f117 21 ώρες πριν #15621 21 ώρες πριν 1 ώρα πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Σου έδωσα την σουμα για μαυρο αμαξι μαυρη ζάντα 5% φιμέ. Μην γίνεσαι fashion victim 3
BloodMage 20 ώρες πριν #15622 20 ώρες πριν 26 λεπτά πριν, το μέλος f117 έγραψε: Μην γίνεσαι fashion victim Λες να ακουει και τραπ? 3
f117 20 ώρες πριν #15623 20 ώρες πριν (edited) 19 λεπτά πριν, το μέλος BloodMage έγραψε: Λες να ακουει και τραπ? Πάντως το "Στου παιδιού μου την χαρά...." Δε θα το ακούει πιστεύω. Άμα είχε πάρει το Yaris φίμε μαύρο αλητεία και woofer αντί για πορτπαγκαζ μπορεί @Cyber_Cookie Θα βάλω poll σε ποιους αρέσει μαύρο το Prius και σε ποιους Κίτρινο! Εσύ cyber μπορείς να βάλεις ένα poll!! Έγινε επεξεργασία 20 ώρες πριν από f117
Cyber_Cookie 19 ώρες πριν #15624 19 ώρες πριν 1 hour ago, BloodMage said: Λες να ακουει και τραπ? τραπ θα ακουγα με μαυρο αμαξι και 5% φιμε 50 minutes ago, f117 said: Θα βάλω poll σε ποιους αρέσει μαύρο το Prius και σε ποιους Κίτρινο! Εσύ cyber μπορείς να βάλεις ένα poll!! Μα δεν έχει σημασία το poll. Θέμα αισθητικής είναι. Super White II or GTFO.- 3
f117 17 ώρες πριν #15625 17 ώρες πριν 2 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: τραπ θα ακουγα με μαυρο αμαξι και 5% φιμε Μα δεν έχει σημασία το poll. Θέμα αισθητικής είναι. Super White II or GTFO.- ίσα μωρή Χιονάτη! 1
navaho7 1 ώρα πριν #15626 1 ώρα πριν έχω βαρεθεί να βλέπω άσπρα, γκρι, μαύρα αυτοκίνητα στους δρόμους (και το γιάρις ανθρακί το έχουμε πάρει...) Το επόμενο θα είναι με χρωματάκι.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now