Jump to content



AMD FX - Eπιστροφή το 2016


Recommended Posts

και μεθαυριο να τα βγαζαν , για Χ% βελτιωση ταχυτητας δεν θα χαν καν νοημα

καλος η κακος , η σημερινες καθημερινες εφαρμογες δεν προκειτε να ποιασουν πανω απο 2 πυρηνες .

εγω αυτο που βλεπω ειναι οτι το hardware εχει ξεφυγει σημαντικα απο το software με αποτελεσμα να κανουν Milking χωρις λογο .

ακριβως τα ιδια ακουγα/εβλεπα πισω στο στο 2008..τωρα πια, υπαρχουν πολλες εφαρμογες/παιχνιδια που χρησιμοποιουμε και αξιοποιουν ανετα μεχρι και 4 πυρηνες.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ακριβως τα ιδια ακουγα/εβλεπα πισω στο στο 2008..τωρα πια, υπαρχουν πολλες εφαρμογες/παιχνιδια που χρησιμοποιουμε και αξιοποιουν ανετα μεχρι και 4 πυρηνες.

και για αυτο το 4 ειναι mainstream και το 8 overkill

με 7 σελιδες chrome , video να παιζουν , ειμαι στο 10% + 1.30GB ram .

ακομα και παιχνιδι να ανοιξω , δεν θα μαξαρω για κανενα λογο

αμα βγουν πιο απαιτητικες εφαρμογες , τοτε θα αναγκαστουν να ακολουθησουν

Link to comment
Share on other sites

και για αυτο το 4 ειναι mainstream και το 8 overkill

με 7 σελιδες chrome , video να παιζουν , ειμαι στο 10% + 1.30GB ram .

ακομα και παιχνιδι να ανοιξω , δεν θα μαξαρω για κανενα λογο

αμα βγουν πιο απαιτητικες εφαρμογες , τοτε θα αναγκαστουν να ακολουθησουν

ακριβως τα ιδια ελεγα και πιστευα οσο ειχα τον διπυρηνο..

εχεις δοκιμασει να παιξεις παιχνιδια βασισμενα στην dice engine η να μετατρεψεις βιντεο σε h/x264..? τοτε καταλαβαινεις οτι "more is better" ;)

Έγινε επεξεργασία από dragontech
Link to comment
Share on other sites

ακριβως τα ιδια ελεγα και πιστευα οσο ειχα τον διπυρηνο..

εχεις δοκιμασει να παιξεις παιχνιδια βασισμενα στην dice engine η να μετατρεψεις βιντεο σε h/x264..? τοτε καταλαβαινεις οτι "more is better" ;)

BF3 δεν εχει dice? μια χαρα το παιξα .....

το να μετατρεπεις HD video δεν θα το λεγα και "καθημερινο" :p

(εκτος αμα εισαι κανας uploader ή η δουλεια σου τετοια)

Link to comment
Share on other sites

BF3 δεν εχει dice? μια χαρα το παιξα .....

το να μετατρεπεις HD video δεν θα το λεγα και "καθημερινο" :p

(εκτος αμα εισαι κανας uploader ή η δουλεια σου τετοια)

στα battlefield bad company 2 & medal of honor 2010 ειχα 80-90% usage στον τριπυρηνο της υπογραφης.

οσο ειχα τον athlon x2 4800, στο sony vegas pro 10 που χρησιμοποιουσα για να επεξεργαζομαι βιντεο διαρκειας ανω των 10 λεπτων μου επαιρνε αιωνες μεχρι να τα κανει rendering. με το που αντικατεστησα τον επεξεργαστη η διαδικασια κραταγε στο 30-35% απο τον συνολικο χρονο που απαιτουσε ο προηγουμενος..και αυτα με εναν απλο ταπεινο 3 πυρηνο..φαντασου αυτη η εργασια να γινεται με 4πυρηνο και ανω.

οταν καποιες φορες μου δινουν η κατεβαζω hd ταινιες με ογκο στα 4~ gb, για να τις μετατρεψω με 1000kbps 720p σε h264 ωστε να τις μεταφερω σε dvd και για μην πιανουν πολυ χωρο, χρησιμοποιω το format factory.με τον 2πυρηνο αυτη η διαδικασια ηταν ακατορθωτη, γιατι εκτος του οτι εβλεπα 100% cpu usage κολαγε και ο υπολογιστης με αποτελεσμα να μην μπορω να τον λειτουργησω οπως θελω.χρησιμοποιωντας τον 3πυρηνο αυτα τα προβληματα εξαλειφθηκαν και μαλιστα για εναν περιεργο λογο εχω μονο 80-90% usage οποτε μετατρεπω βιντεο και δεν κολαει πουθενα το πισι.

φυσικα, εννοειται πως οταν παιζω online games, εχω πλεον την δυνατοτητα να κανω και παραλληλο recording με ελαχιστο frame drops, πραγμα το οποιο ηταν αδυνατο με τον 2πυρηνο ειδικα στο l4d που αξιοποιει ανετα απο 2 πυρηνες και ανω..

τεσπα, βαριεμαι να γραφω πολλα :PP

οι περισσοτεροι πυρηνες μονο θετικη εμπειρια μπορουν να προσφερουν στην καθημερινη μας χρηση και οχι μονο..

Έγινε επεξεργασία από dragontech
Link to comment
Share on other sites

[MENTION=188]yanni[/MENTION]

Έχεις δει την τίτλο του θέματος?

(θες βοήθεια προφανώς)

Μην ξεκινάτε άκυρες κουβέντες. Γιατί πρέπει να ξεχυλώσουμε το θέμα όσο δεν πάει? Δεν είναι ΠΟΘ AMD, FX 2006 είναι

Έγινε επεξεργασία από qbiefox
Link to comment
Share on other sites

[MENTION=188]yanni[/MENTION]

Έχεις δει την τίτλο του θέματος?

(θες βοήθεια προφανώς)

...................................Δεν είναι ΠΟΘ AMD, FX 2006 είναι

2511737-88437734205430385611.jpg

:D

Επι του θεματος παντως ..απορω πως μετρατε την αποδοση-επιδοση ενος "αντικειμενου"

με βαση τη θερμοκρασια του ή το ποσοστο "συμμετοχης" και οχι με το τι εργο παραγει ή σε τι διαρκεια.

Παω στοιχημα οτι αν βλεπατε φορτιο 80-90-99% στον οποιοδηποτε επεξργαστη δεν θα λεγατε τι αποδοτικος που ειναι (που και παλι δε μπορεις να το πεις αν δε ξερεις πως αποδιδει)

αλλα ΤΙ ΚΑΚΟΓΡΑΜΜΕΝΟ software που δε μπορει να τρεξει σε 4-6-8 πυρηνες κλπ.

Αnyway ...ετσι οπως το βλεπω θα πρεπει να φτιαξει ενα τσιπακι με τουλαχιστον 30% καλυτερο ipc απο οτι οι τελευταιοι FX και μαλιστα να μπορει να παιξει στα ~3.5-4ghz με καμμια 90αρια watt tdp.Και οχι δε τελειωσαμε...θα πρεπει να εχει και μια καλη καρτα γραφικων ενσωματομενη.(δεν υστερει στο τομεα επιδοσεις..αλλα πρεπει το συνολικο τσιπακι να ειναι energy efficient.)

Αυτα απλα για να βγαλει ενα επεξεργαστη το 2016 για κατι που η ιντελ το εχει ηδη απο το 2013.

(λεγε με 4770R -δεν ειναι για συνηθισμενο σοκετ βεβαια αλλα καποια παραλλαγη του θα τη δουμε στo ερχομενο σοκετ)

Τελος καντε και μια επιλογη για το αν πρεπει να γκρινιαζουμε που η ιντελ βγαζει επεξργαστες με το τσουβαλι καθε εξαμηνο και αλλαζει σοκετ στο χρονο(αντε 2) ή αν πρεπει να γκρινιαζουμε που απλα καθυστερει.

Μεχρι να δουμε το comeback της amd ας αρκεστουμε σε αυτο της αντζελας.:p

Link to comment
Share on other sites

2511737-88437734205430385611.jpg

:D

Επι του θεματος παντως ..απορω πως μετρατε την αποδοση-επιδοση ενος "αντικειμενου"

με βαση τη θερμοκρασια του ή το ποσοστο "συμμετοχης" και οχι με το τι εργο παραγει ή σε τι διαρκεια.

Παω στοιχημα οτι αν βλεπατε φορτιο 80-90-99% στον οποιοδηποτε επεξργαστη δεν θα λεγατε τι αποδοτικος που ειναι (που και παλι δε μπορεις να το πεις αν δε ξερεις πως αποδιδει)

αλλα ΤΙ ΚΑΚΟΓΡΑΜΜΕΝΟ software που δε μπορει να τρεξει σε 4-6-8 πυρηνες κλπ.

Αnyway ...ετσι οπως το βλεπω θα πρεπει να φτιαξει ενα τσιπακι με τουλαχιστον 30% καλυτερο ipc απο οτι οι τελευταιοι FX και μαλιστα να μπορει να παιξει στα ~3.5-4ghz με καμμια 90αρια watt tdp.Και οχι δε τελειωσαμε...θα πρεπει να εχει και μια καλη καρτα γραφικων ενσωματομενη.(δεν υστερει στο τομεα επιδοσεις..αλλα πρεπει το συνολικο τσιπακι να ειναι energy efficient.)

Αυτα απλα για να βγαλει ενα επεξεργαστη το 2016 για κατι που η ιντελ το εχει ηδη απο το 2013.

(λεγε με 4770R -δεν ειναι για συνηθισμενο σοκετ βεβαια αλλα καποια παραλλαγη του θα τη δουμε στo ερχομενο σοκετ)

Τελος καντε και μια επιλογη για το αν πρεπει να γκρινιαζουμε που η ιντελ βγαζει επεξργαστες με το τσουβαλι καθε εξαμηνο και αλλαζει σοκετ στο χρονο(αντε 2) ή αν πρεπει να γκρινιαζουμε που απλα καθυστερει.

Μεχρι να δουμε το comeback της amd ας αρκεστουμε σε αυτο της αντζελας.:p

Καλά τα λές μαζί σου, αλλά θα σχολιάσω 2 πράγματα, FX με 95w TDP στα 3.6 βγήκε πριν 2 χρόνια αλλά κανείς δεν ενδιαφέρθηκε (σαν τον 8140 που έχω) αυτή η αδιαφορία έκανε την amd να μην βγάλει τους 8300 με 95watt που είχε υποσχεθεί, λογικά μπορούν να κάνουν κάτι καλύτερο τώρα σε κατανάλωση και να έχουν και μια vga. Όσο για το δεύτερο που έχω να πώ η Intel με την αλλαγή των socket απαξιώσε πολλά προϊόντα. Παντού βρίσκεις i5 και i7 πρώτης γενιάς με ελάχιστα χρήματα....πουλάω και εγώ έναν i5 750 με 40 ευρώ αν τον θέλει κάποιος :D

Link to comment
Share on other sites

ναι αλλα μη τα διαχωριζεις.Δε μας ενδιαφερει ποτε εβγαλε fx με λιγα tdp.

Υπηρχαν fx εδω και 10 χρονια ..λογικα καποιος θα ηταν.

Τα θελουμε ολα μαζι..σε ενα "βαλιτσακι".(και ipc και νορμαλ tdp και καρτα οπως προσταζει το "σημερα" αλλα και καποια σχετικη ικανοτητα για oced εξ'ου και η εμμονη για λιγα-νορμαλ tdp)

Κατι που ποτε δεν εκανε και δεν ειναι λογικο να μπορουσε να κανει.(αν μπορουσε θα το εκανε)

Για το αν ειναι λογικο για το μελλον ...το μελλον θα δειξει.

Επισης αξιοπρεπη καρτα εχουν πχ oi fm2+ αλλα το tdp ηδη τιγκαρε στα 100watt και το ipc ειναι ξεχασμενο πισω στους πρωτους fx προς 10ετιας με αποτελεσμα να προτρεχουν απαντες να μην αφηνουν καποιον να αγορασει fm2+ εφοσον βαλει καλη ξεχωρη καρτα και να τον πεισουν για κατι συγχρονο σε ι3-ι5.

Ακομα και το ιδανικο τσιπακι να βγαλουν ..θα πρεπει να το εχουν και φθηνα(φθηνοτερα) προκειμενου να τραβηξει πελατεια.ΠΑρεμφερεις επιδοσεις σε μεγαλυτερη τιμη δε νομιζω να τραβηξει καποιον.

Link to comment
Share on other sites

δεν εχει τοση σημασια αν στους επομενους FX ενσωματωσουν κυκλωμα γραφικων, αλλα αυτο που προηγειται και πρεπει να δωσουν βαση ειναι να αυξησουν το IPC(εντολες ανα κυκλο ρολογιου) κυριως σε single thread και να εχουν ανταγωνιστικο TDP και καταναλωση σε full load ωστε να μπορουν να ανταπεξελθουν στην αγορα.

Link to comment
Share on other sites

Bασικα εχει..

Απο τη στιγμη που θα υπαρξει αναγκη για πολυπυρηνα με την εννοια που εννοειτε-θελετε ολο το extra φορτιο θα πεσει στο ενσωματομενο κυκλωμα.

Link to comment
Share on other sites

εαν δημιουργησουν drivers και προγραμματα που να μπορουν να εκμεταλευτουν πληρως την IGP για την επιταχυνση των εμπορικων εφαρμογων αλλα και αυτων που χρησιμοποιουμε στην καθημερινοτητα εννοειται πως θα ειναι ευπροσδεκτη η ενσωματωση της στο ιδιο DIE, αλλα πιστευω πως οι enthusiasts & mainstream users θα προτιμουν την discrete λυση εναντι της integrated για τις εμφανως καλυτερες επιδοσεις σε gaming.

ισως αν καταφερουν να δημιουργησουν καποια πατεντα για την παραλληλη συνεργασια της ενσωματωμενης μοναδας γραφικων με την εξωτερικη νομιζω πως θα αξιζει. ειδικα αν μπορει να απενεργοποιειται η εξωτερικη και να λειτουργει με την εσωτερικη(για μεγαλυτερη εξοικονομηση ενεργειας φυσικα) και να μπορει να χρησιμοποιηθει για την επιταχυνση προγραμματων σε rendering/converting/flash decoding(και ουτω καθεξης) και ως physics engine/coprocessor σε gaming αν ειναι ανεφικτη ή προβληματικη η συνεργασια με την εξωτερικη για περισσοτερα frames.

αυτο ομως για να γινει, πρεπει να επενδυθουν τεραστια κεφαλαια και απειρες ωρες(εκμαθησης/ερευνας/βελτιστοποιησης/προσαρμογης στις νεες γλωσσες προγραμματισμου και εφαρμογη στην πραξη) για να βγαλουν προγραμματα οπου θα μπορουν να υποστηριξουν τις νεες τεχνολογιες στο 100% και απροβληματιστα, το οποιο θεωρω πως ειναι αρκετα δυσκολο και θα παρει πολλα χρονια για να το δουμε αυτο. οποτε παλι ολο το βαρος θα πεφτει στον επεξεργαστη...

Link to comment
Share on other sites

Δεν αναφερομαι στο gaming κομματι.

Oλα αυτα τα "αν" που αναφερεις ειναι πολυ πιο ευκολα να υλοποιηθουν απο το να στριμωξεις καμμια ..-ποσα να βαλω- 40αρια cores σε ικανες συχνοτητες ωστε να μπορουν να προσφερουν εργο σε σχεση πχ με τους 16πυρηνους abu dhabi και οτι αλλο υπαρχει σε xeon.

Link to comment
Share on other sites

χρησιμοποιω πολλα "αν" επειδη μιλαω παντα υποθετικα :D

μεχρι να ανακοινωθει κατι επισημα μονο εικασιες μπορουμε να κανουμε.

ουτως η αλλως, ειχαν ανακοινωσει απο τα τελη του 2013 οτι το 2016 θα βγαλουν 16πυρηνο νεας αρχιτεκτονικης στην αγορα των σερβερ και "ισως" και στους desktop.

οσους πυρηνες και να ενσωματωσουν ειναι αχρηστοι αν δεν ασχοληθουν σοβαρα οι προγραμματιστες να γραψουν κανενα προγραμμα της προκοπης, για να γινει ομως αυτο, πρεπει ο αρχηγος της αγορας(aka intel) να βγαλει εναν οικονομικο 6πυρηνο(πραγμα απιθανο) μηπως και τοτε αποφασισουν να ασχοληθουν με πιο efficient multi-threaded programming.

Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι δεν μιλαω υποθετικα.

Οσους πυρηνες και να εχεις στο cpu στις εφαρμογες που χρησιμοποιεις (κατα μεσο ορο ενας συνηθισμενος χρηστης) εγγυημενα το λεω δε παιζει ολες οι εντολες που θα τρεξουν να ειναι παραλληλισιμες αλλα χιλιαδες εξ αυτων θα εξαρτωνται απο χιλιαδες αλλες που θα πρεπει να προηγηθουν.

Oποτε δεν παιζει κακογραμμενο software .Τουλαχιστον οχι οσο νομιζετε η οχι τοσο συχνα.

Απο την αλλη υπαρχει τρεντ εδω και λιγα χρονια να παιξει ρολο το ondie gpu κομματι.

Απλα αφηνω το λινκ..

Setting HSAIL: AMD explains the future of CPU/GPU cooperation | ExtremeTech

Χωρια οτι υπαρχουν ειδικες εφαρμογες που γραφονται για συγκεκριμενα πραματα για να τρεχουν αποκλειστικα σε gpu-based hw.

(και παλι δεν αναφερομαι στα παιχνιδια).

Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι δεν μιλαω υποθετικα.

Οσους πυρηνες και να εχεις στο cpu στις εφαρμογες που χρησιμοποιεις (κατα μεσο ορο ενας συνηθισμενος χρηστης) εγγυημενα το λεω δε παιζει ολες οι εντολες που θα τρεξουν να ειναι παραλληλισιμες αλλα χιλιαδες εξ αυτων θα εξαρτωνται απο χιλιαδες αλλες που θα πρεπει να προηγηθουν.

Oποτε δεν παιζει κακογραμμενο software .Τουλαχιστον οχι οσο νομιζετε η οχι τοσο συχνα.

Απο την αλλη υπαρχει τρεντ εδω και λιγα χρονια να παιξει ρολο το ondie gpu κομματι.

Απλα αφηνω το λινκ..

Setting HSAIL: AMD explains the future of CPU/GPU cooperation | ExtremeTech

Χωρια οτι υπαρχουν ειδικες εφαρμογες που γραφονται για συγκεκριμενα πραματα για να τρεχουν αποκλειστικα σε gpu-based hw.

(και παλι δεν αναφερομαι στα παιχνιδια).

Nαι ωραία τα λές έτσι είναι. Γενικά δεν υπάρχουν πολλές κακογραμμένες εφαρμογές, για αυτό τα FX τσιπάκια που υπάρχουν τώρα τα καταφέρνουν πολύ καλά και καλύτερα απο τον ανταγώνισμο σε πολλές περιπτώσεις, ακόμα και απο ακριβότερες intel cpu πχ 8350 vs 4670K σε rendering. Ο 8350 τα βγάζει πέρα μερικές φορές και σε encoding σε σχέση με τον 4670Κ. Όμως αντίθετα σε gaming έχουμε πολλές μέτριες μηχανές γραφικών βασισμένες στο hardware του xbox 360 (3 cores) ένα σωρό ports που ευνοούν τον δρόμο που πήρε η intel, λίγα cores και ισχυρά ενώ τα πολλά και λιγότερα δυνατά απλά κάθονται.

Link to comment
Share on other sites

καμια εφαρμογη δεν ειναι 100% βελτιστοποιημενη να υποστηριζει παραλληλα τις διαφορετικες αρχιτεκτονικες που υπαρχουν στην αγορα απο την AMD και την INTEL.

ακομα και αν υπηρχαν προγραμματα που να μπορουν να αξιοποιησουν το 100% των δυνατοτητων ολων των αρχιτεκτονικων, σιγουρα θα ειχαν μεγαλη ασταθεια λογω των πολλων bugs που θα προεκυπταν.

η βασικη προτεραιοτητα των προγραμματιστων ειναι να βγαζουν ενα προγραμμα το οποιο απλα να τρεχει σταθερα χωρις πολλες ασυμβατοτητες. η ενσωματωση και η υποστηριξη των νεων εντολων και τεχνολογιων ερχεται παντα δευτερη λογω των γνωστων προβληματων που γνωριζουν πως θα αντιμετωπισουν.

αυτα δεν τα λεω εγω αλλα οι ειδικοι του χωρου. εχω δυο τομους απο οταν ημουν φοιτητης, το ενα ειναι "αρχιτεκτονικη υπολογιστων" και το αλλο "παραλληλος προγραμματισμος στην C++ και JAVA" και τα δυο βιβλια αναλυουν και επεξηγουν τα παντα σε 800 σελιδες συνολικα. απλα εγω τα μετεφερα οσο πιο περιληπτικα μπορουσα. σιγουρα θα μπορουσα να τα αναλυσω λιγακι παραπανω αλλα προσπαθησα να μεταφερω την ουσια.

Link to comment
Share on other sites

Ο νόμος του Άμνταλ

150px-Amdahl_march_13_2008.jpg magnify-clip.png

Ο Τζιν Άμνταλ το 2008

Ο νόμος του Άμνταλ χρησιμοποιείται για να διαπιστωθεί η αναμενόμενη μείωση του χρόνου εκτέλεσης από την παραλληλοποίηση ενός σειριακού προγράμματος. Φέρει το όνομα του Τζιν Άμνταλ που τον πρωτοδιατύπωσε και δηλώνει ότι η επιτάχυνση ενός προγράμματος το οποίο αξιοποιεί πολλαπλούς επεξεργαστές περιορίζεται από τον χρόνο εκτέλεσης που απαιτεί το σειριακό μέρος του προγράμματος. Ο νόμος του Άμνταλ συνήθως ορίζεται με τη βοήθεια του παρακάτω μαθηματικού τύπου:

89073e92c6f758701ce24b9ed480ecd2.png Στον τύπο αυτόν η μεταβλητή P δηλώνει το ποσοστό των συνολικών υπολογισμών του προγράμματος οι οποίοι μπορούν να παραλληλοποιηθούν και η μεταβλητή Ν το πλήθος των διαθέσιμων επεξεργαστών. Για παράδειγμα, αν το P είναι 90% (0,9), τότε το (1-P) είναι 10% και το ολικό πρόγραμμα (σύμφωνα με τον τύπο του Άμνταλ) μπορεί να επιταχυνθεί το πολύ 10 φορές, όσους επεξεργαστές και αν χρησιμοποιήσουμε. Γι' αυτόν τον λόγο η παράλληλη επεξεργασία είναι χρήσιμη μόνο για περιορισμένο πλήθος επεξεργαστών (μικρό N) ή για προβλήματα με πολύ μεγάλη τιμή P (π.χ. η πρόσθεση δύο ν-διάστατων διανυσμάτων έχει P 100%, αφού πρακτικώς δεν υπάρχει αποκλειστικά σειριακό τμήμα στον αλγόριθμο).

Παράλληλα και κατανεμημένα συστήματα - Βικιπαίδεια

Δεν είναι θέμα "καλογραμμένου" και "κακογραμμένου" προγράμματος ή είναι σε ένα βαθμό μόνο. Υπάρχουν συγκεκριμένα όρια στην παραλληλοποίηση. Κανείς κακός προγραμματιστής δεν εμπόδισε τους FX να δείξουν τις κρυμμένες δυνατότητές τους. Απλά η amd έπαιξε με το marketing των πυρήνων, απλό είναι.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.