Jump to content



Απαράδεκτη συμπεριφορά You.gr


AgentCain

Recommended Posts

Δε γνωρίζω αν υπάρχει αντίστοιχο θέμα γιαυτό ξεκινάω εδώ καινούργιο.Από το you.gr έχω αγοράσει προσωπικά κάποια πράγματα αλλά ο πατέρας μου είναι χρόνια πελάτης τους, τον οποίο αφορά και η συγκεκριμένη περίπτωση.

Στις 3/2/2014 αγοράστηκε μέσω internet (you.gr) ένα σετ από μνήμες corsair των 4GB (2x2GB), οι οποίες παραδόθηκαν σε κατάστημα ACS, από το οποίο και παρελήφθησαν. Οι μνήμες δοκιμάστηκαν και λειτουργούν κανονικά αλλά δυστυχώς ο υπολογιστής για τον οποίο προορίζονταν δε τις δέχεται λόγω επεξεργαστή, καθώς ο επεξεργαστής δε διαθέτει τον κατάλληλο ελεγκτή για να δουλέψει μνήμες DDR3. Η μητρική δέχεται DDR2 και DDR3. Στις 5/2/2014 το πρωί έγινε αίτηση για επιστροφή προϊόντος μέσω της online φόρμας του καταστήματος. Την ίδια μέρα το απόγευμα, ο υπεύθυνος για τις επιστροφές προσπάθησε να επικοινωνήσει στο κινητό του πατέρα μου (για τον οποίο προορίζονται οι μνήμες), το οποίο ήταν κλειστό. Την επόμενη μέρα 6/2/2014 στις 10:30, ο πατέρας μου επικοινώνησε (με δικιά του πρωτοβουλία) με τον εν λόγω "τεχνικό" ο οποίος τον πληροφόρησε ότι δε γίνεται δεκτή η επιστροφή των μνημών καθώς ανοίχτηκε η συσκευασία (!) και οι μνήμες είναι ευαίσθητα εξαρτήματα που μπορούν να χαλάσουν (!!) οπότε γιαυτό δε μπορούν να δεχτούν επιστροφή (!!!). Σημειώνω ότι ο πατέρας μου ζήτησε όχι επιστροφή χρημάτων αλλά επιστροφή προϊόντος και αντικατάσταση με μνήμες DDR2, καλύπτοντας την όποια διαφορά τιμής (διαφορά 20€). Αντ' αυτού το κατάστημα πρότεινε μια τραγελαφική έκπτωση της τάξης των μερικών ευρώ (€5) στην αγορά των μνημών DDR2. Στις 6/2/2014 το μεσημέρι επικοινώνησα ο ίδιος με το τηλεφωνικό τους κέντρο, εξήγησα τη κατάσταση στο τμήμα πωλήσεων (το οποίο φάνηκε ιδιαίτερα εξυπηρετικό) και αυτοί με τη σειρά τους ενημέρωσαν (υποτίθεται) τον υπεύθυνο "τεχνικό", ο οποίος ουδέποτε με κάλεσε. Ο ίδιος κάλεσα και πάλι το τμήμα πωλήσεων το οποίο με ενημέρωσε ότι ο "τεχνικός" γνωρίζει τη κατάσταση και θα επικοινωνήσει το συντομότερο δυνατόν. Εκτός αυτών θεωρείται τουλάχιστον ανευθυνότητα να μη καλεί το κατάστημα το πελάτη, όταν το έχει δηλώσει, και αντί αυτού να υποχρεώνεται ο πελάτης να καλεί συνεχώς, με δικά του έξοδα.

***Σημείωση: οι μνήμες διαθέτουν LIFETIME WARRANTY, το οποίο σημαίνει ότι αν με οποιοδήποτε τρόπο χαλούσαν είναι υποχρεωμένοι να την αντικαταστήσουν. Εμείς προσφερθήκαμε να παραμείνουμε πελάτες, προσφέροντας τη χρηματική διαφορά για ένα πιο ακριβό προϊόν. Επίσης το οτι προσφέρεται lifetime warranty από το κατασκευαστή σημαίνει ότι ΔΕΝ είναι τόσο ευαίσθητες όσο νομίζει ο "τεχνικός" τους.***

Το συγκεκριμένο κατάστημα δε σέβεται τους όρους που το ίδιο θέτει: "σε περίπτωση που επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε της αγοράς του προϊόντος, θα πρέπει αυτό να γίνει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την αγορά, να είναι άθικτη η συσκευασία και το προϊόν ή σε άριστη κατάσταση για να γίνει δεκτό το αίτημα υπαναχώρησης" καθώς το προϊόν ήταν σε ΑΡΙΣΤΗ κατάσταση (οι μνήμες και η συσκευασία είναι σε άριστη κατάσταση, μόνο το αυτοκόλλητο κόπηκε προσεκτικά για να μπορέσουν να δοκιμαστούν οι μνήμες!). Εκτός αυτού δε σέβονται το νόμο 2251 του 94 που στη παράγραφο 10 του άρθρου 4 αναφέρει ότι το αγαθό πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του κατάσταση (το αγαθό είναι οι μνήμες, ΟΧΙ η συσκευασία, τις μνήμες αγοράσαμε, όχι το κουτί τους) ως δικαίωμα υπαναχώρησης αγοράς μέσω διαδικτύου.

Για τη παραπάνω κατάσταση έγινε αρνητική αξιολόγηση στο skroutz και σκέφτομαι σοβαρά για καταγγελία στο ΙΝΚΑ.

Την περασμένη παρασκευή 7/2/14 με κάλεσε ο "τεχνικός" (σημείωση: ΜΕΤΑ το ωράριο λειτουργίας τους, οπότε ΔΕΝ μπορούσα να καλέσω πίσω όταν έχασα τη 1η κλήση, ευτυχώς ξαναπήρε) λέγοντας ότι αποδέχονται αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων, εφόσον σταλούν οι μνήμες στη τάδε διεύθυνση με δικά τους έξοδα και τους πουμε τον αριθμό αποστολής. Υποθέτω ότι η αντίδρασή τους ήταν τόσο γρήγορη καθώς είδαν τόσο το email που τους έστειλα όσο και την αρνητική στο skroutz.gr

Παρόλο που όλη αυτή η διαδικασία είναι εξαιρετικά βλακώδης, μιας και υπάρχει τοπικό κατάστημα you.gr, έγινε η αποστολή και σήμερα δόθηκε ο αριθμός αποστολής, όπως και συμφωνήθηκε. Το πακέτο το παρέλαβαν και επέμεναν να καταθέσουν τα χρήματα σε λογαριασμό του πατέρα μου, ο οποίος δε δεχόταν. Η αγορά έγινε με αντικαταβολή στο ACS σε μετρητά και η μόνη επιστροφή που δεχόταν ο πατέρας μου ήταν ιδίου είδους (είτε να παραδοθούν μετρητά μέσω ACS είτε μέσω καταστήματος της αλυσίδας you.gr). Παρόλαυτά, και ο "τεχνικός" και η προϊστάμενη του επέμεναν στο δικό τους τρόπο επιστροφής χρημάτων. Ο δε "τεχνικός" ξέφυγε λίγο ως προς τη συμπεριφορά του, λέγοντας ότι αυτοί πλήρωσαν 2 φορές μεταφορικά (στα @@ μας ψηλέ, δικό σας πρόβλημα).

Προσπαθώντας να δώσω λύση στο πρόβλημα, προσφέρθηκα να δώσω δικό μου λογαριασμό. Παρόλο όμως που δήλωσαμε και εγώ και ο πατέρας μου στο τηλέφωνο ότι με εξουσιοδοτεί να παραλάβω τα χρήματα στο λογαριασμό μου (και ενώ ξέρουμε ότι η συνομιλία καταγράφεται) εκείνοι επέμεναν να γίνει επίσημη εξουσιοδότηση από ΚΕΠ!!! το οποίο προφανώς είναι ολόκληρη φασαρία (τρέχα στο ΚΕΠ, στείλε το χαρτί με επιστολή κτλ). Με τα πολλά υπέκυψε ο πατέρας μου και τους έδωσε έναν λογαριασμό. Τέλος να σημειώσω ότι επιθυμούν να αφαιρεθεί η αρνητική, το οποίο προφανώς και ΔΕΝ θα γίνει.

Μπράβο you.gr, τα καταφέρατε πάλι... :fist:

Link to comment
Share on other sites

Δε γνωρίζω αν υπάρχει αντίστοιχο θέμα γιαυτό ξεκινάω εδώ καινούργιο.Από το you.gr έχω αγοράσει προσωπικά κάποια πράγματα αλλά ο πατέρας μου είναι χρόνια πελάτης τους, τον οποίο αφορά και η συγκεκριμένη περίπτωση.

Στις 3/2/2014 αγοράστηκε μέσω internet (you.gr) ένα σετ από μνήμες corsair των 4GB (2x2GB), οι οποίες παραδόθηκαν σε κατάστημα ACS, από το οποίο και παρελήφθησαν. Οι μνήμες δοκιμάστηκαν και λειτουργούν κανονικά αλλά δυστυχώς ο υπολογιστής για τον οποίο προορίζονταν δε τις δέχεται λόγω επεξεργαστή, καθώς ο επεξεργαστής δε διαθέτει τον κατάλληλο ελεγκτή για να δουλέψει μνήμες DDR3. Η μητρική δέχεται DDR2 και DDR3. Στις 5/2/2014 το πρωί έγινε αίτηση για επιστροφή προϊόντος μέσω της online φόρμας του καταστήματος. Την ίδια μέρα το απόγευμα, ο υπεύθυνος για τις επιστροφές προσπάθησε να επικοινωνήσει στο κινητό του πατέρα μου (για τον οποίο προορίζονται οι μνήμες), το οποίο ήταν κλειστό. Την επόμενη μέρα 6/2/2014 στις 10:30, ο πατέρας μου επικοινώνησε (με δικιά του πρωτοβουλία) με τον εν λόγω "τεχνικό" ο οποίος τον πληροφόρησε ότι δε γίνεται δεκτή η επιστροφή των μνημών καθώς ανοίχτηκε η συσκευασία (!) και οι μνήμες είναι ευαίσθητα εξαρτήματα που μπορούν να χαλάσουν (!!) οπότε γιαυτό δε μπορούν να δεχτούν επιστροφή (!!!). Σημειώνω ότι ο πατέρας μου ζήτησε όχι επιστροφή χρημάτων αλλά επιστροφή προϊόντος και αντικατάσταση με μνήμες DDR2, καλύπτοντας την όποια διαφορά τιμής (διαφορά 20€). Αντ' αυτού το κατάστημα πρότεινε μια τραγελαφική έκπτωση της τάξης των μερικών ευρώ (€5) στην αγορά των μνημών DDR2. Στις 6/2/2014 το μεσημέρι επικοινώνησα ο ίδιος με το τηλεφωνικό τους κέντρο, εξήγησα τη κατάσταση στο τμήμα πωλήσεων (το οποίο φάνηκε ιδιαίτερα εξυπηρετικό) και αυτοί με τη σειρά τους ενημέρωσαν (υποτίθεται) τον υπεύθυνο "τεχνικό", ο οποίος ουδέποτε με κάλεσε. Ο ίδιος κάλεσα και πάλι το τμήμα πωλήσεων το οποίο με ενημέρωσε ότι ο "τεχνικός" γνωρίζει τη κατάσταση και θα επικοινωνήσει το συντομότερο δυνατόν. Εκτός αυτών θεωρείται τουλάχιστον ανευθυνότητα να μη καλεί το κατάστημα το πελάτη, όταν το έχει δηλώσει, και αντί αυτού να υποχρεώνεται ο πελάτης να καλεί συνεχώς, με δικά του έξοδα.

***Σημείωση: οι μνήμες διαθέτουν LIFETIME WARRANTY, το οποίο σημαίνει ότι αν με οποιοδήποτε τρόπο χαλούσαν είναι υποχρεωμένοι να την αντικαταστήσουν. Εμείς προσφερθήκαμε να παραμείνουμε πελάτες, προσφέροντας τη χρηματική διαφορά για ένα πιο ακριβό προϊόν. Επίσης το οτι προσφέρεται lifetime warranty από το κατασκευαστή σημαίνει ότι ΔΕΝ είναι τόσο ευαίσθητες όσο νομίζει ο "τεχνικός" τους.***

Το συγκεκριμένο κατάστημα δε σέβεται τους όρους που το ίδιο θέτει: "σε περίπτωση που επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε της αγοράς του προϊόντος, θα πρέπει αυτό να γίνει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την αγορά, να είναι άθικτη η συσκευασία και το προϊόν ή σε άριστη κατάσταση για να γίνει δεκτό το αίτημα υπαναχώρησης" καθώς το προϊόν ήταν σε ΑΡΙΣΤΗ κατάσταση (οι μνήμες και η συσκευασία είναι σε άριστη κατάσταση, μόνο το αυτοκόλλητο κόπηκε προσεκτικά για να μπορέσουν να δοκιμαστούν οι μνήμες!). Εκτός αυτού δε σέβονται το νόμο 2251 του 94 που στη παράγραφο 10 του άρθρου 4 αναφέρει ότι το αγαθό πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του κατάσταση (το αγαθό είναι οι μνήμες, ΟΧΙ η συσκευασία, τις μνήμες αγοράσαμε, όχι το κουτί τους) ως δικαίωμα υπαναχώρησης αγοράς μέσω διαδικτύου.

Για τη παραπάνω κατάσταση έγινε αρνητική αξιολόγηση στο skroutz και σκέφτομαι σοβαρά για καταγγελία στο ΙΝΚΑ.

Την περασμένη παρασκευή 7/2/14 με κάλεσε ο "τεχνικός" (σημείωση: ΜΕΤΑ το ωράριο λειτουργίας τους, οπότε ΔΕΝ μπορούσα να καλέσω πίσω όταν έχασα τη 1η κλήση, ευτυχώς ξαναπήρε) λέγοντας ότι αποδέχονται αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων, εφόσον σταλούν οι μνήμες στη τάδε διεύθυνση με δικά τους έξοδα και τους πουμε τον αριθμό αποστολής. Υποθέτω ότι η αντίδρασή τους ήταν τόσο γρήγορη καθώς είδαν τόσο το email που τους έστειλα όσο και την αρνητική στο skroutz.gr

Παρόλο που όλη αυτή η διαδικασία είναι εξαιρετικά βλακώδης, μιας και υπάρχει τοπικό κατάστημα you.gr, έγινε η αποστολή και σήμερα δόθηκε ο αριθμός αποστολής, όπως και συμφωνήθηκε. Το πακέτο το παρέλαβαν και επέμεναν να καταθέσουν τα χρήματα σε λογαριασμό του πατέρα μου, ο οποίος δε δεχόταν. Η αγορά έγινε με αντικαταβολή στο ACS σε μετρητά και η μόνη επιστροφή που δεχόταν ο πατέρας μου ήταν ιδίου είδους (είτε να παραδοθούν μετρητά μέσω ACS είτε μέσω καταστήματος της αλυσίδας you.gr). Παρόλαυτά, και ο "τεχνικός" και η προϊστάμενη του επέμεναν στο δικό τους τρόπο επιστροφής χρημάτων. Ο δε "τεχνικός" ξέφυγε λίγο ως προς τη συμπεριφορά του, λέγοντας ότι αυτοί πλήρωσαν 2 φορές μεταφορικά (στα @@ μας ψηλέ, δικό σας πρόβλημα).

Προσπαθώντας να δώσω λύση στο πρόβλημα, προσφέρθηκα να δώσω δικό μου λογαριασμό. Παρόλο όμως που δήλωσαμε και εγώ και ο πατέρας μου στο τηλέφωνο ότι με εξουσιοδοτεί να παραλάβω τα χρήματα στο λογαριασμό μου (και ενώ ξέρουμε ότι η συνομιλία καταγράφεται) εκείνοι επέμεναν να γίνει επίσημη εξουσιοδότηση από ΚΕΠ!!! το οποίο προφανώς είναι ολόκληρη φασαρία (τρέχα στο ΚΕΠ, στείλε το χαρτί με επιστολή κτλ). Με τα πολλά υπέκυψε ο πατέρας μου και τους έδωσε έναν λογαριασμό. Τέλος να σημειώσω ότι επιθυμούν να αφαιρεθεί η αρνητική, το οποίο προφανώς και ΔΕΝ θα γίνει.

Μπράβο you.gr, τα καταφέρατε πάλι... :fist:

Εσείς δεν κάνατε λάθος παραγγελία;

Καταλαβαίνω κατι λάθος εγω;

Το μονο που σας καλύπτει ,ειναι αν τις παραγγειλατε ταχυδρομικά και σας καλύψει ο νόμος για αγορές απο απόσταση.

Θεωρώ βέβαια οτι κακως παραγγειλατε κατι χωρις να έχετε ιδέα.

Δεν ξέρω αν ειναι υποχρεωμένο το κάθε μαγαζί να παίρνει πίσω ανοιγμένα προϊόντα και να τα λούζεται επειδη παραγγέλνει ο καθένας ότι του κατέβει...

sent from mobile

Link to comment
Share on other sites

1ον δε τίθεται θέμα "δεν είχαμε ιδέα". Και εγώ και ο πατέρας μου γνωρίζουμε από υπολογιστές. Απλώς έγινε ένα λάθος

2ον καλυπτόμαστε από το νόμο όσο και από τους δικούς τους όρους. Αυτοί ήθελαν να παίξουν πουστιά αλλά δε τους πέρασε, γιατί όταν τους είπα τι γράφουν στους όρους δέχτηκαν την αλλαγή. Η παραγγελία έγινε online

Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη ρε φίλε η δουλειά σου έγινε σου είπαν να σου τα βάλουν σε λογαριασμό κ εσυ τους κάνεις νούμερά! !!

Με όλο το θάρρος (φιλικά πάντα) πιστεύω πώς κ αυτοί δεν φέρθηκαν σωστά εκείνη την στιγμή αλλά κ εσυ μετά το γ@μισες...

Απο εκεί κ πέρα γνωρίζω πως πολλές εταιρείες για να στείλουν χρήματα σε κάποιο πρόσωπό πρέπει να είναι η ο ίδιος η να υπάρχει εξουσιοδοτιση (με σφραγίδα απο τμήμα η κεπ) είτε είναι για 5 € είτε για 1000 €) ..

Φιλικά πάντα! !

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Τυπικά πάντως κομμένο αυτοκόλλητο δεν είναι άθικτη συσκευασία. Είναι ανοιγμένη.

Η προσωπική μου κρίση δεν δικαιολογεί με τίποτα τον χαρακτηρισμό 'απαράδεκτη συμπεριφορά'. Οχι πως λέει και πολλά αυτό φυσικά, μια γνώμη είναι. Απλά επειδή πολλές φορές η συμπεριφορά των καταστημάτων είναι όντως απαράδεχτη καλό θα ήταν εμείς να μπορούμε να αντιλαμβανόμαστε τις διαφορές.

Link to comment
Share on other sites

Το παραπάνω ποστ ήθελα να το κάνω ήδη από τη Παρασκευή, αλλά για χ ψ λόγους δεν το έκανα. Ο λόγος που το έκανα είναι και να φάνε όσο περισσότερη αρνητική γίνεται, δε περιμένω να προταθεί κάποια λύση. Το ζήτημα λύθηκε.

Εφόσον υπάρχει η ρύθμιση οφείλουν να τη σεβαστούν, ειδικά όταν την αναφέρουν οι ίδιοι ως όρος συναλλαγής. Το γεγονος ότι έψαξαν να βρουν δικαιολογία για να ξεγελάσουν έναν πελάτη τους μιας κάποιας ηλικίας είναι τουλάχιστον κατακριτέο και ανήθικο (και εδώ μπαίνει η ηθική του θέματος).

Δε περίμενα να δεχτούν τη λύση που πρότεινα. Προφανώς θα θέλουν εξουσιοδότηση αλλά η λύση που αυτοί πρότειναν δεν ικανοποιεί το πελάτη. Εφόσον εχουν τόσο αναχρονιστικές διαδικασίες θα φάνε και το κράξιμο. Το ζήτημα θα είχε λυθεί προς όφελός τους από το 1ο τηλέφωνο όπου έγινε η προσφορά να γίνει αλλαγή με άλλες ακριβότερες μνήμες, καλύπτοντας τη διαφορά.

Τυπικά πάντως κομμένο αυτοκόλλητο δεν είναι άθικτη συσκευασία. Είναι ανοιγμένη.

Η προσωπική μου κρίση δεν δικαιολογεί με τίποτα τον χαρακτηρισμό 'απαράδεκτη συμπεριφορά'. Οχι πως λέει και πολλά αυτό φυσικά, μια γνώμη είναι. Απλά επειδή πολλές φορές η συμπεριφορά των καταστημάτων είναι όντως απαράδεχτη καλό θα ήταν εμείς να μπορούμε να αντιλαμβανόμαστε τις διαφορές.

να είναι άθικτη η συσκευασία και το προϊόν ή σε άριστη κατάσταση

Αυτό λέει στους όρους. Επίσης οι μνήμες αλλάζουν από το εργοστάσιο και οι συγκεκριμένοι προσφέρουν έτοιμα συναρμολογημένα μηχανήματα με προφανώς ανοιγμένες συσκευασίες. Μη ξεκινήσουμε τη συζήτηση για το πως θα μπορούσαν να καλυφθούν οι ίδιοι.

Ξαναλέω και το τονίζω ότι ολα αυτά έγιναν με γνώση τους ότι υπάρχει αρνητική κριτική. Αν δεν υπήρχε, θα ήμασταν ακόμα στο "οι μνήμες είναι ευαίσθητο εξάρτημα και γιαυτό δε τις δεχόμαστε" παράλογο σχήμα λόγου.

Έγινε επεξεργασία από Wizard!
Link to comment
Share on other sites

Επειδή εγώ δεν το κατάλαβα, που ακριβώς είναι το ανήθικο κομμάτι;

Εγω αν ηξερα οτι ειμαι εγω υπαίτιος ,θα πουλαγα τις ραμ εξω 10 ευρώ κάτω ,και θα επαιρνα την έκπτωση 5 ευρώ που μου προσέφεραν.

Αν θέλουμε ποτε να γίνουμε έθνος

καλύτερο απο αυτο το ηθικό χάλι που είμαστε ,πρεπει κι εμείς να κάνουμε το σωστό καμια φορά ,κι ας μη μας υποχρεώνει ο νόμος.

Αντι αυτου ο συμφορουμιτης,κινηθηκε και νομικα να τους βγάλει το λαδι ενώ αυτος έκανε λάθος.

Κακως δεν του τις αλλάξαν εξαρχής σύμφωνα με το νομικο πλαίσιο,συμβωνω.

Όμως ο έλληνας πρεπει να καταλάβει κάποτε οτι το να έχεις ηθικό πλεονέκτημα ειναι κάτι πολύτιμο που θα έπρεπε να εκτιμάται δεόντως.

Πολλα ζητάω ε;

sent from mobile

Link to comment
Share on other sites

Εγω αν ηξερα οτι ειμαι εγω υπαίτιος ,θα πουλαγα τις ραμ εξω 10 ευρώ κάτω ,και θα επαιρνα την έκπτωση 5 ευρώ που μου προσέφεραν.

Αν θέλουμε ποτε να γίνουμε έθνος

καλύτερο απο αυτο το ηθικό χάλι που είμαστε ,πρεπει κι εμείς να κάνουμε το σωστό καμια φορά ,κι ας μη μας υποχρεώνει ο νόμος.

Αντι αυτου ο συμφορουμιτης,κινηθηκε και νομικα να τους βγάλει το λαδι ενώ αυτος έκανε λάθος.

Κακως δεν του τις αλλάξαν εξαρχής σύμφωνα με το νομικο πλαίσιο,συμβωνω.

Όμως ο έλληνας πρεπει να καταλάβει κάποτε οτι το να έχεις ηθικό πλεονέκτημα ειναι κάτι πολύτιμο που θα έπρεπε να εκτιμάται δεόντως.

Πολλα ζητάω ε;

sent from mobile

Εγώ πιστεύω ότι το ανήθικο κομμάτι είναι αυτό:

Ξαναλέω και το τονίζω ότι ολα αυτά έγιναν με γνώση τους ότι υπάρχει αρνητική κριτική. Αν δεν υπήρχε, θα ήμασταν ακόμα στο "οι μνήμες είναι ευαίσθητο εξάρτημα και γιαυτό δε τις δεχόμαστε" παράλογο σχήμα λόγου.

Ότι κι αν έχω επιστρέψει στο Amazon, κανείς δε μου ζήτησε σφραγισμένη συσκευασία. οι 14 ημέρες που προβλέπει ο νόμος γιατί είναι; Για να διαβάζεις 14 μέρες το ταμπελάκι και να διαλογίζεσαι αν τελικά είναι σωστές οι DDR2 ;

Link to comment
Share on other sites

Και κάτι που ξέχασα να αναφέρω. Οι μνήμες δε λειτουργούσαν γιατί πολύ απλά ο επεξεργαστής (που αγοράστηκε από ebay) δεν ήταν το σωστό μοντέλο. Ήταν AM2 και δεν είχε ενσωματωμένο ελεγκτή DDR3, οπότε έπαιζε μόνο με DDR2

Εγω αν ηξερα οτι ειμαι εγω υπαίτιος ,θα πουλαγα τις ραμ εξω 10 ευρώ κάτω ,και θα επαιρνα την έκπτωση 5 ευρώ που μου προσέφεραν.

Αν θέλουμε ποτε να γίνουμε έθνος

καλύτερο απο αυτο το ηθικό χάλι που είμαστε ,πρεπει κι εμείς να κάνουμε το σωστό καμια φορά ,κι ας μη μας υποχρεώνει ο νόμος.

Αντι αυτου ο συμφορουμιτης,κινηθηκε και νομικα να τους βγάλει το λαδι ενώ αυτος έκανε λάθος.

Κακως δεν του τις αλλάξαν εξαρχής σύμφωνα με το νομικο πλαίσιο,συμβωνω.

Όμως ο έλληνας πρεπει να καταλάβει κάποτε οτι το να έχεις ηθικό πλεονέκτημα ειναι κάτι πολύτιμο που θα έπρεπε να εκτιμάται δεόντως.

Πολλα ζητάω ε;

sent from mobile

Καταλαβαίνεις ότι μπορείς πολύ απλά να επιστρέψεις κάτι επειδή δε σαρεσει το χρώμα του ή γιατί σου χαλάει το φενγκ σουι του σαλονιου ετσι;

Κλασικό παράδειγμα μια κάρτα sata3 που ειχα παρει για να κανω ενα απο τα πρώτα μου review. Η κάρτα δουλευε αλλά η απόδοσή της ήταν άθλια. Την επέστρεψα μεσα σε 5 μερες στο zeroone το οποίο δεν είπε τίποτα. Με ρώτησε γιατί την επιστρέφω, τους είπα γιατί δε με καλύπτει, τη δοκίμασαν και επέστρεψαν την αξία της. Εκει δεν είχε ανοιχτή συσκευασία;

Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι οι μέρες ειναι για να διαπιστωθεί αν ειναι ελαττωματικό ενα προϊόν.

Τωρα χωρις να θελω σε καμια περιπτωση να υπερασπιστώ ενα μεγαθήριο σαν το you ,δε νομιζω οποιοδήποτε παγκοσμίως καταστηματα να εχει τη δυναμική του αμαζον ,και να παίρνει πίσω ανοιγμένα πραγματα και να τα επαναπροωθει επανασυσκευασμενα σαν b stocks κτλ.

Κατά τα αλλα.συμφωνώ.

Edit

Καταλαβαίνω φιλε μου οτι ο νόμος μπορει να μου επιτρέπει πολλα πράγματα.

Η αγωγή μου και ο χαρακτηρας μου ,καποια απο αυτα οχι.

sent from mobile

Έγινε επεξεργασία από das
Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι οι μέρες ειναι για να διαπιστωθεί αν ειναι ελαττωματικό ενα προϊόν.

Το ελάττωμα καλύπτεται από εγγύηση. Ο νόμος αναφέρει για "υπαναχώρηση" και επίσης δε διευκρινίζει τους λόγους που επιτρέπεται. Φυσικά το νόμιμο, δεν είναι και ηθικό, το έχουμε ξαναπεί, αλλά ανήθικο θα ήταν να κάτσει να κάνει πχ benchmarks όλο το ΣΚ και μετά να τις στείλει πίσω γιατί δεν τις ήθελε πλέον.

Link to comment
Share on other sites

Δε διαφωνώ κατά βαση σε αυτα που λες ,απλα θα ήθελα μια φορα να ακούσω εναν να κάνει λόγω μια φορα για την ρημαδα τη λεξη που κορδωνομαστε οτι δεν υπάρχει ομοια της σε άλλη γλώσσα,το φιλότιμο.

Anyway ,ο φίλος ικανοποιήθηκε απο οτι ειδα ,και για μένα η χωλή ηταν απολύτως περιττή για τους λόγους που προανέφερα.

sent from mobile

Link to comment
Share on other sites

Αν παραλαμβάνατε την συσκευασία των μνημών με προσεχτικά ξεκολλημένο το αυτοκόλλητο δεν θα φωνάζατε για μεταχειρισμένο προϊόν; Και αν και γνώστες ηλεκτρονικών υπολογιστών δεν ξέρατε τι μνήμες χρειαζόσασταν (αν και κατανοώ ότι περιπτώσεις όπως π.χ. του Phenom II 920 θα μπέρδευε αρκετούς).

Στην τελική δεν έχεις απόλυτο δίκιο μιας και ήταν δικό σας λάθος η παραγγελία.

Από εκεί και πέρα όμως το you υποθέτω φτιάχνει και έτοιμα συστήματα, DDR3 θα χρησιμοποιεί κατά κόρον, οι μνήμες ήταν και lifetime, DDR2 δεν είναι και δεδομένο ότι δεν θα τους μείνει στην αποθήκη, γενικά σκέφτηκαν χαζά. Θα μπορούσαν να αποφύγουν όλη την φασαρία, να σας δώσουν τις DDR2 και να προωθήσουν τις DDR3 στο τμήμα συναρμολόγησης.

Και εμένα μια φορά μου είχαν δημιουργήσει θέμα, είχα φτιάξει και θέμα εδώ σαν το δικό σου, αλλά κατόπιν εορτής το διόρθωσαν και με το παραπάνω. Άλλη μια φορά μου είχαν στείλει λάθος προϊόν, μου δώσανε δωροεπιταγή για το συγνώμη. Επίσης σε προβληματικό usb card reader μου είχαν στείλει άλλο χωρίς χρέωση και χωρίς να μου ζητήσουν το πρώτο πίσω διότι "δεν άξιζε τον κόπο". Το αντίθετο ως αντιμετώπιση με την περίπτωσή σου. Μάλλον ισχύει ότι και με άλλα μεγάλα μαγαζιά. Αν πέσεις σε άτομο που καταλαβαίνει από πωλήσεις δεν θα σε ταλαιπωρήσει. Αν πέσεις σε υπάλληλο που από εμπορικά έχει μαύρα μεσάνυχτα θα σε πρήξει.

Link to comment
Share on other sites

Αν παραλαμβάνατε την συσκευασία των μνημών με προσεχτικά ξεκολλημένο το αυτοκόλλητο δεν θα φωνάζατε για μεταχειρισμένο προϊόν; Και αν και γνώστες ηλεκτρονικών υπολογιστών δεν ξέρατε τι μνήμες χρειαζόσασταν (αν και κατανοώ ότι περιπτώσεις όπως π.χ. του Phenom II 920 θα μπέρδευε αρκετούς).

Στην τελική δεν έχεις απόλυτο δίκιο μιας και ήταν δικό σας λάθος η παραγγελία.

Από εκεί και πέρα όμως το you υποθέτω φτιάχνει και έτοιμα συστήματα, DDR3 θα χρησιμοποιεί κατά κόρον, οι μνήμες ήταν και lifetime, DDR2 δεν είναι και δεδομένο ότι δεν θα τους μείνει στην αποθήκη, γενικά σκέφτηκαν χαζά. Θα μπορούσαν να αποφύγουν όλη την φασαρία, να σας δώσουν τις DDR2 και να προωθήσουν τις DDR3 στο τμήμα συναρμολόγησης.

Και εμένα μια φορά μου είχαν δημιουργήσει θέμα, είχα φτιάξει και θέμα εδώ σαν το δικό σου, αλλά κατόπιν εορτής το διόρθωσαν και με το παραπάνω. Άλλη μια φορά μου είχαν στείλει λάθος προϊόν, μου δώσανε δωροεπιταγή για το συγνώμη. Επίσης σε προβληματικό usb card reader μου είχαν στείλει άλλο χωρίς χρέωση και χωρίς να μου ζητήσουν το πρώτο πίσω διότι "δεν άξιζε τον κόπο". Το αντίθετο ως αντιμετώπιση με την περίπτωσή σου. Μάλλον ισχύει ότι και με άλλα μεγάλα μαγαζιά. Αν πέσεις σε άτομο που καταλαβαίνει από πωλήσεις δεν θα σε ταλαιπωρήσει. Αν πέσεις σε υπάλληλο που από εμπορικά έχει μαύρα μεσάνυχτα θα σε πρήξει.

Μια διευκρίνηση εδώ. Οι μνήμες είναι ενα κιτ 2x2GB και έρχεται σε χάρτινο κουτί της corsair. Μονο το κουτί είχε αυτοκόλλητο συσκευασίας πάνω στο καπάκι του, το οποίο μάλιστα ήταν ένα απλό κυκλικό διαφανές αυτοκόλλητο που έγραφε corsair. Οι μνήμες, παρόλο που έρχονταν τοποθετημένες στις κλασικές θηκούλες τους, ΔΕΝ ήταν σφραγισμένες με αυτοκόλλητο της εταιρίας από αυτά που αναγράφουν χαρακτηριστικά κτλ.

Το τμήμα πωλήσεων ήταν ιδιαίτερα εξυπηρετικότατο αλλά το συγκεκριμένο θέμα ήταν εκτός της αρμοδιότητάς του, γιαυτό και το αναφέρω. Ο "τεχνικός" πάλι ήταν για τα μπάζα.

Ο επεξεργαστής είναι ο AMD Phenom X4 9550. Στη περιγραφή δεν αναφερόταν κάτι για το είδος μνήμης που υποστηρίζει (ή που μάλλον δεν υποστηρίζει) Ομολογώ ότι δεν ήξερα ότι το συγκεκριμένο μοντέλο ήταν από αυτούς που δε δουλεύουν με DDR3 και ούτε είμαι υποχρεωμένος. Η όλη διαδικασία της αγοράς αναβάθμισης δεν έγινε υπό την εποπτεία μου. Προσωπικά όταν κάνω τέτοιες αγορές τα ζητήματα αυτά τα προσέχω, αλλά και τότε υπάρχει πάντα χώρος για σφάλματα.

Φαντάζομαι οι μέρες ειναι για να διαπιστωθεί αν ειναι ελαττωματικό ενα προϊόν.

Εξαρτάται από τις ημέρες στις οποίες αναφέρεσαι. Οι μνήμες παρελήφθησαν στις 4/2 το μεσημέρι και η αίτηση για επιστροφή έγινε στις 5/2 το πρωί. Όλες οι υπόλοιπες μέρες ήταν καθυστέρηση που οι ίδιοι επέβαλαν, είτε γιατί παίρναν απόγευμα σε ακατάλληλη ώρα και δε μπορούσαμε να καλέσουμε την ίδια μέρα γιατί ήταν εκτός ωραρίου, είτε γιατί δεν παίρναν καθόλου.

Έγινε επεξεργασία από AgentCain
Link to comment
Share on other sites

Ο επεξεργαστής είναι ο AMD Phenom X4 9550. Στη περιγραφή δεν αναφερόταν κάτι για το είδος μνήμης που υποστηρίζει (ή που μάλλον δεν υποστηρίζει) Ομολογώ ότι δεν ήξερα ότι το συγκεκριμένο μοντέλο ήταν από αυτούς που δε δουλεύουν με DDR3 και ούτε είμαι υποχρεωμένος.

Όλοι οι πρώτοι Phenom είναι DDR2 only. Ο επεξεργαστής είναι τόσο παλιός που ο οποιοσδήποτε ισχυρίζεται ότι ξέρει από Η/Υ θα έπρεπε να το γνωρίζει ή κατ' ελάχιστο να το έχει ψάξει όσον αφορά το τι μνήμη θα πρέπει να βρει. Αν δεν γνωρίζει από Η/Υ μπορεί να πει ότι μπερδεύτηκε από την παρουσία δύο τύπων μνημών στην μητρική. Κατανοητό.

Τώρα το bold που έχω σημειώσει είναι 200%, οριζοντίως, πλαγίως και καθέτως, λάθος. Γενικά δεν σου γράφω ότι το you λειτούργησε σωστά, αλλά σε κάθε περίπτωση η όλη ιστορία ξεκίνησε από την δική σας λάθος παραγγελία και το να λες ότι δεν είσαι υποχρεωμένος να γνωρίζεις το τι πρέπει να παραγγείλεις δεν είναι σωστό. Βασικά είναι εντελώς λάθος το να ισχυρίζεσαι κάτι τέτοιο και να περιμένεις να σου δώσουμε δίκιο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Από την άλλη αυτός δεν είναι κ ο λόγος ύπαρξης της ασφαλιστικής δικλείδας στις αγορές εξ αποστάσεως? Δεν είσαι στο μαγαζί με κάποιο υπάλληλο που μπορεί να σε καθοδηγήσει (λέμε τώρα) οπότε αν κάνεις κάποιο λάθος, πρέπει να μπορείς να το αντιμετωπίσεις και όχι να το παντρευτείς.

Εδώ είμαστε geeks και μας φαίνεται noobικη η αγορά αλλά σκεφτείτε και άλλες περιπτώσεις. Σε άλλα πράγματα στην ιστορία του παθόντα και εγώ διαφωνώ, αλλά το οτι έγινε κάτι λάθος και έπρεπε να αλλαχτεί, δεν βλέπω το παράλογο.

Link to comment
Share on other sites

Από την άλλη αυτός δεν είναι κ ο λόγος ύπαρξης της ασφαλιστικής δικλείδας στις αγορές εξ αποστάσεως? Δεν είσαι στο μαγαζί με κάποιο υπάλληλο που μπορεί να σε καθοδηγήσει (λέμε τώρα) οπότε αν κάνεις κάποιο λάθος, πρέπει να μπορείς να το αντιμετωπίσεις και όχι να το παντρευτείς.

Εδώ είμαστε geeks και μας φαίνεται noobικη η αγορά αλλά σκεφτείτε και άλλες περιπτώσεις. Σε άλλα πράγματα στην ιστορία του παθόντα και εγώ διαφωνώ, αλλά το οτι έγινε κάτι λάθος και έπρεπε να αλλαχτεί, δεν βλέπω το παράλογο.

Ναι μπορεί να αγοράσεις κάτι και να είναι λάθος η αγορά ή όταν πλέον το κρατάς στα χέρια σου να διαπιστώνεις ότι δεν ήταν αυτό που νόμιζες κοιτώντας το απλά από την φωτογραφία. Δεν μπορείς όμως για εξεζητημένα θέματα να αγοράζεις στην τύχη και μετά να είναι λάθος του μαγαζιού. Αν δεν ξέρεις, ρωτάς. Παίρνεις τηλέφωνο το μαγαζί και τους λες "Έχω αυτόν τον επεξεργαστή και αυτή την μητρική. Ποια μνήμη ταιριάζει;" Το "γνωρίζω από Η/Υ αλλά δεν είμαι υποχρεωμένος να ξέρω τι μνήμη να αγοράσω" εμένα δεν μου φαίνεται για λάθος του μαγαζιού. Απλά το you τα έκανε μπάχαλο μετά. Ενώ θα μπορούσε το θέμα να έχει λήξει στο τσακ μπαμ με δύο βόλτες από την κοντινότερη ACS ή το κοντινότερο υποκατάστημα you, κατέληξε ολόκληρη ιστορία.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κοιτα, φυσικο ειναι να θελουν να εινα καλυμενοι, οποτε λογικα ζητανε εξουσιοδοτηση σε ΚΕΠ.

Τωρα αν η διαδικασια σου φαινεται βαρετη, οκ, υπαρχουν πολυ χειροτερα και πολυ πιο βαρετα πραγματα που αντιμετωπιζουμε στη ζωη μας

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.