Jump to content



Μια χαζή ερώτηση για δίκτυο...


Ilias83

Recommended Posts

Έχω 2 υπολογιστές τους οποίους θέλω να συνδέσω απλά για να παίζουμε μερικά παιχνιδάκαι με ένα φίλο...

Έχω δει το ανάλογο Wizard που έχει στα XP Pro.

Είμαι εντελός άσχετος από σύνδεση υπολογιστών σε δίκτυο οπότε μην αρχήσετε το δούλεμα και τις:tomato:

1. Τι υλικό θα χρειαστώ για να κάνω την σύνδεση??? τι καλώδια???

2. Ο ένας υπολογιστής έχει WinXP Home και ο άλλος Pro...

Θα είναι πρόβλημα τα Home???

Link to comment
Share on other sites

Τα πράγματα είναι εύκολα με ΧΡ.

1) 2 Κάρτες δικτύου (10/100 είναι μια χαρά). Ίσως να τις έχετε και on-board στη motherboard. Το βύσμα είναι ένα όμοιο και πλατύτερο του καλωδίου τηλεφώνου. Θα χρειαστείς ένα καλώδιο UTP με Crossover. Πουλάνε σε μαγαζιά με Η/Υ.

2) Αφού έχουν και οι δύο ΧΡ δεν έχεις πρόβλημα. Ανοιξε το My Network Places, Set up a small or small office network και ακολούθησε τον οδηγό.

Link to comment
Share on other sites

Εχουμε και λεμε. Το καλωδιο του δικτυου οπως ειπε ο BanOr ειναι RJ45, και πρεπει να ειναι φτιαγμενο με Crossover διαταξη.

Αν το παρεις ετοιμο εχει καλως. Ειδαλλως ριξε μια ματια ΕΔΩ. Χρειαζεται Adobe Acrodat Reader για να ανοιξει.

Απο εκει και περα, δεν χρειαζεται ΚΑΜΙΑ δισκετα. Οταν στον πρωτο υπολογιστη που θα φτιαξεις την συνδεση για τοπικο δικτυο σου ζητησει δισκετα, απλα επελεξε να φτιαξεις το δικτυο χωρις την χρηση δισκετας. Μετα στον δευτερο υπολογιστη βαλε το CD των XP και απο το μενου που θα εμφανιστει επελεξε οτι θελεις να κανεις εγκατασταση ενος τοπικου δικτυου. Τα IP και ολα τα συναφη θα στηθουν αυτοματα και τελος...

Καλο gaming.............

Link to comment
Share on other sites

Παίδες καλώδιο πήρα έτοιμο...

Και πρέπει να είναι σωστό γιατί δεν το πήρα απο άσχετους...

Ευχαριστώ για τις συμβουλές, αλλά τώρα μάλλον μένει να πάρουμες και μια κάρτα δικτύου, γιατί η μητρική στον υπολογιστή του φίλου μου δεν έχει...