Jump to content



Επισκευές Razer Ποντικιών?


Recommended Posts

Καλησπέρα , μόλις έμαθα ότι η razer αρνείται να κάνει RMA στο Naga 2012 που έχω εδώ και ενάμισι χρόνο λόγω του ότι το αγόρασα από amazon.co.uk ( e? is this even real?) , πέραν του γεγονότος ότι θεωρώ "επιικα" απαράδεκτη αυτήν την "δικαιολογία" που μου πέταξαν , θα ήθελα να μάθω αν υπάρχει κανένα μέρος\shop\service όπου επισκευάζουν ποντίκια και γενικότερα περιφερειακά razer , σας ευχαριστώ.:angry::angry:

Link to comment
Share on other sites

Και γιατί δεν το στέλνεις Amazon που δεν υπάρχει καλύτερο rma?

Και γιατί δεν κάνει να εχει αγοραστεί απο εκεί;

sent from mobile

1) Λόγω του ότι είναι εκτος του implied warranty του ενός έτους που έχει το amazon

2) Διότι δεν έχω ιδέα , απλά μου είπανε ότι εφόσον δεν το έχω αγοράσει από ελλάδα ( που τότε κόστιζε έως 20 euro παραπάνω απτό amazon) , δεν μπορούν να μου κάνουν RMA , μονο από την χωρα αγοράς του ποντικιού . ( η call bullshit )

Έχω επικοινωνήσει και με τις δυο πλευρές .

Link to comment
Share on other sites

Στειλε ενα mail στη razor απευθείας ,οχι στη razor ελλάδος (πρώτη φορα ακούω ότι υπάρχει :p) ,λογικά η εγγύηση θα ειναι πανευρωπαϊκη...

sent from mobile

Η απάντηση αυτή προέρχεται απτήν razer απευθείας , καλά η αντιπροσωπεία στην ελλάδα δεν μπήκε καν στον κόπο να απαντήσει στα 2 email που έστειλα , κλασικές αξιες.

Link to comment
Share on other sites

Στην Zegetron έστειλες μήνυμα ? εγώ που είχα πρόβλημα με τα mousefeets του Razer Deathadder 2013 μου τους έστειλα μήνυμα στη σελίδα στο FaceBook ( Ελληνική ) , μου έδωσαν email της zegetron , επικοινώνησα με 2 email μαζί τους, πρώτα ρώτησα αν μπορούν να μου στείλουν ανταλλακτικά αναφέροντας στο mail το S/N του ποντικιού μου και επισήμανα ότι αφού είμαι εντός εγγύησης δικαιούμαι να με καλύψουν. Μετά από 2 μέρες μου απάντησαν ότι με καλύπτει η εγγύηση και ότι θα μου στείλουν ανταλλακτικά. Τους έστειλα 3ο email να τους υπενθυμίσω ώστε να μου πουν με ποια μεταφορική θα μου τα στείλουν και πότε, δεν απάντησαν. Μετά από μία εβδομάδα με έπρηζαν στα τηλέφωνα και στα sms από την Speedex ( είχα ξεχάσει ο μπούφος ότι ήταν τα ανταλλακτικά :sarcastic: ), πάω λοιπόν στη μεταφορική και τους λέω " Καλησπέρα έχω λάβει ειδοποίηση από σας ότι έχει έρθει κάποιο δέμα στο όνομα ... κλπ κλπ " , δίνω ταυτότητα περιμένω, περιμένω και μου λέει η υπάλληλος αυτό εδώ είναι ( τότε κατάλαβα ότι ήταν τα ανταλλακτικά :happy2: ) , την ρωτάω πόσο είναι τα μεταφορικά, λέει " Δεν χρειάζεται να πληρώσετε κάτι είναι πληρωμένο από τον αποστολέα ". Τέλος καλό όλα καλά. Μου φάνηκαν πολύ άψογοι στην εξυπηρέτηση.

Σου προτείνω να τους πιέσεις και να στείλεις μήνυμα στην Zegetron που είναι αυτή που τα διανέμει στην Ελλάδα , αναφέροντας το περιστατικό ότι είναι στην εγγύηση κλπ, στείλε το S/N πες του να το ελέγξουν να δουν ότι ειναι στην εγγύηση κλπ, πιστεύω θα σε βοηθήσουν.

Καλή τύχη ! :)

Link to comment
Share on other sites

Στην Zegetron έστειλες μήνυμα ? εγώ που είχα πρόβλημα με τα mousefeets του Razer Deathadder 2013 μου τους έστειλα μήνυμα στη σελίδα στο FaceBook ( Ελληνική ) , μου έδωσαν email της zegetron , επικοινώνησα με 2 email μαζί τους, πρώτα ρώτησα αν μπορούν να μου στείλουν ανταλλακτικά αναφέροντας στο mail το S/N του ποντικιού μου και επισήμανα ότι αφού είμαι εντός εγγύησης δικαιούμαι να με καλύψουν. Μετά από 2 μέρες μου απάντησαν ότι με καλύπτει η εγγύηση και ότι θα μου στείλουν ανταλλακτικά. Τους έστειλα 3ο email να τους υπενθυμίσω ώστε να μου πουν με ποια μεταφορική θα μου τα στείλουν και πότε, δεν απάντησαν. Μετά από μία εβδομάδα με έπρηζαν στα τηλέφωνα και στα sms από την Speedex ( είχα ξεχάσει ο μπούφος ότι ήταν τα ανταλλακτικά :sarcastic: ), πάω λοιπόν στη μεταφορική και τους λέω " Καλησπέρα έχω λάβει ειδοποίηση από σας ότι έχει έρθει κάποιο δέμα στο όνομα ... κλπ κλπ " , δίνω ταυτότητα περιμένω, περιμένω και μου λέει η υπάλληλος αυτό εδώ είναι ( τότε κατάλαβα ότι ήταν τα ανταλλακτικά :happy2: ) , την ρωτάω πόσο είναι τα μεταφορικά, λέει " Δεν χρειάζεται να πληρώσετε κάτι είναι πληρωμένο από τον αποστολέα ". Τέλος καλό όλα καλά. Μου φάνηκαν πολύ άψογοι στην εξυπηρέτηση.

Σου προτείνω να τους πιέσεις και να στείλεις μήνυμα στην Zegetron που είναι αυτή που τα διανέμει στην Ελλάδα , αναφέροντας το περιστατικό ότι είναι στην εγγύηση κλπ, στείλε το S/N πες του να το ελέγξουν να δουν ότι ειναι στην εγγύηση κλπ, πιστεύω θα σε βοηθήσουν.

Καλή τύχη ! :)

Δυστυχώς εκεί είναι που έχω στείλει 2 email και με έχουν συνδέσει κανονικότατα με Κάιρο!

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς εκεί είναι που έχω στείλει 2 email και με έχουν συνδέσει κανονικότατα με Κάιρο!

Κάνε ένα κόπο τότε και πάρε τους τηλέφωνο... αυτό δεν μπορεί θα το σηκώσουν... :blink:

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=28847]Justhavocman[/MENTION] παρε τους τηλεφωνο και πες τη μαγικη κουβεντα "μιλησα με την razer (τηλεφωνο/mail) και μου ειπαν....", πιανει παντα με αυτους, στο λεω απο προσωπικη εμπειρια.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.