Jump to content



μ' ανοιχτά χαρτιά:service αυτοκινήτου τιμές


serpico75

Recommended Posts

Καλησπέρα.

...και μη έχοντας κάποιον άλλο να ρωτήσω είπα να ανεβάσω εδώ μία ερώτηση-απορία. Το σενάριο έχει ως εξής:

NISSAN MICRA 1000cc μοντέλο '98, το τελευταίο service πριν 2,5 χρόνια. Σ' αυτά τα 2,5 χρόνια έχει κάνει περίπου 9.500-10.000 km και τώρα είναι στις 165.000

Το πήγα στον μάστορα της γειτονιάς και καμιά ώρα αργότερα χτύπησε το τηλέφωνο. Είπε πως όντως χρειάζεται service και πως έχουν φαγωθεί (στην κυριολεξία λιώσει) τα τακάκια στα μπροστινά φρένα. Γιά το λόγο αυτό δεν μπορεί να αλλάξει μόνο τα τακάκια και πως πρέπει αναγκαστικά να αλλάξουν οι δισκόπλακες στα φρένα. Δυστυχώς δεν είμαι μηχανικός αυτοκινήτων για να μπορέσω να διαπιστώσω αν όντως μου λέει αλήθεια ή αν θέλει με πολύ απλό τρόπο να βγάλει λεφτά. Έχω τις ακόλουθες ερωτήσεις:

α. Γιά ένα απλό service στο αυτοκίνητο (χωρίς να υπολογίσουμε το σενάριο των φρένων - ας πούμε ότι τα φρένα είναι ok) πόσο θα κόστιζε;

β. Το παραπάνω σενάριο, με αλλαγή μόνο στα τακάκια (οι δισκόπλακες είναι ok και ο μάστορας κοροϊδεύει λόγω του ότι δεν είμαι μηχανικός αυτοκινήτων) πόσο θα κόστιζε περίπου;

γ. Αν όντως είναι πραγματικά όλα αυτά που λέει, πόσο θα κόστιζε ένα τέτοιο full service;

Πάντα οι τιμές περίπου.

Ευχαριστώ για το χρόνο σας!

Link to comment
Share on other sites

Είναι πολύ γενικές οι ερωτήσεις δυστυχώς και μόνο κάποιος με μικρα θα μπορεί να σου πει.

Πολύ γενικά τακάκια για 1000άρι πόλης είναι κοντά στα 30-40 ευρώ + έξοδα τοποθέτησης που είναι συνήθως 1 εργατοώρα (γιατί δεν μπορεί να σε χρεώσει 15 λεπτά).

Το σερβις πάλι είναι ΤΙ θα αλλαχτεί, λάδια, φίλτρα, ιμάντες κλπ.

Τα φρένα σου κάνανε παράξενο θόρυβο όταν το πήγες?

Απο πότε έχεις να αλλάξεις τακάκια? αν έχεις απο τα 8-10κ πριν τότε μόνο στα μέγαρα αν το πήγες τα έφαγες, ή αν προχωράς με γκάζι και φρένο.