Jump to content



Msystems και αντιμετώπιση πελατη...


AIRETIKOS

Recommended Posts

Θεωρώ οτι δεν είναι σωστό να κράζουμε το χ-ψ κατάστημα μόνο οταν μας κάνει τη στραβή,πρέπει να λέμε και για τα καταστήματα που

υποστηρίζουν και σέβονται τον πελάτη.Ετσι θέλω να μοιραστώ μαζί σας μια ακόμα εμπειρία που είχα με το Msystems.Λίγο πολύ όλοι

γνωρίζουμε ότι το εν λόγο κατάστημα είναι αν όχι το κορυφαίο (για εμένα είναι) απ τα κορυφαία.

Την προηγούμενη εβδομάδα μου έκανε δώρο η γυναικά μου μια gtx 760 ώστε να κάνω sli με αυτή που ήδη έχω.

Μες τη χαρά εγω την βάζω στο πισι και αρχίζω να τρέχω το valley για να δω τι ψάρια πιανει το sli.Μέτα από λίγο

μου σκάει μια φλασια και λέω,για κάτσε σε λίγο βγαίνουν οι 970 που είναι τούμπανα για τα λεφτά τους,άσε που

οι 760 θα πέσουν :hmm::hmm: η αγορά μίας καινούριας 760 δεν ήταν και τόσο "έξυπνη"αγορά.

Την επόμενη μέρα στέλνω μνμ στο κατάστημα και τους λέω ότι δεν μου κάνει η κάρτα και θέλω αν γίνετε πιστωτικό η

τα χρήματα πίσω.Ωχ λέω τώρα θα έχουμε ιστορίες,άνοιξες το κουτί.έτρεξες τη κάρτα κ.τ.λ.

Μέτα απο μια ωρα μου έρχεται μήνυμα που λίγο πολύ έλεγε οτι αν έχω τη συσκευασία,παρελκόμενα αφού περάσει ένα

τεχνικό έλεγχο η κάρτα το θέμα μπορεί να προχωρήσει.Σήμερα πήγα τη κάρτα,περίμενα 10 λεπτό,πήρα τα χρήματα

και έφυγα!Ούτε τα φρύδια μου πρήξανε ούτε τον έρωτα μου ζαλίσανε,έκαναν το έλεγχο τους,με ρώτησαν αν θέλω

πιστωτικό η τα χρήματα και τέλος.Υπ όψιν δεν είναι ενα περιστατικό που απλά έτυχε,είναι η δεύτερη φορά που

περνούν πίσω προϊον και μου επιστρέφουν τα χρηματα.

Συγνώμη αν σας κούρασα αλλά με αυτα που έχουμε τραβήξει από διάφορα καταστήματα το Msystems (προσωπική

άποψη) είναι παράδειγμα προς μίμηση.

Έγινε επεξεργασία από AIRETIKOS
Link to comment
Share on other sites

Και εγω για οτιδηποτε ενδιαφερθω πρώτα κοιταω εαν υπαρχει στο Msystems, δεν με νοιαζει που ειναι λιγο πιο ακριβο ουτε οτι πληρωνω μεταφορικά ανεξαρτητα απο το μεγεθος της παραγγελιας, χαλαλι τους εφοσον δεν παίζουν με την ψυχικη μου υγεια:sarcastic:

Link to comment
Share on other sites

Ξέρεις πόση "ζημιά" έκανες στην εταιρία με αυτό; Να σου πω εγώ:

Αμέσως αμέσως τους "έφερες" στην πόρτα του μαγαζιού το λιγότερο 10-20 άτομα που διαβάζουν εδώ μέσα , και άλλους τόσους που οι παραπάνω θα το μεταφέρουν από στόμα σε στόμα.

Το ίδιο έξυπνο marketing (γιατί περί αυτού πρόκειται) το κάνουν εδώ και χρόνια εταιρίες όπως Panasonic,Logitech κλπ.

Η ζημιά που μπορεί να υποστεί το image και γενικότερα η εικόνα που έχει δημιουργήσει μια εταιρία από έναν δυσαρεστημένο πελάτη που φυσικά όπου σταθεί και όπου βρεθεί θα πει τα χειρότερα για την εταιρία, είναι τεράστια.

Απεναντίας, ένας ευχαριστημένος πελάτης , (πάντα για το after safe service μιλάω) σου φέρνει και άλλους πολλούς.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά το μαγαζί έκανε αυτό που προβλέπει η νομοθεσία. Τελικά έχουμε φτάσει να θεωρούμε την τήρηση των νόμων κάτι που πρέπει να θαυμάζουμε!!!!!!!

Μπράβο πάντως στην msystems, κι εγώ από κει αγοράζω εδώ και καιρό.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά το μαγαζί έκανε αυτό που προβλέπει η νομοθεσία. Τελικά έχουμε φτάσει να θεωρούμε την τήρηση των νόμων κάτι που πρέπει να θαυμάζουμε!!!!!!!

Μπράβο πάντως στην msystems, κι εγώ από κει αγοράζω εδώ και καιρό.

Στην χώρα που οι νόμοι είναι απλά για να λέμε οτι έχουμε ένα είδος δημοκρατίας. Το να κάνεις αυτό που προβλέπει η νομοθεσία είναι ατού και σπάνιο.

Link to comment
Share on other sites

Παντα αγοραζα απο το msystems και θα συνεχισω να αγοραζω

Διοτι ειναι εξυπηρετικοι,ΠΟΛΥ καλοι στη δουλεια τους και διπλα στο

σπιτι μου αρα ειμαστε ΚΟΜΠΛΕ. :jump1:

Link to comment
Share on other sites

Καλό χρυσο , φοβερο Αλλά με πιάνει τρόμος κάθε φορά που σκέφτομαι να παω με το αμάξι.Το μοναδικό ελάττωμα του.Δε μπορείς να παρκάρεις απέξω η κάπου κοντά.

Link to comment
Share on other sites

επειδη δε μπορω να εχω αγχος για το αμαξι , αναγκαστικα ψαχνω να βρω θεση.

μια φορα που ειχα παει να παρω τα edifier (τεραστια κουτα) μου λεει ο τυπας , αμαξι εχεις ;

του λεω ναι αλλα το εχω παρκαρει καλλιθεα :hehe: (οχι ενταξει ημουν τυχερος και ειχα βρει κοντα)

περα απο τη πλακα , ειναι προβλημα και το σκεφτεσαι με το αμαξι παντως

Link to comment
Share on other sites

Ποτε δεν το εχω σκεφτει πραγματικα. Εκτος αν πατε Σαββατο που πηγα μια φορα και εκανα 35 λεπτα να εξυπηρετηθω. Ποτε ξανα Σαββατο. Τελικα εκανα το κορυφαιο μπηκα απο το κινητο και εκανα παραγγελια μεσω web για τα πραγματα που ηθελα και τελειωσα. Αλλιως ακομα εκει θα ημουν!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.