Jump to content



Simracing Gear! Καρέκλες, τραπέζα, τιμόνια εχωωω


Recommended Posts

δεν εχεις αδικο για το deadzone, ενα διαγραμμα στο 107%:

 

g27-107.jpg

 

αλλα με βαση το guide που διαβασα, μετα ριχνεις σιγα σιγα το gain στο profiler μεχρι να νιωθεις flatspot παντου κλπ... εχεις καμια μεθοδο αλλη? αν ριξεις το gain ingame λογω clipping παλι δε χανεις σε deadzone?

 

δε τα χω καταλαβει καλα γαμωτο...

Έγινε επεξεργασία από fuz10n
Link to comment
Share on other sites

@fuz10n, το σετάρισμα για μένα ήταν σχετικά απλό. 100% το max force στον driver και ingame το πήγα τόσο ώστε το τιμόνι να είναι αρκετά γρήγορο και με καλή απόκριση για άνετο ντριφτάρισμα με την e30 drift. Αυτό το πέτυχα με Gain 25%. Μέχρι 45% Gain στο AC δεν έχω ούτε καν στιγμιαίο clipping, οπότε το optimum range μπορούμε να πούμε ότι είναι από 25 έως 50% ανάλογα τα γούστα. Τώρα παίζω με 30% γιατί απλά δεν αντέχουν τα χέρια μου για παραπάνω. Forces ανά αυτοκίνητο δεν πειράζω γιατί θέλω να διατηρήσω το διαφορετικό βάρος τιμονιού του κάθε οχήματος.

 

Πολύ ενδιαφέροντα τα results σου αν και φαίνεται να έχουν αυξηθεί αρκετά οι τριβές..; Προσοχή γιατί όσο ανεβαίνει το force πάνω από 100%, χάνεται το linearity των forces και μπορεί να έχεις άλλου είδους "clipping" που δεν θα το πιάνει ούτε το tool ούτε το pedals app.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ωραιος. μηπως αυτο το κρυφο clipping ειναι αυτο που διαβασα, οτι ξεκινας με profiler % με οποιο διαγραμμα ειναι καλυτερο σε γραμμικοτητα, πας σε μια ευθεια και κανεις φλατσποτ, και μετα πρεπει να το νιωθεις σε καθε σημειο σχεδον.

οσο δε το νιωθεις μειωνεις το %, μετα στο τελικο % βλεπεις που ειναι το deadzone και τελος κανεις το anti clipping τεστ και ρυθμιζεις του παιχνιδιου το gain...

σημερα επιςης θα μετρησω ποσο ρευμα συνολικα τραβανε τα 4 μοτερ για να δω που βρισκομαι με τα μοσφετ.

Link to comment
Share on other sites

για δειτε καμπυλες στο 115% gain profiler

 

g27-115.jpg

g27-115lin.jpg

 

μετρησα και ρευματα. στα 28V παντα με 4 μοτερ. ενεργοποιησα το centering spring και κοντραρα το τιμονι (με προσπαθεια πολλη)... μεγιστο ρευμα 2.9Α. μεσα στο ασσεττο με gt2 παει μεχρι 2 μαξιμουμ.

 

αυτα βεβαια με κρυα ακομα την ψηκτρα. τα μοσφετ εχουν 3-3.6Α μεγιστο ρευμα χωρις ψυξεις κλπ.

 

μια χαρα με βλεπω!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

τελευταιο update.. δε ξερω αλλα καταληξα και γω σε 100 profiler 45 ingame, με 10 deadzone.

 

το τιμονι σκληρο οσο πρεπει. νιωθω τα flatspot παντου και σε δυνατες στροφες, και γλιστρηματα μπλοκαρισματα ξεκαθαρα. και λακουβες και κερμπ. το clipping tool του assetto ποτε δε κοκκινιζει, το αλλο μου λεει να το βαλω παντα 150-250% και δε περναει το 0.5% το 0.05 mid-hard ποτε.

 

καλο φαινεται. αν και η κατασταση εδω πανω ξεφυγε:

 

IMG_4474.JPG

 

IMG_4475.JPG

 

IMG_4476.JPG

 

IMG_4477.JPG

Έγινε επεξεργασία από fuz10n
  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικες γνωσεις ολα... Ειδα ποσο αντεχουν ταση και ρευμα τα διαφορα μερη στην πλακετα μεχρι να οδηγηθουν τα μοτερ, ειδα τα specs των μοτερ, μετρησα ρευματα εν λειτουργια, εβαλα ψηκτρες σε 2 μοσφετ και 2 απο τις 3 διοδους που ηθελε (στην τριτη θελει αλλα δε με χωρεσε προς το παρον) και τελος εβαλα ενα ανεμιστηρακι αθορυβο αλλα επαρκες.

Η μετατροπη κοστισε 2 τιμονιερες γιατι σε κατι δοκιμες στην πρωτη που ειχα καηκε η πλακετα και το shifter και πηρα αλλη μια. Μεταχειρες και οι 2. Τωρα τα μοτερ σκετα απο κινα ειναι φτηνα αρκετα αλλα δεν εχω ψαξει. Χρησιμοποιουνται τα ιδια και σε σκουπακια κλπ.

Το καλυτερο μετα απο αυτο, επειδη εχει αρκετη τριβη το καθε γραναζακι στο μεγαλο (ειναι και ελικοειδη) ειναι να βρεθει ενα 24βολτο μοτερ με δυναμη οσο τα 4 και να μπει πανω μονο του. Θα το ψαξω βεβαια :D

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πολυ δυνατος!!

Ουσιαστικα δλδ αλλαξες τροφοδοσια και προσθεσες αλλα δυο μοτερ?

Θα ειχε πολυ ενδιαφερον καποιος οδηγος σε περιπτωση και καποιος θελει να δοκιμασει τη τυχη του.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Χρήστο πραγματικά πολλά μπράβο για την σκέψη αλλά και την βελτίωση αυτή καθε αυτή!!!!!!

 

2 ερωτησούλες έχω:

 

1. έχεις ψαχτεί με το optical encorder (https://www.google.gr/search?q=g27+optical+encoder&biw=1252&bih=602&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=97NDVfaUJ8Wa7AauwYHAAQ&sqi=2&ved=0CCYQsAQ) . Εννοώ δηλαδή εάν το οδηγείς από ένα μοτέρ και εάν το έχεις αλλάξει (βελτιωμένο από χαλκό).

2. Μου αρέσει ο σχεδιασμός της τοποθέτησεις των 2 extra μοτέρ, αλλά πιστεύω ότι, εάν υπήρχε χώρος βέβαια, μια διάταξη τύπου σταυρού η Χ θα μοίραζε τις δυνάμεις που ασκούνται στο πλαστκο μεγάλο γρανάζι και ισως να είχε και βελτιωμένα ρεύματα και θερμοκρασίες.

Προτείνω, εάν παραμείνει ώς έχει η διάταξη των μοτέρ, να ψαχτείς με την ενίσχυση που ουσιαστικά είναι άλλη κατασκευή δηλαδή, του "καθρέφτη" της τιμονιέρας http://thesimracing.com/topic/66-g27-aluminium-mod-by-greywolf/ , ώστε να αποφύγεις καμιά δυσάρεστη έκλπηξη μετά από κανά δυνατό στρίψιμο.

Όταν είχα G25 - G27 είχα βρεί κάποιον Ιταλό, αλλά τελικά φίλος το έφτιαξε εδώ σε τόρνο με πολύ καλά αποτελέσματα!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ωραιο την εκανε συμπαγεστερη! Δε βλεπω να σπαει παντως τι να πω. Εξαλλου δε βαζεις τοσο δυνατα τα μοτερ σε κουραζει πολυ...δεν μου εχει διαφορα δηλαδη στη μεγιςτη δυναμη απο οτι με 2 μοτερ τωρα.

Το δισκακι παλι δε βλεπω νοημα να αλλαχτει αμα δε σπασει. Τρυπες εχει, ιδιο ειναι και το χαλκινο, και απορω και πως σπαει το στοκ αφου δεν ακουμπαει πουθενα!

Σιγουρα θα ηταν καλυτερα σε σταυρο αλλα δε χωραγαν απο κατω με τη γωνια που εχει η τιμονιερα. Πρεπει να γινει κατι αλλο με το στοπ 900 μοιρων.

Τα μοτερακια ειναι πολυ φτηνα παντως παιζει να χτυπησω ενα για δοκιμη. Ισως αλλαξω και κανενα μοσφετ για παραπανω ρευμα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγω οταν ειχα παρει τη g25,ειχα αλλαξει δυο τιμονια.

Εχανε το κεντρο και δεν επεστρεφε σωστα αλλα εχανε μοιρες.

Εσυ ουσιαστικα εχεις πιο γρηγορη επαναφορα τωρα?

Ξεστραβωσε και εμας τους ασχετους! :secret:  :secret:

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω το μονο που κερδισα ειναι καλυτερο clipping για να ειμαι ειλικρινης.

Εχει τη διπλη επιταχυνση λογω διπλασιας ροπης, ταχυτητα ειναι ιδια (πολυ μικρη αυξηση), και οκ μπορεις να το κανεις 2 φορες πιο σκληρο αν θες απο το στοκ. Αρα δε βλεπω και γω κατι αλλο περαν του clipping ουτε θεωρητικα.

Ηλπιζα να βελτιωθει το deadzone αλλα δε μου αρεσαν οι δοκιμες στο 115% profiler παρολο που κραταει τη γραμμικοτητα (με τα 2 μοτερ χαλαγε παρα πολυ οσο ανεβαζες %) κατι δε μ αρεσει.. Αν εχει κανενας πιο σχετικος με τιμονιερες καποια θεωρια/προταση ας την πει!!

Έγινε επεξεργασία από fuz10n
Link to comment
Share on other sites

Χρήστο, το dead zone είναι πολύ δύσκολο να το κάνεις 0 (κατά την γνώμη μου) απλά και λόγω "μηχανικής".

Κυρίως την ευθύνη την έχει το μεγάλο πλαστικό γρανάζι.

Όπως είπε και παραπάνω ο Άκης, με τον profiler στο 107 force (η πρώτη τιμή στον profiler), είδα μεγάλη βελτίωση χωρίς όμως να καταφέρω να καθαρίσω αυτ'η την περίπου 1 μοίρα δεξιά - αριστερά.

Εγώ όμως τα παραπάνω τα έχω δοκιμάσει μόνο στο RBR (Richard Burns Rally) και όχι στο AC.

 

Τώρα σε ότι αφορά το optical encorder, ναι συμφωνό ότι τρύπες έχει το ένα τρύπες και το άλλο, ΑΛΛΑ.....

Δεν σπάει αλλά αφενός χάνει την συμπαγή επαφή του με το αξονάκι του μοτέρ με συνέπεια να μην "διαβάζει" την κανονική κίνηση (οπότε χάνει κέντρα κλπ) και αφετέρου ο χαλκός δεν έχει τις όποιες έστω και μικρές ταλαντώσεις του πλαστικού και οι τρύπες διαβάζουν καλύτερα από ότι στο πλαστικό.

Αν παρατηρήσεις τις διαφορές της Fanatec CSW v2 vs της v1, θα δείς ότι υπήρξε σημαντική βελτίωση σε αυτόν τον τομέα http://www.fanatec.com/eu-en/wheel-bases/clubsport-wheel-base-v2-eu.html

Link to comment
Share on other sites

Με λιγα λογια λες οτι περιγραφει η εικονα εδω:

http://forums.logitech.com/t5/image/serverpage/image-id/2131i4CAA2439DA6E1814?v=mpbl-1

Πιστευεις αληθεια οτι μπορει να γλιστραει το πλαστικο δισκακι στον αξονα;; Δυσκολευομαι... Πρεπει να σπασει για να συμβει αυτο, και μετα το καταλαβαινεις γρηγορα γιατι παιζοντας 10 λεπτα χανει το κεντρο το τιμονι και θελει βγαλε βαλε στο usb παλι. Ετσι λενε οσοι τους εχει σπασει.

Οσο για τις ταλαντωσεις. Ε δε παιζει ρε συ... Μιλαμε για κατι πολυ μικρο. Και ταλαντωση να χει, θα ναι μικροτερη απο τις καθυστερησεις του ολου κυκλωματος!

Ψαχνω αλλα δε βρισκω ευκολα μοτερ με τα χαρακτηριστικα που πρεπει παντως.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν το θέμα μου με το πετάλ του γκαζιού χειροτερεύει. Έχω αναγκαστεί κ έχω μειώσει την διαδρομή στο Assetto Corsa στο 80% και πάλι δεν αρκεί.

Άρα να φανταστώ ήρθε η ώρα για την εγχείρηση? Λογικά θα έχει πιάσει βρώμα.

Είδα ένα οδηγό εδώ

Αλλά φοβάμαι να ανοίξω το ποτενσιόμετρο μήπως το χαλάσω οπότε απλά λέω να του ρίξω καθαριστικό επαφών όπως λέει εδώ http://www.mediafire.com/download/cdg7e27zw1d319b/Nettoyage-G25.pdf

Ερώτηση. Ποιό απο όλα ? http://www.skroutz.gr/c/928/aksesouar-ergaleion.html?from=catspan&keyphrase=%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%B1%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF+%CE%B5%CF%80%CE%B1%CF%86%CF%89%CE%BD

Με λάδι ή χωρίς?

Link to comment
Share on other sites

Ειναι ευκολο να ανοιξεις το ποτενσιομετρο. Μην το φοβασαι.

Ακολουθησα και εγω πριν κανενα μηνα τον ιδιο οδηγο και το καθαρισα. Η λαλακια ειναι οτι επρεπε να τα καθαρισω ολα οταν το ανοιξα γιατι τωρα κανει προβλημα ο συμπλεκτης.

Καλη επιτυχια παντως οποια μεθοδο και αν ακολουθησεις.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.