eleven Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14, 2004 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14, 2004 Μια που πολλά λέγονται για τα ρακόρ και το τί είναι συμβατο με τα ρακόρ που βαζουν οι κατασκευαστες στα διάφορα watercooling parts που χρησιμοποιουμε μάζεψα μερικα ρακόρ (τουλαχιστον αυτα που συναντάμε πιο συχνα ) για να πάρουμε μια ιδέα στο τι πως και γιατι πανω στο θεμα αυτο και ξεκινάμε με ολη τη συλογη Οπως βλέπετε σχεδια υπάρχουν πολλα αλλα τα υλικα κατασκευης ειναι συνήθως ο μπρούντζος και ο σίδερος Στην περιπτωση μας ο μπρούντζος και νομίζω κατα προτίμηση επινικελωμένος ειναι η επιλογή μας Link to comment Share on other sites More sharing options...
eleven Οκτώβριος 14, 2004 Author #2 Κοινοποίηση Οκτώβριος 14, 2004 και συνεχίζουμε με τα επομενα μοντελάκια μας Κοινο χαρακτηριστικό τους το σπείρωμα τους 1/4 σωλήνος Τι σημαίνει αυτο? Οτι μπορούμε να βιδώσουμε ολα αυτα τα ρακόρ σε ενα εξάρτημα που έχει το ανάλογο σπέιρωμα Αυτο οπως καταλαβαίνετε μας δίνει πολλες δυνατότητες μετατροπης και πειραματισμού Link to comment Share on other sites More sharing options...
eleven Οκτώβριος 14, 2004 Author #3 Κοινοποίηση Οκτώβριος 14, 2004 και δυο ρακορ που μαλον ενδιαφέρουν αυτος που εχουν ταχυκονέκτορες που παίρνουν 12 μμ λάστιχα κουμπωτά Εχουν μεγαλύτερο σπείρωμα απο το προηγούμενο και οπως βλέπετε βγάζοντας τον ταχυκονέκτορα μπορείτε να βιδώσετε το άλλο ρακόρ και να χρησιμοποιησετε διαφόρων διατομών λάστιχα Link to comment Share on other sites More sharing options...
eleven Οκτώβριος 14, 2004 Author #4 Κοινοποίηση Οκτώβριος 14, 2004 και τελειώνοντας να επισημάνω τα κυριότερα σημεία που μας ενδιαφέρουν σε ένα ρακόρ Το σπείρωμα μαι που αυτο καθορίζει την τοποθέτηση του ρακορ Η εξωτερική διάμετρος στην οποία θα εφαρμόσει το λάστιχο Η εσωτερική διάμετρος (τρύπα) η οποία ειναι τις περισότερες φορές συνάρτηση της εξωτερικής διαμέτρου Link to comment Share on other sites More sharing options...
enduracell Οκτώβριος 14, 2004 #5 Κοινοποίηση Οκτώβριος 14, 2004 Μπράβο Μιχάλη ωραία συλλογή και thanxs για τα infos. :clap: φαντάζομαι θα έχεις πολλά pm και e-mail με ερωτήσεις σχετικά με το θέμα Link to comment Share on other sites More sharing options...
bZrOo Οκτώβριος 14, 2004 #6 Κοινοποίηση Οκτώβριος 14, 2004 Ωραίος man να είσαι καλά ,κάτι τέτοιο χρειάζεται για τους νέοπες σαν την αφεντιά μου . Αρχική απάντηση από enduracell Μπράβο Μιχάλη ωραία συλλογή και thanxs για τα infos. :clap: φαντάζομαι θα έχεις πολλά pm και e-mail με ερωτήσεις σχετικά με το θέμα Το ομολογώ εγώ είμαι ένας από αυτούς τους κατάπτυστους που του τα γεμίζουν Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samael Οκτώβριος 14, 2004 #7 Κοινοποίηση Οκτώβριος 14, 2004 Mπραβο Μιχαλη! Πολυ καλη αναλυση Παρε κ την πρωτη ερωτηση! Χρησιμοποιεις ρακορ σιδηρου?Δεν υπαρχει προβλημα οξειδωσεις με τον χαλκο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
unseen Οκτώβριος 15, 2004 #8 Κοινοποίηση Οκτώβριος 15, 2004 μπραβο μιχ...! Αυτο με τους ταχυσυνδεσμους πολυ μου αρεσε.! Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Οκτώβριος 15, 2004 #9 Κοινοποίηση Οκτώβριος 15, 2004 Εγω προσπαθω να καταλαβω, πως ενωνονται οι ταχυσνέσμοι, αλλα ντεν μπορω....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
schumifer Οκτώβριος 15, 2004 #10 Κοινοποίηση Οκτώβριος 15, 2004 Μάλλον βγάζεις το λαστιχάκι στο αριστερό ρακόρ(αυτό το μαύρο πραγματάκι πάνω) και βιδώνεις το άλλο ρακόρ που θες(ή μήπως όχι?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SetoS Οκτώβριος 15, 2004 #11 Κοινοποίηση Οκτώβριος 15, 2004 Ωραιος 11:T: Link to comment Share on other sites More sharing options...
OverFlow Οκτώβριος 15, 2004 #12 Κοινοποίηση Οκτώβριος 15, 2004 Πολυ ομορφη η συλλογη σου Μιχαλη! Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Οκτώβριος 15, 2004 #13 Κοινοποίηση Οκτώβριος 15, 2004 Συλλέκτης ρακορ (ακα οστων) Link to comment Share on other sites More sharing options...
eleven Οκτώβριος 15, 2004 Author #14 Κοινοποίηση Οκτώβριος 15, 2004 Αρχική απάντηση από Samael [Σήμερα, στις 02:03] Mπραβο Μιχαλη! Πολυ καλη αναλυση Παρε κ την πρωτη ερωτηση! Χρησιμοποιεις ρακορ σιδηρου?Δεν υπαρχει προβλημα οξειδωσεις με τον χαλκο? Σιδηρου ειχα χρησιμοποιησει μονο στα 2-3 πρωτα μπλοκ μεχρι να βρω αυτα που ηθελαΠροβλημα οξείδωσης μεγάλο αλλα με τα ιδια τα ρακορ που παρότι γαλβανισμενα σκούριαζαν σε μικρο διάστημα Απο τότε μονο μπρούτζινα YDinopoulos Δεν ειναι δυσκολο απλα θελει να το ψαξεις λίγο Βασικα δες στην φωτο ενα μεταλικό έλασμα (τα δοντάκια που φαίνονται )Αυτο σε συνδιασμο με το εφαρμοστο λάστιχο κανει ολη την δουλεια Link to comment Share on other sites More sharing options...
eleven Οκτώβριος 15, 2004 Author #15 Κοινοποίηση Οκτώβριος 15, 2004 και ενα ρακόρ ειδικά για τανκ Με το παξιμαδι που έχει και με την προσθήκη 2 λαστιχένιων φλαντζων (απο μαγαζι με υδραυλικά) η στεγανοποιηση ειναι πολυ ευκολη υπόθεση Τα εύσημα για την ανακάλυψη του στα παιδια της Αγγουρεχ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Οκτώβριος 15, 2004 #16 Κοινοποίηση Οκτώβριος 15, 2004 Στους αυτόματους συνδέσμους αποτελεί προϋπόθεση ο σκληρός σωλήνας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Οκτώβριος 15, 2004 #17 Κοινοποίηση Οκτώβριος 15, 2004 Τα δόντια του δαχτυλιδιού χώνονται στον σωλήνα και τον συγκρατούν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Οκτώβριος 15, 2004 #18 Κοινοποίηση Οκτώβριος 15, 2004 Δηλαδη για τα δικά μας συστηματα w/c, οι ταχυσυνδεσμοι αποκλειονται.....ε ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Οκτώβριος 15, 2004 #19 Κοινοποίηση Οκτώβριος 15, 2004 Αρχική απάντηση από YDinopoulos [Σήμερα, στις 17:27] Δηλαδη για τα δικά μας συστηματα w/c, οι ταχυσυνδεσμοι αποκλειονται.....ε ? Όχι ακριβώς, αλλά δεν θα έλεγα ότι είναι εύκολο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Οκτώβριος 15, 2004 #20 Κοινοποίηση Οκτώβριος 15, 2004 Αρχική απάντηση από ΓιαγκΤ Όχι ακριβώς, αλλά δεν θα έλεγα ότι είναι εύκολο. Σαν χρησμος της Πυθειας..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.