karmen1983 Οκτώβριος 9, 2016 #14901 Οκτώβριος 9, 2016 εκανα αυτό που μισώ Πήγα σε σουπερμαρκετ που είναι ανοικτα Κυριακές...
PetrosD Οκτώβριος 9, 2016 #14902 Οκτώβριος 9, 2016 Εδώ και να θες, δεν υπάρχει κανένα super market ανοικτό την Κυριακή. Αν δεν έχεις φροντίσει από το Σάββατο, μένεις νηστικός ή τρως έξω.
deninho Οκτώβριος 9, 2016 #14903 Οκτώβριος 9, 2016 42 minutes ago, PetrosD said: Εδώ και να θες, δεν υπάρχει κανένα super market ανοικτό την Κυριακή ΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ; ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΜΑΣ ΕΛΕΓΑΝ ΜΕ ΥΦΟΣ ΧΙΛΙΩΝ ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΩΝ ΟΤΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΑ ΜΑΓΑΖΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΚΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΥΡΙΑΚΕΣ, ΜΑΣ ΛΕΓΑΝΕ ΨΕΜΑΤΑ; ΑΥΤΟ ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ; ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΛΕΓΑΜΕ ΟΤΙ ΤΙΣ ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΚΤΑ ΤΑ ΜΑΓΑΖΑ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΓΡΑΦΙΚΟΥΛΗΔΕΣ ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ; 6
ARMAGEDDON Οκτώβριος 9, 2016 #14904 Οκτώβριος 9, 2016 (edited) κάποια στιγμή η Γερμανία θα γίνει ελληνική μουχαχαχαχαχαχαχαχα ! 8 minutes ago, deninho said: ΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ; ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΜΑΣ ΕΛΕΓΑΝ ΜΕ ΥΦΟΣ ΧΙΛΙΩΝ ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΩΝ ΟΤΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΑ ΜΑΓΑΖΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΚΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΥΡΙΑΚΕΣ, ΜΑΣ ΛΕΓΑΝΕ ΨΕΜΑΤΑ; ΑΥΤΟ ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ; ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΛΕΓΑΜΕ ΟΤΙ ΤΙΣ ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΚΤΑ ΤΑ ΜΑΓΑΖΑ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΓΡΑΦΙΚΟΥΛΗΔΕΣ ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ; ο Σφύριζα τα έχει κάνει σκατά και από σκατα μην πιάσουμε τα πολιτικά plz Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 9, 2016 από ARMAGEDDON
Lakisss Οκτώβριος 9, 2016 #14905 Οκτώβριος 9, 2016 πριν 10 ώρες, το μέλος tommybertsen έγραψε: Κυριακή γιορτή και σκούλη , να'ταν η βδομάδα ούλη Εκτός αν έχεις γάμο στις 11:00 στου δι@όλου τη μάνα, και γυρίζεις σπίτι στις 20:00. Μια μέρα μένει και αυτή έφυγε. 1
Delijohn Οκτώβριος 9, 2016 #14906 Οκτώβριος 9, 2016 Δεν ξέρω πού μένει ο Πέτρος, αλλά στη Λωζάνη υπάρχουν ανοιχτά σουπερμάρκετ τις Κυριακές. Π.χ. μπροστά στο σταθμό των τραίνων της Λωζάνης, το coop είναι ανοιχτό ως τις 12 το βράδυ. Όπως επίσης κι εδώ Αγγλία, υπάρχουν. Τα περισσότερα κλείνουν 9μμ και κάποια στο κέντρο 11μμ. Βέβαια έχει κι 24ωρα.
Wizard! Οκτώβριος 9, 2016 #14907 Οκτώβριος 9, 2016 Ιρλανδία πάντως, είναι ανοικτά τα πάντα και τις Κυριακές. Το Lidl ειδικά, ανοίγει 8 το πρωί μέχρι 11 το βράδυ. Τις υπόλοιπες μέρες είναι από 7 το πρωί. Βέβαια, εδώ οι περισσότεροι πάνε 8-8:30 για δουλειά κι όχι 9-10 όπως στην Ελλάδα.
deninho Οκτώβριος 9, 2016 #14909 Οκτώβριος 9, 2016 2 hours ago, Delijohn said: Δεν ξέρω πού μένει ο Πέτρος, αλλά στη Λωζάνη υπάρχουν ανοιχτά σουπερμάρκετ τις Κυριακές. Π.χ. μπροστά στο σταθμό των τραίνων της Λωζάνης, το coop είναι ανοιχτό ως τις 12 το βράδυ. Όπως επίσης κι εδώ Αγγλία, υπάρχουν. Τα περισσότερα κλείνουν 9μμ και κάποια στο κέντρο 11μμ. Βέβαια έχει κι 24ωρα. Ελβετία είναι 5 μαγαζιά σε κάθε πόλη. Και είναι συγκεκριμένα μαγαζιά, όχι όλα τα coop, αλλά μόνο αυτά που είναι σε μεγάλους σταθμούς τρένου. Κατά τα άλλα νέκρα. Η Μ. Βρετανία είναι ειδική περίπτωση, και διαφέρει τρομερά από την υπόλοιπη Ευρώπη στους περισσότερους τομείς. Προσωπικά δεν τη θεωρώ χώρα πρότυπο
karmen1983 Οκτώβριος 10, 2016 #14910 Οκτώβριος 10, 2016 Καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε Λαμπίτες 6
wrong method Οκτώβριος 10, 2016 #14916 Οκτώβριος 10, 2016 sry cant talk to u nao,levening a stamblade
djkostas Οκτώβριος 10, 2016 #14917 Οκτώβριος 10, 2016 lolwoot storytime Μένω σε μια μικρή αδιέξοδο, κάθετη σε πολυσύχναστο δρόμο. Έρχεται τύπος με ένα πουντάκι να παρκάρει σε άδεια θέση 5 μέτρα από τη συμβολή. Μετά από 5-6 προσπάθειες το παρκάρει, ΠΑΝΩ στο μισού μέτρου πεζοδρόμιο, ενώ μπρός και πίσω του υπάρχουν παρκαρισμένα σωστά αυτοκίνητα. (και άπειρος χώρος να το βάλει σωστά) Ανοίγει διάπλατα την πόρτα, κατεβαίνει και πάει στον κάθετο (πολυσύχναστο) δρόμο να πετάξει ένα μπουκαλάκι, γυρνάει και ... ουρεί στην πίσω γωνία του αυτοκινήτου του, τελειώνει, πάει κλείνει την πόρτα, κλειδώνει και φεύγει σαν κύριος ... Καλημέρα!! 3
PetrosD Οκτώβριος 10, 2016 #14918 Οκτώβριος 10, 2016 Αφού δεν κατούρησε το Ε30, να κατέβεις κάτω με κάνα ρόπαλο να τον κυνηγήσεις, πάλι καλά. 1
kpetros Οκτώβριος 10, 2016 #14919 Οκτώβριος 10, 2016 Θα πειραξω την πινακιδα , θα παρω και ενα σφυρακι που ειναι για να σπας τζαμια και οποτε βλεπω μ@λ@κ@ στον δρομο θα του σπαω το τζαμι . Εχω βαρεθει να καρκινιαζω τα κολοζωα καθε φορα που αφηνω την ζεστασια της πολυθρονας μου . Καλημερα XD
artyom Οκτώβριος 10, 2016 #14920 Οκτώβριος 10, 2016 Mιας και εχω σκυλο,και μιας και ειναι καλος φυλακας,ειπα να φτιαξω κατι 2
Recommended Posts