Jump to content



RMA to CORSAIR Story


Recommended Posts

Επειδή, ενδεχομένως, ίσως κάποιος ενδιαφέρεται (ή προκύψει μελλοντικά ενδιαφέρον) σχετικά με την αντικατάσταση ελαττωματικών προϊόντων της Corsair, αποφάσισα να γράψω την πρόσφατη εμπειρία μου από RMA προς την Corsair.

Πριν έναν περίπου μήνα αγόρασα, μέσω αγγελίας, μνήμη ram της Corsair (sodimm 2X4GB).

Μόλις παρέλαβα τις μνήμες, τις τοποθέτησα στο λάπτοπ, όπου διαπίστωσα ότι ήταν προβληματικές.

Επικοινώνησα με τον πωλητή, ο οποίος δεν παραδεχόταν το πρόβλημα των ram, λέγοντάς μου ότι "όταν τις έστειλα ήταν καλές κλπ,κλπ...."

Χωρίς να έχω απόδειξη αγοράς, αποφάσισα να καταφύγω στην περιβόητη "lifetime" εγγύηση της Corsair.

Κατωτέρω αναλύω αναλυτικά τις ενέργειες που έκανα, με την επακριβή ημερομηνία, ώστε να βοηθηθούν άλλοι συμφορουμίτες στην περίπτωση που προκύψει παρόμοιο πρόβλημα:

- 16/3 Έστειλα αίτηση RMA στην Corsair μέσω του επίσημου site της εταιρίας.

-16/3 Την ίδια μέρα (!!!) μου απέστειλαν φόρμα επιστροφής RMA.

- 17/3 Το πακέτο με τις μνήμες έφυγε με ΕΛ.ΤΑ για Corsair (Ολλανδίας). Χρέωση δική μου (4.30 ευρώ)

- 21/3 Από το site των ΕΛ.ΤΑ (!!!) ενημερώθηκα ότι οι ram παρεδόθησαν στην Corsair (Ολλανδία).

- 26/3 Έλαβα e-mail από Corsair ότι οι μνήμες ελέγχθησαν, αντικατεστάθηκαν και απεστάλησαν νέες ram.

- 27/3 Ενημέρωση ( από UPS) αναχώρησης των νέων ram από Taoyuan – Taiwan με εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης 2/4/2014.

Σημείωση: Έχω πραγματικά μείνει έκπληκτος από την σοβαρότητα , την συνέπεια και την γρήγορη ανταπόκριση της Corsair.

Ελπίζω να παραλάβω απροβλημάτιστα τις νέες ram στην ημερομηνία που μου δόθηκε. Εάν κάποιος ενδιαφέρεται για την εξέλιξη του θέματος θα ενημερώσω περαιτέρω...

Έγινε επεξεργασία από dpasinis
Link to comment
Share on other sites

Το κορυφαίο που διάβασα για αυτήν την εταιρεία, που γενικώς την εμπιστεύομαι και παίρνω αρκετά πράγματα για το pc, ήταν σε άλλο forum (δεν ξέρω αν έχει γραφεί και εδώ) και αφορούσε σε αντικατάσταση του fan controller ενός κουτιού 600Τ με ... ολόκληρο καινούργιο κουτί:woot:. Ο λόγος, λέει, ήταν ότι ο επίσημος προμηθευτής της εταιρείας στην Ολλανδία δεν είχε το συγκεκριμένο ανταλλακτικό μεμονωμένο και για να μην αργήσει να εξυπηρετηθεί ο πελάτης, του στείλανε καινούργιο κουτί για να πάρει από εκεί τον controller και να αντικαταστήσει τον χαλασμένο.... :slap:. Ε, δεν το κάνουν πολλές εταιρείες αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Το κορυφαίο που διάβασα για αυτήν την εταιρεία, που γενικώς την εμπιστεύομαι και παίρνω αρκετά πράγματα για το pc, ήταν σε άλλο forum (δεν ξέρω αν έχει γραφεί και εδώ) και αφορούσε σε αντικατάσταση του fan controller ενός κουτιού 600Τ με ... ολόκληρο καινούργιο κουτί:woot:. Ο λόγος, λέει, ήταν ότι ο επίσημος προμηθευτής της εταιρείας στην Ολλανδία δεν είχε το συγκεκριμένο ανταλλακτικό μεμονωμένο και για να μην αργήσει να εξυπηρετηθεί ο πελάτης, του στείλανε καινούργιο κουτί για να πάρει από εκεί τον controller και να αντικαταστήσει τον χαλασμένο.... :slap:. Ε, δεν το κάνουν πολλές εταιρείες αυτό.

στις αϋπνίες το διάβασες αυτό!

Εγώ όμως θα σταθώ στο bold - πολλές εταιρίες δεν δέχονται costomer RMA - με πιάνει τρόμος όταν αναγκαστώ να κάνω RMA και μαθαίνω ότι τελικά πρέπει να πάω το προϊόν πίσω στο eshop και όχι στην μαμά εταιρία.

Link to comment
Share on other sites

Ποιες είναι οι αϋπνίες; :...:

Εδώ http://www.insomnia.gr/topic/432579-corsair-εταιρία-παράδειγμα-προς-μίμηση/?hl= corsair 600t rma το είχα διαβάσει. Δεν ισχύει;

Edit: Τώρα έπιασα το "αϋπνίες"...:tw:

Έγινε επεξεργασία από pnick
Link to comment
Share on other sites

Και εγω έχω να πω τα καλύτερα για το RMA της Corsair:

Σπάω απο μαμακία το πορτάκι ενός 650D, τους το λέω, μου απαντάνε να στείλω το case πίσω και να μου στείλουν καινούριο ολόκληρο!!! Τους λέω δε με συμφέρει λόγω μεταφορικών και μου στέλνουν τη πρόσοψη Παρασκευή και τη Δευτέρα την είχα στα χέρια μου!!!

Απλά απίστευτοι οι τύποι...

Link to comment
Share on other sites

Το κορυφαίο που διάβασα για αυτήν την εταιρεία, που γενικώς την εμπιστεύομαι και παίρνω αρκετά πράγματα για το pc, ήταν σε άλλο forum (δεν ξέρω αν έχει γραφεί και εδώ) και αφορούσε σε αντικατάσταση του fan controller ενός κουτιού 600Τ με ... ολόκληρο καινούργιο κουτί:woot:. Ο λόγος, λέει, ήταν ότι ο επίσημος προμηθευτής της εταιρείας στην Ολλανδία δεν είχε το συγκεκριμένο ανταλλακτικό μεμονωμένο και για να μην αργήσει να εξυπηρετηθεί ο πελάτης, του στείλανε καινούργιο κουτί για να πάρει από εκεί τον controller και να αντικαταστήσει τον χαλασμένο.... :slap:. Ε, δεν το κάνουν πολλές εταιρείες αυτό.

μου έχει συμβεί το ίδιο ακριβώς πράγμα με το 600T

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Πριν κανα 2μήνες πήρα ένα κουτί Obsidian 750D, και πριν καμια βδομάδα κάηκε το LED του HDD στο front panel.

Μικρό το κακό, αλλά είπα να δοκιμάσω το support της corsair.... (o retailer που το αγόρασα μου είπε να του στείλω το κουτί... να το στείλει στην αντιπροσωπία ....κτλ....No way !! για ενα Led να ξηλώσω ολο το PC...)

Παρασκευή 5/9 ανοίγω ένα ticket για RMA στο support της Corsair και τους περιγράφω το πρόβλημα, Δευτέρα 8/9 μεσημέρι χτυπάει το κουδούνι η UPS με ένα καινούριο Ι/Ο panel !!!

Το τερματίσανε το Respect.....!!!

Link to comment
Share on other sites

Εμενα για rma τηςΗ 80i μου ζητησαν τους ανεμιστηρες, τους ειπα τους εχω χαρισει, ζητησαν αποδειξη, τους ειπα τη εχω χασει και δεν ξανααπαντησαν...

Παρομοιοα εμπειρια ειχα με τη Ζαλμαν, ειχε καει η πλεξουδα του htpc, το μαγαζι ζηταγε ολο το κουτι κ στειλαν καινουργια απο Ασια!

Έγινε επεξεργασία από fantomas
Link to comment
Share on other sites

καταντάει βαρετή με το RMA της η Corsair :p

Περίμενα και εγώ λίγη ίντριγκα αλλά δεν έκατσε :happy:

Θες ίντριγκα ? Θα σου την δώσω!

Εστειλα ένα AX1200 ενός φιλου μου στην Corsair γιατι εβγαλε πρόβλημα.

Το αστειο της υπόθεσης είναι ότι τους ζητησα εάν γίνεται η αντικατασταση να γινει με το AX1200i και να καλύψω την διαφορα. Αυτοι μου ειπαν ότι θα με ενημερωσουν και σκοπος τους είναι να αντικαταστήσουν αυτό το προιον.

Λοιπον όταν ηρθε το πακετο πισω ειχε το AX1200i μεσα!!!!! Χωρις καμια επιβάρυνση!

Σε απογοήτευσα ? :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζοντας για το support της corsair αλλά και της dell (δεν χρειάστηκα κανένα από τα δύο ποτέ αν και είχα πολλά προϊόντα τους) σκέφτομαι μήπως είναι στην ουσία ένας τρόπος μπαλώματος του υψηλότερου failure rate των προϊόντων τους. Ή μήπως δεν υπάρχει τελικά υψηλότερο failure rate και η εικόνα που αποκομίζουμε όλοι έχει να κάνει με το πλήθος των πωλήσεων (υψηλές) οπότε αναλογικά βγαίνει πάλι στα ίδια με άλλες εταιρείες. Θέλω και άποψη από seb που είναι γνωστός dellομάχος.

Link to comment
Share on other sites

Ειναι το ιδιο οπως να λες οτι το γκολφ ειναι σαπιαμαξο επειδη εχει τα πιο πολλα προβληματα. Η μηπως απλα επειδη οι μισοι εχουν γκολφ θα ακουσεις κ πιο πολλα παραπονα?

Link to comment
Share on other sites

Τα group vag όντως βγάζουν θέματα ,δεν ειναι στατιστικό το θέμα ,δεν εχουν καν τις υψηλότερες πωλήσεις .

Ακομα και το καινουργιο πολο γνωστής μου μου ,εχει ακομα το ίδιο θέμα με τα παράθυρα που υπαρχει εδω και καμια δεκαπενταριά χρόνια,συν κατι ψιλοστνεργεια απο εδω και απο εκεί,ουτε alfa του 80 τέτοια πραγματα .

Anyway ,κι εγω ακουω συνέχεια για το rma της corsair ,αλλα εδω κανει μπαμ οτι πουλάει οσο ολοι οι αλλοι μαζί.

Οταν σας καει κανα τροφοδοτικο,σας καλύπτει και τα μεταφορικά;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.