Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

55 λεπτά πριν, το μέλος BloodMage έγραψε:

Ξέρουμε ποσα GRYaris/Gorolla έχουν σπασει μεχρι τωρα?

Ρωτάω γιατι βλεπω πολλους (αγγλια μερια) με 400+ αλογα κλειστο μοτερ και δεν εχουν θεμα

 

Λιγότερα από τα καρβουνιστηρια της vw πάντως ΠΑΜ

 

 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, BloodMage said:

Ξέρουμε ποσα GRYaris/Gorolla έχουν σπασει μεχρι τωρα?

Ρωτάω γιατι βλεπω πολλους (αγγλια μερια) με 400+ αλογα κλειστο μοτερ και δεν εχουν θεμα

 

Όχι γιατί η τογιοτα κάνει buyback με υπογραφή NDA ως συνήθως.

 

2 minutes ago, HotPeanut said:

Λιγότερα από τα καρβουνιστηρια της vw πάντως ΠΑΜ

 

 

Για κάθε ένα GR πωλούνται δεκάδες vag performance. Κλάψε. Αλλά με προσοχή τα δάκρυα μη ξεβάψει το πλαστικό σου αλκαντάρα.

  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

7 λεπτά πριν, το μέλος HotPeanut έγραψε:

 

Λιγότερα από τα καρβουνιστηρια της vw πάντως ΠΑΜ

 

 

εκει θελω να καταληξω. Οταν ειναι μια περιπτωση στα 200000 αμαξια, ειναι στα πλαισια του φυσιολογικου

 

Εντομεταξυ επειδη εκατσα και το διαβασα ολο, ο ανθρωπος λεει οτι διαγνωσανε over rev στις 9500στροφες και αυτο εγινε οταν το κοντερ του ελεγε 29 μιλια

ο ανθρωπος το πηρε στα χερια του και το κοντερ ελεγε 70μιλια. αρα καποιος καφρος μεταφορεας?απο την αντιπροσωπο? κανεις δεν ξερει. και επισης πως εγινε και πηγε 9500στροφες χωρις να βαρεσει κοφτη???

2 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Για κάθε ένα GR πωλούνται δεκάδες vag performance. Κλάψε. Αλλά με προσοχή τα δάκρυα μη ξεβάψει το πλαστικό σου αλκαντάρα.

αν μετρησεις ποσα 1.4 tsi εχουν αλλαξει ολα τα συνεργεια ΜΟΝΟ στην αθηνα οχι απλα θα κλαψεις απλα δεν θα το πιστευεις! Το σιγουρο ειναι πως καθε vag performance εχει αλλαξει 2-3 μοτερ ετσι για χαβαλε. και παλι καλα αν ειχες εγγυηση, αν δεν ειχες κλαμα

Link to comment
Share on other sites

9 λεπτά πριν, το μέλος BloodMage έγραψε:

εκει θελω να καταληξω. Οταν ειναι μια περιπτωση στα 200000 αμαξια, ειναι στα πλαισια του φυσιολογικου

 

Google is your friend 

 

WWW.HOWMANYLEFT.CO.UK

Statistics for TOYOTA GR YARIS 4WD.. See how many cars of any make and model are left on Britain's roads.

 

8 λεπτά πριν, το μέλος BloodMage έγραψε:

αν μετρησεις ποσα 1.4 tsi εχουν αλλαξει ολα τα συνεργεια ΜΟΝΟ στην αθηνα οχι απλα θα κλαψεις απλα δεν θα το πιστευεις! Το σιγουρο ειναι πως καθε vag performance εχει αλλαξει 2-3 μοτερ ετσι για χαβαλε. και παλι καλα αν ειχες εγγυηση, αν δεν ειχες κλαμα

 

Δηλαδή όλα τα vag έχουν αλλάξει μοτέρ; Τέσπα ακόμα και έτσι αξίζει αν οδηγάς performance car αντί για κονσέρβα με ρόδες.

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, BloodMage said:

αν μετρησεις ποσα 1.4 tsi εχουν αλλαξει ολα τα συνεργεια ΜΟΝΟ στην αθηνα οχι απλα θα κλαψεις απλα δεν θα το πιστευεις! Το σιγουρο ειναι πως καθε vag performance εχει αλλαξει 2-3 μοτερ ετσι για χαβαλε. και παλι καλα αν ειχες εγγυηση, αν δεν ειχες κλαμα

 

Δεν είναι performance αυτοκίνητο οτι φορούσε τον 1.4 tsi ούτε και το κάθε συνεργείο ήξερε τότε να διαχειριστεί τέτοια μοτέρ. Ακόμα και τώρα πολλοί δυσκολεύονται.

Kαι φυσικά ο 1.4 με 120-150 άλογα δεν είναι ούτε σπορ και φυσικά ουτε ΚΑΝ performance σοβαρευτείτε λίγο.

Σπορ είναι τα cupra, τα R / RS, S κλπ. Τέτοια, για να έχουμε και ίδια εποχή με το GR Corolla, πόσα 8άρια R golf πουλήθηκαν? Πόσα έχουν σκασμένο μοτερ? Και το ίδιο και για τα υπόλοιπα B/C class GTI spec του ομίλου. 

Και για αντοχές και επιδόσεις και κόστος συντήρησης, τι να πουμε. Βάλτε κανα βιντεάκι του Sharudin να δείτε τι κυκλοφοράει στην πίστα.

 

Αν δε πιάνετε το point ΟΚ. Mακάρι να έχετε όλοι GR με 400 αλόγα από κλειστό μοτέρ που αντέχουν σε trackdays και παντού και μόνο βενζίνα ζητάνε 💕

Α και το παλιό το σουπρα το Mk4 το Ferrari killer που και αυτό έβγαζε 800-1000 άλογα με τουμπινούλα και προγραμμα και δε χαλούσε και η τογιοτα σταμάτησε την παραγωγή στα 10.000 κομμάτια απλά για να μη κλείσουν οι BMW, VAG, Merc και οι φεραρολαμποργκίνες. :hehe:

  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

38 λεπτά πριν, το μέλος Simon έγραψε:

Τέσπα ακόμα και έτσι αξίζει αν οδηγάς performance car αντί για κονσέρβα με ρόδες.

Αν θεωρεις το gr κοσνερβα με ροδες παω πασο 

10 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

 

Δεν είναι performance αυτοκίνητο οτι φορούσε τον 1.4 tsi ούτε και το κάθε συνεργείο ήξερε τότε να διαχειριστεί τέτοια μοτέρ. Ακόμα και τώρα πολλοί δυσκολεύονται.

Kαι φυσικά ο 1.4 με 120-150 άλογα δεν είναι ούτε σπορ και φυσικά ουτε ΚΑΝ performance σοβαρευτείτε λίγο.

Σπορ είναι τα cupra, τα R / RS, S κλπ. Τέτοια, για να έχουμε και ίδια εποχή με το GR Corolla, πόσα 8άρια R golf πουλήθηκαν? Πόσα έχουν σκασμένο μοτερ? Και το ίδιο και για τα υπόλοιπα B/C class GTI spec του ομίλου. 

Και για αντοχές και επιδόσεις και κόστος συντήρησης, τι να πουμε. Βάλτε κανα βιντεάκι του Sharudin να δείτε τι κυκλοφοράει στην πίστα.

 

Αν δε πιάνετε το point ΟΚ. Mακάρι να έχετε όλοι GR με 400 αλόγα από κλειστό μοτέρ που αντέχουν σε trackdays και παντού και μόνο βενζίνα ζητάνε 💕

Α και το παλιό το σουπρα το Mk4 το Ferrari killer που και αυτό έβγαζε 800-100 άλογα με τουμπινούλα και προγραμμα και δε χαλούσε και η τογιοτα σταμάτησε την παραγωγή στα 10.000 κομμάτια απλά για να μη κλείσουν οι BMW, VAG, Merc και οι φεραρολαμποργκίνες. :hehe:

Μαλλον δεν θα βγαλει πουθενα η κουβεντα, θα καταληξει σε συζητηση ολυμπιακου με παναθηναικο

Απλα θα πω ενα πραγμα (αλλη μια φορα) δεν ειμαι κολλημενος με τις μαρκες (δεν ειχα ποτε toyota και μαλλον ουτε θα παρω ποτε) και μου αρεσουν παρα πολυ τα γερμανικα και τα vw. καθε φορα που βλεπω καποιο scirocco η κανενα golf gti ειδικα το μκ8 / 7.5 τα χαζευω. το γεγονος οτι τα vag ειναι αναξιοπιστα δεν αλλαζει οτι και να κανουμε, οσο ωραια και αν ειναι. τα προβληματα απειρα σε dq200 και καταναλωση λαδιου (1.4tsi ολα μα ολα επιναν λαδι απο την πρωτη μερα και αρκετα 2λιτρα tsi)

Δεν ξερω τι κανουν τα καινουρια αλλα το λαδι το καταπινουν. διαβαζω απειρα σχολια σε φορουμ με cupra formentor vz εως σκοντα 1.5tsi

Έγινε επεξεργασία από BloodMage
Link to comment
Share on other sites

32 λεπτά πριν, το μέλος BloodMage έγραψε:

 

Μαλλον δεν θα βγαλει πουθενα η κουβεντα, θα καταληξει σε συζητηση ολυμπιακου με παναθηναικο

 

 

Τί εννοείς;

 

Spoiler

images?q=tbn:ANd9GcTsvTR8eH_4M3yR4k5iW66

 

 

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

38 λεπτά πριν, το μέλος BloodMage έγραψε:

καταναλωση λαδιου (1.4tsi ολα μα ολα επιναν λαδι απο την πρωτη μερα και αρκετα 2λιτρα tsi)

Δεν ξερω τι κανουν τα καινουρια αλλα το λαδι το καταπινουν. διαβαζω απειρα σχολια σε φορουμ με cupra formentor vz εως σκοντα 1.5tsi

 

Its not a bug its a feature!

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, BloodMage said:

Αν θεωρεις το gr κοσνερβα με ροδες παω πασο 

Μαλλον δεν θα βγαλει πουθενα η κουβεντα, θα καταληξει σε συζητηση ολυμπιακου με παναθηναικο

Απλα θα πω ενα πραγμα (αλλη μια φορα) δεν ειμαι κολλημενος με τις μαρκες (δεν ειχα ποτε toyota και μαλλον ουτε θα παρω ποτε) και μου αρεσουν παρα πολυ τα γερμανικα και τα vw. καθε φορα που βλεπω καποιο scirroco η κανενα golf gti ειδικα το μκ8 / 7.5 τα χαζευω. το γεγονος οτι τα vag ειναι αναξιοπιστα δεν αλλαζει οτι και να κανουμε, οσο ωραια και αν ειναι. τα προβληματα απειρα σε dq200 και καταναλωση λαδιου (1.4tsi ολα μα ολα επιναν λαδι απο την πρωτη μερα και αρκετα 2λιτρα tsi)

Δεν ξερω τι κανουν τα καινουρια αλλα το λαδι το καταπινουν. διαβαζω απειρα σχολια σε φορουμ με cupra formentor vz εως σκοντα 1.5tsi

 

Mα δε με ενδιαφέρει να μεταπείσω κανέναν ούτε και έχω confirmation bias, ουτε και αυτό που έχουν πολλοί με το να στηρίζουν την μαλακία που αγόρασαν.

Πόσο μάλλον όταν μπερδεύουμε στην ίδια κουβέντα απλά καθημερινά αμάξια 10έτιας++, performance αμάξια του 50άρικου++ και σύγχρονα μεν, μη performance δε που πολλοί με περιορισμένους πόρους προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν ως performance. 

 

Αnyways, haters θα υπάρχουν πάντα. Το θέμα είναι όταν δεν υπάρχουν. ;) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

18 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

σύγχρονα μεν, μη performance δε που πολλοί με περιορισμένους πόρους προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν ως performance.

 

Αυτό το gt εδώ εμπίπτει;

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, Simon said:

 

Αυτό το gt εδώ εμπίπτει;

 

Nαι είναι καλύτερο και πιο αξιοπιστο από ένα VAG GTI spec.

Oπως και να το κάνεις αυτό είναι αυτοκίνητο επιδόσεων που είναι αξιόπιστο.

Και είναι και πιο ασφαλές. Ξέρεις πόσο προβληματικό είναι το skoda 1.5 με βγαλμένους κόφτες στο φρενάρισμα από τα 200kmh?

Τρώει τα φρένα σε 5 δοκιμές. Αυτό θα αλλάξεις φρένα στα 5 χρόνια μια φορά.

 

 

Μπόνους για τους haters: 

Spoiler

Για τα μάτια σας μόνο πήγα στην αποθήκη και το ξεσκέπασα. Είχε 10+ χρόνια κάτω από τον μουσαμά.

To κράτησα γιατί μόνο που το θυμάμαι μου φέρνει χαμόγελα για το πόσο νουμπάς είμαι.

 

image.png

 

Μην ανεβάζετε πιέσεις και μαλακίες χωρίς να ξέρετε.  The rest is history.

 

 

Link to comment
Share on other sites

58 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Mα δε με ενδιαφέρει να μεταπείσω κανέναν ούτε και έχω confirmation bias

κουβεντα κανουμε οχι προσηλυτισμό. οποτε δεν τιθεται τετοιο θεμα

58 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

ουτε και αυτό που έχουν πολλοί με το να στηρίζουν την μαλακία που αγόρασαν.

το εχω καταλαβει. 

ουτε εγω το εχω αυτο, ισα ισα που θα κραξω περισσοτερο αυτο που εχω εγω γιατι ξερω απο πρωτο χερι τα κουσουρια του το οποια με εκνευριζουν

58 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Πόσο μάλλον όταν μπερδεύουμε στην ίδια κουβέντα απλά καθημερινά αμάξια 10έτιας++, performance αμάξια του 50άρικου++ και σύγχρονα μεν, μη performance δε που πολλοί με περιορισμένους πόρους προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν ως performance. 

δεν ξερω τι θεωρεις performance εσυ αλλα προσωπικα οτιδηποτε απο 180αλογα και πανω σε αμαξι μικρο και ελαφρυ το θεωρω performance

οποτε οταν εγραψα πιο πανω για 1.4tsi εννουσα τα polo gti ibiza cupra (τα rocco οκ βγαινανε 120 και 160, τα 160αρια τα βαζω μεσα γιατι κοστιζανε και εναν σκασμο λεφτα)

 

τωρα αν το yaris gr δεν το θεωρειτε performance car μαλλον το προβλημα δεν το εχω εγω. καποιοι εχουν κρητηριο τα κυβικα, ανω αλλοι τους κυλίνδρους

και απο την αλλη οι χρονοι ας πουμε σε πιστα τους αφηνει αδιαφορους (3 λολ και ομιτζι)

κοινως οτι ναναι

 

Δυο ενδιαφεροντα βιντεο για vag 1, 2

και ενα για το thp εξιζου ζημιαρικο με τα vag (το εφαγα στη μαπα το συγκεκριμενο)

1 ώρα πριν, το μέλος Simon έγραψε:

 

Its not a bug its a feature!

εχεις παντα φρεσκο λαδι μεσα, αλλα αυτοι ειμαστε. δεν εκτιμαμε

Έγινε επεξεργασία από BloodMage
Link to comment
Share on other sites

53 λεπτά πριν, το μέλος BloodMage έγραψε:

εχεις παντα φρεσκο λαδι μεσα, αλλα αυτοι ειμαστε. δεν εκτιμαμε

 

Όταν βάζεις φρέσκο λάδι στο πιστόνι, γλιστράει καλύτερα στην τρύπα..

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, BloodMage said:

δεν ξερω τι θεωρεις performance εσυ

 

Δεν έχει τι θεωρώ, έχει τι ισχύει.

Perfromance είναι αυτοκίνητα επιδόσεων.

Αλλά χοντρικά 150 άλογα και κάτω που προσπαθούν να σπρώξουν πάνω από 1 τόνο βάρος ούτε σπορ είναι ούτε performance let's be real with our lives. 

 

 

1 hour ago, BloodMage said:

Δυο ενδιαφεροντα βιντεο για vag 1, 2

 

Έχω BJX με Κ04 τι να μου πει η θεωρία?

 

7 minutes ago, Simon said:

Όταν βάζεις φρέσκο λάδι στο πιστόνι, γλιστράει καλύτερα στην τρύπα..

 

Αμα είσαι σωστός εσύ γρασάρεται ο κύλινδρος

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, το μέλος BloodMage έγραψε:

Εντομεταξυ επειδη εκατσα και το διαβασα ολο, ο ανθρωπος λεει οτι διαγνωσανε over rev στις 9500στροφες και αυτο εγινε οταν το κοντερ του ελεγε 29 μιλια

ο ανθρωπος το πηρε στα χερια του και το κοντερ ελεγε 70μιλια. αρα καποιος καφρος μεταφορεας?απο την αντιπροσωπο? κανεις δεν ξερει. και επισης πως εγινε και πηγε 9500στροφες χωρις να βαρεσει κοφτη???

 

Από κατέβασμα. Δύσκολο είναι; Εδώ παραλίγο να την πατήσω κι εγώ. (η ιστορία πώς παραλίγο να γίνει, χρήζει εξήγησης, αλλά τώρα δεν προλαβαίνω).

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

40 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Αμα είσαι σωστός εσύ γρασάρεται ο κύλινδρος

 

Spoiler

σ αγαπαω

 

Link to comment
Share on other sites

47 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

 

Δεν έχει τι θεωρώ, έχει τι ισχύει.

Perfromance είναι αυτοκίνητα επιδόσεων.

Αλλά χοντρικά 150 άλογα και κάτω που προσπαθούν να σπρώξουν πάνω από 1 τόνο βάρος ούτε σπορ είναι ούτε performance let's be real with our lives. 

Το ίδιο λέμε 

48 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

 

Έχω BJX με Κ04 τι να μου πει η θεωρία?

Ας προσεχές :p

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, το μέλος slalom έγραψε:

Περιμένεις αλλο χαρακτηρισμο?

 

2 ώρες πριν, το μέλος Simon έγραψε:

 

Είναι τόσο supercar όσο το 106 rallye 

Τωρα κανονικα πρεπει να σας ευχαριστω αλλα βλεπεις τετοιος ειμαι και γω, δεν εκτιμαω

Εχετε δικιο ρε παιδια ειναι σκουπιδι, δεν παει δεν στριβει, χαλαει για πλακα. ασε που ειναι πανακριβο

Ετσι κ αλλιως δεν θα μπορεσω να το αποκτησω ποτε καλυτερα να το κραζω ετσι για να μην χαλιεμαι :hehe:

  • meow 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.