Jump to content



i7-4790k Θερμοκρασίες / Ρεύματα.


Recommended Posts

Από εχθές έχω κάνει εγκατάσταση τον 4790κ στην Gigabyte Z97X-UD5H-BK και παίρνω αυτά τα νούμερα.

CPU Status: 45° - 51°

CPU Core: 4390 mhz

CPU Vcore: 1.284V

CPU Vrin: 1.800V

CPU Vaxg: 0.012V

Επειδή είμαι άσχετος με το θέμα, έχει κανείς καμία πρόταση είναι καλά δεν είναι, χρειάζεται κάτι βασικά κοίταγα τις θερμοκρασίες και τις περίμενα ποιο κάτω.

Από την άλλη βλέπω τρέχει και στο Boost ?

Memory Status : DDR Frquency 1330

H μνήμες φαίνονται 1330 ενώ είναι 1600 έτσι πρέπει επειδή είναι dual ?

Edit: Να προσθέσω ότι όλα αυτά στο auto και bios το τελευταίο. f6

Έγινε επεξεργασία από Peter Parker
Link to comment
Share on other sites

http://www.thelab.gr/air-cooling/agora-psyktras-i-ydropsyksi-gia-4790k-137667.html δες και εδώ να πάρεις μια εικόνα.

Από την άλλη βλέπω τρέχει και στο Boost ?

Μπες προφύλαξη οθόνης-> στο σχέδιο που έχεις επιλέξει (υψηλές επιδόσεις...) αλλαγή ρυθμίσεων-> αλλαγή ρυθμίσεων

παροχής ενέργειας-> πας στο κουτάκι διαχείριση ενέργειας επεξεργαστή-> επιλέγεις κατάσταση ελάχιστων επιδόσεων

και βάλε το ποσοστό που θέλεις να λειτουργεί ο επεξεργαστής όταν δεν κάνεις κάτι.

Για το turbo mode αν δεν θέλεις να λειτουργεί το απενεργοποιείς μέσα από το bios.

Οι θερμοκρασίες που βλέπεις είναι λόγο και ζέστης (θερμοκρασία δωματίου), αλλά εξαρτάται και από τους ανεμιστήρες

που έχεις στο κουτί, την διάταξη τους και θερμό αγώγιμη που έχεις βάλει (και αν την έχεις βάλει σωστά).

Για την μνήμη θα μπεις στο bios θα τις ορίσεις χειροκίνητα στα 1600mhz.

Σ'εμένα σήμερα που έριξα λίγο τις στροφές στο fan του cpu το μεσημέρι είχα 39-40c.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απάντηση, έκλεισα το Turbo Boost από τον επεξεργαστή και κατέβηκε στους 38° με ρεύμα 1,080V και στροφές του cooler 800-900.

Από κουτί έχουμε το ίδιο, απλά εγώ δεν έχω πρόσθεση εξτρά ανεμιστήρες. Έβαλα και τις μνήμες στα 1600. :banging:

Link to comment
Share on other sites

CPU Vcore: 1.284V