Jump to content



Simracing Gear! Καρέκλες, τραπέζα, τιμόνια εχωωω


Recommended Posts

Εάν κάποιος ενδιαφέρεται για το Clubsport V2 η Fanatec μόλις μου έδωσε invitation code, οπότε χρειάζεται να φτιάξει ένα account στο site της Fanatec και μετά να μου πεί το email για να του μεταφέρω τον κωδικό.

Link to comment
Share on other sites

πως δουλευει ρε ακη αυτο το τσεκ προγραμμα? το τρεχω, start, μετα δε κανει τιποτα κουναω το τιμονι περα δωθε μετα καποια στιγμη βγαζει τη γραφικη, που παντα ειναι διαφορετικη.

Link to comment
Share on other sites

πως δουλευει ρε ακη αυτο το τσεκ προγραμμα? το τρεχω, start, μετα δε κανει τιποτα κουναω το τιμονι περα δωθε μετα καποια στιγμη βγαζει τη γραφικη, που παντα ειναι διαφορετικη.

Χμμμ μόνο start πρέπει να πατήσεις και να περιμένεις κάποια δευτερόλεπτα (ίσως και 10). Το τιμόνι γυρίζει στη μία άκρη, μετά κάνει γρήγορα δεξιά-αριστερά και βγάζει το αποτέλεσμα. Αν δεν κάνει τίποτα δοκίμασε με μεγαλύτερο min force, πχ 15%.

 

Η ουσία του test είναι να δούμε το latency, τις μέγιστη ταχύτητα περιστροφής του τιμονιού αλλά και πόσο γρήγορα φτάνει σε αυτήν.

Για πιο ομαλή καμπύλη δοκίμασε να βάλεις στο Speed Calc. frequency το 1/4 του Frequency που γράφει μέσα στο γκρι τετράγωνο (πάνω αριστερά).

Link to comment
Share on other sites

@fuz10n,

Κάτι είναι τελείως off, δεν μπορεί το τιμόνι να έχει 480 rpm. Η G25 μου ήταν γύρω στα 120 rpm αν θυμάμαι καλά. Μήπως έχεις lock σε λιγότερες από 900 μοίρες στο logitech profiler;

 

edit: Θα βάλω και εγώ δικές μου μετρήσεις σε λίγες ώρες.

Έγινε επεξεργασία από akis_z80
Link to comment
Share on other sites

Η driving force gt. Δεν ξέρω γιατί αλλά όταν τρέχω το tool με ανοιχτό το Logitech Profiler κρασάρει και δεν δίνει αποτέλεσμα. Οπότε στην ουσία το παρακάτω είναι με 45 μοίρες εφόσον δεν δουλεύει το profiler...

 

c2af62666d246db35b162620e6a9eacd.png

Έγινε επεξεργασία από Zenor
Link to comment
Share on other sites

@Zenor, τα δικά σου είναι οκ, ίδια με άλλες DFGT που έχω δει.

 

Βάζω και το δικό μου να υπάρχει. Μετά το τελευταίο update του servo drive πλέον έφτασα τα 200 rpm με το 48v τροφοδοτικό.

 

bm4RhPN.png

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Zenor, τα δικά σου είναι οκ, ίδια με άλλες DFGT που έχω δει.

 

Βάζω και το δικό μου να υπάρχει. Μετά το τελευταίο update του servo drive πλέον έφτασα τα 200 rpm με το 48v τροφοδοτικό.

 

bm4RhPN.png

 

Κάνε και μια επεξήγηση, σε παρακαλώ, να καταλάβω και εγώ τι κοιτάμε και ποιες τιμές είναι καλύτερες (και γιατί)?

Link to comment
Share on other sites

Μας ενδιαφέρει το χαμηλό Latency και το υψηλό Accel που υποδηλώνει ότι το τιμόνι πιάνει γρήγορα τη μέγιστη ταχύτητα περιστροφής.

Το speed (μέγιστη ταχύτητα περιστροφής σε rpm) επίσης είναι σημαντικό. Τιμές κοντά στο 200 θεωρούνται ιδανικές για εξομοίωση οδήγησης.

 

Από κάτω φαίνονται τα ίδια πράγματα σε γράφημα. Η μπλε καμπύλη που δείχνει το speed πρέπει να ανεβαίνει όσο πιο γρήγορα γίνεται προς τα πάνω (όσο πιο απότομη η κλίση τόσο το καλύτερο δηλαδή) και αφού πιάσει την μέγιστη τιμή, να παραμένει στην ίδια στάθμη χωρίς μεγάλες διακυμάνσεις.

 

Στο δικό μου γράφημα συγκεκριμένα βλέπουμε ότι το τιμόνι πιάνει τα 200rpm σε χρόνο αρκετά κάτω από τα 100 ms (χονδρικά στα 70) και παραμένει εκεί μέχρι το τέλος του τεστ.

 

Ελπίζω να έριξα λίγο φως στο μυστήριο τεστ!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Όντως χάνει αρκετά στο acceleration σε σχέση με τη v2. Η fanatec έκανε μεγάλο άλμα με το νέο της τιμόνι.

 

Edit: Παίζει ρόλο και το rim όμως.. Εσύ αν θυμάμαι καλά έχεις το βαρύ της bmw οπότε λογικό μέχρι ένα σημείο να χάνεις σε επιτάχυνση.

Έγινε επεξεργασία από akis_z80
Link to comment
Share on other sites

Όντως χάνει αρκετά στο acceleration σε σχέση με τη v2. Η fanatec έκανε μεγάλο άλμα με το νέο της τιμόνι.

 

Edit: Παίζει ρόλο και το rim όμως.. Εσύ αν θυμάμαι καλά έχεις το βαρύ της bmw οπότε λογικό μέχρι ένα σημείο να χάνεις σε επιτάχυνση.

Ναι, βλέπω με το F1 τιμόνι αλλάζουν τα πράγματα...

post-63923-0-25666700-1424206861_thumb.p

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπερα σε ολους. Ειμαι καινουργιο μελος και σας βρηκα ψαχνωντας για cockpit και ακολουθωντας τα φοβερα σχεδια του Αρη.  Προς το παρον εχω μια G25 με nixim mod στο φρενο και custom σειριακο μοχλο ταχυτητων απο alfa romeo 156 (ο οποιος εχει φοβερη αισθηση για οποιον ενδιαφερεται) και cockpit απο PVC το οποιο θα αναβαθμισω μολις παραλαβω την clubsport v2. Συντομα θα βαλω και φωτογραφιες. Γεια χαρα σε ολους.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.