Jump to content



Περί ρακόρ ο λόγος


eleven

Recommended Posts

Μια που πολλά λέγονται για τα ρακόρ και το τί είναι συμβατο με τα ρακόρ που βαζουν οι κατασκευαστες στα διάφορα watercooling parts που χρησιμοποιουμε μάζεψα μερικα ρακόρ (τουλαχιστον αυτα που συναντάμε πιο συχνα ) για να πάρουμε μια ιδέα στο τι πως και γιατι πανω στο θεμα αυτο

και ξεκινάμε με ολη τη συλογη Οπως βλέπετε σχεδια υπάρχουν πολλα αλλα τα υλικα κατασκευης ειναι συνήθως ο μπρούντζος και ο σίδερος Στην περιπτωση μας ο μπρούντζος και νομίζω κατα προτίμηση επινικελωμένος ειναι η επιλογή μας

post-62-1416071316,523_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

και συνεχίζουμε με τα επομενα μοντελάκια μας

Κοινο χαρακτηριστικό τους το σπείρωμα τους 1/4 σωλήνος Τι σημαίνει αυτο? Οτι μπορούμε να βιδώσουμε ολα αυτα τα ρακόρ σε ενα εξάρτημα που έχει το ανάλογο σπέιρωμα

Αυτο οπως καταλαβαίνετε μας δίνει πολλες δυνατότητες μετατροπης και πειραματισμού

post-62-1416071316,5525_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

και δυο ρακορ που μαλον ενδιαφέρουν αυτος που εχουν ταχυκονέκτορες που παίρνουν 12 μμ λάστιχα κουμπωτά Εχουν μεγαλύτερο σπείρωμα απο το προηγούμενο και οπως βλέπετε βγάζοντας τον ταχυκονέκτορα μπορείτε να βιδώσετε το άλλο ρακόρ και να χρησιμοποιησετε διαφόρων διατομών λάστιχα

post-62-1416071316,5641_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

και τελειώνοντας να επισημάνω τα κυριότερα σημεία που μας ενδιαφέρουν σε ένα ρακόρ

Το σπείρωμα μαι που αυτο καθορίζει την τοποθέτηση του ρακορ

Η εξωτερική διάμετρος στην οποία θα εφαρμόσει το λάστιχο

Η εσωτερική διάμετρος (τρύπα) η οποία ειναι τις περισότερες φορές συνάρτηση της εξωτερικής διαμέτρου

post-62-1416071316,5724_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ωραίος man ;) να είσαι καλά ,κάτι τέτοιο χρειάζεται για τους νέοπες σαν την αφεντιά μου :hehe:.

Αρχική απάντηση από enduracell

Μπράβο Μιχάλη ωραία συλλογή και thanxs για τα infos. :clap:

φαντάζομαι θα έχεις πολλά pm και e-mail με ερωτήσεις σχετικά με το θέμα :p

Το ομολογώ εγώ είμαι ένας από αυτούς τους κατάπτυστους που του τα γεμίζουν :p
Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Samael [Σήμερα, στις 02:03]

Mπραβο Μιχαλη!

Πολυ καλη αναλυση :D:T:

Παρε κ την πρωτη ερωτηση!

Χρησιμοποιεις ρακορ σιδηρου?Δεν υπαρχει προβλημα οξειδωσεις με τον χαλκο?

Σιδηρου ειχα χρησιμοποιησει μονο στα 2-3 πρωτα μπλοκ μεχρι να βρω αυτα που ηθελαΠροβλημα οξείδωσης μεγάλο αλλα με τα ιδια τα ρακορ που παρότι γαλβανισμενα σκούριαζαν σε μικρο διάστημα Απο τότε μονο μπρούτζινα

YDinopoulos

Δεν ειναι δυσκολο απλα θελει να το ψαξεις λίγο Βασικα δες στην φωτο ενα μεταλικό έλασμα (τα δοντάκια που φαίνονται )Αυτο σε συνδιασμο με το εφαρμοστο λάστιχο κανει ολη την δουλεια

post-62-1416071316,9158_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

και ενα ρακόρ ειδικά για τανκ Με το παξιμαδι που έχει και με την προσθήκη 2 λαστιχένιων φλαντζων (απο μαγαζι με υδραυλικά) η στεγανοποιηση ειναι πολυ ευκολη υπόθεση

Τα εύσημα για την ανακάλυψη του στα παιδια της Αγγουρεχ

post-62-1416071316,9245_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από YDinopoulos [Σήμερα, στις 17:27]

Δηλαδη για τα δικά μας συστηματα w/c, οι ταχυσυνδεσμοι αποκλειονται.....ε ?

Όχι ακριβώς, αλλά δεν θα έλεγα ότι είναι εύκολο.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.