Jump to content



Recommended Posts

On 8/6/2025 at 8:52 ΠΜ, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

@sotiris Next car?
 

 

 

 

Σαν design όλα όσα θυμίζουν την παλιά X6 είναι αγαπημένα. Δηλαδή ... hatchback mini (or maxi) suv. 

Το Paceman ήθελα να πάρω, όχι τη θεά.

 

Τώρα σαν smooth / comfort etc., ωραία είναι αυτά τα νέα citroen αλλά αν το κάνεις με συμβατικό τρόπο, συνήθως δεν είναι τόσο καλό όταν το πιέζεις. Λογικά θα παίρνει κάποιες κλίσεις, θα ναι μαλακό στο βουνό κλπ. Η υδροπνευματική είναι κάτι που δεν μπορείς να το πιστέψεις αν δεν το οδηγήσεις, οπότε είναι αρκετά μεγάλο downgrade να πας σε συμβατική ανάρτηση. Ένα από τα προβλήματα που έχουν όλα αυτά τα ημι-τζίπ είναι ότι είναι πάντα ψηλά, δηλαδή δεν ρυθμίζει το ύψος του αμαξώματος. Οπότε χάνεις κάθε μέρα σε κάθε στροφή από το κέντρο βάρους, είναι πιο εύκολο να φέρεις τούμπες κλπ. 

Αν το κάνεις σαν το mini είναι σίγουρα drivers car αλλά θες και δώρο ένα μασάζ τη βδομάδα για τη μέση :p 

 

Είχε βγάλει η citroen υποτίθεται ελεγχόμενα/προοδευτικά silent block για να αντικαταστήσει την υδροπνευματική έχοντας συμβατική ανάρτηση (μπορεί να το έχει και το εικονιζόμενο), αλλά δε νομίζω ότι μιλάμε για το ίδιο πράγμα.

 

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί δεν συνεχίζουν να έχουν 1-2 μοντέλα με την πιο πετυχημένη τεχνολογία ανάρτησης του 20ού αιώνα. Ας το κάνουν σαν τη C5, έβγαινε και με συμβατική ανάρτηση για πιο φτηνά, και μπορεί ο βλαμμένος να δώσει 5κ έξτρα για το ... πανάκριβο σύστημα με τις φούσκες.

Άλλωστε μην ξεχνάμε καινούρια η θεά το 2010 έκανε 25κ με υδροπνευματική όταν τώρα με 25κ παίρνεις sandero stepway :p 

  • Like 4
(edited)
2 ώρες πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

Είχε βγάλει η citroen υποτίθεται ελεγχόμενα/προοδευτικά silent block για να αντικαταστήσει την υδροπνευματική έχοντας συμβατική ανάρτηση (μπορεί να το έχει και το εικονιζόμενο), αλλά δε νομίζω ότι μιλάμε για το ίδιο πράγμα.

Αυτήν την ανάρτηση (ρυθμιζόμενα silent block) αναφέρει στο βίντεο ότι έχει το συγκεκριμένο Citroen.

Πάντως η υδροπνευματική ανάρτηση πρέπει να είναι πολύ καλή (δεν έχω οδηγήσει τέτοιο). Θυμάμαι την εποχή που βγήκε η Xantia II Activa με την υδροπνευματική (διάβαζα περιοδικά αυτοκινήτου τότε) είχε δημιουργήσει μεγάλη (ευχάριστη) έκπληξη η συμπεριφορά της (η Citroen ανέφερε +- 1 μοίρα κλίση στις στροφές).

Έγινε επεξεργασία από TopCLR
AUTOGREEKNEWS.GR

Το νέο VW Tera έσπασε ταμεία, αφού μέσα σε 50 λεπτά από την έναρξη λανσαρίσματος έφτασε τις 12.000...


 

 

Quote

Βασικός κινητήρας είναι ο 1.0 MPI, με ισχύ 84 ίππων με αιθανόλη και 77 ίππων με βενζίνη και ροπή 101 και 92 Nm αντίστοιχα. Η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 13,8/14,3 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα είναι 162/158 χλμ./ώρα αντίστοιχα, ενώ η μετάδοση γίνεται με χειροκίνητο 5τάχυτο κιβώτιο.


Design, quality, simplicity, reliability. 
 

I Love It Chefs Kiss GIF by Magic: The Gathering

  • Haha 5
(edited)

ουτε με 10κ καινουριο δεν το επαιρνα

 

αλλα καλα κανουν αφου υπαρχει τοση ζητηση, καλα κανουν και τα βγαζουν

Έγινε επεξεργασία από BloodMage
5 minutes ago, BloodMage said:

αλλα καλα κανουν αφου υπαρχει τοση ζητηση, καλα κανουν και τα βγαζουν


Όσα περισσότερα crossover/suv έχει στους δρόμους τόσο πιο ασφαλείς είναι οι καταλύτες στα δικά μας κανονικά αμάξια. 

  • Haha 6
1 λεπτό πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:


Όσα περισσότερα crossover/suv έχει στους δρόμους τόσο πιο ασφαλείς είναι οι καταλύτες στα δικά μας κανονικά αμάξια. 

οσα εχουν..... 🤫

  • Plits 1
On 10/6/2025 at 2:15 ΜΜ, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:
AUTOGREEKNEWS.GR

Το νέο VW Tera έσπασε ταμεία, αφού μέσα σε 50 λεπτά από την έναρξη λανσαρίσματος έφτασε τις 12.000...


 

 


Design, quality, simplicity, reliability. 
 

I Love It Chefs Kiss GIF by Magic: The Gathering

 

Για αρχή τρόμαξα, αλλά οκ, είναι για την αγορά της Βραζιλίας.

Η βραζιλία είναι ειδική περίπτωση, επειδή έχουν τα ζαχαροκάλαμα και δεν ξέρουν τι να τα κάνουν φτιάχνουν βιοαιθανόλη. Μέχρι πρότινος είχαν μείγμα Ε10, 90% βενζίνη, 10% βιοαιθανόλη. Τώρα αν έχουν μπει all in στη βιοαιθανόλη δεν το ξέρω, θα πρέπει να ανοίξω το google και βαριέμαι :p 

 

Η fiat αντίστοιχα έβγαζε εκεί μέχρι σχετικά πρόσφατα τον 2.4 5κύλινδρο και τον 1.8 από τα HGT punto / barchetta etc. που στην Ευρώπη κόπηκαν με το Euro 4. Μάλιστα είχε και ωραία σπορ αυτοκινητάκια που τα φοράγανε ειδικά για την εκεί αγορά. Υποθέτω ότι η βιοαιθανόλη θέλει ατμόσφαιρα και άρα κυβικά για να πάρεις άλογα. Τώρα η VW τι σκέφτηκε πάλι με το χρέπι το τρικύλινδρο ο θεός μαζί της. Θα ταν πιο τίμιο ένα 1.4 100 άλογα από τα early 00s χωρίς πολύ παπάτζα.

 

  • Like 2
35 λεπτά πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

1.4 100 άλογα

επειδη τον είχα αυτόν τον κινητήρα σε ενα ibiza.....απλα δεν

είτε πάταγες το γκαζι ειτε οχι το ιδιο και το αυτο, τζάμπα βενζίνη έκαιγε. και μιλάμε για αμάξι 1τονο και κατι λιγα. σε μεγαλύτερα σασι πρεπει να έπεφτε πολυ κλαμα.

 

51 minutes ago, BloodMage said:

επειδη τον είχα αυτόν τον κινητήρα σε ενα ibiza.....απλα δεν

είτε πάταγες το γκαζι ειτε οχι το ιδιο και το αυτο, τζάμπα βενζίνη έκαιγε. και μιλάμε για αμάξι 1τονο και κατι λιγα. σε μεγαλύτερα σασι πρεπει να έπεφτε πολυ κλαμα.

 

 

TO ΒΒΖ/ΒΒΥ ΜΟΤΕΡ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΒΡΙΣΕΙΣ. ΤΟ ΒΒΖ/ΒΒΥ.

 

Μια χαρά είναι, όπως κάθε παλιομοδίτικο μικρό ατμοσφαιρικό, μετά τις 5κ στροφές ζωντανεύει. :hehe: (όντως, δες τα power figures)

Aλλά με στοιχειώδη προσοχή δε καίει λάδια και είναι πολύ οικονομικός σε κατανάλωση.  Eίναι σπορ? Όχι. Δε χρειάζεται κάθε daily να είναι "σπορ".

Αλλά με 100 άλογα και 120-125Nm ροπή είναι αξιοπρεπές απλό μοτέρ 30ετίας.

 

Αυτό που απλά είναι waste οf resource είναι τα SUV και όχι μόνο με τον 1000αρη τουρμπο.

Γιατί γιατί χάνεις την όποια αντοχή και αξιοπιστία που λόγω απλότητας είχαν αυτά τα μουλαρο-1400άρια των late 90s / early 00s και χάνεις και στην κατανάλωση γιατί δεν καινε λιγότερο ούτε μέσα στην πόλη ούτε στην εθνική.

  • Like 2
3 minutes ago, Cyber_Cookie said:

Αυτό που απλά είναι waste οf resource είναι τα SUV και όχι μόνο με τον 1000αρη τουρμπο.

 

☝️☝️

4 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Aλλά με στοιχειώδη προσοχή δε καίει λάδια

Επειδη το ειχα απο καινουριο και ημουν (και ειμαι) τυπικος AF με την συντηρηση του δεν εκαιγε ΣΤΑΓΟΝΑ λαδι. Αλλοι που ειχαν το ιδιο μοτερ τοτε μου λεγανε αποκλειεται να μην σου καιει λαδι, και ομως δεν εκαιγε σταγονα. 

5 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

και είναι πολύ οικονομικός σε κατανάλωση.

Θα διαφωνήσω ταμαλα. Στο πήγαινε ελα δουλεια σπιτι ΧΩΡΙΣ AC παλευόταν. 

Το χειροτερο θυμαμαι ηταν κανενα σ/κ που εβαζα με σα 1/2 ατομα και πηγαιναμε για μπανιο, αν εκανα και το λαθος να βαλω A/C γμσ τα. Θα εκαιγα ενα ντεποζητο στο πηγαινε ελα και το αμαξι δεν τραβαγε αφου νομιζαν ολοι οτι εχει προβλημα. τραγικο απλα. ηταν ο μονος λογος που το πουλησα τοτε. Γιατι απο αγιοπιστια ηταν ΤΟΠ. 10 χρονια και μονο ενα λαμδα αλλαξα 

1 ώρα πριν, το μέλος BloodMage έγραψε:

επειδη τον είχα αυτόν τον κινητήρα σε ενα ibiza.....απλα δεν

είτε πάταγες το γκαζι ειτε οχι το ιδιο και το αυτο, τζάμπα βενζίνη έκαιγε. και μιλάμε για αμάξι 1τονο και κατι λιγα. σε μεγαλύτερα σασι πρεπει να έπεφτε πολυ κλαμα.

 

 

Ήταν λίγο ψόφιο από 0-4000 στροφές αλλά από 4000 και πάνω έδινε πόνο! 

Τα πρώτα 16βάλβιδα είχαν αυτό το σύμπτωμα, ήταν εντελώς ψόφια στις χαμηλές στροφές.

Τώρα που χουμε καλομάθει με τα τούρμπο ποιος γυρνάει πίσω??

  • Like 3
  • Agree 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.