Jump to content



μ' ανοιχτά χαρτιά:service αυτοκινήτου τιμές


serpico75

Recommended Posts

Καλησπέρα.

...και μη έχοντας κάποιον άλλο να ρωτήσω είπα να ανεβάσω εδώ μία ερώτηση-απορία. Το σενάριο έχει ως εξής:

NISSAN MICRA 1000cc μοντέλο '98, το τελευταίο service πριν 2,5 χρόνια. Σ' αυτά τα 2,5 χρόνια έχει κάνει περίπου 9.500-10.000 km και τώρα είναι στις 165.000

Το πήγα στον μάστορα της γειτονιάς και καμιά ώρα αργότερα χτύπησε το τηλέφωνο. Είπε πως όντως χρειάζεται service και πως έχουν φαγωθεί (στην κυριολεξία λιώσει) τα τακάκια στα μπροστινά φρένα. Γιά το λόγο αυτό δεν μπορεί να αλλάξει μόνο τα τακάκια και πως πρέπει αναγκαστικά να αλλάξουν οι δισκόπλακες στα φρένα. Δυστυχώς δεν είμαι μηχανικός αυτοκινήτων για να μπορέσω να διαπιστώσω αν όντως μου λέει αλήθεια ή αν θέλει με πολύ απλό τρόπο να βγάλει λεφτά. Έχω τις ακόλουθες ερωτήσεις:

α. Γιά ένα απλό service στο αυτοκίνητο (χωρίς να υπολογίσουμε το σενάριο των φρένων - ας πούμε ότι τα φρένα είναι ok) πόσο θα κόστιζε;

β. Το παραπάνω σενάριο, με αλλαγή μόνο στα τακάκια (οι δισκόπλακες είναι ok και ο μάστορας κοροϊδεύει λόγω του ότι δεν είμαι μηχανικός αυτοκινήτων) πόσο θα κόστιζε περίπου;

γ. Αν όντως είναι πραγματικά όλα αυτά που λέει, πόσο θα κόστιζε ένα τέτοιο full service;

Πάντα οι τιμές περίπου.

Ευχαριστώ για το χρόνο σας!

Link to comment
Share on other sites

Είναι πολύ γενικές οι ερωτήσεις δυστυχώς και μόνο κάποιος με μικρα θα μπορεί να σου πει.

Πολύ γενικά τακάκια για 1000άρι πόλης είναι κοντά στα 30-40 ευρώ + έξοδα τοποθέτησης που είναι συνήθως 1 εργατοώρα (γιατί δεν μπορεί να σε χρεώσει 15 λεπτά).

Το σερβις πάλι είναι ΤΙ θα αλλαχτεί, λάδια, φίλτρα, ιμάντες κλπ.

Τα φρένα σου κάνανε παράξενο θόρυβο όταν το πήγες?

Απο πότε έχεις να αλλάξεις τακάκια? αν έχεις απο τα 8-10κ πριν τότε μόνο στα μέγαρα αν το πήγες τα έφαγες, ή αν προχωράς με γκάζι και φρένο.

Γενικά ΚΑΙ οι δισκόπλακες είναι στα αναλώσιμα ενός αυτοκινήτου, και παίζει όντως αν τριβόταν μέταλλο με μέταλλο να στις έχει φάει, εξ ου και ρώτησα απο ποτε έχει να αλλάξει.

Link to comment
Share on other sites

Το σερβις πάλι είναι ΤΙ θα αλλαχτεί, λάδια, φίλτρα, ιμάντες κλπ.

Σίγουρα θα μου αλλάξει λάδια, φίλτρα, μπουζί. Τώρα για ιμάντες ή κάτι άλλο δεν ξέρω ως μη μηχανικός. Δε νομίζω, όμως.

Τα φρένα σου κάνανε παράξενο θόρυβο όταν το πήγες?

Όχι. Τα φρένα δεν έκαναν κανένα θόρυβο.

Απο πότε έχεις να αλλάξεις τακάκια? αν έχεις απο τα 8-10κ πριν τότε μόνο στα μέγαρα αν το πήγες τα έφαγες, ή αν προχωράς με γκάζι και φρένο.

Τακάκια έχουν να αλλαχτούν εδώ και 2,5 χρόνια. Απ' το τελευταίο service δηλαδή, πριν κάνει αυτά τα 10.000km.

Link to comment
Share on other sites

Οκ, θα σχολιάσω μόνο για τα τακάκια, γιατί για το σερβις θα πρέπει να δεις το βιβλίο και να μιλήσεις με Νισαν να σου πει, ΤΙ αλλάζουν στο σερβις των 160,000.

Για τακάκια για να τα φας σε 10,000 πρέπει να πηγαίνεις σαν τρελός και να πηδάς στο φρένο, να το πας σε πίστα κλπ. Για να φαγωθούν τόσο γρήγορα...

Απο εκεί και πέρα οι δίσκοι να ξέρεις μπορεί να ήταν φθαρμένοι απο παλιά και στα 160,000χμ γενικά δεν είναι καθόλου σπάνιο να αλλάζεις δίσκους...

Οπότε χωρίς να λεω πως οι δίσκοι δεν παίζει να θέλουν αλλαγή τα τακάκια μου δείχνει δύσκολο να τα έφαγες τόσο γρήγορα εκτός και έκανες τα παραπάνω ή εκτός αν στην προηγούμενη αλλαγή σου είχαν βάλει ημιτασιόν και ήταν του κώλου.

Αν έχεις αμφιβολία ζήτα του να στα δείξει και βάλτα δίπλα δίπλα με τα καινούργια να δεις την διαφορά στην πάστα. Θα είναι ορατή και με γυμνό, και βασικά ανεκπαίδευτο μάτι εύκολα.

Link to comment
Share on other sites

Ναί, όντως οι δισκόπλακες δεν έχουν αλλαχτεί από την αγορά. Οπότε, 165.000km με μαμίσιες δισκόπλακες.

Όσο για το πως οδηγώ, πολύ ήρεμα. Για να δώσω να καταλάβετε αν βάλω κάποιον στο διπλανό κάθισμα και πάμε μία βόλτα για κάνα μισάωρο είτε μέσα στην πόλη (φανάρια) είτε ανοιχτούμε λίγο σε καμία εθνική, σίγουρα θα τον πάρει ο ύπνος. Πολύ ήρεμη οδήγηση.

Link to comment
Share on other sites

Τί να κάνω πού σκέφτηκα να ρωτήσω στο web πριν να ξέρω τί να του πω να κάνει και τί όχι. Θα σας δώσω την τιμή που μου είπε και αν θέλετε μου λέτε αν και κατά πόσο με έκλεψε. Γιατί, σύμφωνα με το νέο στοιχείο ότι δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ δίσκοι μπροστά από την αγορά, μπορεί όντως να είναι ok ο τύπος.

Μου είπε όλα 220 Euro.

Link to comment
Share on other sites

Ειναι απο τα προβληματα του συγχρονου ανθρωπου.

ΕΛΛΕΙΨΗ εμπιστοσυνης.

Δεν τον εμπιστευεσαι ? γιατι του το πηγες ?

Εγω πχ ΟΤΙ αλλαζω στους πελατες μας ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ δινω τα παλαια πισω.

Αν θες πετα τα εξω στον καδο η βαλτο στον πατο της πεθερας σου δεν με νοιαζει, εγω στα εδωσα.

Ζητα λοιπον να πας απο κει να δεις τις δισκοπλακες και να τις παρεις αφου τις αλλαξει.-

Επισης οι δισκοπλακες αντεχουν μεχρι ενα συγκεκριμενο παχος, μετα πανε για πεταμα.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου αν δεν εχεις αλλαξει ποτε δισκοπλακες, ειναι απολυτα φυσιολογικο να σου φαει μεσα σε 10.000 χμλ τα τακακια!

Και για να απαντησω και στα υπολοιπα....

σερβις με φιλτρα,λαδια εμενα μου παιρνει περιπου 50€.

για τακακια μονο, μπροστα μου ειχε παρει 40€ (χωρις δισκοπλακες δηλαδη)

Αυτες οι τιμες ειναι για νισαν μικρα του 1998 οπως και το δικο σου (πες μου πως το εχεις παρει και στο κλασσικο μπορντοροδοκοκκινο χρωματακι! :hehe: )

edit

στα 220 περιλαμβανει δηλαδη φιλτρα, λαδια, μπουζια, τακακια και δισκοπλακες μπροστα.....σωστα?

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι ότι δεν τον εμπιστεύομαι. Απλά είπα, επειδή δεν μπορώ να κάνω έρευνα αγοράς όπως όταν θέλω να αγοράσω π.χ. ένα τροφοδοτικό, δεν είχα άλλη επιλογή. Στο συγκεκριμένο σενάριο είχα αμφιβολία επειδή όλοι κάνουμε ένα service στο αυτοκίνητο μία φορά το χρόνο που κοστίζει περί τα 100 Euro. Αυτό που έγινε είναι ότι λόγω ανεργίας έχω να του το πάω 2,5 χρόνια, και λες και του τα χρώσταγα τα 100 Euro του 2ου έτους και έπρεπε με κάποιο τρόπο να τα πάρει πίσω. Αυτό σκέφτηκα και είπα να κάνω την έρευνα.

Νομίζω πως απ' όλα όσα ρώτησα και δω καί δίπλα οι δισκόπλακες δε χρειαζόντουσαν αλλαγή. Και ποιός ξέρει και αν τις άλλαξε. Αλλά και αν ακόμα όντως τις άλλαξε και πάρω τις παλιές πίσω, δεν έχω καμία ράμπα να σηκώσω το αυτοκίνητο και να τσεκάρω. Τις παλιές δισκόπλακες είμαι σίγουρος ότι δεν έχει πρόβλημα να μου τις δώσει πίσω. Το ίδιο είχε γίνει και όταν μου είχε αλλάξει μπιλιοφόρους. Μου έδωσε πίσω τους παλιούς, αλλά εγώ δεν τους πήρα.

Link to comment
Share on other sites

1) Ερευνα αγορας θα κανεις με το να πας στο παρακατω συνεργειο ή/και περνωντας ενα τηλεφωνο στην νισσαν και αναφεροντας μοντελο/χρονολογια/χιλιομετρα.

2)Ενα σερβις δεν ειναι δεσμευτικο ουτε ως προς το χρονικο διαστημα, ουτε ως προς τα χρηματα. Δεν υπαρχει κανενας κανονας που να αναφερει πως το αυτοκινητο θελει 1 σερβις των 100€ τον χρονο. Αλλοι ειναι οι παραγοντες για την συντηρηση του αυτοκινητου.

3)Απο οσα διαβασα εδω που εγραψαν τα παιδια, εγω καταληγω στο συμπερισμα πως θελαν αλλαγη οι δισκοπλακες. Με τις ιδιες δισκοπλακες 160.000 χλμ ειναι λογικο να σου τρωει τα τακακια πιο γρηγορα, στο εγραψα και ποιο πανω.

4)Για το αν σου αλλαξε δισκοπλακες, μπορεις να το δεις και μονος σου χωρις ιδιαιτερες γνωσεις. Μπορεις να ξεχωρισεις κατι που ειναι καινουργιο του κουτιου απο ενα μεταχειρισμενο απλα κοιτωντας το.

Και τελος αν δεν του εχεις εμπιστοσυνη, οπως αναφερθηκε και ποιο πανω ΜΗΝ πηγαινεις σε αυτον. Υπαρχει παντα και η αντιπροσωπεια ή/και αλλα συνεργεια που θα χαρουν να σε εξυπηρετησουν και να σου απαντησουν σε ολες τις ερωτησεις που κανεις.

Το αυτοκινητο το συντηρουμε, οχι για να παιρνει μπρος και να πηγαινει, αλλα ΓΙΑΤΙ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ Η ΖΩΗ Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΥΡΩ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ.

Και επειδη εξαρταται η ζωη μας, φροντιζουμε να μαθαινουμε και 2 βασικα πραγματα για την καλη λειτουργια και συντηρηση του.

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει αν οδηγείς πολύ ήρεμα δεν χρειαζόταν να ασχοληθείς παρά μόνον όταν ακούσεις θόρυβο μετάλλου με μέταλλο οπότε και αλλάζεις τακάκια. Τα τακάκια αποκλείεται να φαγώθηκαν σε 10.000 km αν οι δίσκοι δεν είναι χαρακτοί αλλά κανονικοί. Αυτό που θα πρέπει να κάνεις έιναι να αλλάζεις μόνο τα λάδια κάθε 1 χρόνο, κόστος 50 ευρώ και τέλος, άντε και το φίλτρο, πες 60, από τη στιγμή που δεν έχεις λεφτά.

Επίσης αν έχεις χώρο αυτά τα κάνεις και μόνος σου, δεν χρειάζεται να είσαι μηχανικός, ελάχιστοι είναι μηχανικοί από τους σερβισάδες, οι περισσότεροι έιναι παραγιοί. Παραγιός μπορεί να γίνει ο καθένας, δεν θέλει ιδιαίτερη τέχνη, αυτό στο λέω επειδή λες είσαι άνεργος και δεν έχιες λεφτά. Αν είσαι άνεργος και δεν έχεις λεφτά δεν πληρώνεις κάποιον άλλον να σου βάλει λάδι, κάθεσαι και το κάνεις μόνος σου. Όλοι οι πιο παλιοί οδηγοί το έκαναν μόνοι τους γιατί ήθελαν πολύ πιο συχνά αλλαγή τα αυτοκίνητα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που θα κάνω σίγουρα είναι να πάρω τους παλιούς δίσκους (αφού θα μου τους αλλάξει) και να προσπαθήσω να δω τις διαφορές. Αυτό που θα κάνω πάλι είναι να ανεβάσω και φωτογραφίες με τους "φθαρμένους" δίσκους για να βγάλουμε όλοι μαζί τα συμπεράσματα (ελπίζω απ' τις φωτογραφίες να μπορέσουμε να συμπεράνουμε).

Link to comment
Share on other sites

Αντι να κανεις ολα αυτα και να χανεις τον χρονο σου γιατι δεν βρισκεις εναν μαστορα που να εμπιστευεσαι ??

Και πες οτι σου λεμε πως οι δισκοπλακες ειναι κομπλε τσαμπα τα αλλαξε ου ου απατεωνια κλπ.

(που δεν ειμαστε μηχανικοι)

Τι θα κανεις ? θα πας κι θα του πεις φιλε ο Πολωνος ειπε οτι εισαι απατεωνας ? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Αντι να κανεις ολα αυτα και να χανεις τον χρονο σου γιατι δεν βρισκεις εναν μαστορα που να εμπιστευεσαι ??

Και πες οτι σου λεμε πως οι δισκοπλακες ειναι κομπλε τσαμπα τα αλλαξε ου ου απατεωνια κλπ.

(που δεν ειμαστε μηχανικοι)

Τι θα κανεις ? θα πας κι θα του πεις φιλε ο Πολωνος ειπε οτι εισαι απατεωνας ? :rolleyes:

Όχι βέβαια. Αυτό ακριβώς είναι που θέλω να εξακριβώσω. Είναι απλά μία εξακρίβωση. Δεν είπα ότι δεν τον εμπιστεύομαι. Απλά, προσπαθώ μέσα από τις απαντήσεις σας, όσο και ίσως από φωτογραφίες που θα ανεβάσω, να δω αν ο τύπος ήταν ok στο service που θα κάνει, ώστε να συνεχίσω να τον εμπιστεύομαι.

Δεν θα ανέβαζα το topic, αν δεν είχα να πάω για service το αυτοκίνητο 2,5 χρόνια, και μου έλεγε ότι θέλει δίσκους. Εφόσον δεν οδηγώ άτσαλα, ηλίου φαηνότερον σε οποιονδήποτε να "βρώμαγε" κάτι (προσωπική μου άποψη). Χωρίς κάποιο θόρυβο στα φρένα, αυτό το περί αλλαγής δίσκων νομίζω θα κινούσε οιουδήποτε την περιέργεια.

Μία βοήθεια-επιβεβαίωση ζητάω. Αυτό είναι όλο.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν καταλαβαίνω, γιατί δεν του λες να μην αλλάξει τίποτα μέχρι να το σκεφτείς κια να αποφασίσεις? Πες του χύμα ότι δεν έχεις λεφτά, ντρέπεσαι? Εγώ τους το λέω Αγγλία πάντως ανετότατα, μου είχε κάνει quote 500 λίρες για 5 ******** ο σερβισάς και επειδή του λέω 500 δεν θα τις δεις ούτε του αγίου π... ανήμερα, πές μου πόσα θες για τα 1,2,3 που θέλω να τα κάνω οπωσδήποτε και άσε τα άλλα για του αγίου π...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.