 που ειχα παραγγειλει αλλα ολα καλα. Και 2 μια χαρα ειναι... Περιμενα οτι θα φαω ακυρο (οχι οτι αν ετρωγα θα καθομουν να κραζω εννοειται το θεωρω ξεφτιλα)

Εγώ παράγγειλα δύο κ έδωσαν ένα. Σε όλους - 1 έδωσαν;

*GNex*

Link to comment
Share on other sites

Για όσους δεν ξέρετε πως λειτουργεί το σύστημα.

Καταστήματα όπως το Public, το πλαίσιο κλπ, με απλά λόγια Α.Ε. είναι υποχρεωμένα βάση νόμου να τηρούν θεωρημένη αποθήκη.

Αυτό τι σημαίνει; Δεν μπαίνει τίποτα στην αποθήκη και δε βγαίνει τίποτα χωρίς παραστατικό.

Αν λοιπόν ΟΛΑ λειτουργούν καλά, ξέρουν ανα πάσα στιγμή απο το λογιστικό τους πρόγραμμα πόσα τεμάχια απο ένα προϊόν έχουν και ας είναι σε 100 υποκαταστήματα. Το σύνολο το ξέρουν.

Αν και πάλι το σύστημα λειτουργεί καλά, τότε όταν πέσει η παραγγελία, το πρόγραμμα καπαρώνει 1 τεμάχιο και το αφαιρεί απο το σύνολο. Οταν το σύνολο πάει στο 0 τότε το προϊόν εμφανίζεται ως εξαντλημένο.

Αυτό καμιά φορά ανάλογα την επικοινωνία που έχουν ρυθμίσει μεταξύ λογιστικού προγράμματος (αυτό που κρατά την αποθήκη) και του site, μπορεί να πάρει απο 1sec έως μία ώρα.

Δεν είσαι ακριβώς σωστή.

Δεν υπάρχει 1 μόνο αποθήκη, κανονικά υπάρχει μία των κεντρικών που εφοδιάζεται από τους προμηθευτές και μετά κάθε κατάστημα έχει και την δική του που είναι ξεχωριστή βάση νόμου.

Άρα υπάρχουν Ν+1 αποθηκευτικοί χώροι, όσοι δηλαδή τα καταστήματα + μια κεντρική.

Αυτό είναι από δύσκολο έως καμμιά φορά αδύνατο να παρακολουθηθεί από ένα κεντρικό σημείο και για αυτό το λόγο συνήθως το σύστημα online παραγγελιών «βλέπει» μόνο το απόθεμα στην κεντρική αποθήκη και όταν αυτό εξαντληθεί ψάχνει και κάνει κρατήσεις από τα αποθέματα των κοντινών καταστημάτων.

Φαντάσου τώρα και την περίπτωση που οι παραλαβές δεν γίνονται μόνο από τα κεντρικά αλλά και κατευθείαν από τον προμηθευτή στο κατάστημα που συμβαίνει συνήθως σε απομακρυσμένα καταστήματα της επαρχίας. (μύλος δηλαδή) :crazy_pilot:

Επίσης εδώ όμως μπαίνει και η δυσκολία ότι στο κατάστημα πολλές φορές δεν προλαβαίνουν να ενημερωθούν σχετικά με τα δεσμευμένα κομμάτια της αποθήκης τους και μπορεί να πουλήσουν κάποιο σε κανονικό πελάτη.

Δηλαδή η εμπορική εφαρμογή βλέπει μόνο το απόθεμα στην τοπική αποθήκη του καταστήματος και πουλάει κανονικά καθότι είναι διαφορετικό κομμάτι από το online σύστημα πωλήσεων...:help:

Σε όλον αυτόν τον κακό χαμό ΔΕΝ σου βάζω ΚΑΙ την υποπερίπτωση της αποστολής εμπρευμάτων.

Δηλαδή όταν χ αριθμός εμπορευμάτων φεύγει από την κεντρική αποθήκη και είναι καθ'οδόν για το κατάστημα με παραλαβή μετά από χ μέρες λόγο απόστασης. Διάστημα, κατά το οποίο ούτε να πουληθούν μπορούν αλλά και δεν είναι άμεσα διαθέσιμα για να καλύψουν παραγγελίες. :help:

Μπορεί να μας φαίνεται «απλό» και να λέμε ένα κεντρικό συστημα με ένα απόθεμα αλλά λογιστικά αυτό δεν μπορεί να υλοποιηθεί.

Μιλάμε για διαφορετικά υποσυστήματα. Δηλαδή άλλο κομμάτι η λιανική και άλλο η online πώληση.

Αποτέλεσμα είναι να γίνονται πολλές φορές λάθη.

Το πώς αντιμετωπίζεις αυτά τα λάθη δείχνει και τον σεβασμό που έχεις απέναντι στους πελάτες σου.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είσαι ακριβώς σωστή.

Δεν υπάρχει 1 μόνο αποθήκη, κανονικά υπάρχει μία των κεντρικών που εφοδιάζεται από τους προμηθευτές και μετά κάθε κατάστημα έχει και την δική του που είναι ξεχωριστή βάση νόμου.

Άρα υπάρχουν Ν+1 αποθηκευτικοί χώροι, όσοι δηλαδή τα καταστήματα + μια κεντρική.

Αυτό είναι από δύσκολο έως καμμιά φορά αδύνατο να παρακολουθηθεί από ένα κεντρικό σημείο και για αυτό το λόγο συνήθως το σύστημα online παραγγελιών «βλέπει» μόνο το απόθεμα στην κεντρική αποθήκη και όταν αυτό εξαντληθεί ψάχνει και κάνει κρατήσεις από τα αποθέματα των κοντινών καταστημάτων.

Φαντάσου τώρα και την περίπτωση που οι παραλαβές δεν γίνονται μόνο από τα κεντρικά αλλά και κατευθείαν από τον προμηθευτή στο κατάστημα που συμβαίνει συνήθως σε απομακρυσμένα καταστήματα της επαρχίας. (μύλος δηλαδή) :crazy_pilot:

Επίσης εδώ όμως μπαίνει και η δυσκολία ότι στο κατάστημα πολλές φορές δεν προλαβαίνουν να ενημερωθούν σχετικά με τα δεσμευμένα κομμάτια της αποθήκης τους και μπορεί να πουλήσουν κάποιο σε κανονικό πελάτη.

Δηλαδή η εμπορική εφαρμογή βλέπει μόνο το απόθεμα στην τοπική αποθήκη του καταστήματος και πουλάει κανονικά καθότι είναι διαφορετικό κομμάτι από το online σύστημα πωλήσεων...:help:

Σε όλον αυτόν τον κακό χαμό ΔΕΝ σου βάζω ΚΑΙ την υποπερίπτωση της αποστολής εμπρευμάτων.

Δηλαδή όταν χ αριθμός εμπορευμάτων φεύγει από την κεντρική αποθήκη και είναι καθ'οδόν για το κατάστημα με παραλαβή μετά από χ μέρες λόγο απόστασης. Διάστημα, κατά το οποίο ούτε να πουληθούν μπορούν αλλά και δεν είναι άμεσα διαθέσιμα για να καλύψουν παραγγελίες. :help:

Μπορεί να μας φαίνεται «απλό» και να λέμε ένα κεντρικό συστημα με ένα απόθεμα αλλά λογιστικά αυτό δεν μπορεί να υλοποιηθεί.

Μιλάμε για διαφορετικά υποσυστήματα. Δηλαδή άλλο κομμάτι η λιανική και άλλο η online πώληση.

Αποτέλεσμα είναι να γίνονται πολλές φορές λάθη.

Το πώς αντιμετωπίζεις αυτά τα λάθη δείχνει και τον σεβασμό που έχεις απέναντι στους πελάτες σου.

Κάνεις λάθος. Δουλεύει ποιο απλά αποτι το σκέφτεσαι ή μάλλον ανάποδα. Αν θυμάμαι καλά το Navision που έχουν κάνει συγκεντρωτικά απ`όλες τις αποθήκες ότι στο συγκεκριμένο είδος έχει σύνολο χ τεμάχια. Μετά μπορείς να δεις τα τεμάχια αυτά που είναι ακριβώς. Αλλιώς δεν μπορείς να διατηρήσεις θεωρημένη αποθήκη/ες για online shopping.

Link to comment
Share on other sites

Είπες τίποτα διαφορετικό πάνω σε αυτά που είπα;

Τονισμένο στο κείμενό μου είναι το "Το σύνολο το ξέρουν". Δεν μίλησα για ενδοδιακίνηση όπου εκεί το κεντρικό σύνολο ΔΕΝ αλλάζει αλλά αλλάζουν τα υποσύνολα μεταξύ των τόπων της ενδοδιακίνησης. (είχα 100 στο Α και έστειλα 20 στο Β γιατί είχε 0. Συνολικά είμαι πάλι 100 αλλά το Α έχει 80 και το Β έχει 20 ΟΤΑΝ καταχωρηθούν τα δελτία αποστολής)

Δεν είπα να ξέρουν τι και πως συμβαίνει ανα κατάστημα (που και αυτό αν είναι σωστά οργανωμένοι το ξέρουν ανα πάσα στιγμή*), αλλά για ΣΥΝΟΛΟ κομματιών.

*(Υπάρχει βέβαια μια καθυστέρηση κάποιες φορές, μέχρι ο λογιστής -αποθήκης ή καταστημάτων- να περάσει το τιμολόγιο παραλαβής ή μέχρι ο πελάτης καταστήματος, αφού κάνει τη βόλτα του να αποφασίσει να πάει στο ταμείο και να δώσει το τεμάχιο που κρατάει επι μισή ώρα στα χέρια του, κόβοντας βόλτες μέσα στο κατάστημα, το οποίο είναι καπαρωμένο για μισή ώρα και το σύστημα ΔΕΝ έχει ενημερωθεί. Δεν γίνεται κάτι εκεί.)

Αυτό το σύνολο είναι η κεντρική αποθήκη/κεντρικό σύνολο. Όταν αγοράζω 1000 κομμάτια και τα πάω σε 5 υποκαταστήματα ανα 200 κομμάτια, η κεντρική του συστήματος διαβάζει απόθεμα 1000. Αν μπω μέσα στο είδος, μπορώ να δω ανα υποκαταστήματα/αποθήκες τι υπόλοιπα έχω.

Αν λοιπόν ΑΥΤΗ η "κεντρική" είναι συνδεδεμένη με το site, τότε το site θα δεχτεί 1000 τεμάχια στις παραγγελίες και μετά γεια σας.

Αν μπουν 200 τεμάχια σε παραγγελίες από υποκαταστήματα (πες το λιανική) και πέσει το κεντρικό σύνολο, το Site πρέπει να δεχτεί 800 τεμάχια.

Το θέμα είναι και είπα, τι συγχρονισμός υπάρχει ανάμεσα σε αυτά τα δύο.

Υπάρχουν καταστήματα που με το που βάλεις το προϊόν στο καλάθι (πρόσεξε ΟΧΙ να κάνεις check out) δεσμεύουν την ποσότητα και αν δεν κάνεις κάποια κίνηση για ένα τέταρτο/μισή ώρα σου αδειάζουν το καλάθι. Υπάρχουν άλλα που με το που κάνεις check out αλλάζει και το υπόλοιπο στο Site. Υπάρχουν και άλλα που βάζεις παραγγελία και πρέπει να τιμολογήσεις για να αφαιρεθούν. Και υπάρχουν και άλλα που θέλουν πάνω απο μισή ώρα για τον συγχρονισμό μετά τη παραγγελία/τιμολόγηση.

τεσπα όπως και να έχει με κούρασε το θέμα. Για μία ακόμα φορά να πω συγχαρητήρια για τις αποστολές που έγιναν. Και όσοι δε παραλάβατε ρε παιδιά δε πειράζει. Ετσι και αλλιώς αναρωτηθείτε την ώρα που βάζατε την παραγγελία αν περιμένατε ή όχι άκυρο. Αφού δεν έπεσε λοιπόν γενικό άκυρο, θεωρώ καλή τη κίνηση απο το κατάστημα (όχι και απολύτως σωστή, αφού δεν εξυπηρετήθηκαν όλοι και με σειρά προτεραιότητας. Αλλα για τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ δεδομένα είναι ΑΨΟΓΗ η αντίδραση του μαγαζιού) . Λόγος για μα σου του δεν υπάρχει.

Έγινε επεξεργασία από karmen1983
Link to comment
Share on other sites

Απαγορεύεται ρε συ να εκφράσεις αποψη και γνώμη; Για το όνομα δηλαδή!

Τα ποστ μου είδες να αναφέρονται άμεσα στο public και να μην πω συγχαρητήρια στο κατάστημα και ας μην έβαλα ποτέ παραγγελία;

Κακό είναι που διατύπωσα ποιο θεωρώ ΕΓΩ σωστό απέναντι στο πελάτη;

Και στο τελευταίο ειδικά απάντησα σε quote. Μήπως απαγορεύεται και αυτό;

Link to comment
Share on other sites

Βρε [MENTION=20975]karmen1983[/MENTION] το είπες και μόνη σου. :)

Αν ένας πελάτης πάρει ένα τεμάχιο και το γυροφέρνει μέσα στο κατάστημα για καμμιά ώρα μέχρι να πάει στο ταμείο το απόθεμα θα είναι μεν σωστό αλλά η πραγματική διαθεσιμότητα όχι.

Εγώ είπα ότι είναι δύσκολο να «μπλέξεις» μαζί λιανική πώληση που είναι άμεση με online που είναι ετεροχρονισμένη.

Είναι προβληματική η παρακολούθηση των 2 παραπάνω όχι επειδή δεν μπορεί να είναι γνωστό το απόθεμα αλλά επειδή μπαίνουν παράγοντες που αλλοιώνουν την διαδικασία...

Κάνεις λάθος. Δουλεύει ποιο απλά αποτι το σκέφτεσαι ή μάλλον ανάποδα. Αν θυμάμαι καλά το Navision που έχουν κάνει συγκεντρωτικά απ`όλες τις αποθήκες ότι στο συγκεκριμένο είδος έχει σύνολο χ τεμάχια. Μετά μπορείς να δεις τα τεμάχια αυτά που είναι ακριβώς. Αλλιώς δεν μπορείς να διατηρήσεις θεωρημένη αποθήκη/ες για online shopping.

Μπορείς να δείς πόσα τεμάχια υπάρχουν και πού αλλά δεν μπορείς να τα δεσμεύσεις διότι η άμεση πώληση στο κατάστημα έχει προτεραιότητα σε σχέση με την online.

Εκεί δημιουργείται το πρόβλημα, διότι το σύστημα δεν μπορεί να «κλειδώσει» τεμάχια όταν αυτά είναι μπροστά στα ράφια.

Στα ιντερνετομάγαζα δεν υπάρχει τέτοιο θέμα επειδή όλα είναι ηλεκτρονικά.

Αλλά σε μαγαζιά σαν το public, έχεις θέμα καθώς τα προϊόντα θα είναι είτε στα ράφια, είτε στην αποθήκη είτε και στα 2 σημεία.

Φαντάσου δηλαδή τί έχει να γίνει όταν ο πελάτης της carmen πάει στο ταμείο να πληρώσει και η κοπελίτσα του πεί ότι αυτό που κρατάει έχει δεσμευτεί σε παραγγελία... :whip:

:woot::woot::woot:

Έγινε επεξεργασία από dpolal
Link to comment
Share on other sites

[MENTION=20975]karmen1983[/MENTION]

Μόνο ένα στραβό έχει το post σου

ξέχασες το

Λόγος για μα μου σου του δεν υπάρχει.

:p

Τώρα όσον αφορά το public αν κάποιος πάει σε ένα προϊόν που γράφει "τελευταία κομμάτια" και βάλει παραγγελία για π.χ. 10 κομμάτια θα φάει άκυρο με το που θα πατήσει ολοκλήρωση παραγγελίας. Οπότε το σύστημα ξέρει τι υπόλοιπο έχει. Αυτό που δεν ξέρω είναι αυτό που πάνω κάτω περιγράφηκε και ποιο πάνω. Τα δεσμεύει άμεσα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας; Τα δεσμεύει κάποια στιγμή αργότερα, όταν π.χ. γίνεται η επεξεργασία της παραγγελίας από το προσωπικό; - κάτι τέτοιο ίσως (και λέω ίσως διότι δεν έχω σχέση με εμπόριο οπότε ατό που σκέφτομαι μπορεί να είναι απλά λάθος) θα εξηγούσε το γιατί κάποιοι που παρήγγειλαν Παρασκευή πήραν και κάποιοι που παρήγγειλαν Πέμπτη όχι ή το γιατί έγιναν πολύ περισσότερες παραγγελίες από όσο ήταν το στοκ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.